Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση που πραγματοποιήθηκε σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, οι καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου ξοδεύουν περισσότερο χρόνο και χρήμα στο διαδίκτυο από ποτέ. Οι Βρετανοί περνούσαν σχεδόν πέντε ώρες την εβδομάδα μελετώντας αγαθά στο διαδίκτυο κατά μέσο όρο. Οι millennials (ηλικίας 35-44 ετών) ηγούνται της κατηγορίας. Σχεδόν το 56% των αγορών τους πραγματοποιήθηκε στο διαδίκτυο.
Είναι συναρπαστικό ότι η συμπεριφορά των καταναλωτών άλλαξε σύμφωνα με τα καλοκαιρινά αθλήματα το 2024. Ενώ το 40% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι οι διαδικτυακές αγορές είχαν κάνει τα αθλήματα πιο προσβάσιμα φέτος, πάνω από το ένα τρίτο των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι οι αθλητικές εκδηλώσεις επηρέασαν τις επιλογές μόδας τους.
Οι κορυφαίες κατηγορίες δαπανών άλλαξαν. Τα είδη παντοπωλείου και τα ποτά βρέθηκαν στην πρώτη θέση, ξεπερνώντας τα ρούχα στην κατάταξη. Οι Βρετανοί που αγοράζουν εορταστικά αγαθά για να απολαύσουν ενώ παρακολουθούν αθλητικές εκδηλώσεις πιστώνονται με αυτήν την αλλαγή. Σε μια περίοδο τριών μηνών, η μέση δαπάνη στο διαδίκτυο ήταν κάπως αξιοσημείωτη £ 600.
Με περισσότερους από τους μισούς καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου να ομολογούν ότι χρησιμοποιούν αυτούς τους ιστότοπους, οι διαδικτυακές αγορές εξακολουθούν να συγκεντρώνουν ατμό. Βασικά στοιχεία που τροφοδοτούν αυτή την τάση αναφέρονται ως ευκολία, ανταγωνιστικό κόστος και μεγάλη γκάμα προϊόντων.
Με τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι η ενασχόληση με τον αθλητισμό βοηθά την ψυχική τους υγεία, η έρευνα υπογράμμισε επίσης τις καλές επιπτώσεις του αθλητισμού στις κοινωνικές επαφές και την ψυχική ευεξία.
Είναι προφανές καθώς αναπτύσσεται η ηλεκτρονική αγορά ότι εξωτερικά γεγονότα όπως μεγάλα αθλητικά γεγονότα μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τη συμπεριφορά των πελατών και τα μοτίβα δαπανών. Στον δυναμικό κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι λιανοπωλητές και οι αγορές θα πρέπει να παραμείνουν ευκίνητοι για να εκπληρώσουν αυτές τις μεταβαλλόμενες ανάγκες.