2 λεπτά για ανάγνωση

Οι διαδικτυακές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξάνονται καθώς ο αθλητισμός διαμορφώνει τις συνήθειες αγορών – Ηλεκτρονικό εμπόριο

Σύμφωνα με μια τρέχουσα ανάλυση Consumer Insights από την AliExpress, οι βρετανικές τάσεις στο διαδικτυακό λιανικό εμπόριο έχουν αλλάξει σημαντικά και οι αθλητικές εκδηλώσεις επηρεάζουν κυρίως την αγοραστική συμπεριφορά.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι διαδικτυακές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξάνονται καθώς ο αθλητισμός διαμορφώνει τις συνήθειες αγορών – Ηλεκτρονικό εμπόριο
Πηγή: Depositphotos

Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση που πραγματοποιήθηκε σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, οι καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου ξοδεύουν περισσότερο χρόνο και χρήμα στο διαδίκτυο από ποτέ. Οι Βρετανοί περνούσαν σχεδόν πέντε ώρες την εβδομάδα μελετώντας αγαθά στο διαδίκτυο κατά μέσο όρο. Οι millennials (ηλικίας 35-44 ετών) ηγούνται της κατηγορίας. Σχεδόν το 56% των αγορών τους πραγματοποιήθηκε στο διαδίκτυο.

Είναι συναρπαστικό ότι η συμπεριφορά των καταναλωτών άλλαξε σύμφωνα με τα καλοκαιρινά αθλήματα το 2024. Ενώ το 40% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι οι διαδικτυακές αγορές είχαν κάνει τα αθλήματα πιο προσβάσιμα φέτος, πάνω από το ένα τρίτο των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι οι αθλητικές εκδηλώσεις επηρέασαν τις επιλογές μόδας τους.

Οι κορυφαίες κατηγορίες δαπανών άλλαξαν. Τα είδη παντοπωλείου και τα ποτά βρέθηκαν στην πρώτη θέση, ξεπερνώντας τα ρούχα στην κατάταξη. Οι Βρετανοί που αγοράζουν εορταστικά αγαθά για να απολαύσουν ενώ παρακολουθούν αθλητικές εκδηλώσεις πιστώνονται με αυτήν την αλλαγή. Σε μια περίοδο τριών μηνών, η μέση δαπάνη στο διαδίκτυο ήταν κάπως αξιοσημείωτη £ 600.

Με περισσότερους από τους μισούς καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου να ομολογούν ότι χρησιμοποιούν αυτούς τους ιστότοπους, οι διαδικτυακές αγορές εξακολουθούν να συγκεντρώνουν ατμό. Βασικά στοιχεία που τροφοδοτούν αυτή την τάση αναφέρονται ως ευκολία, ανταγωνιστικό κόστος και μεγάλη γκάμα προϊόντων.

Με τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι η ενασχόληση με τον αθλητισμό βοηθά την ψυχική τους υγεία, η έρευνα υπογράμμισε επίσης τις καλές επιπτώσεις του αθλητισμού στις κοινωνικές επαφές και την ψυχική ευεξία.

Είναι προφανές καθώς αναπτύσσεται η ηλεκτρονική αγορά ότι εξωτερικά γεγονότα όπως μεγάλα αθλητικά γεγονότα μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τη συμπεριφορά των πελατών και τα μοτίβα δαπανών. Στον δυναμικό κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι λιανοπωλητές και οι αγορές θα πρέπει να παραμείνουν ευκίνητοι για να εκπληρώσουν αυτές τις μεταβαλλόμενες ανάγκες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το κατάστημα TikTok έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα ως προορισμός για αγοραστές διακοπών αυτή τη σεζόν. Η Black Friday και η Cyber Monday το 2024 σημείωσαν πρωτοφανή επίπεδα αφοσίωσης τόσο από μεγάλες μάρκες όσο και από ανεξάρτητους λιανοπωλητές, σύμφωνα με τον γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ανάγνωση άρθρου
Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες
5 λεπτά για ανάγνωση

Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες

Οι επωνυμίες αντιμετωπίζουν μια σημαντική πρόκληση στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο απεικονίζουν τους άνδρες στις καμπάνιες τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Kantar, το σύγχρονο κοινό δεν μπορεί να ταυτιστεί με τα καθιερωμένα στερεότυπα για τους ισχυρούς και ανθεκτικούς άνδρες. Αντ ‘αυτού, η αρρενωπότητα χωρίς αποκλεισμούς στο μάρκετινγκ με διάφορες διαφορές είναι το […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης

Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+