2 λεπτά για ανάγνωση

Οι διαδικτυακές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξάνονται καθώς ο αθλητισμός διαμορφώνει τις συνήθειες αγορών – Ηλεκτρονικό εμπόριο

Σύμφωνα με μια τρέχουσα ανάλυση Consumer Insights από την AliExpress, οι βρετανικές τάσεις στο διαδικτυακό λιανικό εμπόριο έχουν αλλάξει σημαντικά και οι αθλητικές εκδηλώσεις επηρεάζουν κυρίως την αγοραστική συμπεριφορά.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι διαδικτυακές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξάνονται καθώς ο αθλητισμός διαμορφώνει τις συνήθειες αγορών – Ηλεκτρονικό εμπόριο
Πηγή: Depositphotos

Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση που πραγματοποιήθηκε σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, οι καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου ξοδεύουν περισσότερο χρόνο και χρήμα στο διαδίκτυο από ποτέ. Οι Βρετανοί περνούσαν σχεδόν πέντε ώρες την εβδομάδα μελετώντας αγαθά στο διαδίκτυο κατά μέσο όρο. Οι millennials (ηλικίας 35-44 ετών) ηγούνται της κατηγορίας. Σχεδόν το 56% των αγορών τους πραγματοποιήθηκε στο διαδίκτυο.

Είναι συναρπαστικό ότι η συμπεριφορά των καταναλωτών άλλαξε σύμφωνα με τα καλοκαιρινά αθλήματα το 2024. Ενώ το 40% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι οι διαδικτυακές αγορές είχαν κάνει τα αθλήματα πιο προσβάσιμα φέτος, πάνω από το ένα τρίτο των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι οι αθλητικές εκδηλώσεις επηρέασαν τις επιλογές μόδας τους.

Οι κορυφαίες κατηγορίες δαπανών άλλαξαν. Τα είδη παντοπωλείου και τα ποτά βρέθηκαν στην πρώτη θέση, ξεπερνώντας τα ρούχα στην κατάταξη. Οι Βρετανοί που αγοράζουν εορταστικά αγαθά για να απολαύσουν ενώ παρακολουθούν αθλητικές εκδηλώσεις πιστώνονται με αυτήν την αλλαγή. Σε μια περίοδο τριών μηνών, η μέση δαπάνη στο διαδίκτυο ήταν κάπως αξιοσημείωτη £ 600.

Με περισσότερους από τους μισούς καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου να ομολογούν ότι χρησιμοποιούν αυτούς τους ιστότοπους, οι διαδικτυακές αγορές εξακολουθούν να συγκεντρώνουν ατμό. Βασικά στοιχεία που τροφοδοτούν αυτή την τάση αναφέρονται ως ευκολία, ανταγωνιστικό κόστος και μεγάλη γκάμα προϊόντων.

Με τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι η ενασχόληση με τον αθλητισμό βοηθά την ψυχική τους υγεία, η έρευνα υπογράμμισε επίσης τις καλές επιπτώσεις του αθλητισμού στις κοινωνικές επαφές και την ψυχική ευεξία.

Είναι προφανές καθώς αναπτύσσεται η ηλεκτρονική αγορά ότι εξωτερικά γεγονότα όπως μεγάλα αθλητικά γεγονότα μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τη συμπεριφορά των πελατών και τα μοτίβα δαπανών. Στον δυναμικό κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι λιανοπωλητές και οι αγορές θα πρέπει να παραμείνουν ευκίνητοι για να εκπληρώσουν αυτές τις μεταβαλλόμενες ανάγκες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+