2 λεπτά για ανάγνωση

Οι διαδικτυακές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξάνονται καθώς ο αθλητισμός διαμορφώνει τις συνήθειες αγορών – Ηλεκτρονικό εμπόριο

Σύμφωνα με μια τρέχουσα ανάλυση Consumer Insights από την AliExpress, οι βρετανικές τάσεις στο διαδικτυακό λιανικό εμπόριο έχουν αλλάξει σημαντικά και οι αθλητικές εκδηλώσεις επηρεάζουν κυρίως την αγοραστική συμπεριφορά.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι διαδικτυακές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξάνονται καθώς ο αθλητισμός διαμορφώνει τις συνήθειες αγορών – Ηλεκτρονικό εμπόριο
Πηγή: Depositphotos

Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση που πραγματοποιήθηκε σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, οι καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου ξοδεύουν περισσότερο χρόνο και χρήμα στο διαδίκτυο από ποτέ. Οι Βρετανοί περνούσαν σχεδόν πέντε ώρες την εβδομάδα μελετώντας αγαθά στο διαδίκτυο κατά μέσο όρο. Οι millennials (ηλικίας 35-44 ετών) ηγούνται της κατηγορίας. Σχεδόν το 56% των αγορών τους πραγματοποιήθηκε στο διαδίκτυο.

Είναι συναρπαστικό ότι η συμπεριφορά των καταναλωτών άλλαξε σύμφωνα με τα καλοκαιρινά αθλήματα το 2024. Ενώ το 40% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι οι διαδικτυακές αγορές είχαν κάνει τα αθλήματα πιο προσβάσιμα φέτος, πάνω από το ένα τρίτο των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι οι αθλητικές εκδηλώσεις επηρέασαν τις επιλογές μόδας τους.

Οι κορυφαίες κατηγορίες δαπανών άλλαξαν. Τα είδη παντοπωλείου και τα ποτά βρέθηκαν στην πρώτη θέση, ξεπερνώντας τα ρούχα στην κατάταξη. Οι Βρετανοί που αγοράζουν εορταστικά αγαθά για να απολαύσουν ενώ παρακολουθούν αθλητικές εκδηλώσεις πιστώνονται με αυτήν την αλλαγή. Σε μια περίοδο τριών μηνών, η μέση δαπάνη στο διαδίκτυο ήταν κάπως αξιοσημείωτη £ 600.

Με περισσότερους από τους μισούς καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου να ομολογούν ότι χρησιμοποιούν αυτούς τους ιστότοπους, οι διαδικτυακές αγορές εξακολουθούν να συγκεντρώνουν ατμό. Βασικά στοιχεία που τροφοδοτούν αυτή την τάση αναφέρονται ως ευκολία, ανταγωνιστικό κόστος και μεγάλη γκάμα προϊόντων.

Με τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι η ενασχόληση με τον αθλητισμό βοηθά την ψυχική τους υγεία, η έρευνα υπογράμμισε επίσης τις καλές επιπτώσεις του αθλητισμού στις κοινωνικές επαφές και την ψυχική ευεξία.

Είναι προφανές καθώς αναπτύσσεται η ηλεκτρονική αγορά ότι εξωτερικά γεγονότα όπως μεγάλα αθλητικά γεγονότα μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τη συμπεριφορά των πελατών και τα μοτίβα δαπανών. Στον δυναμικό κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι λιανοπωλητές και οι αγορές θα πρέπει να παραμείνουν ευκίνητοι για να εκπληρώσουν αυτές τις μεταβαλλόμενες ανάγκες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Ανάγνωση άρθρου
AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο

Η ψηφιακή διαφήμιση αλλάζει ταχύτερα από ποτέ και οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, μαζί με τις εταιρείες μάρκετινγκ, πρέπει να συμβαδίζουν με τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Η έκθεση Industry Pulse Report χαρτογραφεί ποιες τάσεις, απειλές, deepfakes και καινοτομίες θα διαμορφώσουν τη διαδικτυακή διαφήμιση το επόμενο έτος. Βασίζεται στις απόψεις των εμπειρογνωμόνων ψηφιακών μέσων – διαφημιστές, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+