3 λεπτά για ανάγνωση

Οι διαφημίσεις που σπάνε ταμπού ενισχύουν την ανάπτυξη της επωνυμίας και την προσοχή των καταναλωτών

Μια πρόσφατη έκθεση της Effie UK και της Ipsos δείχνει ότι οι διαφημιστικές καμπάνιες που σπάνε τα ταμπού μπορούν να αυξήσουν σημαντικά την προσοχή και να προωθήσουν τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της μάρκας.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι διαφημίσεις που σπάνε ταμπού ενισχύουν την ανάπτυξη της επωνυμίας και την προσοχή των καταναλωτών
Πηγή: Depositphotos

Η προσέλκυση της προσοχής των καταναλωτών μεταξύ πολλών ανταγωνιστών αποτελεί πρόκληση όχι μόνο στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η έκθεση “Breaking Taboos: How breaking convention pays out” χρησιμοποιεί δεδομένα από τη βάση δεδομένων δοκιμών δημιουργικού της Ipsos για να απεικονίσει την αποτελεσματικότητα των συναισθηματικά φορτισμένων διαφημίσεων που ξεπερνούν τα όρια.

Η ανάλυση δείχνει ότι οι διαφημίσεις που επιλέγουν να ξεφύγουν από την πεπατημένη και να φέρουν αντισυμβατικά θέματα μπορούν να αυξήσουν την προσοχή έως και 21%.

Η δημιουργία συναισθηματικά φορτισμένων διαφημίσεων μπορεί να αποφέρει πιο αποτελεσματικά επιχειρηματικά αποτελέσματα για τις επωνυμίες. Οι θετικές διαφημίσεις που περιέχουν αυτά τα στοιχεία είναι περίπου 40% πιο πιθανό να υποστηρίξουν τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της επωνυμίας και να μειώσουν την ευαισθησία στην τιμή της επωνυμίας.

Αυτό σημαίνει ότι μια τολμηρή προσέγγιση στη διαφήμιση που σπάει τις συμβάσεις όχι μόνο τραβάει αμέσως την προσοχή, αλλά προωθεί επίσης τη μακροπρόθεσμη αφοσίωση των πελατών και τη δύναμη της μάρκας.

Παρά αυτά τα σαφή πλεονεκτήματα, ορισμένες μάρκες εξακολουθούν να διστάζουν να αφήσουν τις διαφημίσεις τους να βγουν από τη ζώνη άνεσης. Φυσικά, κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις. Όταν προσπαθείτε να προκαλέσετε συναισθήματα, πρέπει να υπολογίζετε στο γεγονός ότι δεν είναι πάντα μόνο θετικά.

Source: Depositphotos

Τα στοιχεία της Ipsos δείχνουν αύξηση κατά 107% των ανησυχιών σχετικά με τις αρνητικές αντιδράσεις στην υποστήριξη των δικαιωμάτων των γυναικών. Αυτός ο φόβος είναι κατανοητός σε μια εποχή που τα brands κινδυνεύουν να θεωρηθούν αναίσθητα ή να αντιμετωπίσουν τη λεγόμενη Cancel Culture.

Για τις μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτά τα ευρήματα υπογραμμίζουν τα πιθανά οφέλη από την τολμηρή ώθηση των ορίων στη διαφήμιση. Δημιουργώντας συναισθηματικά ηχηρές και μη συμβατικές διαφημίσεις, οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να προσελκύσουν την προσοχή των καταναλωτών, να προωθήσουν τη μακροπρόθεσμη αφοσίωση και τελικά να επιτύχουν μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία.

Η Ipsos παρακολούθησε 36 διαφημιστικές καμπάνιες και παρακολούθησε τον τρόπο με τον οποίο συζητήθηκαν. Οι ιδέες αποκάλυψαν τέσσερις τομείς που αυξάνουν την επιτυχία και τη θετική αντίληψη:

  1. Πολιτιστικός αντίκτυπος: Η Ipsos συνιστά τη δημιουργία διαφημίσεων που αντικατοπτρίζουν τον πραγματικό κόσμο. Δίνει μεγαλύτερη αξία στην ανάγκη να πούμε κάτι, όχι να πουλήσουμε κάτι.
  2. Τολμηρή δημιουργικότητα: Όταν φέρνετε διαμάχη, προσπαθήστε να την καρυκεύσετε λίγο. Η έκπληξη του ευρέος κοινού με μη συμβατικά γραφικά, εκτέλεση ή αντιγραφή μπορεί να σας βοηθήσει να τα μετατρέψετε σε πελάτες.
  3. Θετικά συναισθήματα: Η διαμάχη της εκστρατείας επιτίθεται στις αισθήσεις. Προσπαθήστε να κάνετε την τελική εντύπωση θετική.
  4. Δημιουργήστε διαμάχη: Θυμηθείτε ότι δεν χρειάζεται να ευχαριστείτε όλους. Αυτός είναι ο κίνδυνος διαμάχης και τα σχόλια από τους επικριτές επιβεβαιώνουν ότι έχετε χτυπήσει πραγματικά μια χορδή.
Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+