3 λεπτά για ανάγνωση

Οι διαφημίσεις που σπάνε ταμπού ενισχύουν την ανάπτυξη της επωνυμίας και την προσοχή των καταναλωτών

Μια πρόσφατη έκθεση της Effie UK και της Ipsos δείχνει ότι οι διαφημιστικές καμπάνιες που σπάνε τα ταμπού μπορούν να αυξήσουν σημαντικά την προσοχή και να προωθήσουν τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της μάρκας.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι διαφημίσεις που σπάνε ταμπού ενισχύουν την ανάπτυξη της επωνυμίας και την προσοχή των καταναλωτών
Πηγή: Depositphotos

Η προσέλκυση της προσοχής των καταναλωτών μεταξύ πολλών ανταγωνιστών αποτελεί πρόκληση όχι μόνο στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η έκθεση “Breaking Taboos: How breaking convention pays out” χρησιμοποιεί δεδομένα από τη βάση δεδομένων δοκιμών δημιουργικού της Ipsos για να απεικονίσει την αποτελεσματικότητα των συναισθηματικά φορτισμένων διαφημίσεων που ξεπερνούν τα όρια.

Η ανάλυση δείχνει ότι οι διαφημίσεις που επιλέγουν να ξεφύγουν από την πεπατημένη και να φέρουν αντισυμβατικά θέματα μπορούν να αυξήσουν την προσοχή έως και 21%.

Η δημιουργία συναισθηματικά φορτισμένων διαφημίσεων μπορεί να αποφέρει πιο αποτελεσματικά επιχειρηματικά αποτελέσματα για τις επωνυμίες. Οι θετικές διαφημίσεις που περιέχουν αυτά τα στοιχεία είναι περίπου 40% πιο πιθανό να υποστηρίξουν τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της επωνυμίας και να μειώσουν την ευαισθησία στην τιμή της επωνυμίας.

Αυτό σημαίνει ότι μια τολμηρή προσέγγιση στη διαφήμιση που σπάει τις συμβάσεις όχι μόνο τραβάει αμέσως την προσοχή, αλλά προωθεί επίσης τη μακροπρόθεσμη αφοσίωση των πελατών και τη δύναμη της μάρκας.

Παρά αυτά τα σαφή πλεονεκτήματα, ορισμένες μάρκες εξακολουθούν να διστάζουν να αφήσουν τις διαφημίσεις τους να βγουν από τη ζώνη άνεσης. Φυσικά, κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις. Όταν προσπαθείτε να προκαλέσετε συναισθήματα, πρέπει να υπολογίζετε στο γεγονός ότι δεν είναι πάντα μόνο θετικά.

Source: Depositphotos

Τα στοιχεία της Ipsos δείχνουν αύξηση κατά 107% των ανησυχιών σχετικά με τις αρνητικές αντιδράσεις στην υποστήριξη των δικαιωμάτων των γυναικών. Αυτός ο φόβος είναι κατανοητός σε μια εποχή που τα brands κινδυνεύουν να θεωρηθούν αναίσθητα ή να αντιμετωπίσουν τη λεγόμενη Cancel Culture.

Για τις μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτά τα ευρήματα υπογραμμίζουν τα πιθανά οφέλη από την τολμηρή ώθηση των ορίων στη διαφήμιση. Δημιουργώντας συναισθηματικά ηχηρές και μη συμβατικές διαφημίσεις, οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να προσελκύσουν την προσοχή των καταναλωτών, να προωθήσουν τη μακροπρόθεσμη αφοσίωση και τελικά να επιτύχουν μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία.

Η Ipsos παρακολούθησε 36 διαφημιστικές καμπάνιες και παρακολούθησε τον τρόπο με τον οποίο συζητήθηκαν. Οι ιδέες αποκάλυψαν τέσσερις τομείς που αυξάνουν την επιτυχία και τη θετική αντίληψη:

  1. Πολιτιστικός αντίκτυπος: Η Ipsos συνιστά τη δημιουργία διαφημίσεων που αντικατοπτρίζουν τον πραγματικό κόσμο. Δίνει μεγαλύτερη αξία στην ανάγκη να πούμε κάτι, όχι να πουλήσουμε κάτι.
  2. Τολμηρή δημιουργικότητα: Όταν φέρνετε διαμάχη, προσπαθήστε να την καρυκεύσετε λίγο. Η έκπληξη του ευρέος κοινού με μη συμβατικά γραφικά, εκτέλεση ή αντιγραφή μπορεί να σας βοηθήσει να τα μετατρέψετε σε πελάτες.
  3. Θετικά συναισθήματα: Η διαμάχη της εκστρατείας επιτίθεται στις αισθήσεις. Προσπαθήστε να κάνετε την τελική εντύπωση θετική.
  4. Δημιουργήστε διαμάχη: Θυμηθείτε ότι δεν χρειάζεται να ευχαριστείτε όλους. Αυτός είναι ο κίνδυνος διαμάχης και τα σχόλια από τους επικριτές επιβεβαιώνουν ότι έχετε χτυπήσει πραγματικά μια χορδή.
Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
3 λεπτά για ανάγνωση

Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού

Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]

Ανάγνωση άρθρου
Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών
3 λεπτά για ανάγνωση

Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών

Τα νέα εργαλεία στο YouTube φέρνουν επανάσταση στην προστασία περιεχομένου. Οι άμυνες της πλατφόρμας ενάντια στα deepfakes εντείνονται καθώς το YouTube εισάγει καινοτόμες λειτουργίες για την προστασία των δημιουργών και των επωνυμιών. Αυτά τα νέα εργαλεία στο YouTube θα ειδοποιούν τους χρήστες για περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και προσπαθεί να αναπαράγει τις αρχικές δημιουργίες […]

Ανάγνωση άρθρου
Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων
3 λεπτά για ανάγνωση

Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων

Η Black Friday και τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών. Καθώς πλησιάζει η περίοδος αγορών, η Google κυκλοφορεί αρκετές σημαντικές ενημερώσεις που έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσουν την επιτυχία. Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google στο Google Merchant Center και στο Google Ads έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους πωλητές ενημερωμένες πληροφορίες, να βελτιώνουν την […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+