3 λεπτά για ανάγνωση

Οι εκπτώσεις της Παρασκευής ενισχύουν υπεύθυνα τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου

Στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού εμπορίου, η βελτίωση της συμμετοχής των πελατών και η αύξηση των πωλήσεων εξαρτώνται σε κρίσιμο βαθμό από τη γνώση σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Η τελευταία έρευνα της SimplyCode διευκρινίζει τη στρατηγική χρήση των κουπονιών και τον καλύτερο χρόνο εξοικονόμησης. Ωστόσο, δημιουργεί επίσης προβλήματα με λογικές δαπάνες.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι εκπτώσεις της Παρασκευής ενισχύουν υπεύθυνα τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου
Πηγή: Depositphotos

Το SimplyCodes εξέτασε στατιστικά στοιχεία κουπονιών από περισσότερα από 30.000 καταστήματα για να βρει την Παρασκευή ως την πιο πιθανή ημέρα για εκπτώσεις. Συγκεκριμένα κατά 19% σε σχέση με άλλες καθημερινές, η ποσότητα των χορηγούμενων κουπονιών αυξάνεται δραματικά την ημέρα αυτή. Αυτή η αύξηση αντικατοπτρίζει το αμερικανικό σύστημα πληρωμών, στο οποίο η αμοιβή συνήθως κατανέμεται δύο φορές το μήνα. Ιδιαίτερα αξιοσημείωτες είναι οι επιπτώσεις σε τομείς όπως η περιποίηση του δέρματος, τα ρούχα και το ποτό των γυναικών.

Σύμφωνα με την έκθεση, το 52% των κωδικών προσφοράς δημιουργούνται από Τετάρτη έως Παρασκευή. Οι εταιρείες θα ήταν σοφό να επικεντρώσουν τις καμπάνιες τους σε αυτές τις μέρες για να επωφεληθούν από την αυξημένη προσοχή των πελατών. Οι εκπτώσεις της Παρασκευής λειτουργούν ιδιαίτερα καλά στην ενθάρρυνση των αγορών πριν από την πτώση του Σαββατοκύριακου, όταν παρέχονται λιγότερα κουπόνια

Το φαινόμενο της «εξοικονόμησης» έναντι των συνειδητών δαπανών

Ενώ οι εκπτώσεις αυξάνουν τις πωλήσεις, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να γνωρίζουν την τάση των καταναλωτών να πληρώνουν υπερβολικά. Ονομάζεται “spaving“, ένας συνδυασμός “εξοικονόμησης” και “δαπανών”, αυτό το φαινόμενο εξηγεί την κατάσταση όταν ένας καταναλωτής ξοδεύει περισσότερα χρήματα για να εξοικονομήσει περισσότερα.

Γιατί είναι σχετικό το ηλεκτρονικό εμπόριο εδώ; Οι υπερβολικές εκπτώσεις μπορούν να προκαλέσουν χρέος στους πελάτες ή χαμηλότερη αφοσίωση στο εμπορικό σήμα, επηρεάζοντας έτσι τις μελλοντικές δαπάνες.

Οι εταιρείες μπορεί να τονίσουν την ηθική αγορά για να βοηθήσουν στην αντιστάθμιση αυτού. Η παροχή προσαρμοσμένων εξοικονομήσεων ή εκπτώσεων ανάλογα με την αγοραστική συμπεριφορά συμβάλλει στην ενθάρρυνση πιο υπεύθυνης κατανάλωσης.

Friday e-commerce discounts: maximise sales, minimise overspending. New blog! #EcommerceTips

Source: Depositphotos

Η ενθάρρυνση λογικών δαπανών μπορεί να οδηγήσει σε μακροπρόθεσμη αφοσίωση των πελατών, καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο λειτουργεί για την ενίσχυση των πωλήσεων. Πιο βιώσιμη ανάπτυξη μπορεί να προκύψει από την απλοποίηση της αγοραστικής εμπειρίας, την παροχή σαφούς εξοικονόμησης και τη διδασκαλία των καταναλωτών σχετικά με τη συνετή αγοραστική συμπεριφορά.

Οι Παρασκευές παρουσιάζουν μια μεγάλη ευκαιρία για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου να αυξήσουν τις πωλήσεις με προσεκτικά χρονομετρημένα κουπόνια και κωδικούς προσφοράς. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις, να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών και να δημιουργήσουν μακροχρόνιες συνδέσεις αντιστοιχίζοντας τις εκπτώσεις με τη συμπεριφορά των καταναλωτών και ελαχιστοποιώντας το δέλεαρ των υπερβολικών δαπανών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU