3 λεπτά για ανάγνωση

Οι εκπτώσεις της Παρασκευής ενισχύουν υπεύθυνα τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου

Στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού εμπορίου, η βελτίωση της συμμετοχής των πελατών και η αύξηση των πωλήσεων εξαρτώνται σε κρίσιμο βαθμό από τη γνώση σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Η τελευταία έρευνα της SimplyCode διευκρινίζει τη στρατηγική χρήση των κουπονιών και τον καλύτερο χρόνο εξοικονόμησης. Ωστόσο, δημιουργεί επίσης προβλήματα με λογικές δαπάνες.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι εκπτώσεις της Παρασκευής ενισχύουν υπεύθυνα τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου
Πηγή: Depositphotos

Το SimplyCodes εξέτασε στατιστικά στοιχεία κουπονιών από περισσότερα από 30.000 καταστήματα για να βρει την Παρασκευή ως την πιο πιθανή ημέρα για εκπτώσεις. Συγκεκριμένα κατά 19% σε σχέση με άλλες καθημερινές, η ποσότητα των χορηγούμενων κουπονιών αυξάνεται δραματικά την ημέρα αυτή. Αυτή η αύξηση αντικατοπτρίζει το αμερικανικό σύστημα πληρωμών, στο οποίο η αμοιβή συνήθως κατανέμεται δύο φορές το μήνα. Ιδιαίτερα αξιοσημείωτες είναι οι επιπτώσεις σε τομείς όπως η περιποίηση του δέρματος, τα ρούχα και το ποτό των γυναικών.

Σύμφωνα με την έκθεση, το 52% των κωδικών προσφοράς δημιουργούνται από Τετάρτη έως Παρασκευή. Οι εταιρείες θα ήταν σοφό να επικεντρώσουν τις καμπάνιες τους σε αυτές τις μέρες για να επωφεληθούν από την αυξημένη προσοχή των πελατών. Οι εκπτώσεις της Παρασκευής λειτουργούν ιδιαίτερα καλά στην ενθάρρυνση των αγορών πριν από την πτώση του Σαββατοκύριακου, όταν παρέχονται λιγότερα κουπόνια

Το φαινόμενο της «εξοικονόμησης» έναντι των συνειδητών δαπανών

Ενώ οι εκπτώσεις αυξάνουν τις πωλήσεις, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να γνωρίζουν την τάση των καταναλωτών να πληρώνουν υπερβολικά. Ονομάζεται “spaving“, ένας συνδυασμός “εξοικονόμησης” και “δαπανών”, αυτό το φαινόμενο εξηγεί την κατάσταση όταν ένας καταναλωτής ξοδεύει περισσότερα χρήματα για να εξοικονομήσει περισσότερα.

Γιατί είναι σχετικό το ηλεκτρονικό εμπόριο εδώ; Οι υπερβολικές εκπτώσεις μπορούν να προκαλέσουν χρέος στους πελάτες ή χαμηλότερη αφοσίωση στο εμπορικό σήμα, επηρεάζοντας έτσι τις μελλοντικές δαπάνες.

Οι εταιρείες μπορεί να τονίσουν την ηθική αγορά για να βοηθήσουν στην αντιστάθμιση αυτού. Η παροχή προσαρμοσμένων εξοικονομήσεων ή εκπτώσεων ανάλογα με την αγοραστική συμπεριφορά συμβάλλει στην ενθάρρυνση πιο υπεύθυνης κατανάλωσης.

Friday e-commerce discounts: maximise sales, minimise overspending. New blog! #EcommerceTips

Source: Depositphotos

Η ενθάρρυνση λογικών δαπανών μπορεί να οδηγήσει σε μακροπρόθεσμη αφοσίωση των πελατών, καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο λειτουργεί για την ενίσχυση των πωλήσεων. Πιο βιώσιμη ανάπτυξη μπορεί να προκύψει από την απλοποίηση της αγοραστικής εμπειρίας, την παροχή σαφούς εξοικονόμησης και τη διδασκαλία των καταναλωτών σχετικά με τη συνετή αγοραστική συμπεριφορά.

Οι Παρασκευές παρουσιάζουν μια μεγάλη ευκαιρία για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου να αυξήσουν τις πωλήσεις με προσεκτικά χρονομετρημένα κουπόνια και κωδικούς προσφοράς. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις, να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών και να δημιουργήσουν μακροχρόνιες συνδέσεις αντιστοιχίζοντας τις εκπτώσεις με τη συμπεριφορά των καταναλωτών και ελαχιστοποιώντας το δέλεαρ των υπερβολικών δαπανών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+