3 λεπτά για ανάγνωση

Οι εκπτώσεις της Παρασκευής ενισχύουν υπεύθυνα τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου

Στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού εμπορίου, η βελτίωση της συμμετοχής των πελατών και η αύξηση των πωλήσεων εξαρτώνται σε κρίσιμο βαθμό από τη γνώση σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Η τελευταία έρευνα της SimplyCode διευκρινίζει τη στρατηγική χρήση των κουπονιών και τον καλύτερο χρόνο εξοικονόμησης. Ωστόσο, δημιουργεί επίσης προβλήματα με λογικές δαπάνες.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι εκπτώσεις της Παρασκευής ενισχύουν υπεύθυνα τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου
Πηγή: Depositphotos

Το SimplyCodes εξέτασε στατιστικά στοιχεία κουπονιών από περισσότερα από 30.000 καταστήματα για να βρει την Παρασκευή ως την πιο πιθανή ημέρα για εκπτώσεις. Συγκεκριμένα κατά 19% σε σχέση με άλλες καθημερινές, η ποσότητα των χορηγούμενων κουπονιών αυξάνεται δραματικά την ημέρα αυτή. Αυτή η αύξηση αντικατοπτρίζει το αμερικανικό σύστημα πληρωμών, στο οποίο η αμοιβή συνήθως κατανέμεται δύο φορές το μήνα. Ιδιαίτερα αξιοσημείωτες είναι οι επιπτώσεις σε τομείς όπως η περιποίηση του δέρματος, τα ρούχα και το ποτό των γυναικών.

Σύμφωνα με την έκθεση, το 52% των κωδικών προσφοράς δημιουργούνται από Τετάρτη έως Παρασκευή. Οι εταιρείες θα ήταν σοφό να επικεντρώσουν τις καμπάνιες τους σε αυτές τις μέρες για να επωφεληθούν από την αυξημένη προσοχή των πελατών. Οι εκπτώσεις της Παρασκευής λειτουργούν ιδιαίτερα καλά στην ενθάρρυνση των αγορών πριν από την πτώση του Σαββατοκύριακου, όταν παρέχονται λιγότερα κουπόνια

Το φαινόμενο της «εξοικονόμησης» έναντι των συνειδητών δαπανών

Ενώ οι εκπτώσεις αυξάνουν τις πωλήσεις, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να γνωρίζουν την τάση των καταναλωτών να πληρώνουν υπερβολικά. Ονομάζεται “spaving“, ένας συνδυασμός “εξοικονόμησης” και “δαπανών”, αυτό το φαινόμενο εξηγεί την κατάσταση όταν ένας καταναλωτής ξοδεύει περισσότερα χρήματα για να εξοικονομήσει περισσότερα.

Γιατί είναι σχετικό το ηλεκτρονικό εμπόριο εδώ; Οι υπερβολικές εκπτώσεις μπορούν να προκαλέσουν χρέος στους πελάτες ή χαμηλότερη αφοσίωση στο εμπορικό σήμα, επηρεάζοντας έτσι τις μελλοντικές δαπάνες.

Οι εταιρείες μπορεί να τονίσουν την ηθική αγορά για να βοηθήσουν στην αντιστάθμιση αυτού. Η παροχή προσαρμοσμένων εξοικονομήσεων ή εκπτώσεων ανάλογα με την αγοραστική συμπεριφορά συμβάλλει στην ενθάρρυνση πιο υπεύθυνης κατανάλωσης.

Friday e-commerce discounts: maximise sales, minimise overspending. New blog! #EcommerceTips

Source: Depositphotos

Η ενθάρρυνση λογικών δαπανών μπορεί να οδηγήσει σε μακροπρόθεσμη αφοσίωση των πελατών, καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο λειτουργεί για την ενίσχυση των πωλήσεων. Πιο βιώσιμη ανάπτυξη μπορεί να προκύψει από την απλοποίηση της αγοραστικής εμπειρίας, την παροχή σαφούς εξοικονόμησης και τη διδασκαλία των καταναλωτών σχετικά με τη συνετή αγοραστική συμπεριφορά.

Οι Παρασκευές παρουσιάζουν μια μεγάλη ευκαιρία για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου να αυξήσουν τις πωλήσεις με προσεκτικά χρονομετρημένα κουπόνια και κωδικούς προσφοράς. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις, να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών και να δημιουργήσουν μακροχρόνιες συνδέσεις αντιστοιχίζοντας τις εκπτώσεις με τη συμπεριφορά των καταναλωτών και ελαχιστοποιώντας το δέλεαρ των υπερβολικών δαπανών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console

Η Google κυκλοφόρησε νέα τεκμηρίωση που ενισχύει την ενσωμάτωση δεδομένων από το Google Analytics (GA4) και το Search Console για καλύτερη απόδοση ιστότοπου και ανάλυση SEO. Αυτή η ενημέρωση θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από εταιρείες που επιθυμούν να αυξήσουν την οργανική επισκεψιμότητα και να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland
3 λεπτά για ανάγνωση

Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland

Το BuzzFeed ανακοίνωσε τη δουλειά του σε μια αυτόνομη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ως λύση στα σημερινά ζητήματα τοξικότητας στο διαδίκτυο. Η εταιρεία ξεκίνησε την πρώτη της κίνηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω του ψυχαγωγικού περιεχομένου και της πλατφόρμας που βασίζεται σε κουίζ, όπως ανέφερε η Semafor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Amazon οδηγεί τον παγκόσμιο αγώνα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων
2 λεπτά για ανάγνωση

Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Amazon οδηγεί τον παγκόσμιο αγώνα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων

Τα παγκόσμια δεδομένα ηλεκτρονικού εμπορίου από την ECDB δείχνουν ότι η Amazon και η Alibaba αποτελούν τις κορυφαίες οντότητες στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο. Η Amazon πέτυχε 360 δισεκατομμύρια δολάρια σε διασυνοριακό GMV το 2023, σύμφωνα με την ECDB, διατηρώντας παράλληλα ανώτερη παγκόσμια εμβέλεια και ικανοποίηση πελατών, που ισούται με το ΑΕΠ της Αιγύπτου.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+