Το SimplyCodes εξέτασε στατιστικά στοιχεία κουπονιών από περισσότερα από 30.000 καταστήματα για να βρει την Παρασκευή ως την πιο πιθανή ημέρα για εκπτώσεις. Συγκεκριμένα κατά 19% σε σχέση με άλλες καθημερινές, η ποσότητα των χορηγούμενων κουπονιών αυξάνεται δραματικά την ημέρα αυτή. Αυτή η αύξηση αντικατοπτρίζει το αμερικανικό σύστημα πληρωμών, στο οποίο η αμοιβή συνήθως κατανέμεται δύο φορές το μήνα. Ιδιαίτερα αξιοσημείωτες είναι οι επιπτώσεις σε τομείς όπως η περιποίηση του δέρματος, τα ρούχα και το ποτό των γυναικών.
Σύμφωνα με την έκθεση, το 52% των κωδικών προσφοράς δημιουργούνται από Τετάρτη έως Παρασκευή. Οι εταιρείες θα ήταν σοφό να επικεντρώσουν τις καμπάνιες τους σε αυτές τις μέρες για να επωφεληθούν από την αυξημένη προσοχή των πελατών. Οι εκπτώσεις της Παρασκευής λειτουργούν ιδιαίτερα καλά στην ενθάρρυνση των αγορών πριν από την πτώση του Σαββατοκύριακου, όταν παρέχονται λιγότερα κουπόνια
Το φαινόμενο της «εξοικονόμησης» έναντι των συνειδητών δαπανών
Ενώ οι εκπτώσεις αυξάνουν τις πωλήσεις, οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να γνωρίζουν την τάση των καταναλωτών να πληρώνουν υπερβολικά. Ονομάζεται “spaving“, ένας συνδυασμός “εξοικονόμησης” και “δαπανών”, αυτό το φαινόμενο εξηγεί την κατάσταση όταν ένας καταναλωτής ξοδεύει περισσότερα χρήματα για να εξοικονομήσει περισσότερα.
Γιατί είναι σχετικό το ηλεκτρονικό εμπόριο εδώ; Οι υπερβολικές εκπτώσεις μπορούν να προκαλέσουν χρέος στους πελάτες ή χαμηλότερη αφοσίωση στο εμπορικό σήμα, επηρεάζοντας έτσι τις μελλοντικές δαπάνες.
Η ενθάρρυνση λογικών δαπανών μπορεί να οδηγήσει σε μακροπρόθεσμη αφοσίωση των πελατών, καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο λειτουργεί για την ενίσχυση των πωλήσεων. Πιο βιώσιμη ανάπτυξη μπορεί να προκύψει από την απλοποίηση της αγοραστικής εμπειρίας, την παροχή σαφούς εξοικονόμησης και τη διδασκαλία των καταναλωτών σχετικά με τη συνετή αγοραστική συμπεριφορά.Οι εταιρείες μπορεί να τονίσουν την ηθική αγορά για να βοηθήσουν στην αντιστάθμιση αυτού. Η παροχή προσαρμοσμένων εξοικονομήσεων ή εκπτώσεων ανάλογα με την αγοραστική συμπεριφορά συμβάλλει στην ενθάρρυνση πιο υπεύθυνης κατανάλωσης.
Οι Παρασκευές παρουσιάζουν μια μεγάλη ευκαιρία για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου να αυξήσουν τις πωλήσεις με προσεκτικά χρονομετρημένα κουπόνια και κωδικούς προσφοράς. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις, να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών και να δημιουργήσουν μακροχρόνιες συνδέσεις αντιστοιχίζοντας τις εκπτώσεις με τη συμπεριφορά των καταναλωτών και ελαχιστοποιώντας το δέλεαρ των υπερβολικών δαπανών.