3 λεπτά για ανάγνωση

Οι επισκευές σε οικιακές συσκευές αυξάνονται. Αυτό ισχύει και για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Οι νέοι κανονισμοί για τις επισκευές που προτείνει η Ευρωπαϊκή Ένωση θα επιφέρουν σημαντικές αλλαγές όχι μόνο για τους πελάτες αλλά και για τις εταιρείες. Εκπροσωπώντας περισσότερες από 140 οργανώσεις σε 24 ευρωπαϊκές χώρες, η αδιάκοπη εκστρατεία του συνασπισμού Δικαίωμα στην Επισκευή της Ευρώπης παρήγαγε τις νέες κατευθυντήριες γραμμές. Επιπλέον, από τις εξελίξεις θα επηρεαστούν ορισμένοι τομείς ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι επισκευές σε οικιακές συσκευές αυξάνονται. Αυτό ισχύει και για το ηλεκτρονικό εμπόριο
Πηγή: Depositphotos

Οι νέοι κανονισμοί εξασφαλίζουν στους καταναλωτές ευκολότερη πρόσβαση σε επισκευές σε λογικές τιμές για ορισμένες συσκευές, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών και οικιακών συσκευών. Οι κατασκευαστές θα υποχρεωθούν, για έως και 10 χρόνια, να παρέχουν επιλογές επισκευής ακόμη και μετά τη λήξη της νόμιμης εγγύησης, για πρώτη φορά, προωθώντας έτσι σημαντικά την προστασία των καταναλωτών.

Για τις επιχειρήσεις μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό συνεπάγεται τη διασφάλιση ότι οι καταναλωτές έχουν απλή πρόσβαση σε πληροφορίες επισκευής και την κατάλληλη παρουσίαση αυτών των επιλογών.

Η νέα οδηγία θα τεθεί σε ισχύ στις 30 Ιουλίου 2024. Τα μέλη της ΕΕ θα έχουν στη διάθεσή τους τρία χρόνια για να τη μεταφέρουν στην εθνική τους νομοθεσία.

Ανταλλακτικά για ανεξάρτητους επισκευαστές

Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά των νέων κανονισμών είναι η απαίτηση για τους κατασκευαστές να τιμολογούν λογικά τα εργαλεία και τα ανταλλακτικά για ανεξάρτητους επισκευαστές. Ταυτόχρονα, αυτό θα ανοίξει την αγορά για ανεξάρτητους επισκευαστές και θα δημιουργήσει νέες επιχειρηματικές προοπτικές για συστήματα μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου που επικεντρώνονται στην πώληση ανταλλακτικών και στις υπηρεσίες επισκευής.

Οι νέες κατευθυντήριες γραμμές απαγορεύουν τις πολιτικές λογισμικού και τους συμβατικούς περιορισμούς που μπορούν να εμποδίσουν τους ανεξάρτητους επισκευαστές. Αν και υπάρχουν λίγες εξαιρέσεις για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας, ο περιορισμός αυτός αποτελεί ένα σημαντικό πρώτο βήμα προς μια πιο δίκαιη αγορά επισκευών.

Εάν οι αγοραστές επιλέξουν επισκευή αντί για αντικατάσταση, η νόμιμη εγγύηση θα διαρκέσει δώδεκα μήνες. Η δράση αυτή θα προωθήσει τις επισκευές και θα συμβάλει στη μείωση της παραγωγής ηλεκτρονικών αποβλήτων.

Στήριξη του τομέα επισκευών

” μείωση του ΦΠΑ στις υπηρεσίες επισκευής είναι ένα από τα οικονομικά κίνητρα που παροτρύνουν τα κράτη μέλη της ΕΕ να προωθήσουν τις επισκευές. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και να επεκτείνει το φάσμα των προϊόντων και υπηρεσιών επισκευής που είναι προσβάσιμα στις εταιρείες.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σκοπεύει να δημιουργήσει μια διαδικτυακή πύλη που θα παρέχει λεπτομέρειες σχετικά με τις επιλογές επισκευής και τα συναφή έξοδα. Στόχος είναι να αυξηθεί η προβολή και ο ανοικτός χαρακτήρας των υπηρεσιών επισκευής , ώστε να βοηθηθούν οι πελάτες στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU