3 λεπτά για ανάγνωση

Οι επισκευές σε οικιακές συσκευές αυξάνονται. Αυτό ισχύει και για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Οι νέοι κανονισμοί για τις επισκευές που προτείνει η Ευρωπαϊκή Ένωση θα επιφέρουν σημαντικές αλλαγές όχι μόνο για τους πελάτες αλλά και για τις εταιρείες. Εκπροσωπώντας περισσότερες από 140 οργανώσεις σε 24 ευρωπαϊκές χώρες, η αδιάκοπη εκστρατεία του συνασπισμού Δικαίωμα στην Επισκευή της Ευρώπης παρήγαγε τις νέες κατευθυντήριες γραμμές. Επιπλέον, από τις εξελίξεις θα επηρεαστούν ορισμένοι τομείς ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι επισκευές σε οικιακές συσκευές αυξάνονται. Αυτό ισχύει και για το ηλεκτρονικό εμπόριο
Πηγή: Depositphotos

Οι νέοι κανονισμοί εξασφαλίζουν στους καταναλωτές ευκολότερη πρόσβαση σε επισκευές σε λογικές τιμές για ορισμένες συσκευές, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών και οικιακών συσκευών. Οι κατασκευαστές θα υποχρεωθούν, για έως και 10 χρόνια, να παρέχουν επιλογές επισκευής ακόμη και μετά τη λήξη της νόμιμης εγγύησης, για πρώτη φορά, προωθώντας έτσι σημαντικά την προστασία των καταναλωτών.

Για τις επιχειρήσεις μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό συνεπάγεται τη διασφάλιση ότι οι καταναλωτές έχουν απλή πρόσβαση σε πληροφορίες επισκευής και την κατάλληλη παρουσίαση αυτών των επιλογών.

Η νέα οδηγία θα τεθεί σε ισχύ στις 30 Ιουλίου 2024. Τα μέλη της ΕΕ θα έχουν στη διάθεσή τους τρία χρόνια για να τη μεταφέρουν στην εθνική τους νομοθεσία.

Ανταλλακτικά για ανεξάρτητους επισκευαστές

Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά των νέων κανονισμών είναι η απαίτηση για τους κατασκευαστές να τιμολογούν λογικά τα εργαλεία και τα ανταλλακτικά για ανεξάρτητους επισκευαστές. Ταυτόχρονα, αυτό θα ανοίξει την αγορά για ανεξάρτητους επισκευαστές και θα δημιουργήσει νέες επιχειρηματικές προοπτικές για συστήματα μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου που επικεντρώνονται στην πώληση ανταλλακτικών και στις υπηρεσίες επισκευής.

Οι νέες κατευθυντήριες γραμμές απαγορεύουν τις πολιτικές λογισμικού και τους συμβατικούς περιορισμούς που μπορούν να εμποδίσουν τους ανεξάρτητους επισκευαστές. Αν και υπάρχουν λίγες εξαιρέσεις για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας, ο περιορισμός αυτός αποτελεί ένα σημαντικό πρώτο βήμα προς μια πιο δίκαιη αγορά επισκευών.

Εάν οι αγοραστές επιλέξουν επισκευή αντί για αντικατάσταση, η νόμιμη εγγύηση θα διαρκέσει δώδεκα μήνες. Η δράση αυτή θα προωθήσει τις επισκευές και θα συμβάλει στη μείωση της παραγωγής ηλεκτρονικών αποβλήτων.

Στήριξη του τομέα επισκευών

” μείωση του ΦΠΑ στις υπηρεσίες επισκευής είναι ένα από τα οικονομικά κίνητρα που παροτρύνουν τα κράτη μέλη της ΕΕ να προωθήσουν τις επισκευές. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και να επεκτείνει το φάσμα των προϊόντων και υπηρεσιών επισκευής που είναι προσβάσιμα στις εταιρείες.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σκοπεύει να δημιουργήσει μια διαδικτυακή πύλη που θα παρέχει λεπτομέρειες σχετικά με τις επιλογές επισκευής και τα συναφή έξοδα. Στόχος είναι να αυξηθεί η προβολή και ο ανοικτός χαρακτήρας των υπηρεσιών επισκευής , ώστε να βοηθηθούν οι πελάτες στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο
4 λεπτά για ανάγνωση

Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η Amazon μόλις απέδειξε ότι τα καλοκαιρινά ψώνια μπορούν να νικήσουν τις χειμερινές εκπτώσεις. Η πρώτη τετραήμερη εκδήλωση Prime του γίγαντα του λιανικού εμπορίου (8-11 Ιουλίου) απέφερε 2,08 δισεκατομμύρια λίρες σε διαδικτυακές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο – σχεδόν διπλάσιες από αυτές που τράβηξε η Black Friday το 2024. Οι αριθμοί δείχνουν ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών
2 λεπτά για ανάγνωση

Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών

Μια ολλανδική εταιρεία πληρωμών μόλις ξεκίνησε στην Ουγγαρία, τη Σλοβενία και την Τσεχική Δημοκρατία. Φέρνουν την πλατφόρμα πληρωμών τους σε αγορές όπου βλέπουν επιχειρηματικές ευκαιρίες. Με 250.000 πελάτες ήδη, η Mollie θέλει να επεκταθεί σε όλη την Ευρώπη.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται

Νέα στοιχεία δείχνουν ένα τεράστιο κενό στο ευρωπαϊκό λιανικό εμπόριο μόδας. Οι πωλήσεις της Shein αυξήθηκαν κατά 31,6% ετησίως και έφτασαν το 48% μόνο τον Δεκέμβριο. Εν τω μεταξύ, καθιερωμένες μάρκες όπως η H&M παρέμειναν στάσιμες και η ASOS κατέρρευσε κατά 16,2%. Οι αριθμοί δείχνουν ποιες μάρκες κερδίζουν τη μάχη για τους ευρωπαίους πελάτες.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU