3 λεπτά για ανάγνωση

Οι καλύτεροι λιανοπωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο πρόκειται να φτάσουν τα 6.56 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2025

Η τελευταία έκθεση Retail Week παρέχει νέες πληροφορίες για την αγορά σχετικά με τις μεγάλες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου. Η συνεχής αναζήτηση των καταναλωτών για οικονομικά αποδοτικές επιλογές αγορών οδήγησε κορυφαίους λιανοπωλητές να αναπτύξουν ψηφιακές στρατηγικές που φέρνουν με επιτυχία τους πελάτες πίσω στα εικονικά καλάθια αγορών τους. Η βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου συνεχίζει να επεκτείνεται ραγδαία, επειδή οι αναλυτές προβλέπουν ότι θα φτάσει τα 6,56 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2025 με αύξηση 7,8% από φέτος. Το σεμινάριο Shopify Οι ειδικοί προβλέπουν ότι οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου θα ξεπεράσουν τα 8 τρισεκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια του έτους 2028.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι καλύτεροι λιανοπωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο πρόκειται να φτάσουν τα 6.56 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2025
Πηγή: Depositphotos

Οι κορυφαίες υπερδυνάμεις ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο

  • Alibaba: Ξεκίνησε μια μηχανή αναζήτησης B2B με τεχνητή νοημοσύνη που ονομάζεται Accio, προσεγγίζοντας 500.000 χρήστες ΜΜΕ και αυξάνοντας τα ποσοστά μετατροπής κατά σχεδόν 30%.
  • Amazon: Εφαρμογή τεχνολογίας ανάκτησης πακέτων με «υποβοήθηση όρασης» που μείωσε την προσπάθεια των οδηγών κατά 67% και εξοικονόμησε πάνω από 30 λεπτά ανά διαδρομή παράδοσης. Πέτυχε ποσοστό μετατροπής 10.75% το 2024.
  • Μπότες: Ενίσχυση της θέσης της στην αγορά ομορφιάς, έναρξη υπηρεσιών ταχείας παράδοσης και αξιοποίηση των δεδομένων των πελατών για την εξέλιξη των υπηρεσιών υγειονομικής περίθαλψης. Είδε τις ψηφιακές πωλήσεις να αυξάνονται κατά 23% σε ετήσια βάση.
  • Currys: Εστίαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό με ηλεκτρονική σήμανση ραφιών, ψηφιακά συστήματα αναμονής και συνεργασίες με τη Microsoft για την αξιοποίηση της τεχνολογίας AI.
  • Επόμενο: Έφτασε το ορόσημο κέρδους 1 δισεκατομμυρίου λιρών, επεκτάθηκε στην Ινδία μέσω συνεργασίας με τη Myntra και ξεκίνησε την πολυτελή πλατφόρμα Seasons.
  • Ocado Retail: Αξιοποίησε τη ρομποτική και τον αυτοματισμό για ταχύτερη επεξεργασία παραγγελιών, με ρομπότ που επιτρέπουν την παραλαβή μιας παραγγελίας 50 τεμαχίων σε μόλις 10 λεπτά.
  • Tesco: Πιλοτική εφαρμογή εξατομικευμένων εκπτώσεων Clubcard με βάση την αγοραστική συμπεριφορά και έναρξη μιας διαδικτυακής αγοράς με περισσότερα από 20.000 προϊόντα τρίτων.
  • The Very Group: Επένδυση σε λύσεις AI και δεδομένων, χρησιμοποιώντας μοντελοποίηση βάσει AI για τη βελτίωση των προβλέψεων μετοχών και λανσάροντας μια πλατφόρμα μέσων λιανικής που ονομάζεται Very Media Group.
  • Walmart: Παρουσιάζουμε τις εμπειρίες αγορών metaverse μέσω του Roblox και μιας κοινωνικής πλατφόρμας που ονομάζεται “Shop with Friends” για να προσελκύσουμε νεότερους αγοραστές.

Με το 81% των ερωτηθέντων καταναλωτών να προτιμούν επιχειρήσεις που παρέχουν εξατομικευμένες εμπειρίες, η εξατομίκευση έχει γίνει το ιερό δισκοπότηρο. Ένα άλλο μέτωπο που κατακτάται είναι η ευελιξία πληρωμών. Ο John Lewis συνεργάστηκε με την Klarna για να παρέχει επιλογές buy-now-pay-later στους διαδικτυακούς καταναλωτές της, ενώ η Currys ξεκίνησε το “flexpay” για ευέλικτες επιλογές πληρωμής.

Το κοινωνικό εμπόριο εξακολουθεί να κερδίζει προς τα εμπρός, καθώς προβλέπεται να φτάσει τα 6,2 τρισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως έως το 2030. Προερχόμενες από την Κίνα, οι αγορές ζωντανής ροής έχουν εξελιχθεί σε μια βιομηχανία 512 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Μέχρι το 2026, προβλέπεται να αντιπροσωπεύει έως και το 20% όλων των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η έκθεση του Retail Week δίνει έμφαση σε πέντε βασικές τακτικές για τους εμπόρους που επιθυμούν να βελτιώσουν την παρουσία τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο:

  • επένδυση στην τεχνητή νοημοσύνη σε όλη την αλυσίδα αξίας
  • Θωράκιση του μέλλοντος με καινοτομίες έξυπνων ψηφιακών πληρωμών
  • Χρήση προγραμμάτων αφοσίωσης και πληροφοριών δεδομένων
  • Δίνοντας έμφαση στη γρήγορη παράδοση
  • Ευχαριστώντας τους καταναλωτές με συναρπαστικές διαδικτυακές εμπειρίες
Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+