
Το σύρμα
Καθώς η μορφή βίντεο σύντομης μορφής απογειώνεται στα κοινωνικά δίκτυα (και όχι μόνο εκεί), το LinkedIn δοκιμάζει πιλοτικά το πρόγραμμα The Wire. Αυτό επιτρέπει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να προωθούν διαφημίσεις βίντεο στη ροή μαζί με περιεχόμενο από αξιόπιστα προφίλ. Οι πρώτοι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα περιλαμβάνουν μεγάλους εκδότες όπως οι Barron’s, Bloomberg και The Wall Street Journal.
«Με το 75% των ενηλίκων στις ΗΠΑ να περνούν έως και δύο ώρες την ημέρα παρακολουθώντας βίντεο σύντομης μορφής και τον αριθμό των βίντεο που ανεβαίνουν στο LinkedIn να αυξάνεται κατά 45% από έτος σε έτος, δοκιμάζουμε μια νέα πρωτοβουλία που θα σας επιτρέψει να προωθήσετε διαφημίσεις βίντεο στη ροή μαζί με αξιόπιστο περιεχόμενο από εκδότες», γράφει η Lindsey Edwards, αντιπρόεδρος διαχείρισης προϊόντων του LinkedIn.
Η τεχνητή νοημοσύνη ενισχύεται
Το LinkedIn επεκτείνει τη σουίτα εργαλείων που βασίζονται σε AI Speed. Έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει δραματικά την αποτελεσματικότητα και τη σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας των εκστρατειών. Τα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:
- Ενοποίηση του Microsoft Designer: Αυτό το εργαλείο βοηθά τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να δημιουργήσουν και να προσαρμόσουν ελκυστικό δημιουργικό, προσφέροντας πολλές επιλογές σχεδίασης που μπορούν να προσαρμοστούν στις συγκεκριμένες ανάγκες μιας επωνυμίας.
- Σύνθετη στόχευση: Οι έμποροι μπορούν πλέον να βελτιώσουν τη στόχευση καμπάνιας ενσωματώνοντας τα δικά τους δεδομένα με δεδομένα από την πλατφόρμα LinkedIn και αποκλείοντας συγκεκριμένες εταιρείες ή λίστες τρίτων.
- Βοηθός μάρκετινγκ AI: Αυτός ο βοηθός βοηθά στη δημιουργία εκστρατειών και παρέχει πληροφορίες και προτάσεις για τη βελτίωση της απόδοσης των διαφημίσεων.
Καμπάνιες που δημιουργούνται από AI
Ένας σημαντικός αριθμός εμπόρων B2B (66%) χρησιμοποιούν ήδη γενετική τεχνητή νοημοσύνη στη δουλειά τους. Η πλατφόρμα Accelerate του LinkedIn ενσωματώνει περαιτέρω την τεχνητή νοημοσύνη για τον εξορθολογισμό της δημιουργίας και διαχείρισης καμπάνιας. Βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:
- Προσαρμογή δημιουργικού: Το Microsoft Designer βοηθά στη δημιουργία και την προσαρμογή του δημιουργικού διαφήμισης με βάση τα σχόλια των χρηστών.
- Καλύτερη χρήση δεδομένων: Οι έμποροι μπορούν να συνδυάσουν τα δικά τους δεδομένα πελατών με δεδομένα LinkedIn για να στοχεύσουν καλύτερα πιθανούς αγοραστές.
- Βοηθός συνομιλίας.
Με βάση την επιτυχία των νέων μορφών διαφήμισης, όπως οι διαφημίσεις ζωντανών εκδηλώσεων και οι διαφημίσεις ηγέτη σκέψης, το LinkedIn συνεχίζει να καινοτομεί τρόπους με τους οποίους οι έμποροι μπορούν να προσεγγίσουν και να προσελκύσουν το κοινό τους. Η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους εμπόρους B2B να δημιουργήσουν συναρπαστικές καμπάνιες που οδηγούν σε συνομιλίες και χτίζουν εμπιστοσύνη με τους αγοραστές.