3 λεπτά για ανάγνωση

Οι καμπάνιες LinkedIn έχουν νέα εργαλεία. Χρησιμοποιώντας AI, φυσικά

Το LinkedIn εισάγει αρκετούς νέους τρόπους για να βοηθήσει τους εμπόρους B2B να επιτύχουν τους στόχους τους.  Σχεδόν το 90% των εμπόρων B2B είναι αισιόδοξοι για την ικανότητά τους να αυξήσουν τις πωλήσεις τους το επόμενο έτος, σύμφωνα με την έρευνα του LinkedIn.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι καμπάνιες LinkedIn έχουν νέα εργαλεία. Χρησιμοποιώντας AI, φυσικά
Πηγή: Depositphotos

Το σύρμα

Καθώς η μορφή βίντεο σύντομης μορφής απογειώνεται στα κοινωνικά δίκτυα (και όχι μόνο εκεί), το LinkedIn δοκιμάζει πιλοτικά το πρόγραμμα The Wire. Αυτό επιτρέπει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να προωθούν διαφημίσεις βίντεο στη ροή μαζί με περιεχόμενο από αξιόπιστα προφίλ. Οι πρώτοι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα περιλαμβάνουν μεγάλους εκδότες όπως οι Barron’s, Bloomberg και The Wall Street Journal.

«Με το 75% των ενηλίκων στις ΗΠΑ να περνούν έως και δύο ώρες την ημέρα παρακολουθώντας βίντεο σύντομης μορφής και τον αριθμό των βίντεο που ανεβαίνουν στο LinkedIn να αυξάνεται κατά 45% από έτος σε έτος, δοκιμάζουμε μια νέα πρωτοβουλία που θα σας επιτρέψει να προωθήσετε διαφημίσεις βίντεο στη ροή μαζί με αξιόπιστο περιεχόμενο από εκδότες», γράφει η Lindsey Edwards, αντιπρόεδρος διαχείρισης προϊόντων του LinkedIn.

Η τεχνητή νοημοσύνη ενισχύεται

Το LinkedIn επεκτείνει τη σουίτα εργαλείων που βασίζονται σε AI Speed. Έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει δραματικά την αποτελεσματικότητα και τη σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας των εκστρατειών. Τα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Ενοποίηση του Microsoft Designer: Αυτό το εργαλείο βοηθά τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να δημιουργήσουν και να προσαρμόσουν ελκυστικό δημιουργικό, προσφέροντας πολλές επιλογές σχεδίασης που μπορούν να προσαρμοστούν στις συγκεκριμένες ανάγκες μιας επωνυμίας.
  • Σύνθετη στόχευση: Οι έμποροι μπορούν πλέον να βελτιώσουν τη στόχευση καμπάνιας ενσωματώνοντας τα δικά τους δεδομένα με δεδομένα από την πλατφόρμα LinkedIn και αποκλείοντας συγκεκριμένες εταιρείες ή λίστες τρίτων.
  • Βοηθός μάρκετινγκ AI: Αυτός ο βοηθός βοηθά στη δημιουργία εκστρατειών και παρέχει πληροφορίες και προτάσεις για τη βελτίωση της απόδοσης των διαφημίσεων.

Καμπάνιες που δημιουργούνται από AI

Ένας σημαντικός αριθμός εμπόρων B2B (66%) χρησιμοποιούν ήδη γενετική τεχνητή νοημοσύνη στη δουλειά τους. Η πλατφόρμα Accelerate του LinkedIn ενσωματώνει περαιτέρω την τεχνητή νοημοσύνη για τον εξορθολογισμό της δημιουργίας και διαχείρισης καμπάνιας. Βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:

  • Προσαρμογή δημιουργικού: Το Microsoft Designer βοηθά στη δημιουργία και την προσαρμογή του δημιουργικού διαφήμισης με βάση τα σχόλια των χρηστών.
  • Καλύτερη χρήση δεδομένων: Οι έμποροι μπορούν να συνδυάσουν τα δικά τους δεδομένα πελατών με δεδομένα LinkedIn για να στοχεύσουν καλύτερα πιθανούς αγοραστές.
  • Βοηθός συνομιλίας.

Με βάση την επιτυχία των νέων μορφών διαφήμισης, όπως οι διαφημίσεις ζωντανών εκδηλώσεων και οι διαφημίσεις ηγέτη σκέψης, το LinkedIn συνεχίζει να καινοτομεί τρόπους με τους οποίους οι έμποροι μπορούν να προσεγγίσουν και να προσελκύσουν το κοινό τους. Η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους εμπόρους B2B να δημιουργήσουν συναρπαστικές καμπάνιες που οδηγούν σε συνομιλίες και χτίζουν εμπιστοσύνη με τους αγοραστές.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+