4 λεπτά για ανάγνωση

Οι καμπάνιες OOH αυξάνουν την αναγνωρισιμότητα διαφημίσεων κατά 13.3% έναντι 3.9% για την ψηφιακή

Η Clear Channel Outdoor και η Kantar πέρασαν πέντε χρόνια παρακολουθώντας την απόδοση των διαφορετικών διαφημιστικών καναλιών. Τα ευρήματά τους δείχνουν ότι η διαφήμιση OOH (εκτός σπιτιού) προσφέρει καλύτερα αποτελέσματα από τα ψηφιακά μέσα, τη συνδεδεμένη τηλεόραση και την παραδοσιακή τηλεόραση σε μετρήσεις μεγάλων επωνυμιών.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι καμπάνιες OOH αυξάνουν την αναγνωρισιμότητα διαφημίσεων κατά 13.3% έναντι 3.9% για την ψηφιακή
Πηγή: ChatGPT

Ο χρόνος έχει σημασία. Οι έμποροι μετακινούν τους προϋπολογισμούς στο διαδίκτυο εδώ και χρόνια, υποθέτοντας ότι η ψηφιακή τεχνολογία κερδίζει πάντα. Αυτή η έρευνα υποδηλώνει ότι η υπόθεση ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ κερδίζει πάντα χρειάζεται μια πιο προσεκτική ματιά.

Οι αριθμοί

Η μελέτη άντλησε δεδομένα από χιλιάδες καμπάνιες που πραγματοποιήθηκαν μέσω του CCO RADARProof. Το OOH έδειξε 13.3% υψηλότερη αναγνωρισιμότητα διαφημίσεων σε σύγκριση με τα ψηφιακά μέσα, την τηλεόραση και το CTV.

Το χάσμα εμφανίστηκε και σε άλλες μετρήσεις. Η συσχέτιση μηνυμάτων σημείωσε 9% υψηλότερη βαθμολογία με το OOH. Η ευνοϊκότητα της μάρκας αυξήθηκε κατά 7%. Η πρόθεση αγοράς ήταν 8.6% πάνω από τις ψηφιακές καμπάνιες.

Αυτές δεν είναι μικρές διαφορές. Για τις επωνυμίες που ξοδεύουν εξαψήφια ή επταψήφια ποσά για διαφημίσεις, αυτό το χάσμα μεταφράζεται σε πραγματικά χρήματα.

Bar chart comparing advertising channel performance across five brand metrics. OOH (dark blue) shows 13.3% ad awareness, outperforming TV (light blue) at 10.2%, Digital (orange) at 3.9%, and CTV (pink) at 2.2%. Similar patterns across aided awareness, message association, brand favorability, and purchase intent metrics.

Source: investor.clearchannel.com

Αντιστοίχιση τηλεόρασης σε καλύτερη τιμή

Το OOH απέδωσε εξίσου καλά με τη γραμμική τηλεόραση για την εύνοια της επωνυμίας και την πρόθεση αγοράς. Η διαφορά είναι τι πληρώνετε για να φτάσετε εκεί.

Ο Dan Levi, CMO στο Clear Channel Outdoor, επισημαίνει τις αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι καταναλώνουν τα μέσα ενημέρωσης. Περισσότεροι συνδρομητές πληρώνουν για ροή χωρίς διαφημίσεις. Τα προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων είναι στάνταρ στα προγράμματα περιήγησης. Το κοινό που θέλουν να προσεγγίσουν οι έμποροι είναι πιο δύσκολο να βρεθούν μέσω ψηφιακών καναλιών.

Το OOH παρακάμπτει αυτό το πρόβλημα. Δεν μπορείτε να μπλοκάρετε μια διαφημιστική πινακίδα ή να παραλείψετε μια διαφήμιση δημόσιας συγκοινωνίας.

Τρία πράγματα που κάνει καλά το OOH

Η έρευνα εντόπισε συγκεκριμένα πλεονεκτήματα που σχετίζονται με τις σημερινές προκλήσεις μάρκετινγκ.

  • Πρώτον, φτάστε. Η ψηφιακή τεχνολογία δίνει στους ανθρώπους τρόπους να αποφεύγουν τις διαφημίσεις. Συνδρομές Premium, προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων, κουμπιά παράβλεψης. Το OOH τους προσεγγίζει σε φυσικούς χώρους όπου αυτές οι επιλογές δεν υπάρχουν.
  • Δεύτερον, λειτουργεί σε δύο επίπεδα. Οι περισσότερες διαφημίσεις είτε δημιουργούν επωνυμίες είτε οδηγούν σε άμεσες πωλήσεις. Το OOH κάνει και τα δύο στην ίδια καμπάνια. Λαμβάνετε βραχυπρόθεσμες μετατροπές και μακροπρόθεσμη αναγνώριση επωνυμίας.
  • Τρίτον, τα δεδομένα είναι σταθερά. Πέντε χρόνια μέτρησης σε πολλούς κλάδους και κατηγορίες προϊόντων. Αυτό είναι ασυνήθιστο για τη διαφημιστική έρευνα, όπου οι περισσότερες μελέτες καλύπτουν μικρότερες περιόδους ή στενότερα πεδία.

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι διαδικτυακές επιχειρήσεις

Οι επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου συνήθως προβάλλουν το μεγαλύτερο μέρος της διαφήμισής τους στο διαδίκτυο. Είναι λογικό – πουλάτε στο διαδίκτυο, διαφημίζεστε στο διαδίκτυο. Αλλά αυτή η μελέτη δείχνει ότι η πλήρης εικόνα είναι πιο περίπλοκη.

Η προσθήκη OOH σε μια υπάρχουσα ψηφιακή στρατηγική βελτίωσε τη συνολική απόδοση της καμπάνιας στην έρευνα. Δεν πρόκειται για την αντικατάσταση του ψηφιακού, αλλά για την κάλυψη κενών που δεν μπορεί να καλύψει το ψηφιακό.

Η Nicole Jones στην Kantar ήταν άμεση: «Το OOH δεν είναι απλώς ένα συμπληρωματικό κανάλι. Είναι ένα απαραίτητο κανάλι που έχει σοβαρό αντίκτυπο για τις επωνυμίες».

Η επιχειρηματική υπόθεση γίνεται επίσης πιο ξεκάθαρη. Το κόστος των ψηφιακών διαφημίσεων συνεχίζει να αυξάνεται, ενώ η απόδοση ισοπεδώνεται ή μειώνεται. Το OOH προσφέρει μετρήσιμα αποτελέσματα σε ανταγωνιστικές τιμές, καθώς και την ευελιξία γρήγορης ενημέρωσης του δημιουργικού όταν αλλάζουν οι συνθήκες της αγοράς.

Τι σημαίνει αυτό για το μέλλον

Αυτή η έρευνα δεν προτείνει την εγκατάλειψη του ψηφιακού μάρκετινγκ. Τα ψηφιακά κανάλια εξακολουθούν να έχουν σημασία, ειδικά για τη στόχευση και την επαναστόχευση.

Αυτό που προτείνει είναι η επανεξέταση του μείγματος. Οι επωνυμίες που χρησιμοποιούν πολλά κανάλια είδαν καλύτερες συνολικές αποδόσεις από εκείνες που συγκεντρώνουν τις δαπάνες σε έναν τομέα. Τα δεδομένα υποστηρίζουν αυτό που υποψιάζονταν ορισμένοι έμποροι – το all-in στην ψηφιακή τεχνολογία αφήνει ευκαιρίες στο τραπέζι.

Για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ που ασχολούνται με αυστηρότερους προϋπολογισμούς και υψηλότερες προσδοκίες, αυτό έχει σημασία. Το OOH προσεγγίζει κοινό που χάνουν άλλα κανάλια. Η πενταετής μελέτη δείχνει ότι λειτουργεί, με σκληρούς αριθμούς σε διαφορετικές κατηγορίες επιχειρήσεων.

Το ερώτημα δεν είναι αν θα χρησιμοποιήσουμε ψηφιακό ή OOH. Είναι πώς να χρησιμοποιήσετε και τα δύο αποτελεσματικά.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU