3 λεπτά για ανάγνωση

Οι κοινωνικές πλατφόρμες αγωνίζονται με το Holiday Premium Push

Καθώς πλησιάζουν οι διακοπές, υπάρχει μια διακριτή αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι μεγάλες εταιρείες κοινωνικών μέσων διαφημίζουν τις συνδρομητικές υπηρεσίες και τα αγαθά τους. Αυτές οι πλατφόρμες χρησιμοποιούν επί του παρόντος διαφημίσεις πλήρους οθόνης μέσα στις δικές τους εφαρμογές ως μέρος των επιθετικών στρατηγικών μάρκετινγκ. Αν και αυτή η στρατηγική κάνει αποτελεσματική χρήση της τεράστιας βάσης χρηστών τους, η δυνητικά παρεμβατική φύση της προκαλεί κριτική.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι κοινωνικές πλατφόρμες αγωνίζονται με το Holiday Premium Push
Πηγή: Unsplash

Η premium ώθηση του X υπολείπεται παρά τις επιθετικές τακτικές εκστρατείας

Οι αναδυόμενες διαφημίσεις πλήρους οθόνης για το X Premium αποτελούν μέρος μιας επιθετικής καμπάνιας που ξεκίνησε από το X (πρώην Twitter). Ένα κακώς τοποθετημένο κουμπί “x” που συνδυάζεται στο παρασκήνιο καθιστά δύσκολο για τους χρήστες να κλείσουν αυτές τις διαφημίσεις, γεγονός που οδήγησε σε κριτική του σχεδιασμού τους.

Παρόλο που η βάση χρηστών της πλατφόρμας συρρικνώνεται και το ποσοστό μετατροπής X Premium είναι μικρότερο από 1%, εξακολουθεί να πιέζει για συνδρομές επί πληρωμή. Ο Elon Musk είχε προβλέψει ότι θα υπήρχαν 9 εκατομμύρια συνδρομητές μέχρι τότε και μέχρι το 2028, ελπίζει να έχει 104 εκατομμύρια.

X Premium

Source: Socialmediatoday.com

Σύμφωνα με τις τρέχουσες εκτιμήσεις, μόνο περίπου 1,3 εκατομμύρια χρήστες έχουν επιλέξει να χρησιμοποιήσουν την premium υπηρεσία. Σε μια προσπάθεια να αυξηθεί ο αριθμός των συνδρομητών, η πλατφόρμα διαφημίζει επίσης λειτουργίες όπως το δώρο X Premium.

Η συνδρομητική καμπάνια φαίνεται να αποτελεί συστατικό ενός ευρύτερου σχεδίου για τη μείωση της εξάρτησης του Χ από διαφημιστικά έσοδα. Ωστόσο, δεν φαίνεται πιθανό ότι αυτές οι πρωτοβουλίες μάρκετινγκ θα οδηγήσουν στη σημαντική αύξηση των συνδρομών που αναζητά η πλατφόρμα, λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα προσφορά premium χαρακτηριστικών.

Η Meta προωθεί το υλικό VR, αλλά το περιεχόμενο εξακολουθεί να υστερεί

Εν τω μεταξύ, η Meta έχει υιοθετήσει μια παρόμοια στρατηγική, παρουσιάζοντας τα ακουστικά VR – ένα βασικό στοιχείο της στρατηγικής της για το metaverse – μέσω προνομιακού διαφημιστικού χώρου στο Facebook και το Instagram. Αλλά όπως και η premium υπηρεσία του X, η Meta έχει ένα βασικό πρόβλημα: δεν υπάρχουν αρκετές ενδιαφέρουσες εφαρμογές και εμπειρίες VR στο τρέχον οικοσύστημα για να κάνουν το υλικό απαραίτητο.

Παρόλο που η βιβλιοθήκη περιεχομένου επεκτείνεται και η ίδια η τεχνολογία είναι εντυπωσιακή, δεν έχει ακόμη φτάσει στο επίπεδο της βασικής τεχνολογίας των καταναλωτών. Ωστόσο, το σχέδιο της Meta να διαθέσει αυτά τα προϊόντα στα δισεκατομμύρια των χρηστών της μπορεί τελικά να αποδώσει.

Η σκληρή πώληση των κοινωνικών εφαρμογών πέφτει επίπεδη

Στέλνοντας διαφημίσεις για το Snapchat+ απευθείας στα εισερχόμενα μηνυμάτων των χρηστών, το Snapchat ακολούθησε το παράδειγμά του. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μοιάζουν πλέον περισσότερο με τις ψηφιακές αγορές παρά με τους κοινωνικούς χώρους ως αποτέλεσμα αυτής της στρατηγικής άμεσου μάρκετινγκ και του έργου των άλλων πλατφορμών.

Αυτές οι επιθετικές στρατηγικές μάρκετινγκ, ωστόσο, είναι λιγότερο αποτελεσματικές τώρα από ό, τι μπορεί να ήταν στο παρελθόν, επειδή οι χρήστες είναι πιο εξειδικευμένοι στο κοσκίνισμα διαφημιστικού περιεχομένου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Ανάγνωση άρθρου
AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο

Η ψηφιακή διαφήμιση αλλάζει ταχύτερα από ποτέ και οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, μαζί με τις εταιρείες μάρκετινγκ, πρέπει να συμβαδίζουν με τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Η έκθεση Industry Pulse Report χαρτογραφεί ποιες τάσεις, απειλές, deepfakes και καινοτομίες θα διαμορφώσουν τη διαδικτυακή διαφήμιση το επόμενο έτος. Βασίζεται στις απόψεις των εμπειρογνωμόνων ψηφιακών μέσων – διαφημιστές, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+