3 λεπτά για ανάγνωση

Οι κοινωνικές πλατφόρμες αγωνίζονται με το Holiday Premium Push

Καθώς πλησιάζουν οι διακοπές, υπάρχει μια διακριτή αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι μεγάλες εταιρείες κοινωνικών μέσων διαφημίζουν τις συνδρομητικές υπηρεσίες και τα αγαθά τους. Αυτές οι πλατφόρμες χρησιμοποιούν επί του παρόντος διαφημίσεις πλήρους οθόνης μέσα στις δικές τους εφαρμογές ως μέρος των επιθετικών στρατηγικών μάρκετινγκ. Αν και αυτή η στρατηγική κάνει αποτελεσματική χρήση της τεράστιας βάσης χρηστών τους, η δυνητικά παρεμβατική φύση της προκαλεί κριτική.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι κοινωνικές πλατφόρμες αγωνίζονται με το Holiday Premium Push
Πηγή: Unsplash

Η premium ώθηση του X υπολείπεται παρά τις επιθετικές τακτικές εκστρατείας

Οι αναδυόμενες διαφημίσεις πλήρους οθόνης για το X Premium αποτελούν μέρος μιας επιθετικής καμπάνιας που ξεκίνησε από το X (πρώην Twitter). Ένα κακώς τοποθετημένο κουμπί “x” που συνδυάζεται στο παρασκήνιο καθιστά δύσκολο για τους χρήστες να κλείσουν αυτές τις διαφημίσεις, γεγονός που οδήγησε σε κριτική του σχεδιασμού τους.

Παρόλο που η βάση χρηστών της πλατφόρμας συρρικνώνεται και το ποσοστό μετατροπής X Premium είναι μικρότερο από 1%, εξακολουθεί να πιέζει για συνδρομές επί πληρωμή. Ο Elon Musk είχε προβλέψει ότι θα υπήρχαν 9 εκατομμύρια συνδρομητές μέχρι τότε και μέχρι το 2028, ελπίζει να έχει 104 εκατομμύρια.

X Premium

Source: Socialmediatoday.com

Σύμφωνα με τις τρέχουσες εκτιμήσεις, μόνο περίπου 1,3 εκατομμύρια χρήστες έχουν επιλέξει να χρησιμοποιήσουν την premium υπηρεσία. Σε μια προσπάθεια να αυξηθεί ο αριθμός των συνδρομητών, η πλατφόρμα διαφημίζει επίσης λειτουργίες όπως το δώρο X Premium.

Η συνδρομητική καμπάνια φαίνεται να αποτελεί συστατικό ενός ευρύτερου σχεδίου για τη μείωση της εξάρτησης του Χ από διαφημιστικά έσοδα. Ωστόσο, δεν φαίνεται πιθανό ότι αυτές οι πρωτοβουλίες μάρκετινγκ θα οδηγήσουν στη σημαντική αύξηση των συνδρομών που αναζητά η πλατφόρμα, λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα προσφορά premium χαρακτηριστικών.

Η Meta προωθεί το υλικό VR, αλλά το περιεχόμενο εξακολουθεί να υστερεί

Εν τω μεταξύ, η Meta έχει υιοθετήσει μια παρόμοια στρατηγική, παρουσιάζοντας τα ακουστικά VR – ένα βασικό στοιχείο της στρατηγικής της για το metaverse – μέσω προνομιακού διαφημιστικού χώρου στο Facebook και το Instagram. Αλλά όπως και η premium υπηρεσία του X, η Meta έχει ένα βασικό πρόβλημα: δεν υπάρχουν αρκετές ενδιαφέρουσες εφαρμογές και εμπειρίες VR στο τρέχον οικοσύστημα για να κάνουν το υλικό απαραίτητο.

Παρόλο που η βιβλιοθήκη περιεχομένου επεκτείνεται και η ίδια η τεχνολογία είναι εντυπωσιακή, δεν έχει ακόμη φτάσει στο επίπεδο της βασικής τεχνολογίας των καταναλωτών. Ωστόσο, το σχέδιο της Meta να διαθέσει αυτά τα προϊόντα στα δισεκατομμύρια των χρηστών της μπορεί τελικά να αποδώσει.

Η σκληρή πώληση των κοινωνικών εφαρμογών πέφτει επίπεδη

Στέλνοντας διαφημίσεις για το Snapchat+ απευθείας στα εισερχόμενα μηνυμάτων των χρηστών, το Snapchat ακολούθησε το παράδειγμά του. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μοιάζουν πλέον περισσότερο με τις ψηφιακές αγορές παρά με τους κοινωνικούς χώρους ως αποτέλεσμα αυτής της στρατηγικής άμεσου μάρκετινγκ και του έργου των άλλων πλατφορμών.

Αυτές οι επιθετικές στρατηγικές μάρκετινγκ, ωστόσο, είναι λιγότερο αποτελεσματικές τώρα από ό, τι μπορεί να ήταν στο παρελθόν, επειδή οι χρήστες είναι πιο εξειδικευμένοι στο κοσκίνισμα διαφημιστικού περιεχομένου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το κατάστημα TikTok έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα ως προορισμός για αγοραστές διακοπών αυτή τη σεζόν. Η Black Friday και η Cyber Monday το 2024 σημείωσαν πρωτοφανή επίπεδα αφοσίωσης τόσο από μεγάλες μάρκες όσο και από ανεξάρτητους λιανοπωλητές, σύμφωνα με τον γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ανάγνωση άρθρου
Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες
5 λεπτά για ανάγνωση

Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες

Οι επωνυμίες αντιμετωπίζουν μια σημαντική πρόκληση στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο απεικονίζουν τους άνδρες στις καμπάνιες τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Kantar, το σύγχρονο κοινό δεν μπορεί να ταυτιστεί με τα καθιερωμένα στερεότυπα για τους ισχυρούς και ανθεκτικούς άνδρες. Αντ ‘αυτού, η αρρενωπότητα χωρίς αποκλεισμούς στο μάρκετινγκ με διάφορες διαφορές είναι το […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης

Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+