3 λεπτά για ανάγνωση

Οι κοινωνικές πλατφόρμες αγωνίζονται με το Holiday Premium Push

Καθώς πλησιάζουν οι διακοπές, υπάρχει μια διακριτή αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι μεγάλες εταιρείες κοινωνικών μέσων διαφημίζουν τις συνδρομητικές υπηρεσίες και τα αγαθά τους. Αυτές οι πλατφόρμες χρησιμοποιούν επί του παρόντος διαφημίσεις πλήρους οθόνης μέσα στις δικές τους εφαρμογές ως μέρος των επιθετικών στρατηγικών μάρκετινγκ. Αν και αυτή η στρατηγική κάνει αποτελεσματική χρήση της τεράστιας βάσης χρηστών τους, η δυνητικά παρεμβατική φύση της προκαλεί κριτική.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι κοινωνικές πλατφόρμες αγωνίζονται με το Holiday Premium Push
Πηγή: Unsplash

Η premium ώθηση του X υπολείπεται παρά τις επιθετικές τακτικές εκστρατείας

Οι αναδυόμενες διαφημίσεις πλήρους οθόνης για το X Premium αποτελούν μέρος μιας επιθετικής καμπάνιας που ξεκίνησε από το X (πρώην Twitter). Ένα κακώς τοποθετημένο κουμπί “x” που συνδυάζεται στο παρασκήνιο καθιστά δύσκολο για τους χρήστες να κλείσουν αυτές τις διαφημίσεις, γεγονός που οδήγησε σε κριτική του σχεδιασμού τους.

Παρόλο που η βάση χρηστών της πλατφόρμας συρρικνώνεται και το ποσοστό μετατροπής X Premium είναι μικρότερο από 1%, εξακολουθεί να πιέζει για συνδρομές επί πληρωμή. Ο Elon Musk είχε προβλέψει ότι θα υπήρχαν 9 εκατομμύρια συνδρομητές μέχρι τότε και μέχρι το 2028, ελπίζει να έχει 104 εκατομμύρια.

X Premium

Source: Socialmediatoday.com

Σύμφωνα με τις τρέχουσες εκτιμήσεις, μόνο περίπου 1,3 εκατομμύρια χρήστες έχουν επιλέξει να χρησιμοποιήσουν την premium υπηρεσία. Σε μια προσπάθεια να αυξηθεί ο αριθμός των συνδρομητών, η πλατφόρμα διαφημίζει επίσης λειτουργίες όπως το δώρο X Premium.

Η συνδρομητική καμπάνια φαίνεται να αποτελεί συστατικό ενός ευρύτερου σχεδίου για τη μείωση της εξάρτησης του Χ από διαφημιστικά έσοδα. Ωστόσο, δεν φαίνεται πιθανό ότι αυτές οι πρωτοβουλίες μάρκετινγκ θα οδηγήσουν στη σημαντική αύξηση των συνδρομών που αναζητά η πλατφόρμα, λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα προσφορά premium χαρακτηριστικών.

Η Meta προωθεί το υλικό VR, αλλά το περιεχόμενο εξακολουθεί να υστερεί

Εν τω μεταξύ, η Meta έχει υιοθετήσει μια παρόμοια στρατηγική, παρουσιάζοντας τα ακουστικά VR – ένα βασικό στοιχείο της στρατηγικής της για το metaverse – μέσω προνομιακού διαφημιστικού χώρου στο Facebook και το Instagram. Αλλά όπως και η premium υπηρεσία του X, η Meta έχει ένα βασικό πρόβλημα: δεν υπάρχουν αρκετές ενδιαφέρουσες εφαρμογές και εμπειρίες VR στο τρέχον οικοσύστημα για να κάνουν το υλικό απαραίτητο.

Παρόλο που η βιβλιοθήκη περιεχομένου επεκτείνεται και η ίδια η τεχνολογία είναι εντυπωσιακή, δεν έχει ακόμη φτάσει στο επίπεδο της βασικής τεχνολογίας των καταναλωτών. Ωστόσο, το σχέδιο της Meta να διαθέσει αυτά τα προϊόντα στα δισεκατομμύρια των χρηστών της μπορεί τελικά να αποδώσει.

Η σκληρή πώληση των κοινωνικών εφαρμογών πέφτει επίπεδη

Στέλνοντας διαφημίσεις για το Snapchat+ απευθείας στα εισερχόμενα μηνυμάτων των χρηστών, το Snapchat ακολούθησε το παράδειγμά του. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μοιάζουν πλέον περισσότερο με τις ψηφιακές αγορές παρά με τους κοινωνικούς χώρους ως αποτέλεσμα αυτής της στρατηγικής άμεσου μάρκετινγκ και του έργου των άλλων πλατφορμών.

Αυτές οι επιθετικές στρατηγικές μάρκετινγκ, ωστόσο, είναι λιγότερο αποτελεσματικές τώρα από ό, τι μπορεί να ήταν στο παρελθόν, επειδή οι χρήστες είναι πιο εξειδικευμένοι στο κοσκίνισμα διαφημιστικού περιεχομένου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU