3 λεπτά για ανάγνωση

Οι κοινωνικές πλατφόρμες αγωνίζονται με το Holiday Premium Push

Καθώς πλησιάζουν οι διακοπές, υπάρχει μια διακριτή αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι μεγάλες εταιρείες κοινωνικών μέσων διαφημίζουν τις συνδρομητικές υπηρεσίες και τα αγαθά τους. Αυτές οι πλατφόρμες χρησιμοποιούν επί του παρόντος διαφημίσεις πλήρους οθόνης μέσα στις δικές τους εφαρμογές ως μέρος των επιθετικών στρατηγικών μάρκετινγκ. Αν και αυτή η στρατηγική κάνει αποτελεσματική χρήση της τεράστιας βάσης χρηστών τους, η δυνητικά παρεμβατική φύση της προκαλεί κριτική.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι κοινωνικές πλατφόρμες αγωνίζονται με το Holiday Premium Push
Πηγή: Unsplash

Η premium ώθηση του X υπολείπεται παρά τις επιθετικές τακτικές εκστρατείας

Οι αναδυόμενες διαφημίσεις πλήρους οθόνης για το X Premium αποτελούν μέρος μιας επιθετικής καμπάνιας που ξεκίνησε από το X (πρώην Twitter). Ένα κακώς τοποθετημένο κουμπί “x” που συνδυάζεται στο παρασκήνιο καθιστά δύσκολο για τους χρήστες να κλείσουν αυτές τις διαφημίσεις, γεγονός που οδήγησε σε κριτική του σχεδιασμού τους.

Παρόλο που η βάση χρηστών της πλατφόρμας συρρικνώνεται και το ποσοστό μετατροπής X Premium είναι μικρότερο από 1%, εξακολουθεί να πιέζει για συνδρομές επί πληρωμή. Ο Elon Musk είχε προβλέψει ότι θα υπήρχαν 9 εκατομμύρια συνδρομητές μέχρι τότε και μέχρι το 2028, ελπίζει να έχει 104 εκατομμύρια.

X Premium

Source: Socialmediatoday.com

Σύμφωνα με τις τρέχουσες εκτιμήσεις, μόνο περίπου 1,3 εκατομμύρια χρήστες έχουν επιλέξει να χρησιμοποιήσουν την premium υπηρεσία. Σε μια προσπάθεια να αυξηθεί ο αριθμός των συνδρομητών, η πλατφόρμα διαφημίζει επίσης λειτουργίες όπως το δώρο X Premium.

Η συνδρομητική καμπάνια φαίνεται να αποτελεί συστατικό ενός ευρύτερου σχεδίου για τη μείωση της εξάρτησης του Χ από διαφημιστικά έσοδα. Ωστόσο, δεν φαίνεται πιθανό ότι αυτές οι πρωτοβουλίες μάρκετινγκ θα οδηγήσουν στη σημαντική αύξηση των συνδρομών που αναζητά η πλατφόρμα, λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα προσφορά premium χαρακτηριστικών.

Η Meta προωθεί το υλικό VR, αλλά το περιεχόμενο εξακολουθεί να υστερεί

Εν τω μεταξύ, η Meta έχει υιοθετήσει μια παρόμοια στρατηγική, παρουσιάζοντας τα ακουστικά VR – ένα βασικό στοιχείο της στρατηγικής της για το metaverse – μέσω προνομιακού διαφημιστικού χώρου στο Facebook και το Instagram. Αλλά όπως και η premium υπηρεσία του X, η Meta έχει ένα βασικό πρόβλημα: δεν υπάρχουν αρκετές ενδιαφέρουσες εφαρμογές και εμπειρίες VR στο τρέχον οικοσύστημα για να κάνουν το υλικό απαραίτητο.

Παρόλο που η βιβλιοθήκη περιεχομένου επεκτείνεται και η ίδια η τεχνολογία είναι εντυπωσιακή, δεν έχει ακόμη φτάσει στο επίπεδο της βασικής τεχνολογίας των καταναλωτών. Ωστόσο, το σχέδιο της Meta να διαθέσει αυτά τα προϊόντα στα δισεκατομμύρια των χρηστών της μπορεί τελικά να αποδώσει.

Η σκληρή πώληση των κοινωνικών εφαρμογών πέφτει επίπεδη

Στέλνοντας διαφημίσεις για το Snapchat+ απευθείας στα εισερχόμενα μηνυμάτων των χρηστών, το Snapchat ακολούθησε το παράδειγμά του. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μοιάζουν πλέον περισσότερο με τις ψηφιακές αγορές παρά με τους κοινωνικούς χώρους ως αποτέλεσμα αυτής της στρατηγικής άμεσου μάρκετινγκ και του έργου των άλλων πλατφορμών.

Αυτές οι επιθετικές στρατηγικές μάρκετινγκ, ωστόσο, είναι λιγότερο αποτελεσματικές τώρα από ό, τι μπορεί να ήταν στο παρελθόν, επειδή οι χρήστες είναι πιο εξειδικευμένοι στο κοσκίνισμα διαφημιστικού περιεχομένου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+