2 λεπτά για ανάγνωση

Οι λειτουργίες εκπλήρωσης του TikTok επεκτείνονται στη Γερμανία

Οι λειτουργίες εκπλήρωσης του TikTok έκαναν ένα ακόμη σημαντικό βήμα στο ευρωπαϊκό σχέδιο επέκτασής του για να ξεκινήσει την υπηρεσία εκπλήρωσης στη Γερμανία. Το TikTok, το οποίο έφτασε σε παγκόσμιο GMV (Gross Merchandise Value) άνω των 30 δισεκατομμυρίων ευρώ πέρυσι, προσλαμβάνει ήδη για το γραφείο του στο Μόναχο για να δημιουργήσει το τμήμα Fulfilled by TikTok (FBT).

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι λειτουργίες εκπλήρωσης του TikTok επεκτείνονται στη Γερμανία
Πηγή: Depositphotos

Παγκόσμια επιτυχία και ευρωπαϊκή είσοδος

Η επέκταση έρχεται μετά το επιτυχημένο ξεκίνημα του TikTok Shop πριν από τρία χρόνια στην Ασία και τις επόμενες κυκλοφορίες στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ξεδιπλώνοντας τα τρέχοντα νομικά ζητήματα, οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν γίνει η μεγαλύτερη αγορά για το TikTok Shop.

Η επιχείρηση του Ηνωμένου Βασιλείου έχει σημειώσει εντυπωσιακή ανάπτυξη, έχοντας υπερδιπλασιάσει τον όγκο συναλλαγών της και προσελκύοντας πάνω από 200.000 επιχειρήσεις στην πλατφόρμα.

Το TikTok Shop αξιοποίησε αυτή τη δυναμική για να κυκλοφορήσει στην Ιρλανδία και την Ισπανία μέχρι το τέλος του 2024, κάνοντας το ντεμπούτο του στην ηπειρωτική Ευρώπη.

Λειτουργίες εκπλήρωσης του TikTok: Στρατηγική γερμανικής αγοράς

Η κυκλοφορία του FBT στη Γερμανία είναι μια βασική στρατηγική για την ενίσχυση του δικτύου logistics του TikTok στην Ευρώπη. Η υπηρεσία που παρέχει υπηρεσίες αποθήκευσης, συλλογής, συσκευασίας και αποστολής για εμπόρους κυκλοφόρησε στο Ηνωμένο Βασίλειο το καλοκαίρι του 2023.

Στην αγορά των ΗΠΑ, το TikTok συνεργάστηκε με το ShipBob για να προσφέρει αυτές τις υπηρεσίες εκπλήρωσης. Οι αναλυτές αναμένουν επίσης σημαντική συμμετοχή από τη Zalando, τον κορυφαίο διαδικτυακό λιανοπωλητή μόδας της Γερμανίας, ο οποίος έχει ήδη αποδείξει την αξία του στο TikTok Shop UK.

Το TikTok συμπεριέλαβε αυτήν τη συνεργασία σε μια ανάρτηση ιστολογίου, αποκαλώντας τον εαυτό του «τον τέλειο συνεργάτη για το Zalando».

Πανευρωπαϊκά σχέδια επέκτασης

Τα ευρωπαϊκά σχέδια της εταιρείας προχωρούν περισσότερο από τη Γερμανία, με νέες θέσεις εργασίας που σχετίζονται με το εμπόριο να διαφημίζονται στο Άμστερνταμ, το Παρίσι και το Μιλάνο – πόλεις στις οποίες το TikTok Shop δεν έχει ακόμη ξεκινήσει.

Αυτές οι προσπάθειες πρόσληψης σηματοδοτούν τα σχέδια του TikTok για ένα πανευρωπαϊκό δίκτυο ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι Γερμανοί έμποροι μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία FBT για να αποθηκεύσουν απόθεμα σε τοπικές αποθήκες, εξορθολογίζοντας την εφοδιαστική και μειώνοντας τους χρόνους παράδοσης.

Σε αυτή την επέκταση, η TikTok συνεχίζει να αποδεικνύει ότι έχει την πρόθεση να μεταβεί από μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων σε έναν σημαντικό παράγοντα στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, ακολουθώντας την ενσωμάτωση του κοινωνικού εμπορίου σε άλλες αγορές.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console

Η Google κυκλοφόρησε νέα τεκμηρίωση που ενισχύει την ενσωμάτωση δεδομένων από το Google Analytics (GA4) και το Search Console για καλύτερη απόδοση ιστότοπου και ανάλυση SEO. Αυτή η ενημέρωση θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από εταιρείες που επιθυμούν να αυξήσουν την οργανική επισκεψιμότητα και να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland
3 λεπτά για ανάγνωση

Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland

Το BuzzFeed ανακοίνωσε τη δουλειά του σε μια αυτόνομη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ως λύση στα σημερινά ζητήματα τοξικότητας στο διαδίκτυο. Η εταιρεία ξεκίνησε την πρώτη της κίνηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω του ψυχαγωγικού περιεχομένου και της πλατφόρμας που βασίζεται σε κουίζ, όπως ανέφερε η Semafor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Amazon οδηγεί τον παγκόσμιο αγώνα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων
2 λεπτά για ανάγνωση

Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Amazon οδηγεί τον παγκόσμιο αγώνα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων

Τα παγκόσμια δεδομένα ηλεκτρονικού εμπορίου από την ECDB δείχνουν ότι η Amazon και η Alibaba αποτελούν τις κορυφαίες οντότητες στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο. Η Amazon πέτυχε 360 δισεκατομμύρια δολάρια σε διασυνοριακό GMV το 2023, σύμφωνα με την ECDB, διατηρώντας παράλληλα ανώτερη παγκόσμια εμβέλεια και ικανοποίηση πελατών, που ισούται με το ΑΕΠ της Αιγύπτου.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+