
Παγκόσμια επιτυχία και ευρωπαϊκή είσοδος
Η επέκταση έρχεται μετά το επιτυχημένο ξεκίνημα του TikTok Shop πριν από τρία χρόνια στην Ασία και τις επόμενες κυκλοφορίες στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Ξεδιπλώνοντας τα τρέχοντα νομικά ζητήματα, οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν γίνει η μεγαλύτερη αγορά για το TikTok Shop.
Η επιχείρηση του Ηνωμένου Βασιλείου έχει σημειώσει εντυπωσιακή ανάπτυξη, έχοντας υπερδιπλασιάσει τον όγκο συναλλαγών της και προσελκύοντας πάνω από 200.000 επιχειρήσεις στην πλατφόρμα.
Το TikTok Shop αξιοποίησε αυτή τη δυναμική για να κυκλοφορήσει στην Ιρλανδία και την Ισπανία μέχρι το τέλος του 2024, κάνοντας το ντεμπούτο του στην ηπειρωτική Ευρώπη.
Λειτουργίες εκπλήρωσης του TikTok: Στρατηγική γερμανικής αγοράς
Η κυκλοφορία του FBT στη Γερμανία είναι μια βασική στρατηγική για την ενίσχυση του δικτύου logistics του TikTok στην Ευρώπη. Η υπηρεσία που παρέχει υπηρεσίες αποθήκευσης, συλλογής, συσκευασίας και αποστολής για εμπόρους κυκλοφόρησε στο Ηνωμένο Βασίλειο το καλοκαίρι του 2023.
Στην αγορά των ΗΠΑ, το TikTok συνεργάστηκε με το ShipBob για να προσφέρει αυτές τις υπηρεσίες εκπλήρωσης. Οι αναλυτές αναμένουν επίσης σημαντική συμμετοχή από τη Zalando, τον κορυφαίο διαδικτυακό λιανοπωλητή μόδας της Γερμανίας, ο οποίος έχει ήδη αποδείξει την αξία του στο TikTok Shop UK.
Το TikTok συμπεριέλαβε αυτήν τη συνεργασία σε μια ανάρτηση ιστολογίου, αποκαλώντας τον εαυτό του «τον τέλειο συνεργάτη για το Zalando».
Πανευρωπαϊκά σχέδια επέκτασης
Τα ευρωπαϊκά σχέδια της εταιρείας προχωρούν περισσότερο από τη Γερμανία, με νέες θέσεις εργασίας που σχετίζονται με το εμπόριο να διαφημίζονται στο Άμστερνταμ, το Παρίσι και το Μιλάνο – πόλεις στις οποίες το TikTok Shop δεν έχει ακόμη ξεκινήσει.
Αυτές οι προσπάθειες πρόσληψης σηματοδοτούν τα σχέδια του TikTok για ένα πανευρωπαϊκό δίκτυο ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι Γερμανοί έμποροι μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία FBT για να αποθηκεύσουν απόθεμα σε τοπικές αποθήκες, εξορθολογίζοντας την εφοδιαστική και μειώνοντας τους χρόνους παράδοσης.
Σε αυτή την επέκταση, η TikTok συνεχίζει να αποδεικνύει ότι έχει την πρόθεση να μεταβεί από μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων σε έναν σημαντικό παράγοντα στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, ακολουθώντας την ενσωμάτωση του κοινωνικού εμπορίου σε άλλες αγορές.