2 λεπτά για ανάγνωση

Οι λειτουργίες εκπλήρωσης του TikTok επεκτείνονται στη Γερμανία

Οι λειτουργίες εκπλήρωσης του TikTok έκαναν ένα ακόμη σημαντικό βήμα στο ευρωπαϊκό σχέδιο επέκτασής του για να ξεκινήσει την υπηρεσία εκπλήρωσης στη Γερμανία. Το TikTok, το οποίο έφτασε σε παγκόσμιο GMV (Gross Merchandise Value) άνω των 30 δισεκατομμυρίων ευρώ πέρυσι, προσλαμβάνει ήδη για το γραφείο του στο Μόναχο για να δημιουργήσει το τμήμα Fulfilled by TikTok (FBT).

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι λειτουργίες εκπλήρωσης του TikTok επεκτείνονται στη Γερμανία
Πηγή: Depositphotos

Παγκόσμια επιτυχία και ευρωπαϊκή είσοδος

Η επέκταση έρχεται μετά το επιτυχημένο ξεκίνημα του TikTok Shop πριν από τρία χρόνια στην Ασία και τις επόμενες κυκλοφορίες στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ξεδιπλώνοντας τα τρέχοντα νομικά ζητήματα, οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν γίνει η μεγαλύτερη αγορά για το TikTok Shop.

Η επιχείρηση του Ηνωμένου Βασιλείου έχει σημειώσει εντυπωσιακή ανάπτυξη, έχοντας υπερδιπλασιάσει τον όγκο συναλλαγών της και προσελκύοντας πάνω από 200.000 επιχειρήσεις στην πλατφόρμα.

Το TikTok Shop αξιοποίησε αυτή τη δυναμική για να κυκλοφορήσει στην Ιρλανδία και την Ισπανία μέχρι το τέλος του 2024, κάνοντας το ντεμπούτο του στην ηπειρωτική Ευρώπη.

Λειτουργίες εκπλήρωσης του TikTok: Στρατηγική γερμανικής αγοράς

Η κυκλοφορία του FBT στη Γερμανία είναι μια βασική στρατηγική για την ενίσχυση του δικτύου logistics του TikTok στην Ευρώπη. Η υπηρεσία που παρέχει υπηρεσίες αποθήκευσης, συλλογής, συσκευασίας και αποστολής για εμπόρους κυκλοφόρησε στο Ηνωμένο Βασίλειο το καλοκαίρι του 2023.

Στην αγορά των ΗΠΑ, το TikTok συνεργάστηκε με το ShipBob για να προσφέρει αυτές τις υπηρεσίες εκπλήρωσης. Οι αναλυτές αναμένουν επίσης σημαντική συμμετοχή από τη Zalando, τον κορυφαίο διαδικτυακό λιανοπωλητή μόδας της Γερμανίας, ο οποίος έχει ήδη αποδείξει την αξία του στο TikTok Shop UK.

Το TikTok συμπεριέλαβε αυτήν τη συνεργασία σε μια ανάρτηση ιστολογίου, αποκαλώντας τον εαυτό του «τον τέλειο συνεργάτη για το Zalando».

Πανευρωπαϊκά σχέδια επέκτασης

Τα ευρωπαϊκά σχέδια της εταιρείας προχωρούν περισσότερο από τη Γερμανία, με νέες θέσεις εργασίας που σχετίζονται με το εμπόριο να διαφημίζονται στο Άμστερνταμ, το Παρίσι και το Μιλάνο – πόλεις στις οποίες το TikTok Shop δεν έχει ακόμη ξεκινήσει.

Αυτές οι προσπάθειες πρόσληψης σηματοδοτούν τα σχέδια του TikTok για ένα πανευρωπαϊκό δίκτυο ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι Γερμανοί έμποροι μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία FBT για να αποθηκεύσουν απόθεμα σε τοπικές αποθήκες, εξορθολογίζοντας την εφοδιαστική και μειώνοντας τους χρόνους παράδοσης.

Σε αυτή την επέκταση, η TikTok συνεχίζει να αποδεικνύει ότι έχει την πρόθεση να μεταβεί από μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων σε έναν σημαντικό παράγοντα στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, ακολουθώντας την ενσωμάτωση του κοινωνικού εμπορίου σε άλλες αγορές.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+