4 λεπτά για ανάγνωση

Οι ομάδες μάρκετινγκ αγνοούν το πρόβλημα των 30 εκατομμυρίων λιρών: Επιστροφές ηλεκτρονικού εμπορίου

Οι αγοραστές στο διαδίκτυο επιστρέφουν 30-40% περισσότερα προϊόντα από τους πελάτες στο κατάστημα, αλλά τα εργαλεία μάρκετινγκ δεν παρακολουθούν αυτά τα δεδομένα. Σύμφωνα με ανάλυση της The-future-of-commerce.com, μια μάρκα μόδας ανακάλυψε ένα χάσμα 30 εκατομμυρίων λιρών μεταξύ των αναφερόμενων εσόδων και των πραγματικών κερδών μετά τον υπολογισμό των αποδόσεων. Οι περισσότερες μετρήσεις ψηφιακού μάρκετινγκ χάνουν εντελώς αυτό το πρόβλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι ομάδες μάρκετινγκ αγνοούν το πρόβλημα των 30 εκατομμυρίων λιρών: Επιστροφές ηλεκτρονικού εμπορίου
Πηγή: ChatGPT
Ενώ οι αγοραστές επιστρέφουν το 5-10% των αγορών στο κατάστημα, οι διαδικτυακές επιστροφές φτάνουν το 15-40% των συνολικών πωλήσεων. Στη μόδα, το ποσοστό αυτό βρίσκεται περίπου στο 25% στις περισσότερες μεγάλες αγορές.

Δείτε γιατί αυτό έχει σημασία για τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ: Ξοδεύετε 10 $ ανά απόκτηση πελάτη και γιορτάζετε 100,000 παραγγελίες στα 100 $ το καθένα. Ο πίνακας ελέγχου εμφανίζει έσοδα 10 εκατομμυρίων δολαρίων από διαφημιστική δαπάνη 1 εκατομμυρίου δολαρίων. Αλλά αν επιστραφεί το 25%, τα πραγματικά έσοδά σας είναι 7.5 εκατομμύρια δολάρια – όχι 10 εκατομμύρια δολάρια.

Τα εργαλεία μάρκετινγκ χάνουν τη μεγάλη εικόνα

Το Google Analytics, η Διαχείριση διαφημίσεων του Facebook και άλλες πλατφόρμες μάρκετινγκ δεν ρωτούν για τις επιστροφές. Απλώς σας λένε τι λαμβάνουν πίστωση όσον αφορά τις πωλήσεις και την απόδοση.

Τα εργαλεία αυτά λειτουργούν εντός περιορισμένου πεδίου. Δείχνουν το κόστος ανά κλικ, τα ποσοστά μετατροπών και την απόδοση διαφημιστικής δαπάνης. Αλλά αγνοούν τι συμβαίνει μετά την πώληση – όταν οι πελάτες στέλνουν προϊόντα πίσω.

Αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα κάνει τα πράγματα χειρότερα

Τα προγράμματα Buy Now, Pay Later αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το 10% όλων των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αλλά αυτά συχνά γίνονται σενάρια “Αγοράστε τώρα, επιστρέψτε αργότερα, μην πληρώσετε ποτέ “.

Οι εταιρείες απορροφούν το κόστος μάρκετινγκ, το κόστος παράδοσης και το κόστος επιστροφής για πελάτες που δεν σκόπευαν ποτέ να κρατήσουν τα προϊόντα. Είναι σαν να πληρώνετε για ψώνια βιτρίνας.

Στη Λατινική Αμερική, οι επιλογές αντικαταβολής και μεταπληρωμής αποτελούν πάνω από το 13% των πληρωμών ηλεκτρονικού εμπορίου. Η τάση εξαπλώνεται παγκοσμίως.

Πραγματικός επιχειρηματικός αντίκτυπος

Μια γνωστή μάρκα μόδας (τώρα χρεοκοπημένη) ανακάλυψε αυτό το πρόβλημα με τον δύσκολο τρόπο. Άλλαξαν πλατφόρμες μάρκετινγκ και βρήκαν ένα τεράστιο χάσμα μεταξύ των αναφορών πλατφόρμας και του Google Analytics.

Η διαφορά; Περίπου 30 εκατομμύρια λίρες για το τρίμηνο. Οι αναφορές πλατφόρμας έδειξαν ισχυρή ανάπτυξη, αλλά το Google Analytics αποκάλυψε την πραγματικότητα αφού ελήφθησαν υπόψη οι αποδόσεις.

Το ποσοστό επιστροφής τους στο διαδίκτυο έφτασε το 40% συνολικά – πολύ υψηλότερο για τους αγοραστές για πρώτη φορά που δεν κατάλαβαν το μέγεθος, σε σύγκριση με το 15% για τους πιστούς πελάτες που ψωνίζουν μέσω καταστημάτων και εφαρμογών για κινητά.

Two analytics charts showing revenue vs refunds over time and proportion of refunded revenue by customer lifecycle segmentsRetryClaude can make mistakes. Please double-check responses.

Source: the-future-of-commerce.com

Το πρόβλημα μέτρησης

Οι αναφορές μάρκετινγκ προέρχονται συχνά από ομάδες πληροφοριών ή οικονομικά τμήματα, όχι από εργαλεία μάρκετινγκ. Γιατί? Αυτό συμβαίνει επειδή τα αναλυτικά στοιχεία μάρκετινγκ δεν είναι εξοπλισμένα για να διαχειριστούν τις πολυπλοκότητες που σχετίζονται με τις σύγχρονες πωλήσεις παντός καναλιού.

Πολλά εργαλεία αποφεύγουν ενεργά την επίλυση αυτού του προβλήματος, επειδή θα έκανε τις μετρήσεις απόδοσής τους να φαίνονται χειρότερες. Είναι πιο εύκολο να αναφέρετε μετρήσεις ματαιοδοξίας παρά να αντιμετωπίσετε την αλήθεια σχετικά με τον πραγματικό αντίκτυπο της επιχείρησης.

Κρίση σε ολόκληρο τον κλάδο

Καθώς το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχίζει να αναπτύσσεται, οι αποδόσεις αναμένεται να κοστίζουν στους λιανοπωλητές περισσότερα από ένα τρισεκατομμύριο δολάρια ετησίως. Ωστόσο, οι ομάδες μάρκετινγκ – που οδηγούν τη ζήτηση – συχνά δεν έχουν ορατότητα σε αυτό το πρόβλημα.

Η μόδα βλέπει τα υψηλότερα ποσοστά: οι επιστροφές υποδημάτων υπερβαίνουν τα ανδρικά ρούχα, τα οποία υπερβαίνουν τα γυναικεία ρούχα και υπερβαίνουν μαζικά τα έπιπλα σπιτιού. Ηλεκτρονικά όπως φορητοί υπολογιστές και τηλέφωνα σπάνια επιστρέφονται.

Ώρα για αλλαγή

Στους πελάτες δεν αρέσουν ούτε οι επιστροφές. Θέλουν προϊόντα που λειτουργούν με ελάχιστη ταλαιπωρία. Ωστόσο, οι ομάδες μάρκετινγκ δεν μπορούν να βελτιστοποιήσουν για αυτό εάν δεν βλέπουν τα δεδομένα.

Η αποσύνδεση μεταξύ των μετρήσεων μάρκετινγκ και της επιχειρηματικής πραγματικότητας είναι δαπανηρή. Οι ομάδες βελτιστοποιούν για μετατροπές που δεν τηρούνται, γιορτάζουν τα έσοδα που εξαφανίζονται και κατανέμουν προϋπολογισμούς βάσει ελλιπών πληροφοριών.

Οι επιστροφές ηλεκτρονικού εμπορίου αντιπροσωπεύουν ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι διευθύνοντες σύμβουλοι και οι διευθυντές επιχειρήσεων.  Ήρθε η ώρα τα εργαλεία μάρκετινγκ να εξελιχθούν πέρα από τις μετρήσεις ματαιοδοξίας και να αρχίσουν επίσης να μετρούν τι έχει σημασία: κερδοφόρα, βιώσιμη ανάπτυξη.


Με βάση ανάλυση από The-future-of-commerce.com

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ
2 λεπτά για ανάγνωση

Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ

Το OpenAI ανακοίνωσε ότι πάνω από ένα εκατομμύριο εταιρείες πληρώνουν πλέον ενεργά για την πλατφόρμα του – την ταχύτερη ανάπτυξη στην ιστορία της πλατφόρμας B2B. Οι πελάτες περιλαμβάνουν τράπεζες, αλυσίδες λιανικής και φαρμακευτικούς γίγαντες. Είναι ενδιαφέρον ότι οι αριθμοί αυξάνονται εν μέρει χάρη στους τακτικούς χρήστες του ChatGPT.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες

Ο γαλλικός εποπτικός οργανισμός καταναλωτών, που ονομάζεται DGCCRF, αποκάλυψε απαγορευμένα προϊόντα σε έξι μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αναφέρει το Reuters. Πέρα από τη Shein, η οποία ήταν ήδη υπό έλεγχο, η έρευνα αποκάλυψε σοβαρά ζητήματα σε άλλους διαδικτυακούς γίγαντες λιανικής – συμπεριλαμβανομένης της Amazon.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων
3 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων

Ενώ οι επιχειρήσεις επενδύουν το 90% των προϋπολογισμών SEO στη Google, οι πελάτες τους στην πραγματικότητα αναζητούν αλλού. Μια ανάλυση 1,5 δισεκατομμυρίου αναζητήσεων από το πρακτορείο Rise at Seven δείχνει ότι η Google έχει πλέον μόλις το 34,5% της συνολικής δραστηριότητας αναζήτησης. Τα υπόλοιπα? YouTube, TikTok και Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU