2 λεπτά για ανάγνωση

Οι προβλέψεις τοποθετούν τα μέσα λιανικής πώλησης πάνω από την τηλεοπτική διαφήμιση

Τα μέσα λιανικής πώλησης μπορούν να προσεγγίσουν τους πελάτες απευθείας στο σημείο πώλησης. Πάρτε για παράδειγμα την αλυσίδα Tesco, η οποία έχει επεκτείνει μαζικά τις ψηφιακές οθόνες στα καταστήματά της.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι προβλέψεις τοποθετούν τα μέσα λιανικής πώλησης πάνω από την τηλεοπτική διαφήμιση
Πηγή: Depositphotos

Σύμφωνα με στοιχεία της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανικού Εμπορίου, οι παγκόσμιες δαπάνες για τη διαφήμιση των μέσων λιανικής ενημέρωσης θα ξεπεράσουν τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025, ξεπερνώντας τις δαπάνες τηλεοπτικής διαφήμισης.

Η Tesco σχεδιάζει να επεκτείνει το δίκτυο ψηφιακών οθονών της σε 6.000 μέχρι το τέλος του έτους, καθιστώντας το μεγαλύτερο δίκτυο στην Ευρώπη. Αυτή η κίνηση υποστηρίζεται από εκτεταμένη χρήση εξατομίκευσης και προηγμένων τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένης της τεχνητής νοημοσύνης και της ανάλυσης δεδομένων από το τμήμα Dunnhumby.

Ετοιμαστείτε για υπερεξατομίκευση

Ένα από τα βασικά έργα της Tesco είναι η εισαγωγή φορητών σαρωτών επόμενης γενιάς που θα επιτρέψουν την υπερεξατομικευμένη διαφήμιση. Αυτοί οι σαρωτές θα συνδυάζουν δεδομένα Tesco Clubcard με τεχνητή νοημοσύνη, επιτρέποντας πιο στοχευμένες και αποτελεσματικές διαφημιστικές καμπάνιες.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη μια πιλοτική φάση αυτού του έργου, στην οποία συμμετέχουν χιλιάδες αγοραστές. Η αλυσίδα λιανικής πώλησης θα είναι έτσι σε θέση να προσφέρει εξατομικευμένες πληροφορίες που θα βοηθήσουν τους προμηθευτές να προσεγγίσουν τους πελάτες πιο αποτελεσματικά.

Σύμφωνα με την Tesco, οι καμπάνιες που χρησιμοποιούν ψηφιακές οθόνες μπορούν να δείξουν αύξηση 33% στις πωλήσεις και 34% αύξηση στον αριθμό των πελατών. Χάρη στη συμπερίληψη κινούμενων στοιχείων, η διαφήμιση είναι 2,5 φορές πιο αποτελεσματική από τις στατικές οθόνες.

Η πολυκαναλική προσέγγιση συνδυάζει διαφορετικά κανάλια πολυμέσων για να επιτύχει μέγιστο αντίκτυπο. Η έρευνα δείχνει ότι οι πελάτες που εκτίθενται σε πολλά κανάλια είναι πολύ πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν μια αγορά. Οι πελάτες που εκτίθενται σε τρία κανάλια είναι 3,8 φορές πιο πιθανό να αγοράσουν, ενώ εκείνοι που εκτίθενται σε τέσσερα κανάλια είναι 5,3 φορές πιο πιθανό να κάνουν μια αγορά.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU