
Σύμφωνα με στοιχεία της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανικού Εμπορίου, οι παγκόσμιες δαπάνες για τη διαφήμιση των μέσων λιανικής ενημέρωσης θα ξεπεράσουν τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025, ξεπερνώντας τις δαπάνες τηλεοπτικής διαφήμισης.
Η Tesco σχεδιάζει να επεκτείνει το δίκτυο ψηφιακών οθονών της σε 6.000 μέχρι το τέλος του έτους, καθιστώντας το μεγαλύτερο δίκτυο στην Ευρώπη. Αυτή η κίνηση υποστηρίζεται από εκτεταμένη χρήση εξατομίκευσης και προηγμένων τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένης της τεχνητής νοημοσύνης και της ανάλυσης δεδομένων από το τμήμα Dunnhumby.
Ετοιμαστείτε για υπερεξατομίκευση
Ένα από τα βασικά έργα της Tesco είναι η εισαγωγή φορητών σαρωτών επόμενης γενιάς που θα επιτρέψουν την υπερεξατομικευμένη διαφήμιση. Αυτοί οι σαρωτές θα συνδυάζουν δεδομένα Tesco Clubcard με τεχνητή νοημοσύνη, επιτρέποντας πιο στοχευμένες και αποτελεσματικές διαφημιστικές καμπάνιες.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη μια πιλοτική φάση αυτού του έργου, στην οποία συμμετέχουν χιλιάδες αγοραστές. Η αλυσίδα λιανικής πώλησης θα είναι έτσι σε θέση να προσφέρει εξατομικευμένες πληροφορίες που θα βοηθήσουν τους προμηθευτές να προσεγγίσουν τους πελάτες πιο αποτελεσματικά.
Σύμφωνα με την Tesco, οι καμπάνιες που χρησιμοποιούν ψηφιακές οθόνες μπορούν να δείξουν αύξηση 33% στις πωλήσεις και 34% αύξηση στον αριθμό των πελατών. Χάρη στη συμπερίληψη κινούμενων στοιχείων, η διαφήμιση είναι 2,5 φορές πιο αποτελεσματική από τις στατικές οθόνες.
Η πολυκαναλική προσέγγιση συνδυάζει διαφορετικά κανάλια πολυμέσων για να επιτύχει μέγιστο αντίκτυπο. Η έρευνα δείχνει ότι οι πελάτες που εκτίθενται σε πολλά κανάλια είναι πολύ πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν μια αγορά. Οι πελάτες που εκτίθενται σε τρία κανάλια είναι 3,8 φορές πιο πιθανό να αγοράσουν, ενώ εκείνοι που εκτίθενται σε τέσσερα κανάλια είναι 5,3 φορές πιο πιθανό να κάνουν μια αγορά.