2 λεπτά για ανάγνωση

Οι προβλέψεις τοποθετούν τα μέσα λιανικής πώλησης πάνω από την τηλεοπτική διαφήμιση

Τα μέσα λιανικής πώλησης μπορούν να προσεγγίσουν τους πελάτες απευθείας στο σημείο πώλησης. Πάρτε για παράδειγμα την αλυσίδα Tesco, η οποία έχει επεκτείνει μαζικά τις ψηφιακές οθόνες στα καταστήματά της.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι προβλέψεις τοποθετούν τα μέσα λιανικής πώλησης πάνω από την τηλεοπτική διαφήμιση
Πηγή: Depositphotos

Σύμφωνα με στοιχεία της Εθνικής Ομοσπονδίας Λιανικού Εμπορίου, οι παγκόσμιες δαπάνες για τη διαφήμιση των μέσων λιανικής ενημέρωσης θα ξεπεράσουν τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025, ξεπερνώντας τις δαπάνες τηλεοπτικής διαφήμισης.

Η Tesco σχεδιάζει να επεκτείνει το δίκτυο ψηφιακών οθονών της σε 6.000 μέχρι το τέλος του έτους, καθιστώντας το μεγαλύτερο δίκτυο στην Ευρώπη. Αυτή η κίνηση υποστηρίζεται από εκτεταμένη χρήση εξατομίκευσης και προηγμένων τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένης της τεχνητής νοημοσύνης και της ανάλυσης δεδομένων από το τμήμα Dunnhumby.

Ετοιμαστείτε για υπερεξατομίκευση

Ένα από τα βασικά έργα της Tesco είναι η εισαγωγή φορητών σαρωτών επόμενης γενιάς που θα επιτρέψουν την υπερεξατομικευμένη διαφήμιση. Αυτοί οι σαρωτές θα συνδυάζουν δεδομένα Tesco Clubcard με τεχνητή νοημοσύνη, επιτρέποντας πιο στοχευμένες και αποτελεσματικές διαφημιστικές καμπάνιες.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη μια πιλοτική φάση αυτού του έργου, στην οποία συμμετέχουν χιλιάδες αγοραστές. Η αλυσίδα λιανικής πώλησης θα είναι έτσι σε θέση να προσφέρει εξατομικευμένες πληροφορίες που θα βοηθήσουν τους προμηθευτές να προσεγγίσουν τους πελάτες πιο αποτελεσματικά.

Σύμφωνα με την Tesco, οι καμπάνιες που χρησιμοποιούν ψηφιακές οθόνες μπορούν να δείξουν αύξηση 33% στις πωλήσεις και 34% αύξηση στον αριθμό των πελατών. Χάρη στη συμπερίληψη κινούμενων στοιχείων, η διαφήμιση είναι 2,5 φορές πιο αποτελεσματική από τις στατικές οθόνες.

Η πολυκαναλική προσέγγιση συνδυάζει διαφορετικά κανάλια πολυμέσων για να επιτύχει μέγιστο αντίκτυπο. Η έρευνα δείχνει ότι οι πελάτες που εκτίθενται σε πολλά κανάλια είναι πολύ πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν μια αγορά. Οι πελάτες που εκτίθενται σε τρία κανάλια είναι 3,8 φορές πιο πιθανό να αγοράσουν, ενώ εκείνοι που εκτίθενται σε τέσσερα κανάλια είναι 5,3 φορές πιο πιθανό να κάνουν μια αγορά.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+