3 λεπτά για ανάγνωση

Οι συγκρίσεις τιμών υπό τον Axel Springer θα τελειώσουν λόγω χαμηλής προβολής στο Google

Η Axel Springer, ένας από τους κορυφαίους εκδοτικούς ομίλους της Ευρώπης, θα διακόψει τη λειτουργία των καταστημάτων της μέχρι το τέλος αυτού του μήνα. Το κλείσιμο οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη μειωμένη προβολή στο Google.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι συγκρίσεις τιμών υπό τον Axel Springer θα τελειώσουν λόγω χαμηλής προβολής στο Google
Πηγή: Depositphotos

Ιστορικό και πλαίσιο

  • Το Ladenzeile είναι μια μηχανή σύγκρισης τιμών που ιδρύθηκε από την Rocket Internet στο 2008. Διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη γερμανική και αυστριακή σκηνή ηλεκτρονικού εμπορίου. Η Rocket Internet βρίσκεται επίσης πίσω από μάρκες όπως η Zalando, η Delivery Hero και η HelloFresh.
  • Το Idealo είναι επίσης ένας γερμανικός ιστότοπος σύγκρισης τιμών που δραστηριοποιείται σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές. Λειτουργεί από το 2000 και έχει γίνει η μεγαλύτερη πλατφόρμα αγορών και σύγκρισης τιμών στην Ευρώπη.
  • Το Shopalike λειτουργεί επίσης ως ιστότοπος σύγκρισης τιμών, αλλά είναι επίσης μια διαδικτυακή πλατφόρμα αγορών που επικεντρώνεται σε κατηγορίες όπως ρούχα, παπούτσια, τσάντες, κοσμήματα και αθλητικά είδη. Το επιχειρηματικό μοντέλο της Shopalike βασίζεται στη συγκέντρωση προϊόντων από πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα. Δεν είναι μια αγορά με την παραδοσιακή έννοια όπου πολλοί πωλητές παραθέτουν τα προϊόντα τους, αλλά μια διαδικτυακή πλατφόρμα αγορών που συγκεντρώνει προϊόντα από διαφορετικούς διαδικτυακούς πωλητές και επιτρέπει στους πελάτες να συγκρίνουν τις τιμές και να βρουν τις καλύτερες προσφορές. Δραστηριοποιείται σε δέκα ευρωπαϊκές χώρες.

Η Axel Springer εξαγόρασε τη Ladenzeile το 2011 και την ενσωμάτωσε στον υπάρχοντα ιστότοπο σύγκρισης Idealo. Ωστόσο, η Ladenzeile και η Shopalike θα σταματήσουν τις δραστηριότητές τους στις 30 Ιουνίου. Η απόφαση επηρέασε 70 υπαλλήλους, οι οποίοι έλαβαν πακέτα απόλυσης.

Στρατηγικές αλλαγές

Ένας σημαντικός παράγοντας στην απόφαση είναιη μειωμένη ικανότητα προσέλκυσης επισκεψιμότητας από την Google. Οι ιστότοποι σύγκρισης αντιμετώπισαν προβλήματα ορατότητας σε αυτήν την πλατφόρμα, επηρεάζοντας την επισκεψιμότητα και τα έσοδά τους. Οι πλατφόρμες έχουν σχολιάσει στο παρελθόν το μειονέκτημά τους στο Google.

Source: Omr.com

Η πύλη OMR δημοσίευσε την εξέλιξη της προβολής του Ladenzeile.de στο Google σύμφωνα με το εργαλείο SEO Sistrix.

Ο Axel Springer αποφάσισε τώρα να εστιάσει τις προσπάθειές του στο Idealo. Η εταιρεία ελπίζει ότι ο επερχόμενος νόμος για τις ψηφιακές αγορές θα συμβάλει στην εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού και στην αύξηση της κερδοφορίας των υπηρεσιών σύγκρισης.

Τι σημαίνει αυτό για το εγχώριο ηλεκτρονικό εμπόριο;

Το κλείσιμο των ξένων υπηρεσιών σύγκρισης είναι απίθανο να έχει άμεσο αντίκτυπο σε άλλο ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο. Ωστόσο, η σημασία της διαφοροποίησης των πηγών κυκλοφορίας καταδεικνύεται από αυτό το παράδειγμα.

Η απόφαση του Axel Springer να επικεντρωθεί στο Idealo υποδηλώνει μια στρατηγική επικέντρωσης σε βασικές, κερδοφόρες επιχειρήσεις. Υπάρχει ακόμα ελπίδα για ιστότοπους σύγκρισης τιμών με τον ευρωπαϊκό νόμο για το ψηφιακό μάρκετινγκ (DMA), ο οποίος θα μπορούσε να ανοίξει νέες ευκαιρίες για ιστότοπους σύγκρισης.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+