3 λεπτά για ανάγνωση

Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Το "What's Next 2025 Trend Report" του TikTok υπογραμμίζει τις αναδυόμενες τάσεις που μπορούν να αξιοποιήσουν οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου για να παραμείνουν πολιτιστικά σχετικές και να συνδεθούν με το κοινό τους. Ακολουθούν τα βασικά συμπεράσματα για τη στρατηγική σας φέτος που θα σας βοηθήσουν να πλοηγηθείτε στη δυναμική της αγοράς, να βελτιστοποιήσετε την απόδοσή σας και να δημιουργήσετε ουσιαστικές συνδέσεις με το κοινό-στόχο σας μέσω πληροφοριών βάσει δεδομένων και αποδεδειγμένων μεθοδολογιών.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο
Πηγή: Depositphotos

1. Συγχώνευση επωνυμίας: Δημιουργία συνδέσεων μεταξύ τομέων

Οι επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου βασίζονται όλο και περισσότερο σε μια ποικιλόμορφη ομάδα δημιουργών για να προσεγγίσουν εξειδικευμένο κοινό. Η συνεργασία με καλλιτέχνες που μοιράζονται αυθεντικές, αφιλτράριστες εμπειρίες συμβάλλει στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης.

Επαγγελματική συμβουλή:

Χρησιμοποιήστε το TikTok’s Creator Marketplace για να βρείτε φωνές που ευθυγραμμίζονται με την επωνυμία σας και να αναπτύξετε καμπάνιες που δίνουν έμφαση στην αυθεντικότητα και τη συμμετοχικότητα.

TikTok´s 2025 “What’s Next” report

Source: TikTok

2. Όσμωση ταυτότητας: Προσαρμογή στις προτιμήσεις των πελατών

Οι καταναλωτές αναμένουν τώρα από τις μάρκες να αντικατοπτρίζουν τις εξελισσόμενες αξίες τους, όπως η συμμετοχικότητα, η ποικιλομορφία και η βιωσιμότητα. Στο TikTok, το κοινό ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για μοναδικές προοπτικές και προσωπικές ιστορίες.

Επαγγελματική συμβουλή:

Χρησιμοποιήστε ενότητες σχολίων ως ζωντανές ομάδες εστίασης για να βελτιώσετε τις προσφορές σας και να δείξετε την ανησυχία σας για τις ανάγκες των πελατών σας.

3. Δημιουργικοί καταλύτες: Αύξηση της ευελιξίας με AI

Η τεχνητή νοημοσύνη αρχίζει να φέρνει επανάσταση στη δημιουργία περιεχομένου. Από τον ιδεασμό έως την παραγωγή, οι επωνυμίες μπορούν γρήγορα να πειραματιστούν και να επαναληφθούν με τη βοήθεια εργαλείων όπως το TikTok Symphony Assistant.

Επαγγελματική συμβουλή:

Ενσωματώστε τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη στη ροή εργασίας σας για να δημιουργήσετε οπτικό περιεχόμενο, να εξατομικεύσετε καμπάνιες και να πείτε ιστορίες δημιουργικά.

TikTok's 2025 Trends

Source: TikTok

4. Ανάπτυξη συνομιλιών για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης

Οι επωνυμίες εκτιμώνται όταν αλληλεπιδρούν με τους χρήστες του TikTok με ουσιαστικό τρόπο. Οι πρωτοβουλίες κοινωφελούς εργασίας, οι ζωντανές εκδηλώσεις και οι σχεσιακές εκστρατείες βοηθούν το κοινό σας να αισθάνεται ότι συνεργάζεται.

Επαγγελματική συμβουλή:

Χρησιμοποιήστε διαδραστικά στοιχεία όπως το TikTok LIVE ή γνωστά hashtag όπως το #CorporateBaddie και το #SelfCare για να προωθήσετε την αμφίδρομη επικοινωνία.

Γιατί αυτή η έκθεση έχει σημασία για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Για τις μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, η έκθεση τάσεων του TikTok για το 2025 προσφέρει ανεκτίμητες πληροφορίες σχετικά με τον συνδυασμό της τεχνολογίας με την αυθεντική αφοσίωση. Είτε είστε startup είτε καθιερωμένη επωνυμία, αυτές οι τάσεις παρέχουν εφαρμόσιμες στρατηγικές ανάπτυξης, από τη δημιουργία περιεχομένου με τεχνητή νοημοσύνη έως τη δημιουργία κοινότητας.

Η έμφαση που δίνει η έκθεση στις συνεργασίες δημιουργών και στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης είναι ιδιαίτερα σημαντική για τους διαδικτυακούς λιανοπωλητές που επιθυμούν να ξεχωρίσουν σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική ψηφιακή αγορά.

Μπορείτε να κατεβάσετε το πλήρες “What’s Next Trend Report” του TikTok εδώ. (απαιτείται αποστολή email).

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+