10 λεπτά για ανάγνωση

Οι 10 καλύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ θυγατρικών

Το μάρκετινγκ θυγατρικών έχει αναδειχθεί ως ένα ισχυρό κανάλι για την αύξηση των εσόδων, επιτρέποντας στους εμπόρους να κερδίζουν παθητικό εισόδημα προωθώντας προϊόντα και κερδίζοντας προμήθειες επί των πωλήσεων. Ωστόσο, το κλειδί για την απελευθέρωση των δυνατοτήτων του έγκειται στη χρήση των σωστών στρατηγικών προσαρμοσμένων στο κοινό και τη θέση σας. Σε αυτό το άρθρο, θα δούμε τις 10 κορυφαίες στρατηγικές μάρκετινγκ συνεργατών που είναι πρακτικές, συγκεκριμένες για το κανάλι και βασίζονται στα αποτελέσματα, επιτρέποντάς σας να βελτιστοποιήσετε τις προσπάθειές σας και να επιτύχετε μετρήσιμη επιτυχία. Είτε είστε έμπειρος έμπορος θυγατρικών είτε μόλις ξεκινάτε, αυτές οι στρατηγικές θα παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες για την ενίσχυση των προσπαθειών θυγατρικών σας.

Kristýna Gröbnerová
Kristýna Gröbnerová
Affiliate Manager, Selltoro
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι 10 καλύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ θυγατρικών
Πηγή: Depositphotos

Στρατηγικές μάρκετινγκ θυγατρικών

✔️ Τμηματοποιήστε τους τύπους συνεργατών σας και σχεδιάστε τη στρατηγική σας

Δεν είναι όλοι οι συνεργάτες ίδιοι – και ούτε η στρατηγική σας.

  • Οι συνεργάτες περιεχομένου απαιτούν μηνύματα, οπτικά στοιχεία και οδηγίες περιεχομένου από bloggers, influencers και ιστότοπους κριτικών.
  • Οι συνδεδεμένες εταιρείες απόδοσης (ιστότοποι κουπονιών, επιστροφές χρημάτων και συνεργάτες CSS) απαιτούν ανανεωμένες ροές προϊόντων, τεχνική τεκμηρίωση και σαφείς κανόνες απόδοσης.

👉 Τμηματοποιήστε τους συνεργάτες από την αρχή και παραδώστε τους υλικό, παρακολούθηση και επικοινωνία κατάλληλη για τον τύπο τους.

✔️ Χρησιμοποιήστε τα σωστά banners για τον σωστό συνεργάτη

  • Για δημιουργούς περιεχομένου: Επιλέξτε banner με μητρική εμφάνιση, με μαλακά CTA όπως “Μάθετε περισσότερα” ή “Δείτε λεπτομέρειες προϊόντος”.
  • Για ιστότοπους προσφορών: Δώστε έμφαση στον επείγοντα χαρακτήρα, την τιμολόγηση και τις εκπτώσεις. Προσθέστε αντίστροφες μετρήσεις και έντονα μηνύματα “% OFF”.
  • Για συνεργάτες CSS Google: Δομημένες ροές προϊόντων βελτιστοποιημένες για διαφημίσεις Αγορών, χωρίς banner

👉 Μην βομβαρδίζετε τους συνεργάτες με πάρα πολλά δημιουργικά ταυτόχρονα. Παραδώστε 3-5 αποδεδειγμένα banner σε μεγέθη 300×250, 728×90 και 160×600.

✔️ Ενσωματώστε παραμέτρους UTM για να παρακολουθείτε όλη τη δραστηριότητα συνεργατών

Όλοι οι σύνδεσμοι συνεργατών σας πρέπει να χρησιμοποιούν παραμέτρους UTM, ώστε να μπορείτε:

  • Πλοηγηθείτε στο Google Analytics · Παρακολούθηση καμπανιών
  • Περιεχόμενο έναντι επισκεψιμότητας κουπονιού vs. CSS
  • Αποδώστε με ακρίβεια τις πωλήσεις σε όλα τα κανάλια σας

Παράδειγμα δομής UTM:

? utm_source=aff&utm_medium=content&utm_campaign=όνομα_συνεργάτη

👉 Βεβαιωθείτε ότι οι συνεργάτες γνωρίζουν τις ετικέτες UTM και, ακόμα καλύτερα, στείλτε τους διευθύνσεις URL με προ-ετικέτες.

✔️ Καθαρές, δομημένες, έτοιμες για συνεργάτες ροές προϊόντων

Για τους συνεργάτες που εστιάζουν στην απόδοση, είτε πρόκειται για CSS της Google, αγορές ή επιστροφή χρημάτων, μια καλή ροή προϊόντων είναι ζωτικής σημασίας:

  • Τίτλος & περιγραφή προϊόντος
  • URL εικόνας (υψηλής ποιότητας)
  • Ειδική τιμή, Ειδική τιμή, Νόμισμα, Απόθεμα (sale_price παράμετρος για παράδειγμα)
  • Μάρκα, κατηγορία, τύπος προϊόντος
  • GTIN

👉 Βεβαιωθείτε ότι η ροή σας ανανεώνεται κάθε 24 ώρες και περιλαμβάνει όλα τα απαιτούμενα πεδία για φιλτράρισμα, καθώς και για σκοπούς προβολής. Μην στέλνετε εξαιρετικά πολύπλοκα μη δομημένα δεδομένα.

Affiliate

Source: Depositphotos

✔️ Καθιέρωση σαφών και κλιμακωτών μοντέλων προμήθειας

Μόνο ένας ανόητος θα έβαζε χρήματα σε επίπεδες προμήθειες. Αντ ‘αυτού, ανταμείψτε την απόδοση:

  • Βασική προμήθεια (π.χ. 5%)
  • Οι βαθμίδες είναι υψηλότερες για όγκο (δηλαδή: 7% μετά από 1.000 €)
  • Χρονικά περιορισμένα μπόνους
  • Οι κορυφαίες επιδόσεις λαμβάνουν αποκλειστικές προσφορές

👉 Αυτό δίνει κίνητρα στους συνεργάτες να σχεδιάζουν και να εργάζονται σκληρότερα, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια μεγάλων εκστρατειών ή λανσαρισμάτων.

✔️ Καθοδηγήστε τους συνεργάτες με έναν απλό, δομημένο οδηγό

Στην ενσωμάτωση νέων συνεργατών, συμπεριλάβετε:

  • Ποιος είναι το πρόγραμμα θυγατρικών (τι είδους άνθρωποι, τι είδους προϊόν)
  • Πώς και τι μπορούν να προωθήσουν
  • Συμπεριλάβετε banners, συνδέσμους και ροές δεδομένων
  • Κώδικας προσφοράς και άλλες λεπτομέρειες κανόνων διαφήμισης, υποβολή προσφορών PPC, καθιέρωση επωνυμίας

👉 Μπορείτε να παρέχετε μια σύντομη εκπαιδευτική συνεδρία ή αναλυτική παρουσίαση σε στρατηγικούς συνεργάτες (όπως CSS ή ελίτ δημιουργούς περιεχομένου).

✔️ Συνεργαστείτε με την Google CSS Partners Strategic

Οι συνεργάτες CSS δεν είναι “απλώς ένας άλλος συνεργάτης”. Είναι συνεργάτες υψηλής απόδοσης βάσει δεδομένων που προβάλλουν βελτιστοποιημένες διαφημίσεις Αγορών.

❗️Αποφύγετε την ενσωμάτωση πάρα πολλών συνεργατών CSS ταυτόχρονα—η επισκεψιμότητα θα μοιραστεί μεταξύ τους, καθιστώντας δύσκολη τη σωστή αξιολόγηση της απόδοσης και περιορίζοντας τη δυνατότητά σας να κλιμακώσετε με οποιονδήποτε μεμονωμένο συνεργάτη.

Συνεργαστείτε με μερικούς στρατηγικούς εταίρους από την πλευρά της CSS και καθορίστε βασικούς βασικούς δείκτες επιδόσεων (KPI) για αυτούς (ROAS, COS, προϋπολογισμοί).

Μην ξεχάσετε να αξιολογείτε την απόδοση κάθε μήνα μαζί και να διορθώνετε το μάθημα εάν χρειάζεται.

👉 Όταν δομείται με αμοιβαίο στόχο, μια σταθερή συνεργασία CSS μπορεί να ενισχύσει το πρόγραμμα συνεργατών σας.

Πιο πρόσφατα από την κατηγορία Μάρκετινγκ θυγατρικών

✔️ Χρησιμοποιήστε έναν ιστότοπο κουπονιών και προσφορών με σύνεση

Οι ιστότοποι κουπονιών σάς προσφέρουν γρήγορες μετατροπές, αλλά:

  • Φτάνουν κυρίως στους καταναλωτές που είναι ήδη έτοιμοι να αγοράσουν
  • Δεν είναι ιδανικά για απόκτηση νέων πελατών
  • Μπορούν να έχουν πολύ μεγαλύτερο αντίκτυπο στα περιθώριά σας

👉 Προσδιορίστε εκ των προτέρων με πόσους ιστότοπους κουπονιών θα συνεργαστείτε και παρακολουθήστε το μερίδιο εσόδων έναντι της κερδοφορίας. Και παρακολουθείτε πάντα την αλληλεπικάλυψη τους με άλλες πηγές επισκεψιμότητας (όπως οργανικά ή email).

✔️ Χρησιμοποιήστε τη στρατηγική επιλογή επιρροών και αξιολογήστε επίσης την αξία τους

Εάν επιλέξετε τους σωστούς επηρεαστές, μπορούν να είναι ισχυροί ενισχυτές επωνυμίας.

Πριν συνεργαστείτε με έναν επηρεαστή, ζητήστε:

  • Δημογραφικά στοιχεία του κοινού (ηλικία, τοποθεσία, φύλο)
  • Ποσοστό αφοσίωσης ή αφοσίωσης (όχι μόνο αριθμός ακολούθων)
  • Προηγούμενη εργασία με συνεργάτες ή επωνυμίες (και πώς απέδωσαν;)
  • Λεπτομέρειες συνεργασίας: Πώς σχεδιάζουν να διαφημίσουν το προϊόν σας (π.χ. βίντεο, ιστορία, δημοσίευση)

Κατά την αξιολόγηση της αξίας τους:

  • Σταματήστε να κρίνετε τα παρόμοια, εστιάστε στα κλικ σε συνδέσμους, τις μετατροπές και την ποιότητα της αφοσίωσης.
  • Παρακολουθήστε καμπάνιες επιρροής χρησιμοποιώντας μοναδικούς συνδέσμους συνεργατών ή UTM.
  • Παρακολουθήστε όχι μόνο τις πωλήσεις αλλά και τα έσοδα που έφερε στην προβολή της επωνυμίας σας και στις αναζητήσεις προϊόντων.

👉 Οι influencers γεφυρώνουν το χάσμα μεταξύ απόδοσης και αναγνωρισιμότητας επωνυμίας – τους βλέπουν ως μακροπρόθεσμους συνεργάτες, όχι μόνο βραχυπρόθεσμα κανάλια προώθησης.

✔️ Καθαρισμός, βελτιστοποίηση και κλιμάκωση μετά τη δοκιμή

Τα παγκόσμια προγράμματα θυγατρικών απαιτούν συνεχή τελειοποίηση:

  • Δοκιμάστε δημιουργικά, CTA και σελίδες προορισμού χρησιμοποιώντας δοκιμές A/B
  • Ελέγχετε τακτικά τους ανενεργούς συνεργάτες και τακτοποιείτε τη λίστα σας.
  • Βρείτε τα αστέρια σας και επενδύστε σε αυτά.
  • Δώστε στους συνεργάτες πληροφορίες ώστε να μπορούν να βελτιωθούν.

👉 Δώστε προτεραιότητα στην ποιότητα έναντι της ποσότητας. Τα καλύτερα προγράμματα θυγατρικών έχουν το 20% των συνεργατών τους να παρέχουν το 80% της αξίας τους.

affiliate marketing strategy

Source: Depositphotos

Αποκτήστε περισσότερα από τη στρατηγική μάρκετινγκ συνεργατών σας

Το μάρκετινγκ θυγατρικών προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία να αλληλεπιδράσετε με εξειδικευμένο κοινό και να δημιουργήσετε έσοδα προωθώντας προϊόντα και υπηρεσίες που αντηχούν στην αγορά-στόχο σας. Ωστόσο, για να μεγιστοποιήσετε πραγματικά τις δυνατότητες της στρατηγικής μάρκετινγκ θυγατρικών σας, είναι σημαντικό να προχωρήσετε πέρα από τις βασικές τακτικές και να χρησιμοποιήσετε πιο εξελιγμένες προσεγγίσεις. Ακολουθούν διάφορες στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε περισσότερο τις προσπάθειες μάρκετινγκ θυγατρικών σας:

  • Συνεργαστείτε με έναν συνεργάτη CSS Google, όπως το Selltoro , για να επεκτείνετε την προσέγγιση χρηστών των προϊόντων σας στις Αγορές Google και να βελτιστοποιήσετε το κόστος ανά κλικ.
  • Συνεργαστείτε με εξειδικευμένους συνεργάτες και micro-influencers με πολύ αφοσιωμένο κοινό. Ακόμα κι αν έχουν μικρότερη προσέγγιση χρηστών, μπορούν να έχουν μεγάλο αντίκτυπο στις μετατροπές.
  • Εκτελέστε διορατικές δοκιμές A/B για δημιουργικά και σελίδες προορισμού
  • Ενεργοποιήστε χρονικά δεσμευμένες προκλήσεις συνεργατών για αφοσίωση.

Πώς μπορώ να είμαι επιτυχημένος στο μάρκετινγκ θυγατρικών;

Αναβαθμίστε με ποιοτικές συνεργασίες, αυτοματοποιήστε όπου μπορείτε, μετρήστε την απόδοση με συνέπεια και αναζητήστε προληπτικά τρόπους βελτιστοποίησης. Έξυπνες στρατηγικές μάρκετινγκ θυγατρικών σε συνδυασμό με εργαλεία που μειώνουν τον φόρτο εργασίας και μειώνουν το χρόνο διάθεσης στην αγορά.

Πώς μπορώ να αναπτυχθώ πιο γρήγορα στο μάρκετινγκ θυγατρικών;

  • Συνεργαστείτε με συνεργάτες που σχετίζονται με τη θέση σας.
  • Αυτοματοποιήστε την εξαγωγή ροής προϊόντων σε πολλές πλατφόρμες.
  • Χρησιμοποιήστε εργαλεία AI και hacks για να ενισχύσετε το μάρκετινγκ συνεργατών.
  • Δοκιμάστε δυναμικές διαφημίσεις με επίκεντρο τα προϊόντα με τακτικές μάρκετινγκ θυγατρικών του Facebook.
  • Αξιοποιήστε βίντεο σύντομης μορφής με συμβουλές μάρκετινγκ θυγατρικών TikTok.
  • Ο ρυθμός ανάπτυξής σας εξαρτάται από το πόσο γρήγορα μπορείτε να δοκιμάσετε, να κλιμακώσετε και να επαναλάβετε.
Affiliate marketing strategies

Source: Depositphotos

Τι είδους μάρκετινγκ θυγατρικών είναι καλύτερο;

Δεν υπάρχει κανένας “καλύτερος τύπος”. Ακολουθήστε μια μικτή προσέγγιση:

  • Για να αποκτήσετε πραγματικά την αναγνωρισιμότητα, χρησιμοποιήστε το μάρκετινγκ επιρροής.
  • Εξερευνήστε την επεκτάσιμη προώθηση προϊόντων με συνεργάτες Google CSS.

Οι συνεργάτες CSS της Google δεν είναι άλλο ένα κανάλι, αλλά στρατηγικοί συνεργάτες που βασίζονται στην απόδοση. Προσπαθήστε να συνεργαστείτε με έναν ή δύο ισχυρούς συνεργάτες αντί για πολλούς ταυτόχρονα, που μοιράζονται τους στόχους σας. Μια σταθερά καθορισμένη συνεργασία σάς δίνει τη δυνατότητα να μετρήσετε τις σωστές μετρήσεις που μπορούν να βελτιστοποιηθούν με την πάροδο του χρόνου για συνολική ανάπτυξη.

  • Δημιουργήστε ιστολόγια αναθεώρησης και εφαρμόστε SEO για μακροπρόθεσμη επισκεψιμότητα.
  • Χρησιμοποιήστε ιστότοπους κουπονιών και προσφορών για άμεσες μετατροπές.

Αυτές είναι χρήσιμες πλατφόρμες που μπορούν να οδηγήσουν σε γρήγορες πωλήσεις, ιδιαίτερα από χρήστες που είναι διατεθειμένοι να πραγματοποιήσουν μια συναλλαγή αλλά χρειάζονται εκπτώσεις. Αλλά δεν είναι ένα κύριο κανάλι απόκτησης. Πολλοί ιστότοποι κουπονιών είναι επίσης χρήσιμοι – απλώς λάβετε υπόψη ότι βρίσκονται εντός των περιθωρίων κέρδους σας (η ύπαρξη πάρα πολλών ιστότοπων κουπονιών μπορεί να διαβρώσει τα κέρδη) και να ξέρετε τι ψάχνετε όταν πρόκειται για στόχους και όρια.

Κάθε τύπος συνεργάτη εξυπηρετεί έναν μοναδικό σκοπό στη διοχέτευση μάρκετινγκ.

Κάντε το μάρκετινγκ θυγατρικών μέρος της επιτυχίας σας

Το μάρκετινγκ θυγατρικών σήμερα είναι πολύ περισσότερο από ιστολόγια ή συνδέσμους banner. Μια σύνθετη, προσανατολισμένη στα δεδομένα μηχανή το οδηγεί μέσω διαφόρων ψηφιακών καναλιών, από την αναζήτηση έως τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, περιεχομένου και αγορών.

Ο συνδυασμός ποιοτικών τακτικών μάρκετινγκ θυγατρικών με προηγμένες λύσεις όπως το Google CSS, οι συνεργασίες βάσει απόδοσης και η έξυπνη παρακολούθηση καμπάνιας θα σας επιτρέψουν να επιτύχετε νέα επίπεδα αποτελεσματικότητας και προσέγγισης χρηστών.

Όταν γίνει σωστά, η αξιοποίηση των συνεργαζόμενων καναλιών σάς επιτρέπει να αυξήσετε τη διανομή, να μειώσετε το κόστος απόκτησης και να κλιμακώσετε γρηγορότερα, χωρίς να θυσιάζετε την κερδοφορία. Επομένως, εάν εργάζεστε με επιρροές, εξειδικευμένους ιστότοπους περιεχομένου ή συνεργάτες CSS, είναι δίκαιο να πούμε ότι το μάρκετινγκ θυγατρικών πρέπει να αποτελεί βασικό πυλώνα της στρατηγικής ανάπτυξής σας το 2025.

Συμπέρασμα

Το 2025, το μάρκετινγκ θυγατρικών θα περιστρέφεται γύρω από την έξυπνη τεχνολογία, τα μοντέλα που βασίζονται στην απόδοση και τον αυτοματισμό. Ως αποτέλεσμα, με τη βοήθεια των συνεργατών CSS της Google, των εργαλείων περιεχομένου AI και των λύσεων αυτοματισμού που βασίζονται σε ροές, μπορείτε να δείξετε τα προϊόντα σας στο σωστό κοινό την κατάλληλη στιγμή — σε όλα τα σχετικά κανάλια μάρκετινγκ.

Βάλτε τις ακόλουθες 10 στρατηγικές μάρκετινγκ θυγατρικών σε δράση και παρακολουθήστε το πρόγραμμα συνεργατών σας να γίνει μια πραγματική μηχανή ανάπτυξης.

FAQ

Source: Depositphotos

Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι το μάρκετινγκ θυγατρικών με λίγα λόγια;

Το μάρκετινγκ θυγατρικών είναι ένας τύπος εταιρικής σχέσης βάσει απόδοσης όπου οι συνεργάτες προωθούν το προϊόν ή την υπηρεσία μιας εταιρείας και ανταμείβονται με προμήθεια όταν φέρνουν μια πώληση ή έναν δυνητικό πελάτη. Είναι οικονομικά βιώσιμο για τις εταιρείες, καθώς απλώς πληρώνουν για πραγματικά αποτελέσματα.

Τι αποφεύγουν οι επιτυχημένοι συνεργάτες;

Δεν συνιστούν κακά προϊόντα, αγνοούν δεδομένα ή χρησιμοποιούν ανεπιθύμητες τακτικές. Στην περίπτωσή τους, παρακολουθούν το κατάλληλο κοινό, τη σαφή προώθηση και τη μακροπρόθεσμη αξία υπό το πρίσμα του χρήστη και της μάρκας.

Ποιος είναι κατάλληλος για μάρκετινγκ θυγατρικών;

Οποιοσδήποτε έχει κοινό που πληροί αυτά τα κριτήρια, συμπεριλαμβανομένων δημιουργών περιεχομένου, επιρροών, ιστότοπων σύγκρισης, συνεργατών CSS Google ή εξειδικευμένων εκδοτών, θα επωφεληθεί. Οι μάρκες που έχουν σαφώς καθορισμένους στόχους, οργανωμένες ροές προϊόντων με ευέλικτα περιθώρια είναι ισχυροί υποψήφιοι.

Τι κάνουν οι επιτυχημένοι έμποροι;

Οι κορυφαίοι έμποροι διακρίνουν μεταξύ διαφόρων κατηγοριών θυγατρικών, χρησιμοποιούν προσαρμοσμένα πανό, εφαρμόζουν κλιμακωτές δομές προμήθειας, χρησιμοποιούν UTM για συντονισμένη παρακολούθηση απόδοσης και επικεντρώνονται στη στενή συνεργασία με έναν επιλεγμένο αριθμό κορυφαίων επιδόσεων.

Τι είναι το μάρκετινγκ θυγατρικών και πώς λειτουργεί το μάρκετινγκ θυγατρικών;

Οι επωνυμίες δίνουν στους συνεργάτες μοναδικούς συνδέσμους ή ροές προϊόντων. Οι συνεργάτες τα διανέμουν μέσω ιστολογίων, κοινωνικών μέσων, Αγορών Google ή ενημερωτικών δελτίων. Όταν συμβαίνει μια ενέργεια που παρακολουθείται (για παράδειγμα, μια πώληση), ο συνεργάτης λαμβάνει προμήθεια.

Κοινή χρήση άρθρου
Kristýna Gröbnerová
Kristýna Gröbnerová
Affiliate Manager, Selltoro

For about six years now, I have always been invested in marketing, starting as a marketing manager for different companies. For the last three years, I have had the chance to manage affiliate programs for Srovname and Selltoro. At Srovname, I contribute to a team that helps businesses and consumers navigate product comparisons. Meanwhile, at Selltoro, we empower e-shops across Europe with tools to automate and optimize their advertising efforts. I’m excited by the endless possibilities in digital marketing and always looking for new ways to drive growth and success.

Selltoro
Αυτό το άρθρο είναι προσφορά του/της

Selltoro

Selltoro.com is an automated marketing tool that makes promoting e-commerce businesses way easier. It assists online businesses in reaching their target audience, improves advertising efficiency, and achieves remarkable results without the laborious effort of posting and managing ads. It’s designed to take care of the heavy lifting in performance marketing, so businesses can focus on growing while Selltoro handles the rest. Simple, efficient, and super effective.

Παρόμοια άρθρα
Οι τάσεις μάρκετινγκ θυγατρικών διαμορφώνουν το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης
12 λεπτά για ανάγνωση

Οι τάσεις μάρκετινγκ θυγατρικών διαμορφώνουν το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης

Το μάρκετινγκ θυγατρικών είναι μια βιομηχανία με γρήγορους ρυθμούς όπου η διατήρηση δεν είναι προαιρετική – είναι απαραίτητη. Οι καινοτομίες στην τεχνολογία, οι εξελισσόμενες καταναλωτικές συνήθειες και τα μεταβαλλόμενα περιβάλλοντα μάρκετινγκ συνεχίζουν να επαναπροσδιορίζουν τους κανόνες εμπλοκής. Αυτό που λειτούργησε χθες μπορεί να μην λειτουργήσει αύριο, οπότε το να γνωρίζετε τι συμβαίνει είναι ζωτικής σημασίας […]

Milan Novakovic Milan Novakovic
Founder & CEO, HIREQUARTERS
Ανάγνωση άρθρου
Affiliate Marketing ως στρατηγική απόδοσης
20 λεπτά για ανάγνωση

Affiliate Marketing ως στρατηγική απόδοσης

Το μάρκετινγκ θυγατρικών χρησιμεύει ως μια εξαιρετική στρατηγική όπου τόσο οι έμποροι όσο και οι συνεργάτες μπορούν να επωφεληθούν. Συνεργαζόμενες με εκδότες, οι επιχειρήσεις μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους και, τέλος, να επεκτείνουν την απήχηση και τα έσοδά τους από πωλήσεις χωρίς να επιβαρυνθούν αρχικά με κανένα κόστος. Ένα βασικό πλεονέκτημα […]

Kristýna Gröbnerová Kristýna Gröbnerová
Affiliate Manager, Selltoro
Ανάγνωση άρθρου
Πώς να γίνετε συνεργάτης του Tiktok
3 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να γίνετε συνεργάτης του Tiktok

Το TikTok έχει γίνει ένα δημοφιλές εργαλείο μάρκετινγκ και το να γίνει συνεργάτης του TikTok δίνει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου έναν μοναδικό τρόπο να κερδίσουν χρήματα από τα βίντεό τους και να προσεγγίσουν περισσότερα άτομα. Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψουμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να ξεκινήσετε.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+