3 λεπτά για ανάγνωση

Οι CMOs υιοθετούν τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη παρά την περιορισμένη κατανόηση

Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει αυξανόμενη δημοτικότητα στο μάρκετινγκ, με το 90% των οργανισμών να σχεδιάζουν να επενδύσουν σε αυτήν. Ωστόσο, είναι ανησυχητικό το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των διευθυντών μάρκετινγκ παραδέχονται ότι δεν κατανοούν πλήρως αυτήν την τεχνολογία ή τον πιθανό αντίκτυπό της στις επιχειρηματικές διαδικασίες. Αυτή η έλλειψη γνώσεων μπορεί να εμποδίσει την υιοθέτηση πιο προηγμένων εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης που προσφέρουν σημαντικά οφέλη, όχι μόνο για το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Οι CMOs υιοθετούν τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη παρά την περιορισμένη κατανόηση
Πηγή: Depositphotos

Μια πρόσφατη διεθνής μελέτη της SAS και της Coleman Parkes Research δείχνει ότι ενώ το 75% των εμπόρων χρησιμοποιούν ήδη το GenAI για καθημερινές εργασίες, οι περισσότεροι επικεντρώνονται σε απλούστερες εφαρμογές όπως η δημιουργία περιεχομένου, η κειμενογραφία και η επεξεργασία. Παρά το γεγονός ότι αυτές οι βασικές χρήσεις είναι ευρέως διαδεδομένες, η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει πολύ πιο προηγμένες δυνατότητες που χρησιμοποιεί σήμερα μόνο ένα μικρό ποσοστό των εμπόρων.

Η έρευνα αποκάλυψε ότι το 18% χρησιμοποιεί γενετική τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία κοινού, το 19% για στόχευση κοινού, το 16% για χαρτογράφηση διαδρομής πελατών και το 14% για βελτιστοποίηση τιμών.

Οφέλη για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Φαίνεται ότι οι έμποροι που χρησιμοποιούν στρατηγικά το Generative AI βλέπουν εντυπωσιακά αποτελέσματα. Η υιοθέτηση του GenAI συνδέεται με βελτιώσεις στην εξατομίκευση (92%), την ικανοποίηση και τη διατήρηση των πελατών (89%), την ικανότητα επεξεργασίας μεγάλου όγκου δεδομένων (88%) και την ακρίβεια των προγνωστικών αναλύσεων (88%).

Στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης θα μπορούσαν να μεταμορφώσουν την επικοινωνία με τους πελάτες, να εξορθολογίσουν τις λειτουργίες και να οδηγήσουν στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων.

Generative AI Adoption Surges Among CMOs Despite Knowledge Gaps

Source: Sas

Οι έμποροι αναμένουν να επεκτείνουν τη χρήση του Generative AI τα επόμενα ένα έως δύο χρόνια για:

  • Εξοικονομήστε χρόνο και κόστος (63%)
  • βελτίωση της διαχείρισης κινδύνων και της συμμόρφωσης (62%)
  • επιτρέπουν την αποτελεσματικότερη επεξεργασία δεδομένων (60%)

Ωστόσο, το κύριο εμπόδιο είναι η ανεπαρκής κατανόηση και στρατηγική διαχείριση από τους ΚΟΑ. Η προστασία της ιδιωτικής ζωής και η ασφάλεια των δεδομένων δημιουργούν επίσης προβλήματα, με το 61% των εμπόρων να τα αναφέρουν ως βασικές προκλήσεις για την υιοθέτηση του GenAI. Μόνο το ένα τρίτο των οργανισμών διαθέτουν ολοκληρωμένα πλαίσια διακυβέρνησης δεδομένων και λιγότερο από το 10% το έχει επιτύχει αυτό για το GenAI.

Για να παραμείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό, σκεφτείτε να επενδύσετε στο GenAI τώρα. Για να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές του, ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να επενδύσει στην εκπαίδευση των ηγετών του, συμπεριλαμβανομένων των CMOs.

Επιπλέον, η δημιουργία ισχυρών πλαισίων διακυβέρνησης δεδομένων και συμμόρφωσης θα είναι ζωτικής σημασίας για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των πελατών και τη διασφάλιση της υπεύθυνης χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μεταμορφώνοντας την εμπειρία των πελατών με AI συνομιλίας και αυτοματοποίηση
12 λεπτά για ανάγνωση

Μεταμορφώνοντας την εμπειρία των πελατών με AI συνομιλίας και αυτοματοποίηση

Σας ακούγεται οικεία η τεχνητή νοημοσύνη συνομιλίας ή εξακολουθείτε να προτιμάτε να αλληλεπιδράτε με ανθρώπινους πράκτορες; Έχει έρθει η ώρα για εμάς, τους πελάτες, να συμμετάσχουμε σε συνομιλίες με την υποστήριξη πελατών AI που μοιάζει με άνθρωπο; Φανταστείτε μια καλά δομημένη ομάδα όπου οι πράκτορες AI εξαλείφουν αποτελεσματικά τους χρόνους αναμονής, λειτουργούν συνεχώς χωρίς συμβιβασμούς […]

Matej Hantabal Matej Hantabal
Director, Vox Sapiens
Ανάγνωση άρθρου
Προκλήσεις εφαρμογής αυτοματισμού AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο
12 λεπτά για ανάγνωση

Προκλήσεις εφαρμογής αυτοματισμού AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Είστε ιδιοκτήτης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Όταν ξυπνάτε μια μέρα, όλα τα ερωτήματα των πελατών σας απαντώνται αυτόματα, το απόθεμά σας διαχειρίζεται σε τέλεια ισορροπία και οι καμπάνιες μάρκετινγκ εκτελούνται με αυτόματο πιλότο. Και όλα αυτά χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη. Ακούγεται σαν όνειρο; Δεν χρειάζεται να είναι. Αλλά, όπως έχουν μάθει πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, ο δρόμος […]

Jiri Kral Jiri Kral
Content Manager, Smartsupp
Ανάγνωση άρθρου
AI vs. Αυθεντικότητα: Η αυξανόμενη ανάγκη για προέλευση στο ψηφιακό περιεχόμενο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI vs. Αυθεντικότητα: Η αυξανόμενη ανάγκη για προέλευση στο ψηφιακό περιεχόμενο

Η άνοδος του περιεχομένου που παράγεται από την τεχνητή νοημοσύνη έχει αλλάξει την ψηφιακή αυθεντικότητα, καθιστώντας όλο και πιο δύσκολο να διακρίνουμε τη διαφορά μεταξύ πραγματικών και ψεύτικων μέσων. Περιπτώσεις όπως ο «Balenciaga Pope» και οι ψεύτικες εκρήξεις του Πενταγώνου έφεραν αυτή την τάση στο φως και έδειξαν πόσο άσχημα μπορούν να γίνουν τα πράγματα […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+