
Μια πρόσφατη διεθνής μελέτη της SAS και της Coleman Parkes Research δείχνει ότι ενώ το 75% των εμπόρων χρησιμοποιούν ήδη το GenAI για καθημερινές εργασίες, οι περισσότεροι επικεντρώνονται σε απλούστερες εφαρμογές όπως η δημιουργία περιεχομένου, η κειμενογραφία και η επεξεργασία. Παρά το γεγονός ότι αυτές οι βασικές χρήσεις είναι ευρέως διαδεδομένες, η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει πολύ πιο προηγμένες δυνατότητες που χρησιμοποιεί σήμερα μόνο ένα μικρό ποσοστό των εμπόρων.
Η έρευνα αποκάλυψε ότι το 18% χρησιμοποιεί γενετική τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία κοινού, το 19% για στόχευση κοινού, το 16% για χαρτογράφηση διαδρομής πελατών και το 14% για βελτιστοποίηση τιμών.
Οφέλη για το ηλεκτρονικό εμπόριο
Φαίνεται ότι οι έμποροι που χρησιμοποιούν στρατηγικά το Generative AI βλέπουν εντυπωσιακά αποτελέσματα. Η υιοθέτηση του GenAI συνδέεται με βελτιώσεις στην εξατομίκευση (92%), την ικανοποίηση και τη διατήρηση των πελατών (89%), την ικανότητα επεξεργασίας μεγάλου όγκου δεδομένων (88%) και την ακρίβεια των προγνωστικών αναλύσεων (88%).
Στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης θα μπορούσαν να μεταμορφώσουν την επικοινωνία με τους πελάτες, να εξορθολογίσουν τις λειτουργίες και να οδηγήσουν στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων.

Source: Sas
Οι έμποροι αναμένουν να επεκτείνουν τη χρήση του Generative AI τα επόμενα ένα έως δύο χρόνια για:
- Εξοικονομήστε χρόνο και κόστος (63%)
- βελτίωση της διαχείρισης κινδύνων και της συμμόρφωσης (62%)
- επιτρέπουν την αποτελεσματικότερη επεξεργασία δεδομένων (60%)
Ωστόσο, το κύριο εμπόδιο είναι η ανεπαρκής κατανόηση και στρατηγική διαχείριση από τους ΚΟΑ. Η προστασία της ιδιωτικής ζωής και η ασφάλεια των δεδομένων δημιουργούν επίσης προβλήματα, με το 61% των εμπόρων να τα αναφέρουν ως βασικές προκλήσεις για την υιοθέτηση του GenAI. Μόνο το ένα τρίτο των οργανισμών διαθέτουν ολοκληρωμένα πλαίσια διακυβέρνησης δεδομένων και λιγότερο από το 10% το έχει επιτύχει αυτό για το GenAI.
Για να παραμείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό, σκεφτείτε να επενδύσετε στο GenAI τώρα. Για να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές του, ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να επενδύσει στην εκπαίδευση των ηγετών του, συμπεριλαμβανομένων των CMOs.
Επιπλέον, η δημιουργία ισχυρών πλαισίων διακυβέρνησης δεδομένων και συμμόρφωσης θα είναι ζωτικής σημασίας για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των πελατών και τη διασφάλιση της υπεύθυνης χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης.