Οι υπηρεσίες οδηγούν τις τάσεις ανάπτυξης του ολλανδικού ηλεκτρονικού εμπορίου
Το μεγαλύτερο πράγμα που έκανε το ολλανδικό ηλεκτρονικό εμπόριο να αναπτυχθεί ήταν οι υπηρεσίες, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 13%. Υπήρξε μια τεράστια αύξηση 27% στην ασφάλιση υγείας και ζημιών και οι πωλήσεις εισιτηρίων για χώρους και εκδηλώσεις αυξήθηκαν επίσης. Αυτό οφειλόταν εν μέρει στο γεγονός ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες έρχονταν στη Γαλλία.
Οι δαπάνες για αγαθά παρέμειναν αρκετά σταθερές, με αύξηση μόνο 1%, αλλά ο αριθμός των αγαθών που αγοράστηκαν μειώθηκε κατά 4%. Ορισμένες κατηγορίες, όπως τα Παπούτσια & Προσωπικός Τρόπος Ζωής και τα Τρόφιμα/Nearfood, σημείωσαν πτώση 11%.
Ποικίλες διαδικτυακές δαπάνες σε διάφορες κατηγορίες
Το ποσοστό των διαδικτυακών αγορών που κάνουν οι άνθρωποι αλλάζει πολύ μεταξύ των κατηγοριών. Τις περισσότερες φορές, οι άνθρωποι αγοράζουν υπηρεσίες στο διαδίκτυο αντί για αγαθά.
Για παράδειγμα, μόνο το 8% των δαπανών για τρόφιμα και ποτά κοντά σε τρόφιμα πραγματοποιείται στο διαδίκτυο, γεγονός που μειώνει τον συνολικό μέσο όρο. Όταν αφαιρεθεί αυτή η κατηγορία, οι καταναλωτές δαπανούν το 37% του λιανικού εισοδήματός τους σε ηλεκτρονικές αγορές.
Διασυνοριακές αγορές: Μια αυξανόμενη τάση στο ολλανδικό ηλεκτρονικό εμπόριο
Με αύξηση 6% σε 20,3 εκατομμύρια πωλήσεις εκτός Ολλανδίας, οι διασυνοριακές αγορές αυξάνονται. Τα κινεζικά ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν γίνει πολύ διάσημα. Συνολικά, οι άνθρωποι ξόδεψαν 16% περισσότερα σε ξένα ηλεκτρονικά καταστήματα ή 2,3 δισεκατομμύρια ευρώ.
Το πρώτο εξάμηνο του 2024, οι Ολλανδοί αγόρασαν 6 εκατομμύρια πράγματα από την Κίνα. Κάθε αγορά κοστίζει κατά μέσο όρο 41 ευρώ, πολύ λιγότερο από τον μέσο όρο της Ολλανδίας (101 ευρώ) ή άλλων ευρωπαϊκών χωρών όπως η Γερμανία (110 ευρώ).
Δαπάνες μέσω κινητού και μέθοδοι πληρωμής
Αυτές οι αυξανόμενες τάσεις στο ολλανδικό ηλεκτρονικό εμπόριο δείχνουν πώς αλλάζουν οι διαδικτυακές αγορές στις Κάτω Χώρες, με τις υπηρεσίες και τις διασυνοριακές αγορές να γίνονται πιο σημαντικές.