3 λεπτά για ανάγνωση

Ολλανδικές τάσεις ανάπτυξης ηλεκτρονικού εμπορίου: Οι υπηρεσίες ενισχύουν τις διαδικτυακές δαπάνες

Παρόλο που αγοράστηκαν λιγότερα προϊόντα, οι τάσεις ανάπτυξης του ολλανδικού ηλεκτρονικού εμπορίου δείχνουν αύξηση 6% στο διαδικτυακό λιανικό εμπόριο, φτάνοντας τα 17.5 δισεκατομμύρια ευρώ. Οι υπηρεσίες, ιδίως η ασφάλιση υγείας και ζημιών, ήταν οι κύριοι μοχλοί αυτής της ανάπτυξης. Αυτά τα αποτελέσματα προήλθαν από τη μελέτη Thuiswinkel Markt Monitor, η οποία έγινε από την GfK για Thuiswinkel.org και Retail Insiders σε συνεργασία με την PostNL και την Betaalvereniging Nederland. Ανεξάρτητα από το γεγονός ότι σχεδόν το ένα τρίτο όλων των λιανικών αγορών πραγματοποιείται τώρα στο διαδίκτυο, αγοράστηκαν μόνο 173 εκατομμύρια αντικείμενα, δηλαδή 2% λιγότερα από το προηγούμενο έτος.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ολλανδικές τάσεις ανάπτυξης ηλεκτρονικού εμπορίου: Οι υπηρεσίες ενισχύουν τις διαδικτυακές δαπάνες
Πηγή: Depositphotos

Οι υπηρεσίες οδηγούν τις τάσεις ανάπτυξης του ολλανδικού ηλεκτρονικού εμπορίου

Το μεγαλύτερο πράγμα που έκανε το ολλανδικό ηλεκτρονικό εμπόριο να αναπτυχθεί ήταν οι υπηρεσίες, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 13%. Υπήρξε μια τεράστια αύξηση 27% στην ασφάλιση υγείας και ζημιών και οι πωλήσεις εισιτηρίων για χώρους και εκδηλώσεις αυξήθηκαν επίσης. Αυτό οφειλόταν εν μέρει στο γεγονός ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες έρχονταν στη Γαλλία.

Οι δαπάνες για αγαθά παρέμειναν αρκετά σταθερές, με αύξηση μόνο 1%, αλλά ο αριθμός των αγαθών που αγοράστηκαν μειώθηκε κατά 4%. Ορισμένες κατηγορίες, όπως τα Παπούτσια & Προσωπικός Τρόπος Ζωής και τα Τρόφιμα/Nearfood, σημείωσαν πτώση 11%.

Ποικίλες διαδικτυακές δαπάνες σε διάφορες κατηγορίες

Το ποσοστό των διαδικτυακών αγορών που κάνουν οι άνθρωποι αλλάζει πολύ μεταξύ των κατηγοριών. Τις περισσότερες φορές, οι άνθρωποι αγοράζουν υπηρεσίες στο διαδίκτυο αντί για αγαθά.

Για παράδειγμα, μόνο το 8% των δαπανών για τρόφιμα και ποτά κοντά σε τρόφιμα πραγματοποιείται στο διαδίκτυο, γεγονός που μειώνει τον συνολικό μέσο όρο. Όταν αφαιρεθεί αυτή η κατηγορία, οι καταναλωτές δαπανούν το 37% του λιανικού εισοδήματός τους σε ηλεκτρονικές αγορές.

Dutch ecommerce grows 6% in 2024: Services boost spending, cross-border shopping rises.

Source: Thuiswinkel

Διασυνοριακές αγορές: Μια αυξανόμενη τάση στο ολλανδικό ηλεκτρονικό εμπόριο

Με αύξηση 6% σε 20,3 εκατομμύρια πωλήσεις εκτός Ολλανδίας, οι διασυνοριακές αγορές αυξάνονται. Τα κινεζικά ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν γίνει πολύ διάσημα. Συνολικά, οι άνθρωποι ξόδεψαν 16% περισσότερα σε ξένα ηλεκτρονικά καταστήματα ή 2,3 δισεκατομμύρια ευρώ.

Το πρώτο εξάμηνο του 2024, οι Ολλανδοί αγόρασαν 6 εκατομμύρια πράγματα από την Κίνα. Κάθε αγορά κοστίζει κατά μέσο όρο 41 ευρώ, πολύ λιγότερο από τον μέσο όρο της Ολλανδίας (101 ευρώ) ή άλλων ευρωπαϊκών χωρών όπως η Γερμανία (110 ευρώ).

Δαπάνες μέσω κινητού και μέθοδοι πληρωμής

Οι πωλήσεις smartphone έχουν σταθεροποιηθεί, αλλά το μερίδιό τους στο σύνολο των διαδικτυακών δαπανών έχει αυξηθεί από 25% σε 28%, υποδεικνύοντας ότι οι καταναλωτές ξοδεύουν περισσότερα χρήματα μέσω των κινητών συσκευών τους.

Περισσότεροι άνθρωποι έχουν επίσης αρχίσει να προτιμούν το iDEAL ως μέθοδο πληρωμής, κυρίως απομακρύνοντας τη χρήση πιστωτικών καρτών.

Αυτές οι αυξανόμενες τάσεις στο ολλανδικό ηλεκτρονικό εμπόριο δείχνουν πώς αλλάζουν οι διαδικτυακές αγορές στις Κάτω Χώρες, με τις υπηρεσίες και τις διασυνοριακές αγορές να γίνονται πιο σημαντικές.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση

Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.

Ανάγνωση άρθρου
Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Το “What’s Next 2025 Trend Report” του TikTok υπογραμμίζει τις αναδυόμενες τάσεις που μπορούν να αξιοποιήσουν οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου για να παραμείνουν πολιτιστικά σχετικές και να συνδεθούν με το κοινό τους. Ακολουθούν τα βασικά συμπεράσματα για τη στρατηγική σας φέτος που θα σας βοηθήσουν να πλοηγηθείτε στη δυναμική της αγοράς, να βελτιστοποιήσετε την απόδοσή σας […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace

Η Meta συνεργάζεται με το eBay. Αυτή η πρωτοποριακή συνεργασία θα επιτρέψει στο Facebook Marketplace να εμφανίζει απευθείας τις καταχωρίσεις του eBay, αναφέρει το CNBC. Αυτή η στρατηγική κίνηση έρχεται ως απάντηση στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τον Νοέμβριο να επιβάλει πρόστιμο 797 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανονισμών της ΕΕ.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+