3 λεπτά για ανάγνωση

Ολλανδικές τάσεις ανάπτυξης ηλεκτρονικού εμπορίου: Οι υπηρεσίες ενισχύουν τις διαδικτυακές δαπάνες

Παρόλο που αγοράστηκαν λιγότερα προϊόντα, οι τάσεις ανάπτυξης του ολλανδικού ηλεκτρονικού εμπορίου δείχνουν αύξηση 6% στο διαδικτυακό λιανικό εμπόριο, φτάνοντας τα 17.5 δισεκατομμύρια ευρώ. Οι υπηρεσίες, ιδίως η ασφάλιση υγείας και ζημιών, ήταν οι κύριοι μοχλοί αυτής της ανάπτυξης. Αυτά τα αποτελέσματα προήλθαν από τη μελέτη Thuiswinkel Markt Monitor, η οποία έγινε από την GfK για Thuiswinkel.org και Retail Insiders σε συνεργασία με την PostNL και την Betaalvereniging Nederland. Ανεξάρτητα από το γεγονός ότι σχεδόν το ένα τρίτο όλων των λιανικών αγορών πραγματοποιείται τώρα στο διαδίκτυο, αγοράστηκαν μόνο 173 εκατομμύρια αντικείμενα, δηλαδή 2% λιγότερα από το προηγούμενο έτος.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ολλανδικές τάσεις ανάπτυξης ηλεκτρονικού εμπορίου: Οι υπηρεσίες ενισχύουν τις διαδικτυακές δαπάνες
Πηγή: Depositphotos

Οι υπηρεσίες οδηγούν τις τάσεις ανάπτυξης του ολλανδικού ηλεκτρονικού εμπορίου

Το μεγαλύτερο πράγμα που έκανε το ολλανδικό ηλεκτρονικό εμπόριο να αναπτυχθεί ήταν οι υπηρεσίες, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 13%. Υπήρξε μια τεράστια αύξηση 27% στην ασφάλιση υγείας και ζημιών και οι πωλήσεις εισιτηρίων για χώρους και εκδηλώσεις αυξήθηκαν επίσης. Αυτό οφειλόταν εν μέρει στο γεγονός ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες έρχονταν στη Γαλλία.

Οι δαπάνες για αγαθά παρέμειναν αρκετά σταθερές, με αύξηση μόνο 1%, αλλά ο αριθμός των αγαθών που αγοράστηκαν μειώθηκε κατά 4%. Ορισμένες κατηγορίες, όπως τα Παπούτσια & Προσωπικός Τρόπος Ζωής και τα Τρόφιμα/Nearfood, σημείωσαν πτώση 11%.

Ποικίλες διαδικτυακές δαπάνες σε διάφορες κατηγορίες

Το ποσοστό των διαδικτυακών αγορών που κάνουν οι άνθρωποι αλλάζει πολύ μεταξύ των κατηγοριών. Τις περισσότερες φορές, οι άνθρωποι αγοράζουν υπηρεσίες στο διαδίκτυο αντί για αγαθά.

Για παράδειγμα, μόνο το 8% των δαπανών για τρόφιμα και ποτά κοντά σε τρόφιμα πραγματοποιείται στο διαδίκτυο, γεγονός που μειώνει τον συνολικό μέσο όρο. Όταν αφαιρεθεί αυτή η κατηγορία, οι καταναλωτές δαπανούν το 37% του λιανικού εισοδήματός τους σε ηλεκτρονικές αγορές.

Dutch ecommerce grows 6% in 2024: Services boost spending, cross-border shopping rises.

Source: Thuiswinkel

Διασυνοριακές αγορές: Μια αυξανόμενη τάση στο ολλανδικό ηλεκτρονικό εμπόριο

Με αύξηση 6% σε 20,3 εκατομμύρια πωλήσεις εκτός Ολλανδίας, οι διασυνοριακές αγορές αυξάνονται. Τα κινεζικά ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν γίνει πολύ διάσημα. Συνολικά, οι άνθρωποι ξόδεψαν 16% περισσότερα σε ξένα ηλεκτρονικά καταστήματα ή 2,3 δισεκατομμύρια ευρώ.

Το πρώτο εξάμηνο του 2024, οι Ολλανδοί αγόρασαν 6 εκατομμύρια πράγματα από την Κίνα. Κάθε αγορά κοστίζει κατά μέσο όρο 41 ευρώ, πολύ λιγότερο από τον μέσο όρο της Ολλανδίας (101 ευρώ) ή άλλων ευρωπαϊκών χωρών όπως η Γερμανία (110 ευρώ).

Δαπάνες μέσω κινητού και μέθοδοι πληρωμής

Οι πωλήσεις smartphone έχουν σταθεροποιηθεί, αλλά το μερίδιό τους στο σύνολο των διαδικτυακών δαπανών έχει αυξηθεί από 25% σε 28%, υποδεικνύοντας ότι οι καταναλωτές ξοδεύουν περισσότερα χρήματα μέσω των κινητών συσκευών τους.

Περισσότεροι άνθρωποι έχουν επίσης αρχίσει να προτιμούν το iDEAL ως μέθοδο πληρωμής, κυρίως απομακρύνοντας τη χρήση πιστωτικών καρτών.

Αυτές οι αυξανόμενες τάσεις στο ολλανδικό ηλεκτρονικό εμπόριο δείχνουν πώς αλλάζουν οι διαδικτυακές αγορές στις Κάτω Χώρες, με τις υπηρεσίες και τις διασυνοριακές αγορές να γίνονται πιο σημαντικές.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα παραβλέπουν πολύτιμες δυνατότητες
3 λεπτά για ανάγνωση

AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα παραβλέπουν πολύτιμες δυνατότητες

Καμία τεχνολογία δεν επηρεάζει επί του παρόντος τον επιχειρηματικό κόσμο τόσο βαθιά όσο η τεχνητή νοημοσύνη. Νέα εργαλεία αναδύονται συνεχώς και όλο και περισσότερες εταιρείες τα ενσωματώνουν στις διαδικασίες τους. Η τεχνητή νοημοσύνη κάνει επίσης κύματα στο ηλεκτρονικό εμπόριο – από τη δημιουργία περιεχομένου και τις προτάσεις προϊόντων έως τη βελτιωμένη υποστήριξη πελατών και την […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το μαθησιακό περιεχόμενο είναι Steamrolling Search
6 λεπτά για ανάγνωση

Το μαθησιακό περιεχόμενο είναι Steamrolling Search

Μέχρι πρόσφατα, ήταν απολύτως φυσικό να εισάγετε ερωτήσεις και ερωτήματα σε μια μηχανή αναζήτησης. Σήμερα, η κατάσταση έχει αλλάξει. Εκτός από την είσοδο της τεχνητής νοημοσύνης στο παιχνίδι, οι άνθρωποι αναζητούν όλο και περισσότερο απαντήσεις απευθείας στα κοινωνικά μέσα. Αντί για Google, ανοίγουν το TikTok ή το Instagram και περιμένουν γρήγορες, πρακτικές εξηγήσεις, ιδανικά με […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Οι καλύτεροι λιανοπωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο πρόκειται να φτάσουν τα 6.56 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι καλύτεροι λιανοπωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο πρόκειται να φτάσουν τα 6.56 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2025

Η τελευταία έκθεση Retail Week παρέχει νέες πληροφορίες για την αγορά σχετικά με τις μεγάλες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου. Η συνεχής αναζήτηση των καταναλωτών για οικονομικά αποδοτικές επιλογές αγορών οδήγησε κορυφαίους λιανοπωλητές να αναπτύξουν ψηφιακές στρατηγικές που φέρνουν με επιτυχία τους πελάτες πίσω στα εικονικά καλάθια αγορών τους. Η βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου συνεχίζει να επεκτείνεται ραγδαία, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+