3 λεπτά για ανάγνωση

Ο αντίκτυπος του Brexit στα logistics του Ηνωμένου Βασιλείου: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι επιχειρήσεις

Το δημοψήφισμα της 23ης Ιουνίου 2016 σηματοδότησε μια κρίσιμη στιγμή για τη βιομηχανία logistics του Ηνωμένου Βασιλείου. Η απόφαση αποχώρησης από την Ευρωπαϊκή Ένωση έχει έκτοτε επισπεύσει εκτεταμένες συνέπειες, αλλάζοντας θεμελιωδώς το επιχειρησιακό τοπίο του τομέα.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ο αντίκτυπος του Brexit στα logistics του Ηνωμένου Βασιλείου: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι επιχειρήσεις
Πηγή: Depositphotos

Τι πραγματικά συμβαίνει στα σύνορα του Ηνωμένου Βασιλείου; Σκεφτείτε το εξής: τα οχήματα περίμεναν στην ουρά για χιλιόμετρα, οι οδηγοί έσκιζαν τα μαλλιά τους πάνω από σωρούς νέων εγγράφων και οι διαχειριστές αποθήκης ξύνουν το κεφάλι τους για το πού να αποθηκεύσουν ευπαθή αντικείμενα. Δεν είναι μόνο πονοκέφαλος. Είναι μια ολόκληρη ημικρανία για τη βιομηχανία.

Σύμφωνα με την έκθεση της Ένωσης Οδικών Εμπορευματικών Μεταφορών (RHA), αναφέρθηκαν πάνω από 5.000 περιστατικά εγκλημάτων φορτίου το 2023, με αποτέλεσμα εκτιμώμενη απώλεια 68 εκατομμυρίων λιρών σε κλεμμένη αξία αγαθών. Αυτός ο σημαντικός αριθμός υπογραμμίζει τις κλιμακούμενες προκλήσεις ασφάλειας που αντιμετωπίζει ο τομέας της εφοδιαστικής μετά το Brexit.

Αλλά εδώ είναι που γίνεται προσωπικό για τους εμπόρους, τους επαγγελματίες logistics ή τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου:

  1. Εφιάλτης γραφειοκρατίας: Θυμάστε όταν η αποστολή στη Γαλλία ήταν τόσο απλή όσο το να κατεβείτε στο γωνιακό κατάστημα; Αυτές οι μέρες έχουν περάσει προ πολλού. Αυτή τη στιγμή πνιγόμαστε σε τελωνειακές μορφές, ιδιαίτερα όταν ασχολούμαστε με τρόφιμα ή ζώα.
  2. Στα ύψη το κόστος: Εξαγωγή κρέατος; Προετοιμαστείτε. Οι εξαγωγές κρέατος μειώθηκαν κατά 17% από το 2019. Γιατί? Επειδή η απόκτηση των απαραίτητων πιστοποιητικών υγείας είναι εξαιρετικά δαπανηρή.
  3. Διαφορά κλίμακας: Ο αντίκτυπος του κόστους που σχετίζεται με το Brexit επηρεάζει δυσανάλογα τις επιχειρήσεις με βάση το μέγεθός τους. Οι μεγάλες επιχειρήσεις έχουν την οικονομική ανθεκτικότητα να απορροφήσουν αυτές τις νέες δαπάνες, ενώ οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) αντιμετωπίζουν εντονότερη συμπίεση των περιθωρίων κέρδους τους.

Στρατηγικές Λύσεις

Ο δρόμος προς τα εμπρός έγκειται στην υιοθέτηση προηγμένων τεχνολογιών εφοδιαστικής. Η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης, της μηχανικής μάθησης και των εξελιγμένων πλατφορμών διαχείρισης μεταφορών (TMPs) δεν είναι μόνο φουτουριστική σκέψη – είναι μια πρακτική αναγκαιότητα στο περιβάλλον μας μετά το Brexit.

Εξετάστε τις δυνατότητες ενός συστήματος που αυτοματοποιεί πολύπλοκες διαδικασίες τεκμηρίωσης, παρέχει παρακολούθηση αποστολών σε πραγματικό χρόνο και χρησιμοποιεί προγνωστικά αναλυτικά στοιχεία για την πρόβλεψη και τον μετριασμό των καθυστερήσεων. Αυτή είναι η απτή πρόταση αξίας της σύγχρονης τεχνολογίας logistics. Οι προβλέψεις του κλάδου υποδηλώνουν ότι μέχρι το 2028, το ένα τέταρτο όλων των βασικών δεικτών απόδοσης (KPI) εφοδιαστικής θα καθοδηγείται από αυτές τις προηγμένες τεχνολογίες.

Είναι κατανοητό ότι ενδέχεται να προκύψουν ανησυχίες σχετικά με το κόστος και την προσβασιμότητα για τις μικρότερες επιχειρήσεις . Ωστόσο, ο εκδημοκρατισμός αυτών των τεχνολογιών αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό της ανάπτυξής τους. Οι νέες πλατφόρμες έχουν σχεδιαστεί για να είναι επεκτάσιμες, προσφέροντας στις μικρότερες επιχειρήσεις την ευκαιρία να ανταγωνιστούν πιο αποτελεσματικά τις μεγαλύτερες εταιρείες. Αυτή η τεχνολογική ισοπέδωση των όρων ανταγωνισμού είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση ενός ποικιλόμορφου και εύρωστου τομέα ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ενώ το Brexit έχει αναμφίβολα παρουσιάσει σημαντικές προκλήσεις, έχει επίσης καταλύσει την καινοτομία στον κλάδο των logistics. Με την υιοθέτηση αυτών των λύσεων αιχμής, οι επιχειρήσεις δεν προσαρμόζονται απλώς στη νέα κανονικότητα, αλλά διαμορφώνουν ενεργά ένα πιο αποτελεσματικό και ανθεκτικό τοπίο logistics και αποθηκών .

Για τους επαγγελματίες του ψηφιακού τομέα, η επιτακτική ανάγκη είναι σαφής: η υιοθέτηση του τεχνολογικού γραμματισμού και η αξιοποίηση αυτών των ψηφιακών εργαλείων δεν είναι πλέον προαιρετική. Το μέλλον της εφοδιαστικής και των αποθηκών είναι ψηφιακό, βασισμένο σε δεδομένα και δυναμικό. Το ερώτημα για τις προοδευτικές επιχειρήσεις δεν είναι αν θα προσαρμοστούν, αλλά πόσο γρήγορα και αποτελεσματικά μπορούν να ενσωματώσουν αυτές τις λύσεις στις δραστηριότητές τους.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα παραβλέπουν πολύτιμες δυνατότητες
3 λεπτά για ανάγνωση

AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα παραβλέπουν πολύτιμες δυνατότητες

Καμία τεχνολογία δεν επηρεάζει επί του παρόντος τον επιχειρηματικό κόσμο τόσο βαθιά όσο η τεχνητή νοημοσύνη. Νέα εργαλεία αναδύονται συνεχώς και όλο και περισσότερες εταιρείες τα ενσωματώνουν στις διαδικασίες τους. Η τεχνητή νοημοσύνη κάνει επίσης κύματα στο ηλεκτρονικό εμπόριο – από τη δημιουργία περιεχομένου και τις προτάσεις προϊόντων έως τη βελτιωμένη υποστήριξη πελατών και την […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το μαθησιακό περιεχόμενο είναι Steamrolling Search
6 λεπτά για ανάγνωση

Το μαθησιακό περιεχόμενο είναι Steamrolling Search

Μέχρι πρόσφατα, ήταν απολύτως φυσικό να εισάγετε ερωτήσεις και ερωτήματα σε μια μηχανή αναζήτησης. Σήμερα, η κατάσταση έχει αλλάξει. Εκτός από την είσοδο της τεχνητής νοημοσύνης στο παιχνίδι, οι άνθρωποι αναζητούν όλο και περισσότερο απαντήσεις απευθείας στα κοινωνικά μέσα. Αντί για Google, ανοίγουν το TikTok ή το Instagram και περιμένουν γρήγορες, πρακτικές εξηγήσεις, ιδανικά με […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Οι καλύτεροι λιανοπωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο πρόκειται να φτάσουν τα 6.56 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι καλύτεροι λιανοπωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο πρόκειται να φτάσουν τα 6.56 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2025

Η τελευταία έκθεση Retail Week παρέχει νέες πληροφορίες για την αγορά σχετικά με τις μεγάλες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου. Η συνεχής αναζήτηση των καταναλωτών για οικονομικά αποδοτικές επιλογές αγορών οδήγησε κορυφαίους λιανοπωλητές να αναπτύξουν ψηφιακές στρατηγικές που φέρνουν με επιτυχία τους πελάτες πίσω στα εικονικά καλάθια αγορών τους. Η βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου συνεχίζει να επεκτείνεται ραγδαία, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+