2 λεπτά για ανάγνωση

Ο αντίκτυπος των σελίδων προϊόντων στο ποσοστό μετατροπής ηλεκτρονικού εμπορίου

Οι σελίδες προϊόντων αποτελούν τον πυλώνα των τακτικών διαδικτυακών πωλήσεων στη σύγχρονη ψηφιακή αγορά. Συχνά αναφέρονται ως σελίδες λεπτομερειών προϊόντος (PDP), αυτές οι σελίδες είναι όπου οι καταναλωτές αποφασίζουν τι να αγοράσουν το πιο σημαντικό. Η μεγιστοποίηση του εισοδήματος σε πλατφόρμες επιτραπέζιων υπολογιστών και κινητών εξαρτάται πρώτα από τη βελτιστοποίηση αυτών των ιστότοπων τόσο για επωνυμίες όσο και για καταστήματα.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ο αντίκτυπος των σελίδων προϊόντων στο ποσοστό μετατροπής ηλεκτρονικού εμπορίου
Πηγή: Depositphotos

Ενίσχυση της εμπιστοσύνης των πελατών με οπτικό περιεχόμενο

Η συμπερίληψη εξαιρετικών φωτογραφιών και βίντεο είναι μια από τις καλύτερες προσεγγίσεις για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης των αγοραστών. Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για να βελτιώσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου:

Ακριβείς περιγραφές και σαφώς ονομασμένα προϊόντα

Το όνομα και η περιγραφή του προϊόντος πρέπει να είναι ξεκάθαρα. Πολλοί καταναλωτές αντιμετώπισαν τη λήψη αγαθών που υπολείπονται των προσδοκιών τους. Συχνά το αποτέλεσμα των αποκλίσεων στα ονόματα και τις περιγραφές προϊόντων σε διάφορες πλατφόρμες είναι αυτή η αποσύνδεση. Η στρατηγική μάρκετινγκ επωνυμίας και ηλεκτρονικού εμπορίου φέρει την ευθύνη να διασφαλίσει ότι όλοι οι μεταπωλητές ακολουθούν τις πολιτικές σας. Οι λιανοπωλητές θα πρέπει επίσης να ταιριάζουν στενά με τα πρότυπα της μάρκας.

Source: Depositphotos

Χρήση κριτικών πελατών

Η διαδικασία αγοράς περιστρέφεται στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου κυρίως σε κριτικές πελατών:

Παροχή λεπτομερών πληροφοριών προϊόντος

Το κλειδί είναι η ειλικρίνεια και η ακρίβεια. Η συμπερίληψη πολλών υλικών, διαστάσεων, περιπτώσεων χρήσης και περισσότερων λεπτομερειών θα επηρεάσει σημαντικά τις πωλήσεις. Στην πραγματικότητα, οι ανεπαρκείς ή ανακριβείς πληροφορίες για τα προϊόντα αναγκάζουν το 98% των καταναλωτών να εγκαταλείψουν μια αγορά. Τεχνικά στοιχεία όπως οι διαδικασίες αποστολής και οι πολιτικές επιστροφής , καθώς και περιγραφές που προσελκύουν συναισθήματα, μπορούν όλα να εμπίπτουν σε αυτό το υλικό φάσμα.

Στο σκληρό περιβάλλον του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου, εστιάζοντας σε αυτά τα στοιχεία, μπορείτε να βελτιώσετε τις σελίδες των προϊόντων σας, να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και, τέλος, να τονώσετε τις πωλήσεις και το εισόδημα.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η άνοδος των εμπορικών σημάτων Direct-to-Consumer (DTC) στην Ευρώπη
4 λεπτά για ανάγνωση

Η άνοδος των εμπορικών σημάτων Direct-to-Consumer (DTC) στην Ευρώπη

Τα τελευταία χρόνια, οι μάρκες Direct-to-Consumer (DTC) έχουν κερδίσει σημαντική έλξη στην Ευρώπη. Αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο περιλαμβάνει μάρκες που πωλούν απευθείας στους πελάτες μέσω των διαδικτυακών καναλιών τους, παρακάμπτει αποτελεσματικά τους παραδοσιακούς μεσάζοντες λιανικής όπως τα πολυκαταστήματα ή οι αγορές. Κατά συνέπεια, οι μάρκες DTC έχουν αναδιαμορφώσει θεμελιωδώς το τοπίο λιανικής εστιάζοντας […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+