2 λεπτά για ανάγνωση

Ο δείκτης ευκαιριών AI της Meta είναι πλέον διαθέσιμος σε όλους τους διαφημιστικούς λογαριασμούς

Η Meta ολοκλήρωσε την παγκόσμια διάθεση της λειτουργίας Opportunity Score σε όλους τους διαφημιστικούς λογαριασμούς, μετά τις αρχικές φάσεις δοκιμών που ξεκίνησαν νωρίτερα φέτος. Το εργαλείο βελτιστοποίησης βάσει τεχνητής νοημοσύνης έχει ως στόχο να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να βελτιώσουν την απόδοση της καμπάνιας τους μέσω συστηματικών προτάσεων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ο δείκτης ευκαιριών AI της Meta είναι πλέον διαθέσιμος σε όλους τους διαφημιστικούς λογαριασμούς
Πηγή: Canva Pro License

Πώς λειτουργεί η βαθμολογία ευκαιρίας

Η λειτουργία παρέχει στους διαφημιζόμενους μια αριθμητική βαθμολογία από το 0 έως το 100, υποδεικνύοντας πόσο αποτελεσματικά διαμορφώνονται οι καμπάνιες τους για βέλτιστη απόδοση. Αυτό το σύστημα βαθμολόγησης παρέχει καθοδήγηση σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τη ρύθμιση καμπάνιας, προσφέροντας προτάσεις με δυνατότητα δράσης, τις οποίες μπορούν να εφαρμόσουν οι διαφημιζόμενοι για να βελτιώσουν ενδεχομένως τα διαφημιστικά τους αποτελέσματα.

Το σύστημα της Meta αξιολογεί τις καμπάνιες με βάση τον αριθμό των προτάσεων πλατφόρμας που επιλέγουν να εφαρμόσουν οι διαφημιζόμενοι, αντί να αναλύει πραγματικές μετρήσεις απόδοσης από ζωντανές καμπάνιες.

Opportunity Score

Source: Facebook

Κατηγορίες συστάσεων και εφαρμογή

Σύμφωνα με την εξήγηση της Meta, ο μηχανισμός βαθμολόγησης κατατάσσει τις προτάσεις με βάση τον προβλεπόμενο αντίκτυπο στην απόδοση. Οι συστάσεις περιλαμβάνουν:

  • αποδεδειγμένες βέλτιστες πρακτικές
  • Διορθώσεις σφαλμάτων
  • Προειδοποιητικές ειδοποιήσεις που εντοπίζουν προβλήματα σε καμπάνιες , όπως προβλήματα μορφοποίησης, στοιχεία που λείπουν ή παραβάσεις συμμόρφωσης με πολιτικές

Το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης της πλατφόρμας βασίζεται σε πειραματικά επικυρωμένες στρατηγικές βελτιστοποίησης που έχουν αποδείξει την αποτελεσματικότητά τους σε διάφορα διαφημιστικά σενάρια.

Αντίκτυπος στην απόδοση και αποτελέσματα δοκιμών

Κατά τη διάρκεια των φάσεων δοκιμών, η Meta ανέφερε ότι οι διαφημιζόμενοι που ακολούθησαν τις προτάσεις του Δείκτη ευκαιριών παρουσίασαν μέση μείωση 12% στο κόστος τους ανά αποτέλεσμα. Ωστόσο, η εταιρεία αναγνωρίζει ότι αυτές οι προτάσεις αντιπροσωπεύουν προβλέψεις και όχι εγγυημένες βελτιώσεις απόδοσης.

Διαθεσιμότητα και στρατηγικά ζητήματα

Ο Δείκτης ευκαιριών είναι πλέον προσβάσιμος στη Διαχείριση διαφημίσεων Meta για όλους τους διαφημιστικούς λογαριασμούς παγκοσμίως. Παρόλο που το εργαλείο προσφέρει συστηματική καθοδήγηση για τη βελτίωση της καμπάνιας, οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να θεωρούν αυτές τις προτάσεις ως ευκαιρίες βελτιστοποίησης και όχι ως οριστικές απαιτήσεις επιτυχίας.

Η λειτουργία αντιπροσωπεύει τη συνεχή επένδυση της Meta σε διαφημιστικά εργαλεία που υποστηρίζονται από AI και έχουν σχεδιαστεί για να απλοποιήσουν τη διαχείριση εκστρατειών, βελτιώνοντας ενδεχομένως τα αποτελέσματα των διαφημιζόμενων στις πλατφόρμες Facebook και Instagram.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+