2 λεπτά για ανάγνωση

Ο διαδικτυακός λιανοπωλητής γρήγορης μόδας Shein αντιμετωπίζει εμπόδια IPO

Ο διαδικτυακός λιανοπωλητής γρήγορης μόδας Shein, ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας παγκοσμίως, αντιμετωπίζει προβλήματα προσπαθώντας να εισαχθεί στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου. Η Βρετανική Αρχή Χρηματοοικονομικής Συμπεριφοράς (FCA) επεκτείνει τη διαδικασία έγκρισης της IPO, καθώς είναι απαραίτητη μια πιο προσεκτική εξέταση της αλυσίδας εφοδιασμού της εταιρείας.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ο διαδικτυακός λιανοπωλητής γρήγορης μόδας Shein αντιμετωπίζει εμπόδια IPO
Πηγή: Depositphotos

Σημαντικοί προύχοντες σχετικά με τη Shein

  • Η εταιρεία με έδρα τη Σιγκαπούρη πωλεί μόδα σε περισσότερες από 150 χώρες παγκοσμίως
  • Το επιτυχημένο μοντέλο ηλεκτρονικού εμπορίου τους βασίζεται σε εξαιρετικά προσιτές τιμές: μπλούζες αξίας 5 δολαρίων και φορέματα αξίας 10 δολαρίων
  • Τα περισσότερα προϊόντα κατασκευάζονται στην Κίνα
  • Υπέβαλε αίτηση για IPO στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου τον Ιούνιο

Γιατί αυτό έχει σημασία για την ηλεκτρονική αγορά

Η υπόθεση Shein δείχνει ότι η υπεύθυνη διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού πρέπει να συνδυαστεί με γρήγορη επέκταση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτό σημαίνει για τα καταστήματα διαδικτύου:

  • Η ανάγκη διαφανούς υποβολής εκθέσεων σχετικά με την καταγωγή των προϊόντων
  • Η σημασία της οικοδόμησης ηθικών αλυσίδων εφοδιασμού
  • Η ανάγκη εξισορρόπησης των χαμηλών τιμών με τις δίκαιες συνθήκες εργασίας

Διπλός κανονισμός

Η Shein πρέπει να λάβει έγκριση από τις κινεζικές αρχές καθώς και από τη βρετανική ρυθμιστική αρχή πριν δημοσιοποιηθεί. Πηγές κοντά στη διαδικασία ισχυρίζονται ότι οι κινεζικές αρχές θα αποφασίσουν σύμφωνα με τη σύσταση της βρετανικής FCA.

Τι σημαίνει αυτό για το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου

Η περίπτωση αυτή δείχνει ότι οι μεγάλοι διαδικτυακοί λιανοπωλητές θα εξετάζονται όλο και περισσότερο των επιχειρηματικών πολιτικών τους, ιδίως σε τομείς:

  • Διαφάνεια της εφοδιαστικής αλυσίδας
  • Συνθήκες εργασίας στους προμηθευτές
  • Βιωσιμότητα των επιχειρηματικών μοντέλων γρήγορης μόδας

Για τις μικρότερες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό θα μπορούσε να αποτελέσει ευκαιρία ανταγωνισμού με μεγαλύτερους παίκτες, δίνοντας έμφαση σε δεοντολογικές και διαφανείς επιχειρηματικές προσεγγίσεις.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ
2 λεπτά για ανάγνωση

Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ

Το OpenAI ανακοίνωσε ότι πάνω από ένα εκατομμύριο εταιρείες πληρώνουν πλέον ενεργά για την πλατφόρμα του – την ταχύτερη ανάπτυξη στην ιστορία της πλατφόρμας B2B. Οι πελάτες περιλαμβάνουν τράπεζες, αλυσίδες λιανικής και φαρμακευτικούς γίγαντες. Είναι ενδιαφέρον ότι οι αριθμοί αυξάνονται εν μέρει χάρη στους τακτικούς χρήστες του ChatGPT.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες

Ο γαλλικός εποπτικός οργανισμός καταναλωτών, που ονομάζεται DGCCRF, αποκάλυψε απαγορευμένα προϊόντα σε έξι μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αναφέρει το Reuters. Πέρα από τη Shein, η οποία ήταν ήδη υπό έλεγχο, η έρευνα αποκάλυψε σοβαρά ζητήματα σε άλλους διαδικτυακούς γίγαντες λιανικής – συμπεριλαμβανομένης της Amazon.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων
3 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων

Ενώ οι επιχειρήσεις επενδύουν το 90% των προϋπολογισμών SEO στη Google, οι πελάτες τους στην πραγματικότητα αναζητούν αλλού. Μια ανάλυση 1,5 δισεκατομμυρίου αναζητήσεων από το πρακτορείο Rise at Seven δείχνει ότι η Google έχει πλέον μόλις το 34,5% της συνολικής δραστηριότητας αναζήτησης. Τα υπόλοιπα? YouTube, TikTok και Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU