2 λεπτά για ανάγνωση

Ο διαδικτυακός λιανοπωλητής γρήγορης μόδας Shein αντιμετωπίζει εμπόδια IPO

Ο διαδικτυακός λιανοπωλητής γρήγορης μόδας Shein, ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας παγκοσμίως, αντιμετωπίζει προβλήματα προσπαθώντας να εισαχθεί στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου. Η Βρετανική Αρχή Χρηματοοικονομικής Συμπεριφοράς (FCA) επεκτείνει τη διαδικασία έγκρισης της IPO, καθώς είναι απαραίτητη μια πιο προσεκτική εξέταση της αλυσίδας εφοδιασμού της εταιρείας.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ο διαδικτυακός λιανοπωλητής γρήγορης μόδας Shein αντιμετωπίζει εμπόδια IPO
Πηγή: Depositphotos

Σημαντικοί προύχοντες σχετικά με τη Shein

  • Η εταιρεία με έδρα τη Σιγκαπούρη πωλεί μόδα σε περισσότερες από 150 χώρες παγκοσμίως
  • Το επιτυχημένο μοντέλο ηλεκτρονικού εμπορίου τους βασίζεται σε εξαιρετικά προσιτές τιμές: μπλούζες αξίας 5 δολαρίων και φορέματα αξίας 10 δολαρίων
  • Τα περισσότερα προϊόντα κατασκευάζονται στην Κίνα
  • Υπέβαλε αίτηση για IPO στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου τον Ιούνιο

Γιατί αυτό έχει σημασία για την ηλεκτρονική αγορά

Η υπόθεση Shein δείχνει ότι η υπεύθυνη διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού πρέπει να συνδυαστεί με γρήγορη επέκταση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτό σημαίνει για τα καταστήματα διαδικτύου:

  • Η ανάγκη διαφανούς υποβολής εκθέσεων σχετικά με την καταγωγή των προϊόντων
  • Η σημασία της οικοδόμησης ηθικών αλυσίδων εφοδιασμού
  • Η ανάγκη εξισορρόπησης των χαμηλών τιμών με τις δίκαιες συνθήκες εργασίας

Διπλός κανονισμός

Η Shein πρέπει να λάβει έγκριση από τις κινεζικές αρχές καθώς και από τη βρετανική ρυθμιστική αρχή πριν δημοσιοποιηθεί. Πηγές κοντά στη διαδικασία ισχυρίζονται ότι οι κινεζικές αρχές θα αποφασίσουν σύμφωνα με τη σύσταση της βρετανικής FCA.

Τι σημαίνει αυτό για το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου

Η περίπτωση αυτή δείχνει ότι οι μεγάλοι διαδικτυακοί λιανοπωλητές θα εξετάζονται όλο και περισσότερο των επιχειρηματικών πολιτικών τους, ιδίως σε τομείς:

  • Διαφάνεια της εφοδιαστικής αλυσίδας
  • Συνθήκες εργασίας στους προμηθευτές
  • Βιωσιμότητα των επιχειρηματικών μοντέλων γρήγορης μόδας

Για τις μικρότερες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό θα μπορούσε να αποτελέσει ευκαιρία ανταγωνισμού με μεγαλύτερους παίκτες, δίνοντας έμφαση σε δεοντολογικές και διαφανείς επιχειρηματικές προσεγγίσεις.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+