2 λεπτά για ανάγνωση

Ο κινεζικός λιανοπωλητής Temu επικρίθηκε από ευρωπαϊκές ομάδες καταναλωτών

Ο τρόπος με τον οποίο οι Κινέζοι λιανοπωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου χειρίζονται το περιεχόμενο στις πλατφόρμες τους βρίσκεται υπό αυξανόμενο έλεγχο.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ο κινεζικός λιανοπωλητής Temu επικρίθηκε από ευρωπαϊκές ομάδες καταναλωτών
Πηγή: Reuters

Η Temu, η εφαρμογή εκπτωτικού λιανικού εμπορίου που ανήκει στον κινεζικό γίγαντα ηλεκτρονικού εμπορίου PDD Holdings, αντιμετωπίζει καταγγελίες καταναλωτών ότι οι επιχειρηματικές πρακτικές της παραβιάζουν έναν νέο νόμο για το διαδικτυακό περιεχόμενο στην Ευρώπη.

Η οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις ψηφιακές υπηρεσίες απαιτεί από τις διαδικτυακές αγορές και τους μεσάζοντες να καταπολεμούν το παράνομο και επιβλαβές περιεχόμενο και τα προϊόντα παραποίησης/απομίμησης στις πλατφόρμες τους. Η πανευρωπαϊκή οργάνωση καταναλωτών BEUC δήλωσε ότι υπέβαλε καταγγελία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ενώ 17 από τα μέλη της σε χώρες όπως η Γαλλία, η Ιταλία και η Ολλανδία υπέβαλαν επίσης καταγγελίες στις αντίστοιχες εθνικές αρχές τους.

«Η Temu εφησυχάζει εδώ επειδή παραβιάζει τον νόμο για τις ψηφιακές υπηρεσίες της ΕΕ», δήλωσε η γενική διευθύντρια του BEUC Monique Goyens.

Η Temu, η οποία εισήλθε στην αγορά της ΕΕ μόλις πριν από ένα χρόνο, δήλωσε ότι προσαρμόζει ενεργά τις υπηρεσίες της στις τοπικές πρακτικές και προτιμήσεις και δεσμεύεται για πλήρη συμμόρφωση με τους νόμους και τους κανονισμούς των αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται.

«Όσον αφορά την καταγγελία του BEUC, την λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη και θα τη μελετήσουμε διεξοδικά. Ελπίζουμε να συνεχίσουμε τον διάλογό μας με τους σχετικούς ενδιαφερόμενους φορείς για να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες της Temu για τους καταναλωτές», ανέφερε η εταιρεία σε δήλωση.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+