2 λεπτά για ανάγνωση

Ο Τραμπ απειλεί την ΕΕ με νέους δασμούς

Σύμφωνα με το Reuters, ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ περιέγραψε τις εμπορικές πρακτικές της ΕΕ ως «πολύ, πολύ κακές» για τις Ηνωμένες Πολιτείες και ανακοίνωσε σχέδια για την επιβολή νέων δασμών στην ΕΕ στις 21 Ιανουαρίου. Μια δυνητικά σημαντική αλλαγή στο εμπόριο ΗΠΑ-ΕΕ θα μπορούσε να προκύψει από τη δήλωση του Trump στον Λευκό Οίκο ότι οι δασμοί είναι «ο μόνος τρόπος» για την επίτευξη δίκαιων εμπορικών σχέσεων.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ο Τραμπ απειλεί την ΕΕ με νέους δασμούς
Πηγή: Depositphotos

Σύμφωνα με τον Τραμπ, το κύριο ζήτημα είναι το εμπορικό έλλειμμα των ΗΠΑ με την ΕΕ. Σε αντίθεση με παρόμοιες ενέργειες κατά του Καναδά και του Μεξικού, όπου έθεσε προθεσμία την 1η Φεβρουαρίου, δεν έχει ακόμη καθορίσει συγκεκριμένη ημερομηνία για την επιβολή δασμών της ΕΕ.

Πώς επηρεάζει αυτό τις ηλεκτρονικές αγορές;

Οι νέοι δασμοί θα μπορούσαν να επηρεάσουν σημαντικά το ηλεκτρονικό εμπόριο και το διασυνοριακό εμπόριο μεταξύ των ΗΠΑ και της ΕΕ. Για τους ευρωπαίους πωλητές που πωλούν στις ΗΠΑ, το κόστος θα μπορούσε να είναι υψηλότερο. Αυτές οι πρόσθετες δαπάνες πιθανότατα θα αντικατοπτρίζονται στις τελικές τιμές καταναλωτή.

Η κατάσταση παραμένει ασαφής, καθώς αρκετοί βασικοί παράγοντες δεν έχουν ακόμη καθοριστεί:

  • Ακριβές πεδίο εφαρμογής των τιμολογίων
  • Ειδικές κατηγορίες προϊόντων
  • Χρονοδιάγραμμα εφαρμογής

Οι απειλές δασμών του Τραμπ: Παγκόσμιες αντιδράσεις και οικονομικές επιπτώσεις

Σύμφωνα με το Reuters, οι χρηματοπιστωτικές αγορές έχουν ήδη απαντήσει στα σχόλια του Τραμπ. Ο δείκτης S&P 500 έφτασε στο υψηλότερο σημείο του σε ένα μήνα, αλλά νέες απειλές κατά της ΕΕ και της Κίνας θα μπορούσαν να αντιστρέψουν αυτή την ανοδική τάση.

Η Ευρώπη είναι έτοιμη για πιθανούς δασμούς των ΗΠΑ, δήλωσε ο απερχόμενος αντικαγκελάριος της Γερμανίας Ρόμπερτ Χάμπεκ, ο οποίος τόνισε τη σημασία της ενότητας της ΕΕ στην αντιμετώπιση αυτών των ζητημάτων.

Προειδοποίησε ότι οι εμπορικές διαφορές με τις Ηνωμένες Πολιτείες θα ήταν επιζήμιες και για τα δύο μέρη και υπονόησε ότι τα αντίποινα θα μπορούσαν να έχουν επιπτώσεις στην αμερικανική οικονομία, ιδιαίτερα στον τομέα των καταναλωτών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+