2 λεπτά για ανάγνωση

Ο Otto αναθέτει μέρος της εφοδιαστικής στην Πολωνία

Ο γερμανικός γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου Otto ανακοίνωσε ότι αναθέτει σε εξωτερικούς συνεργάτες ορισμένα από τα δικά του logistics.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ο Otto αναθέτει μέρος της εφοδιαστικής στην Πολωνία
Πηγή: Depositphotos

Ο όμιλος κατασκευάζει ένα κέντρο διανομής στην Πολωνία. Από τη νέα τοποθεσία, οι παραγγελίες θα παραλαμβάνονται και θα αποστέλλονται σε πελάτες στη Γερμανία.

Ο γερμανικός όμιλος Otto ανακοίνωσε πρόσφατα ότι τα έσοδα μειώθηκαν κατά 9% το 2023, φθάνοντας συνολικά τα 10,8 δισεκατομμύρια ευρώ. Παράλληλα, το ηλεκτρονικό πολυκατάστημα Otto αύξησε τον αριθμό των συνεργατών λιανικής πώλησης κατά 33% σε περισσότερους από 6.500. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι ανοίγει την αγορά της σε ευρωπαίους πωλητές.

Επένδυση 150 εκατ. ευρώ

Για να υποστηρίξει την περαιτέρω ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, η εταιρεία έχει επενδύσει στις λειτουργίες εφοδιαστικής της. Η εταιρεία επένδυσε πρόσφατα περισσότερα από 150 εκατομμύρια ευρώ στην κατασκευή μιας αυτοματοποιημένης αποθήκης μεταφοράς 16.300 τετραγωνικών μέτρων στη Γερμανία. Αναμένεται να λειτουργήσει αυτό το καλοκαίρι. Με αυτήν την αποθήκη, η εταιρεία στοχεύει να επεξεργαστεί παραγγελίες μέσα σε λίγες ώρες και να προσφέρει παράδοση αυθημερόν.

Source: Depositphotos

Νέο κέντρο διανομής στην Πολωνία

Ο Όμιλος Hermes Fulfulment ανοίγει ένα νέο ναυτιλιακό κέντρο στην Πολωνία. Αυτή είναι η πρώτη φορά που ο όμιλος έχει δημιουργήσει μια εντελώς νέα τοποθεσία εκτός Γερμανίας. Το κέντρο διεκπεραίωσης θα έχει συνολική έκταση 118.000 τετραγωνικών μέτρων και θα αρχίσει να λειτουργεί το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Από εκεί, έως και 1.900 εργαζόμενοι θα αποθηκεύουν, θα παραλαμβάνουν και θα αποστέλλουν προϊόντα Otto σε Γερμανούς πελάτες.

«Η Πολωνία είναι πολύ κεντρική για μια ευρωπαϊκή εταιρεία όπως η δική μας. Πάνω απ ‘όλα, μπορούμε να παραδώσουμε από την Iłowa σε μεγάλα τμήματα της Γερμανίας την ημέρα μετά την παραγγελία. Οι πολιτικοί και η διοίκηση ήταν πολύ υποστηρικτικοί. Ταυτόχρονα, επεκτείνουμε την εφοδιαστική αποθήκη μας σε γερμανικές τοποθεσίες», δήλωσε ο Michael Otto, Πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου και πρώην Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Otto.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+