2 λεπτά για ανάγνωση

Ο Zalando κουμπώνει ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΣΑΣ σε €6.50 ανά μετοχή Fashion Power Play

Ένας από τους μεγαλύτερους διαδικτυακούς λιανοπωλητές μόδας στην Ευρώπη, η Zalando, μια γερμανική εταιρεία, ξεκίνησε επίσημα την προσφορά εξαγοράς της ανταγωνίστριας ABOUT YOU χθες.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ο Zalando κουμπώνει ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΣΑΣ σε €6.50 ανά μετοχή Fashion Power Play
Πηγή: Depositphotos

Οι όροι της συμφωνίας περιλαμβάνουν προσφορά Premium και ισχυρή υποστήριξη από τα ενδιαφερόμενα μέρη

Η προσφορά αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα στην ενοποίηση της ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας και έχει ήδη εγκριθεί από την BaFin, τη γερμανική χρηματοπιστωτική ρυθμιστική αρχή.

Η Zalando πληρώνει στους μετόχους της ABOUT YOU 6,50 € ανά μετοχή ως μέρος της συμφωνίας, το οποίο είναι ένα σημαντικό premium σε σχέση με την τρέχουσα τιμή. Ειδικότερα, πρόκειται για αξιοσημείωτο premium 107% σε σχέση με τη μέση τιμή της μετοχής διάρκειας τριών μηνών με βάση τον όγκο από τις 10 Δεκεμβρίου 2024 και premium 12% έναντι της μέσης τιμής-στόχου των αναλυτών των 5,80 ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Zalando έχει ήδη εδραιώσει μια σταθερή θέση σε αυτή τη συμφωνία, με την υποστήριξη σημαντικών επενδυτών όπως ο Όμιλος Otto, η οικογένεια Otto, η HEARTLAND και οι τρεις ιδρυτές της ABOUT YOU. Η Zalando έχει ήδη αποκτήσει τον έλεγχο σχεδόν του 80% των μετοχών της εταιρείας χάρη σε αυτές τις συμφωνίες.

Οι μέτοχοι της ABOUT YOU έχουν προθεσμία έως τις 17 Φεβρουαρίου 2025 για να αποδεχθούν την προσφορά.

Χρονοδιάγραμμα απόκτησης Zalando και υποστήριξη διοικητικού συμβουλίου

Η προσφορά έχει λάβει θετικά σχόλια από τα διοικητικά και εποπτικά συμβούλια της ABOUT YOU, τα οποία συμβουλεύουν τους μετόχους να την αποδεχτούν.

Με την επιφύλαξη των συνήθων ρυθμιστικών εγκρίσεων, η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2025. Είναι σημαντικό για τους μετόχους μειοψηφίας να κατανοήσουν ότι η εξαγορά μπορεί να προχωρήσει χωρίς ελάχιστο όριο αποδοχής.

Για ακριβείς οδηγίες και προθεσμίες, οι μέτοχοι που ενδιαφέρονται να υποβάλουν προσφορά για τις μετοχές τους θα πρέπει να επικοινωνήσουν με τις τράπεζες θεματοφύλαξής τους.

Αναμενόμενος αντίκτυπος στην αγορά και συνέργεια

Δεδομένου ότι φέρνει κοντά δύο σημαντικούς παίκτες στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας, αυτή η εξαγορά έχει τη δυνατότητα να αλλάξει δραστικά τη δυναμική της ευρωπαϊκής αγοράς. Οι επιχειρήσεις αναμένουν συνεργιστικά οφέλη από πιθανή συνεργασία σε διάφορους τομείς.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+