2 λεπτά για ανάγνωση

Ο Zalando κόβει το παράθυρο επιστροφής και κάνει το πρόγραμμα αφοσίωσης δωρεάν

Ο διαδικτυακός λιανοπωλητής μόδας Zalando αποκάλυψε σημαντικές αλλαγές υπηρεσιών. Σε τρεις σημαντικές αγορές - τη Γερμανία, την Ολλανδία και την Ιταλία - η εταιρεία θα μειώσει το παράθυρο επιστροφής από 100 σε 30 ημέρες από σήμερα, στις 7 Ιανουαρίου 2025.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ο Zalando κόβει το παράθυρο επιστροφής και κάνει το πρόγραμμα αφοσίωσης δωρεάν
Πηγή: Depositphotos

Ένας εκπρόσωπος της Zalando ισχυρίζεται ότι πάνω από το 90% των καταναλωτών επιστρέφουν ήδη προϊόντα εντός 30 ημερών από την πραγματοποίηση μιας αγοράς.

Εξετάζουμε συχνά τι ενδιαφέρει τους πελάτες μας, επειδή είμαστε μια επιχείρηση με επίκεντρο τον πελάτη. Ο εκπρόσωπος είπε: «Μια μικρότερη περίοδος επιστροφής εγγυάται ότι τα προϊόντα γίνονται διαθέσιμα για άλλους πελάτες πιο γρήγορα».

Το μικρότερο παράθυρο επιστροφής ισχύει ήδη στην Ισπανία, τη Γαλλία και την Αυστρία, επομένως αυτή η αλλαγή δεν είναι κάτι νέο για τον Zalando. Όλες οι αγορές θα συνεχίσουν να προσφέρουν δωρεάν αποδόσεις.

Επανασχεδιασμός του Προγράμματος Επιβράβευσης

Μια άλλη μεγάλη αλλαγή έρχεται στα τέλη Ιανουαρίου 2025: Το Zalando Plus, ένα πρόγραμμα αφοσίωσης επί πληρωμή στη Γερμανία, την Ολλανδία και την Ιταλία, θα γίνει δωρεάν. Επιστροφές χρημάτων για ετήσιες συνδρομές μελών θα δοθούν στους τρέχοντες συμμετέχοντες στο πρόγραμμα.

Οι πελάτες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε μια σειρά πλεονεκτημάτων μέσω του συστήματος βαθμίδων του νέου προγράμματος:

  • Εξοικονόμηση χρημάτων και αποκλειστικές προσφορές
  • Πρώτα η εξυπηρέτηση πελατών
  • Περιορισμένη ταχεία παράδοση

Το πρόγραμμα δεν θα παρέχει πλέον απεριόριστη δωρεάν παράδοση για μικρότερες παραγγελίες, κάτι που αποτελεί σημαντική αλλαγή. Η Αυστρία, η Γαλλία και η Ισπανία έχουν ήδη εφαρμόσει επιτυχώς αυτές τις μεταρρυθμίσεις.

Zalando Cuts Return Window and Makes Loyalty Programme Free

Source: Depositphotos

Επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο της ΕΕ

Ενώ η απόφαση της Zalando σηματοδοτεί μια αλλαγή στην προσέγγιση εξυπηρέτησης πελατών, το παράθυρο επιστροφής 30 ημερών ευθυγραμμίζεται στην πραγματικότητα με τα κοινά πρότυπα του κλάδου. Η προηγούμενη πολιτική 100 ημερών της εταιρείας ήταν ιδιαίτερα γενναιόδωρη για τα πρότυπα της αγοράς και αυτή η προσαρμογή τους ευθυγραμμίζει με τις τυπικές πρακτικές λιανικής , διατηρώντας παράλληλα τη δέσμευσή τους για δωρεάν επιστροφές.

Η αλλαγή στη δομή του προγράμματος πιστότητας φαίνεται να αποτελεί μέρος της ευρύτερης επιχειρηματικής στρατηγικής της Zalando, μετά την επιτυχή εφαρμογή της σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές. Η εταιρεία συνεχίζει να προσαρμόζει τις υπηρεσίες της στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς, διατηρώντας παράλληλα την ικανοποίηση των πελατών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+