2 λεπτά για ανάγνωση

Ο Zalando κόβει το παράθυρο επιστροφής και κάνει το πρόγραμμα αφοσίωσης δωρεάν

Ο διαδικτυακός λιανοπωλητής μόδας Zalando αποκάλυψε σημαντικές αλλαγές υπηρεσιών. Σε τρεις σημαντικές αγορές - τη Γερμανία, την Ολλανδία και την Ιταλία - η εταιρεία θα μειώσει το παράθυρο επιστροφής από 100 σε 30 ημέρες από σήμερα, στις 7 Ιανουαρίου 2025.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ο Zalando κόβει το παράθυρο επιστροφής και κάνει το πρόγραμμα αφοσίωσης δωρεάν
Πηγή: Depositphotos

Ένας εκπρόσωπος της Zalando ισχυρίζεται ότι πάνω από το 90% των καταναλωτών επιστρέφουν ήδη προϊόντα εντός 30 ημερών από την πραγματοποίηση μιας αγοράς.

Εξετάζουμε συχνά τι ενδιαφέρει τους πελάτες μας, επειδή είμαστε μια επιχείρηση με επίκεντρο τον πελάτη. Ο εκπρόσωπος είπε: «Μια μικρότερη περίοδος επιστροφής εγγυάται ότι τα προϊόντα γίνονται διαθέσιμα για άλλους πελάτες πιο γρήγορα».

Το μικρότερο παράθυρο επιστροφής ισχύει ήδη στην Ισπανία, τη Γαλλία και την Αυστρία, επομένως αυτή η αλλαγή δεν είναι κάτι νέο για τον Zalando. Όλες οι αγορές θα συνεχίσουν να προσφέρουν δωρεάν αποδόσεις.

Επανασχεδιασμός του Προγράμματος Επιβράβευσης

Μια άλλη μεγάλη αλλαγή έρχεται στα τέλη Ιανουαρίου 2025: Το Zalando Plus, ένα πρόγραμμα αφοσίωσης επί πληρωμή στη Γερμανία, την Ολλανδία και την Ιταλία, θα γίνει δωρεάν. Επιστροφές χρημάτων για ετήσιες συνδρομές μελών θα δοθούν στους τρέχοντες συμμετέχοντες στο πρόγραμμα.

Οι πελάτες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε μια σειρά πλεονεκτημάτων μέσω του συστήματος βαθμίδων του νέου προγράμματος:

  • Εξοικονόμηση χρημάτων και αποκλειστικές προσφορές
  • Πρώτα η εξυπηρέτηση πελατών
  • Περιορισμένη ταχεία παράδοση

Το πρόγραμμα δεν θα παρέχει πλέον απεριόριστη δωρεάν παράδοση για μικρότερες παραγγελίες, κάτι που αποτελεί σημαντική αλλαγή. Η Αυστρία, η Γαλλία και η Ισπανία έχουν ήδη εφαρμόσει επιτυχώς αυτές τις μεταρρυθμίσεις.

Zalando Cuts Return Window and Makes Loyalty Programme Free

Source: Depositphotos

Επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο της ΕΕ

Ενώ η απόφαση της Zalando σηματοδοτεί μια αλλαγή στην προσέγγιση εξυπηρέτησης πελατών, το παράθυρο επιστροφής 30 ημερών ευθυγραμμίζεται στην πραγματικότητα με τα κοινά πρότυπα του κλάδου. Η προηγούμενη πολιτική 100 ημερών της εταιρείας ήταν ιδιαίτερα γενναιόδωρη για τα πρότυπα της αγοράς και αυτή η προσαρμογή τους ευθυγραμμίζει με τις τυπικές πρακτικές λιανικής , διατηρώντας παράλληλα τη δέσμευσή τους για δωρεάν επιστροφές.

Η αλλαγή στη δομή του προγράμματος πιστότητας φαίνεται να αποτελεί μέρος της ευρύτερης επιχειρηματικής στρατηγικής της Zalando, μετά την επιτυχή εφαρμογή της σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές. Η εταιρεία συνεχίζει να προσαρμόζει τις υπηρεσίες της στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς, διατηρώντας παράλληλα την ικανοποίηση των πελατών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση

Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.

Ανάγνωση άρθρου
Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Το “What’s Next 2025 Trend Report” του TikTok υπογραμμίζει τις αναδυόμενες τάσεις που μπορούν να αξιοποιήσουν οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου για να παραμείνουν πολιτιστικά σχετικές και να συνδεθούν με το κοινό τους. Ακολουθούν τα βασικά συμπεράσματα για τη στρατηγική σας φέτος που θα σας βοηθήσουν να πλοηγηθείτε στη δυναμική της αγοράς, να βελτιστοποιήσετε την απόδοσή σας […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace

Η Meta συνεργάζεται με το eBay. Αυτή η πρωτοποριακή συνεργασία θα επιτρέψει στο Facebook Marketplace να εμφανίζει απευθείας τις καταχωρίσεις του eBay, αναφέρει το CNBC. Αυτή η στρατηγική κίνηση έρχεται ως απάντηση στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τον Νοέμβριο να επιβάλει πρόστιμο 797 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανονισμών της ΕΕ.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+