5 λεπτά για ανάγνωση

Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες σε καμπάνιες επιρροής: Γιατί αλλάζει το παιχνίδι για μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου

Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC) και το μάρκετινγκ επιρροής είναι δύο από τα πιο ισχυρά εργαλεία στο ψηφιακό μάρκετινγκ σήμερα - αλλά είναι το ίδιο πράγμα; Όχι ακριβώς. Ως ιδρυτής μιας εταιρείας που συνεργάζεται με περισσότερους από 1600 δημιουργούς περιεχομένου και έχει πραγματοποιήσει καμπάνιες για μάρκες όπως η Oriflame, η EasyFishOil, η Ozone.bg, η Pepco, η Doctor Switz, η TEDi, η Stylewish και πολλές άλλες, μπορώ να σας πω ότι όταν χρησιμοποιείται στρατηγικά, το περιεχόμενο UGC και επιρροής σε συνδυασμό μπορεί να δημιουργήσει αυθεντική αφήγηση, να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπών και να εκτοξεύσει την αφοσίωση της επωνυμίας σας. Ας δούμε γιατί το UGC είναι ο νέος χρυσός στη στρατηγική μάρκετινγκ.

Radostina Hristova 
Radostina Hristova 
Influencer & Digital Marketing Professional, Radostna.com, Influencermedia.bg
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες σε καμπάνιες επιρροής: Γιατί αλλάζει το παιχνίδι για μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου
Πηγή: Depositphotos

Κατανόηση του περιεχομένου που δημιουργείται από τον χρήστη (UGC)

Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες αναφέρεται σε οποιοδήποτε περιεχόμενο —εικόνες, βίντεο, κείμενο, κριτικές— που δημιουργείται από πραγματικούς χρήστες ή καταναλωτές και όχι από την ίδια την επωνυμία. Είναι οργανικό, ωμό και πραγματικό. Αυτή η ποιότητα το καθιστά ένα ισχυρό σήμα εμπιστοσύνης για πιθανούς αγοραστές.

Σε αντίθεση με το γυαλισμένο περιεχόμενο της επωνυμίας, το UGC αισθάνεται πιο σχετικό. Είτε πρόκειται για ένα “unboxing” TikTok είτε για μια ιστορία Instagram που χρησιμοποιεί το προϊόν σας, το UGC δημιουργεί κοινωνική απόδειξη και ενισχύει την αυθεντική αφοσίωση σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.

Ποιος είναι δημιουργός UGC εναντίον Influencer;

👉 Δημιουργός UGC

Δημιουργεί περιεχόμενο υψηλής ποιότητας (βίντεο, φωτογραφίες, μαρτυρίες) για επωνυμίες, αλλά δεν έχει απαραίτητα μεγάλο κοινό. Επικεντρώνονται στη δημιουργία περιεχομένου , όχι στη διανομή περιεχομένου.

👉 Επηρεάζων

Έχει προσωπική επωνυμία και πιστό κοινό. Ο κύριος ρόλος τους είναι η προώθηση περιεχομένου – διανέμουν περιεχόμενο στους οπαδούς τους για να αυξήσουν την προσέγγιση χρηστών και τα ποσοστά αφοσίωσης.

Στο πρακτορείο μου, συνεργαζόμαστε συχνά με δημιουργούς όπως αυτός για επωνυμίες όπως MellyJolly, SkyVision.bg, Artvent. Κινηματογραφούν όμορφο περιεχόμενο που αργότερα επαναχρησιμοποιούμε σε πληρωμένες διαφημίσεις ή οπτικά στοιχεία ιστότοπου. Δεν χρειάζεται να είναι διάσημοι – απλά πρέπει να κατανοήσουν το προϊόν σας.

Δημιουργοί UGC εναντίον επιρροών: Σε ποια πρέπει να επικεντρωθούν οι έμποροι;

🤫 Εδώ είναι το μυστικό: Χρειάζεστε και τα δύο.

Ενώ οι influencers σάς παρέχουν διανομή και αναγνωρισιμότητα, οι δημιουργοί UGC σάς προσφέρουν κλιμακούμενο, οικονομικά αποδοτικό περιεχόμενο για να τροφοδοτήσετε τις διαφημίσεις, τον ιστότοπο και τα κοινωνικά σας δίκτυα.

Πραγματοποιήσαμε μια καμπάνια για το EasyFishOil, όπου οι micro-influencers μοιράστηκαν βίντεο που δείχνουν τα παιδιά τους να χρησιμοποιούν το προϊόν. Στη συνέχεια, η μάρκα μετέτρεψε αυτό το UGC σε διαφημίσεις κοινωνικών μέσων. Αποτέλεσμα? Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 27% σε ένα μήνα.   

Easy fishoil

Source: Radostna.com

easyfishoil_data

Data of campaign Easyfishoil, Source: Radostna.com

Οφέλη από τη μόχλευση του UGC για εμπιστοσύνη επωνυμίας

  1.   Αυθεντικότητα- Το UGC αισθάνεται πραγματικό επειδή είναι πραγματικό.
  2.   Οικονομικά αποδοτική- Χαμηλότερο κόστος παραγωγής από τα γυαλισμένα βίντεο επωνυμίας.
  3.   Ενισχυμένα ποσοστά μετατροπής – Οι άνθρωποι εμπιστεύονται τους ανθρώπους περισσότερο από τις διαφημίσεις.
  4.   Επεκτάσιμο περιεχόμενο – Περισσότεροι δημιουργοί = περισσότερο περιεχόμενο.
  5.   Κοινωνική απόδειξη – Κριτικές και μαρτυρίες χτίζουν την αφοσίωση των πελατών.

Όταν συνεργαζόμασταν με επωνυμίες όπως η SugaBuba ή η Verde Mi Vida, παρατηρήσαμε ότι η χρήση πραγματικών βίντεο πελατών στις σελίδες προορισμού τους αύξησε δραματικά τις πωλήσεις.

Μέτρηση της αποτελεσματικότητας του UGC και του περιεχομένου που δημιουργείται από influencer

Μην μαντέψετε – κομμάτι.

Χρησιμοποιούμε:

✔️ Σύνδεσμοι ✔️ UTM Πίνακες ελέγχου συνεργατών Κωδικοί ✔️ ✔️ προσφοράς Εργαλεία CRM Influencer

Όταν ξεκινήσαμε μια καμπάνια για το Stylewish, δώσαμε σε κάθε influencer έναν συγκεκριμένο κωδικό. Μπορούσαμε κυριολεκτικά να δούμε ποιο Instagram Story έφερε πόσες μετατροπές. Αυτό είναι το μάρκετινγκ επιρροής βάσει δεδομένων σε δράση.

UGC

Source: Depositphotos

Το μέλλον του UGC: Αναδυόμενες τάσεις που πρέπει να παρακολουθήσετε

  1.   Κανόνες βίντεο σύντομης μορφής (TikTok, Reels)
  2.   Παρασκήνια & μορφές “Day in the Life”
  3.   Επεξεργασία ενισχυμένη με AI (αλλά η διαφάνεια είναι το κλειδί!)
  4.   Σεμινάρια προϊόντων που γυρίστηκαν από δημιουργούς
  5.   Επεξηγήσεις φωνής που χρησιμοποιούν σενάρια που παρέχονται από την επωνυμία

Καλύτερες πλατφόρμες για UGC και Influencer Engagement

👉 Instagram – Οπτική αφήγηση, καμπάνιες hashtag

👉 TikTok – Viral βίντεο σύντομης μορφής

👉 YouTube – Μεγάλης διάρκειας σεμινάρια και μαρτυρίες

👉 Ομάδες Facebook – Συζητήσεις κοινότητας

👉 LinkedIn – Για περιεχόμενο UGC εστιασμένο σε B2B

Οι μεγάλες επωνυμίες αξιοποιούν τη δύναμη των δημιουργών και των επιρροών UGC

✅ Doctor Switz – Μοχλευμένοι νανο-επηρεαστές με βίντεο μαρτυριών

✅ CleverBook – Χρησιμοποιούνται γονείς ως δημιουργοί UGC για περιεχόμενο που σχετίζεται με το σχολείο

✅ Uwear.bg – Έτρεξε μια πρόκληση Reels για να ενισχύσει την αφοσίωση hashtag

✅ Keystars – Συνδυασμένο UGC με επιρροές για καλύτερη προσέγγιση χρηστών

✅ Tedi – Έτρεξε μια καμπάνια με εμβέλεια 416K και ipression 730K

Συντονίσαμε αυτές τις εκστρατείες ως οργανισμός, και ποιο ήταν το αποτέλεσμα; Υπήρξαν αυξημένες μετατροπές, υψηλότερη διατήρηση και καλύτερη απόδοση διαφημίσεων.

Tedi data

Source: Radostna.com

Εργαλεία για τη διαχείριση σχέσεων UGC και Influencer

⚙️ Notion/ClickUp – Ενημέρωση, σενάρια, εγκρίσεις

⚙️ Grin/CreatorIQ – Διαχείριση καμπάνιας Influencer

⚙️ Affiliatly/Refersion – Παρακολούθηση συνεργατών

⚙️ Google Analytics – Παρακολούθηση μετατροπών

⚙️ Meta Ads Manager – Το UGC μετατράπηκε σε διαφημίσεις κοινωνικών μέσων

Το προσαρμοσμένο CRM μας βοηθά να χειριστούμε 1600+ δημιουργούς και πάνω από 30 ταυτόχρονες καμπάνιες με επωνυμίες από τη Βουλγαρία και όχι μόνο.

Συμπέρασμα

Εάν είστε επωνυμία ηλεκτρονικού εμπορίου και δεν χρησιμοποιείτε ακόμα UGC, αφήνετε μετατροπές στο τραπέζι. Συνδυάστε συνεργασίες επιρροής με μια ισχυρή στρατηγική δημιουργίας περιεχομένου και θα δημιουργήσετε εμπιστοσύνη, θα αυξήσετε την αφοσίωση και θα επιτύχετε πραγματικά αποτελέσματα.

FAQ

Source: Depositphotos

Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι το περιεχόμενο που δημιουργείται από influencer (IGC);

Το IGC είναι περιεχόμενο που δημιουργείται από influencers, συχνά σε συνεργασία με brands. Σε αντίθεση με το UGC, είναι συνήθως μέρος μιας πληρωμένης καμπάνιας και μοιράζεται με το κοινό τους.

Μπορούν οι μικρές μάρκες να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά το UGC;

Απόλυτα. Οι μικρές επωνυμίες επωφελούνται περισσότερο, επειδή το UGC είναι φιλικό προς τον προϋπολογισμό, επεκτάσιμο και προσωπικό.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός δημιουργού UGC και ενός επηρεαστή;

Οι δημιουργοί UGC δημιουργούν περιεχόμενο. Οι επηρεαστές το διανέμουν. Μερικές φορές, το ίδιο άτομο μπορεί να είναι και τα δύο, αλλά όχι πάντα.

Πώς μπορούν οι επωνυμίες να διατηρήσουν το UGC αυθεντικό;

Χρησιμοποιήστε πραγματικούς πελάτες, αποφύγετε την υπερβολική επεξεργασία και ενθαρρύνετε τους δημιουργούς να μοιράζονται γνήσιες εμπειρίες.

Είναι το UGC αποτελεσματικό για πωλήσεις;

Ναι! Οι επωνυμίες που χρησιμοποιούν UGC αναφέρουν τακτικά καλύτερη αφοσίωση και υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI). Τα ποσοστά μετατροπών βελτιώνονται όταν εμφανίζονται πραγματικές ιστορίες πελατών.

 

 

Κοινή χρήση άρθρου
Radostina Hristova 
Radostina Hristova 
Influencer & Digital Marketing Professional, Radostna.com, Influencermedia.bg

I am the founder and driving force behind our agency. With a professional journey that started in the vibrant world of mom blogging and influencer culture, I understand the unique dynamics of online communities and content creation. My experience in digital marketing for small and medium brands has given me valuable insights into effective brand strategies.

Radostna
Αυτό το άρθρο είναι προσφορά του/της

Radostna

Radostna Ltd., is your trusted partner in influencer marketing, when you need nano and micro portfolios!

Παρόμοια άρθρα
Γιατί είναι σημαντικό το Influencer Marketing;
4 λεπτά για ανάγνωση

Γιατί είναι σημαντικό το Influencer Marketing;

Προκειμένου να συνδεθούν με το κοινό-στόχο και να ξεχωρίσουν από το πλήθος, οι μάρκες αναζητούν συνεχώς νέα κόλπα. Το μάρκετινγκ επιρροής είναι μια δυναμική στρατηγική που μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες επικοινωνούν με τους πελάτες τους.

Ανάγνωση άρθρου
Αύξηση εικονικών επιρροών AI: Πρέπει οι επιχειρήσεις να δώσουν προσοχή;
4 λεπτά για ανάγνωση

Αύξηση εικονικών επιρροών AI: Πρέπει οι επιχειρήσεις να δώσουν προσοχή;

Υπήρξε μια μεγάλη αλλαγή στη σκηνή μάρκετινγκ επιρροής τα τελευταία χρόνια, καθώς οι εικονικοί επηρεαστές AI ανεβαίνουν στο προσκήνιο. Οι μάρκες γίνονται μάρτυρες αυτής της ταχείας ανόδου και αναρωτιούνται αν πρέπει να συνεργαστούν με αυτές τις ψηφιακές οντότητες ή να παραμείνουν με πιο συμβατικούς ανθρώπινους επηρεαστές. Καθώς η δημοτικότητα των εικονικών επιρροών AI συνεχίζει να […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+