3 λεπτά για ανάγνωση

Περισσότεροι επαγγελματίες μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν AI για πειραματισμό

Ο κορυφαίος προμηθευτής πλατφόρμας ψηφιακής εμπειρίας Optimizely παρήγαγε πρόσφατα μερικά ενδιαφέροντα δεδομένα που δείχνουν μια αξιοσημείωτη αλλαγή στη σκηνή μάρκετινγκ του Ηνωμένου Βασιλείου. Αποτελούμενη από 1.000 πελάτες και 100 ειδικούς μάρκετινγκ, η έρευνα διευκρινίζει την αυξανόμενη αποδοχή της αυτοματοποίησης και της τεχνητής νοημοσύνης στα σχέδια μάρκετινγκ.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Περισσότεροι επαγγελματίες μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν AI για πειραματισμό
Πηγή: Depositphotos

Είναι αξιοσημείωτο ότι το 65% των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα έχουν ήδη συμπεριλάβει την αυτοματοποίηση και την τεχνητή νοημοσύνη στις διαδικασίες δοκιμών και πειραματισμού A / B . Ακόμη πιο αξιοσημείωτο είναι ότι σχεδόν οι μισές από αυτές τις υιοθεσίες πραγματοποιήθηκαν πέρυσι, υποδεικνύοντας μια ταχεία αύξηση της ενσωμάτωσης της τεχνητής νοημοσύνης.

Αναμένοντας το 2024, ένα εκπληκτικό 87% των εμπόρων υπογραμμίζουν την κρίσιμη ανάγκη καινοτομίας για την επίτευξη των στόχων τους. Ωστόσο, δεδομένου ότι το 20% των ερωτηθέντων διαμαρτύρονται για την υπάρχουσα μέθοδό τους, υπάρχει περιθώριο ανάπτυξης στον τομέα του διαδικτυακού πειραματισμού. Επιπλέον, το 23% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι οι τρέχουσες προσεγγίσεις τους στερούνται πολυπλοκότητας.

Πολλά εμπόδια εμποδίζουν τον επιτυχημένο πειραματισμό. Κορυφαία σκέψη για το 43% των εμπόρων είναι οι δημοσιονομικοί περιορισμοί. ακολουθούμενοι στενά από περιορισμούς πόρων, χρόνου και προσοχής που επηρεάζουν το 39%. Τα ανεπαρκή εργαλεία ή τεχνολογία (25%), τα σιλό των τμημάτων (25%) και το μικρό εύρος πειραμάτων (18%) δημιουργούν άλλες δυσκολίες.

Source: Optimizely

Παρά τις προκλήσεις αυτές, μπορεί κανείς να δει ξεκάθαρα την υπόσχεση για αυτοματοποίηση και AI. Είναι αξιοσημείωτο ότι το 89% των εμπόρων πιστεύει ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι η απάντηση στην κατάκτηση αυτών των εμποδίων. Συγκεκριμένα, αν και το 62% ελπίζει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα βελτιώσει την ακρίβεια, το 70% θεωρεί ότι επιταχύνει τα πειράματα.

Κοιτάζοντας μπροστά, το 48% των εμπόρων του Ηνωμένου Βασιλείου σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν τεχνητή νοημοσύνη για να παράγουν πιο προσαρμοσμένο και εξατομικευμένο περιεχόμενο. Ένα άλλο 41% βλέπει υπόσχεση στη μαζική παραγωγή τίτλων, γραφικών και παροτρύνσεων για δράση χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη. Εκτός αυτού, το 32% θέλει να δημιουργήσει πειραματικές υποθέσεις και το 37% θέλει να αναπτύξει τεχνητή νοημοσύνη για δυναμική κατανομή της κυκλοφορίας μεταξύ των δοκιμαστικών παραλλαγών.

Source: Optimizely

Το δελτίο τύπου από το Optimizely υπογραμμίζει πώς μπορεί να μεταμορφωθεί η τεχνητή νοημοσύνη στο μάρκετινγκ:

«Πολλές εταιρείες δεν έχουν ακόμη τελειοποιήσει τις πειραματικές μεθόδους τους για καλύτερη προσαρμογή και υψηλότερη μετατροπή στο περιβάλλον των εταιρικών αποφάσεων που παρακολουθούνται στενά σήμερα. Η σύγκλιση της τεχνητής νοημοσύνης και του πειραματισμού επιτρέπει στους εμπόρους να εντοπίζουν με ακρίβεια περιεχόμενο που ταιριάζει σε συγκεκριμένα προφίλ πελατών, επιτρέποντας έτσι ευέλικτες αλλαγές που βελτιώνουν τις ψηφιακές εμπειρίες σε ανήκουστους μέχρι τώρα βαθμούς.

Αυτό το μεταβαλλόμενο έδαφος υπογραμμίζει τον κρίσιμο ρόλο που θα διαδραματίσει η τεχνητή νοημοσύνη στον καθορισμό της κατεύθυνσης του μάρκετινγκ, της καινοτομίας και της εξατομίκευσης, όχι μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
AI vs. Αυθεντικότητα: Η αυξανόμενη ανάγκη για προέλευση στο ψηφιακό περιεχόμενο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI vs. Αυθεντικότητα: Η αυξανόμενη ανάγκη για προέλευση στο ψηφιακό περιεχόμενο

Η άνοδος του περιεχομένου που παράγεται από την τεχνητή νοημοσύνη έχει αλλάξει την ψηφιακή αυθεντικότητα, καθιστώντας όλο και πιο δύσκολο να διακρίνουμε τη διαφορά μεταξύ πραγματικών και ψεύτικων μέσων. Περιπτώσεις όπως ο «Balenciaga Pope» και οι ψεύτικες εκρήξεις του Πενταγώνου έφεραν αυτή την τάση στο φως και έδειξαν πόσο άσχημα μπορούν να γίνουν τα πράγματα […]

Ανάγνωση άρθρου
Η νέα γεννήτρια εικόνων Aurora του Grok: Τι σημαίνει για το ηλεκτρονικό σας εμπόριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Η νέα γεννήτρια εικόνων Aurora του Grok: Τι σημαίνει για το ηλεκτρονικό σας εμπόριο

Το κοινωνικό δίκτυο X (πρώην Twitter) εισήγαγε ένα νέο χαρακτηριστικό στον βοηθό AI Grok – μια γεννήτρια εικόνων που ονομάζεται Aurora. Για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό αντιπροσωπεύει μια άλλη ευκαιρία να αυτοματοποιήσουν και να εξορθολογίσουν τη δημιουργία οπτικού περιεχομένου.

Ανάγνωση άρθρου
Πώς να εντοπίσετε περιεχόμενο γραμμένο από AI
4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να εντοπίσετε περιεχόμενο γραμμένο από AI

Οι πρόσφατες εξελίξεις στα γλωσσικά μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης όπως το ChatGPT, το Bard και το Claude έχουν καταστήσει εξαιρετικά δύσκολη τη διάκριση του περιεχομένου που γράφεται από μηχανές από την ανθρώπινη εργασία. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπου η τεχνητή νοημοσύνη παράγει πλέον τακτικά τα πάντα, από περιγραφές προϊόντων έως απαντήσεις εξυπηρέτησης πελατών. […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+