3 λεπτά για ανάγνωση

Περισσότεροι επαγγελματίες μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν AI για πειραματισμό

Ο κορυφαίος προμηθευτής πλατφόρμας ψηφιακής εμπειρίας Optimizely παρήγαγε πρόσφατα μερικά ενδιαφέροντα δεδομένα που δείχνουν μια αξιοσημείωτη αλλαγή στη σκηνή μάρκετινγκ του Ηνωμένου Βασιλείου. Αποτελούμενη από 1.000 πελάτες και 100 ειδικούς μάρκετινγκ, η έρευνα διευκρινίζει την αυξανόμενη αποδοχή της αυτοματοποίησης και της τεχνητής νοημοσύνης στα σχέδια μάρκετινγκ.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Περισσότεροι επαγγελματίες μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν AI για πειραματισμό
Πηγή: Depositphotos

Είναι αξιοσημείωτο ότι το 65% των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα έχουν ήδη συμπεριλάβει την αυτοματοποίηση και την τεχνητή νοημοσύνη στις διαδικασίες δοκιμών και πειραματισμού A / B . Ακόμη πιο αξιοσημείωτο είναι ότι σχεδόν οι μισές από αυτές τις υιοθεσίες πραγματοποιήθηκαν πέρυσι, υποδεικνύοντας μια ταχεία αύξηση της ενσωμάτωσης της τεχνητής νοημοσύνης.

Αναμένοντας το 2024, ένα εκπληκτικό 87% των εμπόρων υπογραμμίζουν την κρίσιμη ανάγκη καινοτομίας για την επίτευξη των στόχων τους. Ωστόσο, δεδομένου ότι το 20% των ερωτηθέντων διαμαρτύρονται για την υπάρχουσα μέθοδό τους, υπάρχει περιθώριο ανάπτυξης στον τομέα του διαδικτυακού πειραματισμού. Επιπλέον, το 23% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι οι τρέχουσες προσεγγίσεις τους στερούνται πολυπλοκότητας.

Πολλά εμπόδια εμποδίζουν τον επιτυχημένο πειραματισμό. Κορυφαία σκέψη για το 43% των εμπόρων είναι οι δημοσιονομικοί περιορισμοί. ακολουθούμενοι στενά από περιορισμούς πόρων, χρόνου και προσοχής που επηρεάζουν το 39%. Τα ανεπαρκή εργαλεία ή τεχνολογία (25%), τα σιλό των τμημάτων (25%) και το μικρό εύρος πειραμάτων (18%) δημιουργούν άλλες δυσκολίες.

Source: Optimizely

Παρά τις προκλήσεις αυτές, μπορεί κανείς να δει ξεκάθαρα την υπόσχεση για αυτοματοποίηση και AI. Είναι αξιοσημείωτο ότι το 89% των εμπόρων πιστεύει ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι η απάντηση στην κατάκτηση αυτών των εμποδίων. Συγκεκριμένα, αν και το 62% ελπίζει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα βελτιώσει την ακρίβεια, το 70% θεωρεί ότι επιταχύνει τα πειράματα.

Κοιτάζοντας μπροστά, το 48% των εμπόρων του Ηνωμένου Βασιλείου σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν τεχνητή νοημοσύνη για να παράγουν πιο προσαρμοσμένο και εξατομικευμένο περιεχόμενο. Ένα άλλο 41% βλέπει υπόσχεση στη μαζική παραγωγή τίτλων, γραφικών και παροτρύνσεων για δράση χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη. Εκτός αυτού, το 32% θέλει να δημιουργήσει πειραματικές υποθέσεις και το 37% θέλει να αναπτύξει τεχνητή νοημοσύνη για δυναμική κατανομή της κυκλοφορίας μεταξύ των δοκιμαστικών παραλλαγών.

Source: Optimizely

Το δελτίο τύπου από το Optimizely υπογραμμίζει πώς μπορεί να μεταμορφωθεί η τεχνητή νοημοσύνη στο μάρκετινγκ:

«Πολλές εταιρείες δεν έχουν ακόμη τελειοποιήσει τις πειραματικές μεθόδους τους για καλύτερη προσαρμογή και υψηλότερη μετατροπή στο περιβάλλον των εταιρικών αποφάσεων που παρακολουθούνται στενά σήμερα. Η σύγκλιση της τεχνητής νοημοσύνης και του πειραματισμού επιτρέπει στους εμπόρους να εντοπίζουν με ακρίβεια περιεχόμενο που ταιριάζει σε συγκεκριμένα προφίλ πελατών, επιτρέποντας έτσι ευέλικτες αλλαγές που βελτιώνουν τις ψηφιακές εμπειρίες σε ανήκουστους μέχρι τώρα βαθμούς.

Αυτό το μεταβαλλόμενο έδαφος υπογραμμίζει τον κρίσιμο ρόλο που θα διαδραματίσει η τεχνητή νοημοσύνη στον καθορισμό της κατεύθυνσης του μάρκετινγκ, της καινοτομίας και της εξατομίκευσης, όχι μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών
3 λεπτά για ανάγνωση

Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών

Τα νέα εργαλεία στο YouTube φέρνουν επανάσταση στην προστασία περιεχομένου. Οι άμυνες της πλατφόρμας ενάντια στα deepfakes εντείνονται καθώς το YouTube εισάγει καινοτόμες λειτουργίες για την προστασία των δημιουργών και των επωνυμιών. Αυτά τα νέα εργαλεία στο YouTube θα ειδοποιούν τους χρήστες για περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και προσπαθεί να αναπαράγει τις αρχικές δημιουργίες […]

Ανάγνωση άρθρου
Πώς η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη θα αναδιαμορφώσουν την εξυπηρέτηση πελατών
4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη θα αναδιαμορφώσουν την εξυπηρέτηση πελατών

Μια μελέτη της Zendesk δείχνει ότι η εμπειρία των πελατών πρόκειται να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Τα στελέχη πιστεύουν ότι η εμπειρία του πελάτη θα αλλάξει εντελώς από την αυτοματοποίηση και την τεχνητή νοημοσύνη τα επόμενα τρία χρόνια. Στην πραγματικότητα, το 80% από αυτούς πιστεύουν ότι το πρότυπο CX δεν θα υπάρχει πλέον.

Ανάγνωση άρθρου
Η τεχνητή νοημοσύνη υπερφορτίζει τις επιχειρήσεις: 74% Δείτε απόδοση επένδυσης κατά το πρώτο έτος
2 λεπτά για ανάγνωση

Η τεχνητή νοημοσύνη υπερφορτίζει τις επιχειρήσεις: 74% Δείτε απόδοση επένδυσης κατά το πρώτο έτος

Πρόσφατη έρευνα του Google Cloud και της Εθνικής Ερευνητικής Ομάδας καταδεικνύει τη σημαντική επιρροή της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένου του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+