Είναι αξιοσημείωτο ότι το 65% των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα έχουν ήδη συμπεριλάβει την αυτοματοποίηση και την τεχνητή νοημοσύνη στις διαδικασίες δοκιμών και πειραματισμού A / B . Ακόμη πιο αξιοσημείωτο είναι ότι σχεδόν οι μισές από αυτές τις υιοθεσίες πραγματοποιήθηκαν πέρυσι, υποδεικνύοντας μια ταχεία αύξηση της ενσωμάτωσης της τεχνητής νοημοσύνης.
Αναμένοντας το 2024, ένα εκπληκτικό 87% των εμπόρων υπογραμμίζουν την κρίσιμη ανάγκη καινοτομίας για την επίτευξη των στόχων τους. Ωστόσο, δεδομένου ότι το 20% των ερωτηθέντων διαμαρτύρονται για την υπάρχουσα μέθοδό τους, υπάρχει περιθώριο ανάπτυξης στον τομέα του διαδικτυακού πειραματισμού. Επιπλέον, το 23% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι οι τρέχουσες προσεγγίσεις τους στερούνται πολυπλοκότητας.
Πολλά εμπόδια εμποδίζουν τον επιτυχημένο πειραματισμό. Κορυφαία σκέψη για το 43% των εμπόρων είναι οι δημοσιονομικοί περιορισμοί. ακολουθούμενοι στενά από περιορισμούς πόρων, χρόνου και προσοχής που επηρεάζουν το 39%. Τα ανεπαρκή εργαλεία ή τεχνολογία (25%), τα σιλό των τμημάτων (25%) και το μικρό εύρος πειραμάτων (18%) δημιουργούν άλλες δυσκολίες.
Παρά τις προκλήσεις αυτές, μπορεί κανείς να δει ξεκάθαρα την υπόσχεση για αυτοματοποίηση και AI. Είναι αξιοσημείωτο ότι το 89% των εμπόρων πιστεύει ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι η απάντηση στην κατάκτηση αυτών των εμποδίων. Συγκεκριμένα, αν και το 62% ελπίζει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα βελτιώσει την ακρίβεια, το 70% θεωρεί ότι επιταχύνει τα πειράματα.
Κοιτάζοντας μπροστά, το 48% των εμπόρων του Ηνωμένου Βασιλείου σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν τεχνητή νοημοσύνη για να παράγουν πιο προσαρμοσμένο και εξατομικευμένο περιεχόμενο. Ένα άλλο 41% βλέπει υπόσχεση στη μαζική παραγωγή τίτλων, γραφικών και παροτρύνσεων για δράση χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη. Εκτός αυτού, το 32% θέλει να δημιουργήσει πειραματικές υποθέσεις και το 37% θέλει να αναπτύξει τεχνητή νοημοσύνη για δυναμική κατανομή της κυκλοφορίας μεταξύ των δοκιμαστικών παραλλαγών.
Το δελτίο τύπου από το Optimizely υπογραμμίζει πώς μπορεί να μεταμορφωθεί η τεχνητή νοημοσύνη στο μάρκετινγκ:
«Πολλές εταιρείες δεν έχουν ακόμη τελειοποιήσει τις πειραματικές μεθόδους τους για καλύτερη προσαρμογή και υψηλότερη μετατροπή στο περιβάλλον των εταιρικών αποφάσεων που παρακολουθούνται στενά σήμερα. Η σύγκλιση της τεχνητής νοημοσύνης και του πειραματισμού επιτρέπει στους εμπόρους να εντοπίζουν με ακρίβεια περιεχόμενο που ταιριάζει σε συγκεκριμένα προφίλ πελατών, επιτρέποντας έτσι ευέλικτες αλλαγές που βελτιώνουν τις ψηφιακές εμπειρίες σε ανήκουστους μέχρι τώρα βαθμούς.
Αυτό το μεταβαλλόμενο έδαφος υπογραμμίζει τον κρίσιμο ρόλο που θα διαδραματίσει η τεχνητή νοημοσύνη στον καθορισμό της κατεύθυνσης του μάρκετινγκ, της καινοτομίας και της εξατομίκευσης, όχι μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο.