3 λεπτά για ανάγνωση

Περισσότεροι επαγγελματίες μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν AI για πειραματισμό

Ο κορυφαίος προμηθευτής πλατφόρμας ψηφιακής εμπειρίας Optimizely παρήγαγε πρόσφατα μερικά ενδιαφέροντα δεδομένα που δείχνουν μια αξιοσημείωτη αλλαγή στη σκηνή μάρκετινγκ του Ηνωμένου Βασιλείου. Αποτελούμενη από 1.000 πελάτες και 100 ειδικούς μάρκετινγκ, η έρευνα διευκρινίζει την αυξανόμενη αποδοχή της αυτοματοποίησης και της τεχνητής νοημοσύνης στα σχέδια μάρκετινγκ.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Περισσότεροι επαγγελματίες μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν AI για πειραματισμό
Πηγή: Depositphotos

Είναι αξιοσημείωτο ότι το 65% των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα έχουν ήδη συμπεριλάβει την αυτοματοποίηση και την τεχνητή νοημοσύνη στις διαδικασίες δοκιμών και πειραματισμού A / B . Ακόμη πιο αξιοσημείωτο είναι ότι σχεδόν οι μισές από αυτές τις υιοθεσίες πραγματοποιήθηκαν πέρυσι, υποδεικνύοντας μια ταχεία αύξηση της ενσωμάτωσης της τεχνητής νοημοσύνης.

Αναμένοντας το 2024, ένα εκπληκτικό 87% των εμπόρων υπογραμμίζουν την κρίσιμη ανάγκη καινοτομίας για την επίτευξη των στόχων τους. Ωστόσο, δεδομένου ότι το 20% των ερωτηθέντων διαμαρτύρονται για την υπάρχουσα μέθοδό τους, υπάρχει περιθώριο ανάπτυξης στον τομέα του διαδικτυακού πειραματισμού. Επιπλέον, το 23% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι οι τρέχουσες προσεγγίσεις τους στερούνται πολυπλοκότητας.

Πολλά εμπόδια εμποδίζουν τον επιτυχημένο πειραματισμό. Κορυφαία σκέψη για το 43% των εμπόρων είναι οι δημοσιονομικοί περιορισμοί. ακολουθούμενοι στενά από περιορισμούς πόρων, χρόνου και προσοχής που επηρεάζουν το 39%. Τα ανεπαρκή εργαλεία ή τεχνολογία (25%), τα σιλό των τμημάτων (25%) και το μικρό εύρος πειραμάτων (18%) δημιουργούν άλλες δυσκολίες.

Source: Optimizely

Παρά τις προκλήσεις αυτές, μπορεί κανείς να δει ξεκάθαρα την υπόσχεση για αυτοματοποίηση και AI. Είναι αξιοσημείωτο ότι το 89% των εμπόρων πιστεύει ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι η απάντηση στην κατάκτηση αυτών των εμποδίων. Συγκεκριμένα, αν και το 62% ελπίζει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα βελτιώσει την ακρίβεια, το 70% θεωρεί ότι επιταχύνει τα πειράματα.

Κοιτάζοντας μπροστά, το 48% των εμπόρων του Ηνωμένου Βασιλείου σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν τεχνητή νοημοσύνη για να παράγουν πιο προσαρμοσμένο και εξατομικευμένο περιεχόμενο. Ένα άλλο 41% βλέπει υπόσχεση στη μαζική παραγωγή τίτλων, γραφικών και παροτρύνσεων για δράση χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη. Εκτός αυτού, το 32% θέλει να δημιουργήσει πειραματικές υποθέσεις και το 37% θέλει να αναπτύξει τεχνητή νοημοσύνη για δυναμική κατανομή της κυκλοφορίας μεταξύ των δοκιμαστικών παραλλαγών.

Source: Optimizely

Το δελτίο τύπου από το Optimizely υπογραμμίζει πώς μπορεί να μεταμορφωθεί η τεχνητή νοημοσύνη στο μάρκετινγκ:

«Πολλές εταιρείες δεν έχουν ακόμη τελειοποιήσει τις πειραματικές μεθόδους τους για καλύτερη προσαρμογή και υψηλότερη μετατροπή στο περιβάλλον των εταιρικών αποφάσεων που παρακολουθούνται στενά σήμερα. Η σύγκλιση της τεχνητής νοημοσύνης και του πειραματισμού επιτρέπει στους εμπόρους να εντοπίζουν με ακρίβεια περιεχόμενο που ταιριάζει σε συγκεκριμένα προφίλ πελατών, επιτρέποντας έτσι ευέλικτες αλλαγές που βελτιώνουν τις ψηφιακές εμπειρίες σε ανήκουστους μέχρι τώρα βαθμούς.

Αυτό το μεταβαλλόμενο έδαφος υπογραμμίζει τον κρίσιμο ρόλο που θα διαδραματίσει η τεχνητή νοημοσύνη στον καθορισμό της κατεύθυνσης του μάρκετινγκ, της καινοτομίας και της εξατομίκευσης, όχι μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ενισχύστε τις διαδικτυακές σας πωλήσεις με έναν προσαρμοσμένο μεταφραστή AI για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα
9 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τις διαδικτυακές σας πωλήσεις με έναν προσαρμοσμένο μεταφραστή AI για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα

Ο ιστότοπός σας ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να ξεπεράσει τα γλωσσικά εμπόδια και να συνδεθεί με ένα ευρύτερο κοινό εφαρμόζοντας έναν προσαρμοσμένο μεταφραστή AI. Προσαρμόζοντας τις μεταφράσεις ώστε να ταιριάζουν στο μοναδικό ύφος και branding του e-shop σας, όχι μόνο βελτιώνετε την αγοραστική εμπειρία, αλλά και ενισχύετε την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών. Ανακαλύψτε πώς […]

Jakub Absolon Jakub Absolon
CEO, ASAP-translation.com
Το μέλλον της εργασίας: Ρομπότ, τεχνητή νοημοσύνη και αυτοματοποίηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο
9 λεπτά για ανάγνωση

Το μέλλον της εργασίας: Ρομπότ, τεχνητή νοημοσύνη και αυτοματοποίηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Λίγοι κλάδοι είναι κατάλληλοι για την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης ως ηλεκτρονικού εμπορίου, τόσο όσον αφορά τη λειτουργική αποτελεσματικότητα, όσο και τις διαδικασίες που απευθύνονται στους πελάτες. Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε τα πλεονεκτήματα του αυτοματισμού στο ηλεκτρονικό εμπόριο με τεχνητή νοημοσύνη. Θα διερευνήσουμε πώς η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει το τοπίο του διαδικτυακού λιανικού […]

Ben Fistein Ben Fistein
Co-Founder, Semantee
Εργαλεία αυτοματισμού μάρκετινγκ AI: Ένας ολοκληρωμένος οδηγός επιτυχίας
14 λεπτά για ανάγνωση

Εργαλεία αυτοματισμού μάρκετινγκ AI: Ένας ολοκληρωμένος οδηγός επιτυχίας

Ο αυτοματισμός δεν είναι πλέον μόνο για κατασκευή. Αναδιαμορφώνει τις βιομηχανίες, εξορθολογίζει τις διαδικασίες και φέρνει επανάσταση στις στρατηγικές μάρκετινγκ. Εάν θέλετε να παραμείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό και να ανεβάσετε την επωνυμία σας σε νέα ύψη, η υιοθέτηση αυτοματισμού που υποστηρίζεται από AI είναι ο παράγοντας αλλαγής παιχνιδιού που χρειάζεστε. Χωρίς αυτό, κινδυνεύετε να […]

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+