
Στον κλάδο υψηλού δυναμικού, το 42% των εταιρειών θεωρούν την απάτη ως τον κύριο κίνδυνο, από 31% το 2022, σύμφωνα με το State of Payments 2024 της Rapyd.1. Αποδοχή καινοτομιών AI καθώς διαπραγματεύεστε την κανονιστική αβεβαιότητα
Προσφέροντας αυξημένη εξατομίκευση, καλύτερες δυνατότητες αναζήτησης και εντοπισμό απάτης σε πραγματικό χρόνο, η τεχνητή νοημοσύνη (AI) είναι πιθανό να μεταμορφώσει τις διαδικτυακές αγορές το 2024. Ωστόσο, το ρυθμιστικό περιβάλλον γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη είναι άγνωστο, γεγονός που περιπλέκει τις προσπάθειες ανάπτυξης. Οι αγορές πρέπει να συνεργάζονται με εταιρείες πληρωμών ειδικευμένες στη διαπραγμάτευση αυτών των συστημάτων, δημιουργώντας παράλληλα δημιουργικές ιδέες. Ειδικά σε τομείς όπως η βαθμολόγηση πιστοληπτικής ικανότητας και η αξιολόγηση κινδύνου, είναι επιτακτική ανάγκη να ελαχιστοποιηθούν οι πιθανές προκαταλήψεις στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη. Η διαφάνεια στις αποφάσεις επισήμανσης απάτης της τεχνητής νοημοσύνης απαιτεί μοντέλα που υποστηρίζουν ακριβώς τα συμπεράσματά τους.
2. Διαπραγμάτευση του περίπλοκου πλέγματος των διεθνών κανόνων
Οι παγκοσμίως λειτουργούσες πλατφόρμες ψηφιακού και διαδικτυακού μάρκετινγκ εκθέτουν τις διαδικτυακές αγορές σε έναν λαβύρινθο ξένων κανόνων. Η παράβλεψη των κατευθυντήριων γραμμών που έχουν θεσπιστεί από ομάδες όπως η Ομάδα Χρηματοοικονομικής Δράσης (FATF) θα μπορούσε να προκαλέσει σοβαρά πρόστιμα και βλάβη στη φήμη. Μέσω ισχυρών συστημάτων παρακολούθησης που εντοπίζουν συναλλαγές υψηλού κινδύνου, οι εξελιγμένοι πάροχοι πληρωμών μπορούν να διευκολύνουν τη συμμόρφωση. Η διασφάλιση των δραστηριοτήτων από τον κανονιστικό έλεγχο εξαρτάται κυρίως από προορατικές ενέργειες, συμπεριλαμβανομένης της αυστηρής δέουσας επιμέλειας και της βελτιωμένης παρακολούθησης των συναλλαγών.

Source: Rapyd’s 2024 State of Cross-Border Payments Study
Η προστασία των δεδομένων των πελατών έχει γίνει πρώτη προτεραιότητα με νόμους όπως ο GDPR που απαιτούν διαφάνεια στη συλλογή και χρήση δεδομένων. Οι διαδικτυακές αγορές θα πρέπει να είναι σαφείς σχετικά με τις πολιτικές διαχείρισης δεδομένων τους, εάν θέλουν να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη και να υποστηρίξουν συνετές αποφάσεις. Οι εξαιρετικές πολιτικές ασφάλειας δεδομένων όχι μόνο προστατεύουν τα δεδομένα των πελατών, αλλά βοηθούν επίσης στη δημιουργία μιας αφοσιωμένης πελατειακής βάσης.
4. Καταπολέμηση της κλοπής και εγγύηση συναλλαγών
Η προστασία των ευαίσθητων δεδομένων και η διασφάλιση ότι οι ηλεκτρονικές συναλλαγές βρίσκονται στην πρώτη θέση της σημερινής παγκόσμιας οικονομίας. Είναι επιτακτική ανάγκη να συνεργαστείτε με αξιόπιστες εταιρείες πληρωμών που παρέχουν προσαρμοσμένες στρατηγικές πρόληψης της απάτης. Αυτές οι λύσεις θα πρέπει να αλλάξουν ώστε να ταιριάζουν στις ιδιαίτερες ανάγκες της εταιρείας και στους νομικούς κανονισμούς, διασφαλίζοντας έτσι τον εντοπισμό σε πραγματικό χρόνο και τη μείωση του κινδύνου. Οι επαγγελματίες του ψηφιακού και διαδικτυακού μάρκετινγκ πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στην αποτελεσματική πρόληψη της απάτης, η οποία εξαρτάται από την ανάπτυξη εμπιστοσύνης μέσω ανοικτών αναφορών και σαφούς επικοινωνίας σχετικά με τη διαχείριση αμφίβολης συμπεριφοράς.
Ξεπερνώντας αυτά τα εμπόδια, οι διαδικτυακές αγορές μπορούν να παρέχουν έναν ασφαλή και αξιόπιστο χώρο για τους πωλητές και τους καταναλωτές εξίσου. Κλειδί για την επιτυχία στο περίπλοκο ψηφιακό έδαφος του 2024 και μετά είναι η συνεργασία με αξιόπιστους παρόχους πληρωμών, η συνεχής προσαρμογή στις μεταβαλλόμενες απειλές, η χρήση σύγχρονης τεχνολογίας και οι πρωτοβουλίες συνεχούς εκπαίδευσης.