
Η άνοδος του Omnichannel Marketing
- Το 42% των επαγγελματιών των μέσων ενημέρωσης θεωρούν CTV και omnichannel μορφές η κορυφαία προτεραιότητα για το 2025
- Ο συνδυασμός CTV με διαφημίσεις για κινητά αυξάνει την ανεπιθύμητη αναγνωρισιμότητα επωνυμίας κατά 67%
- Το Πανκαναλικό ενοποιεί τα σημεία επαφής σε απρόσκοπτες διαδρομές πελατών σε όλες τις πλατφόρμες
Πανκαναλικό vs Πολυκαναλικό: Βασικές διαφορές
Το Πανκαναλικό παρέχει:
- Ενοποιημένη διαδρομή πελάτη σε όλα τα σημεία επαφής
- Συνεπής επικοινωνία ανεξαρτήτως καναλιού
- Εξατομικευμένα μηνύματα βάσει ενοποιημένων δεδομένων
- Αποτελεσματική χρήση του διαφημιστικού προϋπολογισμού

Source: Teads
Ενώ το multichannel δείχνει ισχυρά αποτελέσματα:
- Οι καμπάνιες που χρησιμοποιούν πολλά κανάλια επιτυγχάνουν 287% υψηλότερα ποσοστά αγορών σε σύγκριση με τις προσεγγίσεις ενός καναλιού
- Αλλά τα κανάλια λειτουργούν σε σιλό
- Τα μηνύματα διαφέρουν μεταξύ καναλιών
- Τα δεδομένα παραμένουν απομονωμένα ανά κανάλι
Συστάσεις για επιτυχία ηλεκτρονικού εμπορίου
- Δημιουργήστε ενοποιημένη στρατηγική ανταλλαγής μηνυμάτων σε όλες τις πλατφόρμες
- Επενδύστε σε περιεχόμενο βελτιστοποιημένο για κάθε κανάλι, διατηρώντας παράλληλα τη συνέπεια της επωνυμίας σας
- Χρήση δεδομένων για εξατομίκευση με βάση τα συμφραζόμενα
- Παρακολούθηση απόδοσης σε όλα τα σημεία επαφής
Το 2025, η επιτυχία απαιτεί να προχωρήσουμε πέρα από την πολυκαναλική παρουσία για να δημιουργήσουμε συνεκτικές εμπειρίες επωνυμίας που αντηχούν σε όλες τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες.
Είστε έτοιμοι για τον ψηφιακό μετασχηματισμό; Ανακαλύψτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη στο μάρκετινγκ, την εξατομίκευση πελατών και τις τάσεις των μέσων λιανικής πώλησης στα πιο πρόσφατα άρθρα μας. 👇