2 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες είναι οι τάσεις μάρκετινγκ Omnichannel το 2025;

Το 2025, οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές αντιμετωπίζουν μια άνευ προηγουμένου πρόκληση: η προσοχή των καταναλωτών είναι κατακερματισμένη σε αμέτρητες εφαρμογές, πλατφόρμες και συσκευές. Πρόσφατες μελέτες δείχνουν μια δραματική αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών - η γραμμική τηλεθέαση έχει πέσει κάτω από το 50% του συνολικού χρόνου οθόνης.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ποιες είναι οι τάσεις μάρκετινγκ Omnichannel το 2025;
Πηγή: Depositphotos

Η άνοδος του Omnichannel Marketing

  • Το 42% των επαγγελματιών των μέσων ενημέρωσης θεωρούν CTV και omnichannel μορφές η κορυφαία προτεραιότητα για το 2025
  • Ο συνδυασμός CTV με διαφημίσεις για κινητά αυξάνει την ανεπιθύμητη αναγνωρισιμότητα επωνυμίας κατά 67%
  • Το Πανκαναλικό ενοποιεί τα σημεία επαφής σε απρόσκοπτες διαδρομές πελατών σε όλες τις πλατφόρμες

Πανκαναλικό vs Πολυκαναλικό: Βασικές διαφορές

Το Πανκαναλικό παρέχει:

  • Ενοποιημένη διαδρομή πελάτη σε όλα τα σημεία επαφής
  • Συνεπής επικοινωνία ανεξαρτήτως καναλιού
  • Εξατομικευμένα μηνύματα βάσει ενοποιημένων δεδομένων
  • Αποτελεσματική χρήση του διαφημιστικού προϋπολογισμού
omnichannel trends

Source: Teads

Ενώ το multichannel δείχνει ισχυρά αποτελέσματα:

  • Οι καμπάνιες που χρησιμοποιούν πολλά κανάλια επιτυγχάνουν 287% υψηλότερα ποσοστά αγορών σε σύγκριση με τις προσεγγίσεις ενός καναλιού
  • Αλλά τα κανάλια λειτουργούν σε σιλό
  • Τα μηνύματα διαφέρουν μεταξύ καναλιών
  • Τα δεδομένα παραμένουν απομονωμένα ανά κανάλι

Συστάσεις για επιτυχία ηλεκτρονικού εμπορίου

  1. Δημιουργήστε ενοποιημένη στρατηγική ανταλλαγής μηνυμάτων σε όλες τις πλατφόρμες
  2. Επενδύστε σε περιεχόμενο βελτιστοποιημένο για κάθε κανάλι, διατηρώντας παράλληλα τη συνέπεια της επωνυμίας σας
  3. Χρήση δεδομένων για εξατομίκευση με βάση τα συμφραζόμενα
  4. Παρακολούθηση απόδοσης σε όλα τα σημεία επαφής

Το 2025, η επιτυχία απαιτεί να προχωρήσουμε πέρα από την πολυκαναλική παρουσία για να δημιουργήσουμε συνεκτικές εμπειρίες επωνυμίας που αντηχούν σε όλες τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες.

Είστε έτοιμοι για τον ψηφιακό μετασχηματισμό; Ανακαλύψτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη στο μάρκετινγκ, την εξατομίκευση πελατών και τις τάσεις των μέσων λιανικής πώλησης στα πιο πρόσφατα άρθρα μας. 👇

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+