2 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες είναι οι τάσεις μάρκετινγκ Omnichannel το 2025;

Το 2025, οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές αντιμετωπίζουν μια άνευ προηγουμένου πρόκληση: η προσοχή των καταναλωτών είναι κατακερματισμένη σε αμέτρητες εφαρμογές, πλατφόρμες και συσκευές. Πρόσφατες μελέτες δείχνουν μια δραματική αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών - η γραμμική τηλεθέαση έχει πέσει κάτω από το 50% του συνολικού χρόνου οθόνης.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ποιες είναι οι τάσεις μάρκετινγκ Omnichannel το 2025;
Πηγή: Depositphotos

Η άνοδος του Omnichannel Marketing

  • Το 42% των επαγγελματιών των μέσων ενημέρωσης θεωρούν CTV και omnichannel μορφές η κορυφαία προτεραιότητα για το 2025
  • Ο συνδυασμός CTV με διαφημίσεις για κινητά αυξάνει την ανεπιθύμητη αναγνωρισιμότητα επωνυμίας κατά 67%
  • Το Πανκαναλικό ενοποιεί τα σημεία επαφής σε απρόσκοπτες διαδρομές πελατών σε όλες τις πλατφόρμες

Πανκαναλικό vs Πολυκαναλικό: Βασικές διαφορές

Το Πανκαναλικό παρέχει:

  • Ενοποιημένη διαδρομή πελάτη σε όλα τα σημεία επαφής
  • Συνεπής επικοινωνία ανεξαρτήτως καναλιού
  • Εξατομικευμένα μηνύματα βάσει ενοποιημένων δεδομένων
  • Αποτελεσματική χρήση του διαφημιστικού προϋπολογισμού
omnichannel trends

Source: Teads

Ενώ το multichannel δείχνει ισχυρά αποτελέσματα:

  • Οι καμπάνιες που χρησιμοποιούν πολλά κανάλια επιτυγχάνουν 287% υψηλότερα ποσοστά αγορών σε σύγκριση με τις προσεγγίσεις ενός καναλιού
  • Αλλά τα κανάλια λειτουργούν σε σιλό
  • Τα μηνύματα διαφέρουν μεταξύ καναλιών
  • Τα δεδομένα παραμένουν απομονωμένα ανά κανάλι

Συστάσεις για επιτυχία ηλεκτρονικού εμπορίου

  1. Δημιουργήστε ενοποιημένη στρατηγική ανταλλαγής μηνυμάτων σε όλες τις πλατφόρμες
  2. Επενδύστε σε περιεχόμενο βελτιστοποιημένο για κάθε κανάλι, διατηρώντας παράλληλα τη συνέπεια της επωνυμίας σας
  3. Χρήση δεδομένων για εξατομίκευση με βάση τα συμφραζόμενα
  4. Παρακολούθηση απόδοσης σε όλα τα σημεία επαφής

Το 2025, η επιτυχία απαιτεί να προχωρήσουμε πέρα από την πολυκαναλική παρουσία για να δημιουργήσουμε συνεκτικές εμπειρίες επωνυμίας που αντηχούν σε όλες τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες.

Είστε έτοιμοι για τον ψηφιακό μετασχηματισμό; Ανακαλύψτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη στο μάρκετινγκ, την εξατομίκευση πελατών και τις τάσεις των μέσων λιανικής πώλησης στα πιο πρόσφατα άρθρα μας. 👇

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console

Η Google κυκλοφόρησε νέα τεκμηρίωση που ενισχύει την ενσωμάτωση δεδομένων από το Google Analytics (GA4) και το Search Console για καλύτερη απόδοση ιστότοπου και ανάλυση SEO. Αυτή η ενημέρωση θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από εταιρείες που επιθυμούν να αυξήσουν την οργανική επισκεψιμότητα και να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland
3 λεπτά για ανάγνωση

Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland

Το BuzzFeed ανακοίνωσε τη δουλειά του σε μια αυτόνομη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ως λύση στα σημερινά ζητήματα τοξικότητας στο διαδίκτυο. Η εταιρεία ξεκίνησε την πρώτη της κίνηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω του ψυχαγωγικού περιεχομένου και της πλατφόρμας που βασίζεται σε κουίζ, όπως ανέφερε η Semafor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Amazon οδηγεί τον παγκόσμιο αγώνα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων
2 λεπτά για ανάγνωση

Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Amazon οδηγεί τον παγκόσμιο αγώνα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων

Τα παγκόσμια δεδομένα ηλεκτρονικού εμπορίου από την ECDB δείχνουν ότι η Amazon και η Alibaba αποτελούν τις κορυφαίες οντότητες στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο. Η Amazon πέτυχε 360 δισεκατομμύρια δολάρια σε διασυνοριακό GMV το 2023, σύμφωνα με την ECDB, διατηρώντας παράλληλα ανώτερη παγκόσμια εμβέλεια και ικανοποίηση πελατών, που ισούται με το ΑΕΠ της Αιγύπτου.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+