
Η ποιότητα, η συνέπεια και η εγγύτητα αποδεικνύονται οι ακρογωνιαίοι λίθοι της οικοδόμησης πίστης. Αντισταθμίζουν ακόμη και τόσο ελκυστικές πτυχές όπως εκπτώσεις και ευκαιρίες. Η εμπιστοσύνη στο ηλεκτρονικό εμπόριο υπερισχύει όλων των άλλων.

Source: Intuit
Εάν αποφασίσετε να δώσετε δώρα στους πελάτες, σίγουρα θα χρειαστεί
Οι άνθρωποι τείνουν να δίνουν πίσω αυτό που έχουν λάβει από άλλους. Φυσικά ανταποκρίνονται θετικά σε ένα δώρο, ακόμα κι αν δεν το έχουν ζητήσει. Η σχέση μεταξύ του πελάτη και της μάρκας παραμένει ισχυρή εάν ο καταναλωτής αισθάνεται ότι υπάρχει ανταλλαγή αξίας – ότι παίρνει κάτι πίσω σε αντάλλαγμα για την πιστή συμπεριφορά του.
Το 31% των καταναλωτών πιστεύει ότι είναι σημαντικό για τις μάρκες να τους ανταμείβουν με ειδικές προσφορές και εκπτώσεις. Το 64% των ατόμων ηλικίας 18-34 ετών αναμένουν από τις μάρκες να τους ανταμείψουν με ειδικές προσφορές και εκπτώσεις (σε σύγκριση με το 53% συνολικά).
Η εμπιστοσύνη δεν είναι μια κενή φράση
Η ταυτότητα στο branding είναι σημαντική επειδή αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο η μάρκα ταυτίζεται με τον πελάτη. Οι καταναλωτές προτιμούν μάρκες που αντικατοπτρίζουν τις αξίες τους, γεγονός που τους βοηθά να αποφύγουν τη δυσφορία της σύγκρουσης μεταξύ αυτών των αξιών. Όλο και περισσότερο, οι άνθρωποι θα επιλέξουν μάρκες που αισθάνονται σαν αντανάκλαση του εαυτού τους.
Το 35% των καταναλωτών λένε ότι είναι σημαντικό για τις μάρκες να τους κάνουν να αισθάνονται καλά. Το 23% των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών δηλώνουν ότι είναι σημαντικό για τα brands να αντικατοπτρίζουν τις προσωπικές τους αξίες (σε σύγκριση με το 18% συνολικά).
Η ολοκληρωμένη έρευνα περιελάμβανε δεδομένα από τις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Αυστραλία και το Ηνωμένο Βασίλειο.