2 λεπτά για ανάγνωση

Ποιο είναι το κλειδί για την αφοσίωση στο εμπορικό σήμα;

Στον εξελισσόμενο κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπου κάθε κλικ μετράει, η κατανόηση της πολυπλοκότητας της συμπεριφοράς των καταναλωτών είναι απαραίτητη. Η εμπεριστατωμένη έκθεση της Intuit, The Science of Loyalty, εμβαθύνει στη νοοτροπία των καταναλωτών και αποκαλύπτει τι κρύβεται πίσω από την αφοσίωση στο εμπορικό σήμα.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ποιο είναι το κλειδί για την αφοσίωση στο εμπορικό σήμα;
Πηγή: Depositphotos

Η ποιότητα, η συνέπεια και η εγγύτητα αποδεικνύονται οι ακρογωνιαίοι λίθοι της οικοδόμησης πίστης. Αντισταθμίζουν ακόμη και τόσο ελκυστικές πτυχές όπως εκπτώσεις και ευκαιρίες. Η εμπιστοσύνη στο ηλεκτρονικό εμπόριο υπερισχύει όλων των άλλων.

Source: Intuit

Εάν αποφασίσετε να δώσετε δώρα στους πελάτες, σίγουρα θα χρειαστεί

Οι άνθρωποι τείνουν να δίνουν πίσω αυτό που έχουν λάβει από άλλους. Φυσικά ανταποκρίνονται θετικά σε ένα δώρο, ακόμα κι αν δεν το έχουν ζητήσει. Η σχέση μεταξύ του πελάτη και της μάρκας παραμένει ισχυρή εάν ο καταναλωτής αισθάνεται ότι υπάρχει ανταλλαγή αξίας – ότι παίρνει κάτι πίσω σε αντάλλαγμα για την πιστή συμπεριφορά του.

Το 31% των καταναλωτών πιστεύει ότι είναι σημαντικό για τις μάρκες να τους ανταμείβουν με ειδικές προσφορές και εκπτώσεις. Το 64% των ατόμων ηλικίας 18-34 ετών αναμένουν από τις μάρκες να τους ανταμείψουν με ειδικές προσφορές και εκπτώσεις (σε σύγκριση με το 53% συνολικά).

Η εμπιστοσύνη δεν είναι μια κενή φράση

Η ταυτότητα στο branding είναι σημαντική επειδή αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο η μάρκα ταυτίζεται με τον πελάτη. Οι καταναλωτές προτιμούν μάρκες που αντικατοπτρίζουν τις αξίες τους, γεγονός που τους βοηθά να αποφύγουν τη δυσφορία της σύγκρουσης μεταξύ αυτών των αξιών. Όλο και περισσότερο, οι άνθρωποι θα επιλέξουν μάρκες που αισθάνονται σαν αντανάκλαση του εαυτού τους.

Το 35% των καταναλωτών λένε ότι είναι σημαντικό για τις μάρκες να τους κάνουν να αισθάνονται καλά. Το 23% των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών δηλώνουν ότι είναι σημαντικό για τα brands να αντικατοπτρίζουν τις προσωπικές τους αξίες (σε σύγκριση με το 18% συνολικά).

Η ολοκληρωμένη έρευνα περιελάμβανε δεδομένα από τις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Αυστραλία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πώς να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας;
4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας;

Οι αποτελεσματικές στρατηγικές αναγνωρισιμότητας επωνυμίας μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά την ανάπτυξη της εταιρείας σας, την αφοσίωση των πελατών και τη συνολική επιτυχία. Αυξάνοντας την προβολή της επωνυμίας σας, όχι μόνο προσελκύετε νέους πελάτες, αλλά και ενισχύετε τη θέση σας στο μυαλό των υπαρχόντων. Από την αξιοποίηση ψηφιακών πλατφορμών έως τη δημιουργία αξέχαστων εμπειριών, υπάρχουν πολλοί […]

Ανάγνωση άρθρου
Η άνοδος των εμπορικών σημάτων Direct-to-Consumer (DTC) στην Ευρώπη
4 λεπτά για ανάγνωση

Η άνοδος των εμπορικών σημάτων Direct-to-Consumer (DTC) στην Ευρώπη

Τα τελευταία χρόνια, οι μάρκες Direct-to-Consumer (DTC) έχουν κερδίσει σημαντική έλξη στην Ευρώπη. Αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο περιλαμβάνει μάρκες που πωλούν απευθείας στους πελάτες μέσω των διαδικτυακών καναλιών τους, παρακάμπτει αποτελεσματικά τους παραδοσιακούς μεσάζοντες λιανικής όπως τα πολυκαταστήματα ή οι αγορές. Κατά συνέπεια, οι μάρκες DTC έχουν αναδιαμορφώσει θεμελιωδώς το τοπίο λιανικής εστιάζοντας […]

Ανάγνωση άρθρου
Ο αντίκτυπος των σελίδων προϊόντων στο ποσοστό μετατροπής ηλεκτρονικού εμπορίου
2 λεπτά για ανάγνωση

Ο αντίκτυπος των σελίδων προϊόντων στο ποσοστό μετατροπής ηλεκτρονικού εμπορίου

Οι σελίδες προϊόντων αποτελούν τον πυλώνα των τακτικών διαδικτυακών πωλήσεων στη σύγχρονη ψηφιακή αγορά. Συχνά αναφέρονται ως σελίδες λεπτομερειών προϊόντος (PDP), αυτές οι σελίδες είναι όπου οι καταναλωτές αποφασίζουν τι να αγοράσουν το πιο σημαντικό. Η μεγιστοποίηση του εισοδήματος σε πλατφόρμες επιτραπέζιων υπολογιστών και κινητών εξαρτάται πρώτα από τη βελτιστοποίηση αυτών των ιστότοπων τόσο για […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+