4 λεπτά για ανάγνωση

Ποιο είναι το μέλλον της διαφήμισης μέσω προγραμματισμού;

Δεδομένου ότι η προγραμματική διαφήμιση αλλάζει συνεχώς, το ηλεκτρονικό εμπόριο πρέπει να προετοιμαστεί για τις νέες τάσεις και προκλήσεις που θα αλλάξουν αυτόν τον κλάδο τα επόμενα χρόνια. Μια νέα μελέτη από το WARC που ονομάζεται "The Future of Programmatic" λέει ότι το μέλλον της προγραμματικής διαφήμισης θα διαμορφωθεί από μια σειρά προβλημάτων που θα έχουν μεγάλη επίδραση στα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ποιο είναι το μέλλον της διαφήμισης μέσω προγραμματισμού;
Πηγή: Depositphotos

Με λογισμικό και αλγόριθμους, η προγραμματική διαφήμιση καθιστά δυνατή την αυτόματη αγορά και πώληση ψηφιακών διαφημίσεων. Η διαφήμιση μέσω προγραμματισμού δεν περιλαμβάνει διαφημιζόμενους και εκδότες που διαπραγματεύονται μεταξύ τους με το χέρι. Αντ ‘αυτού, χρησιμοποιεί τεχνολογίες για να βάλει διαφημίσεις αμέσως μπροστά στους σωστούς ανθρώπους σε πραγματικό χρόνο. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, συλλέγονται δεδομένα και χρησιμοποιείται προηγμένη παρακολούθηση για την προβολή διαφημίσεων πιο αποτελεσματικά και με ακρίβεια με βάση το τι αρέσει στους χρήστες και πώς ενεργούν.

Η ασφάλεια είναι το κύριο θέμα

Η ασφάλεια της μάρκας είναι πλέον το πιο σημαντικό πράγμα για το 60% των εμπόρων και των πρακτορείων. Πρόσφατες ειδήσεις που έδειξαν ότι χάθηκαν εκατομμύρια δολάρια σε κακές τοποθετήσεις διαφημίσεων έκαναν αυτή την ανησυχία ακόμη ισχυρότερη. Οι διαφημίσεις συχνά παραβίαζαν τους κανόνες ασφάλειας επωνυμίας εμφανιζόμενες δίπλα σε περιεχόμενο που θα μπορούσε να είναι επιβλαβές ή ρατσιστικό.

Source: WARC

Είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις να διασφαλίζουν ότι οι διαφημίσεις τους εμφανίζονται σε ασφαλές και αξιόπιστο μέρος. Για να διατηρήσετε τους πελάτες να εμπιστεύονται εσάς και την επωνυμία σας ειλικρινείς, αυτό είναι απαραίτητο.

Παρόλο που η Google αποφάσισε να αναβάλει την απαλλαγή από τα cookies τρίτων, πιθανότατα θα συνεχίσουν να διαδραματίζουν μικρότερο ρόλο στην προγραμματική διαφήμιση. Σύμφωνα με την έκθεση WARC, μόνο το 25% των διαφημιζόμενων πιστεύουν ότι είναι έτοιμοι για αυτήν την αλλαγή, κυρίως όσον αφορά τη στόχευση, την πρόσβαση σε δεδομένα και την τμηματοποίηση πελατών. Το 76% των ερωτηθέντων λαμβάνει ήδη μέτρα προς αυτή την κατεύθυνση για να παραμείνει ανταγωνιστικό, δίνοντας προτεραιότητα στην προστασία της ιδιωτικής ζωής. Οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να επιταχύνουν την υιοθέτηση στρατηγικών δεδομένων πρώτου μέρους.

Απάτη και σπατάλη προϋπολογισμού

Η διαφημιστική απάτη εξακολουθεί να αποτελεί μεγάλο πρόβλημα. Το ένα τέταρτο των 67 δισεκατομμυρίων λιρών που δαπανώνται για διαφήμιση στον ανοιχτό ιστό σπαταλάται σε απόψεις που είναι ψεύτικες ή όχι πολύ καλές. Οι αυστηρότεροι έλεγχοι και το μεγαλύτερο άνοιγμα στην αλυσίδα εφοδιασμού των μέσων ενημέρωσης μπορούν να βοηθήσουν τους διαφημιζόμενους να ξοδεύουν τα χρήματά τους με μεγαλύτερη σύνεση και να έχουν καλύτερη απόδοση της επένδυσής τους.

Παρόλο που η «βιωσιμότητα» είναι μια δημοφιλής λέξη αυτή τη στιγμή, οι περισσότερες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν προγραμματική διαφήμιση δήλωσαν ότι η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα δεν αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για αυτές. Παρόλο που ο τομέας αυτός έβγαλε περισσότερους από 215.000 μετρικούς τόνους διοξειδίου του άνθρακα σε μόλις ένα μήνα σε πέντε μεγάλες οικονομίες, αυτό εξακολουθεί να ισχύει. Μόνο το 31% των επιχειρήσεων έχουν αρχίσει να παρακολουθούν και να μειώνουν τη ρύπανση.

Οι πελάτες ανησυχούν όλο και περισσότερο για το περιβάλλον, οπότε οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να σκεφτούν πώς το επηρεάζουν οι διαφημιστικές τους επιλογές.

Μεταφορά κεφαλαίων σε κλειστές πλατφόρμες

Η μελέτη μιλά επίσης για μια ανησυχητική τάση: λιγότερα χρήματα τοποθετούνται στον ανοιχτό ιστό επειδή περισσότεροι διαφημιζόμενοι προτιμούν κλειστές πλατφόρμες όπως η Amazon, η Google και η Meta. Η WARC πιστεύει ότι μέχρι το 2024, περισσότερα από τα μισά από όλα τα διαφημιστικά δολάρια θα δαπανηθούν σε μόλις πέντε ιστότοπους.

Υπάρχει το 76% των επιχειρήσεων που ξοδεύουν το 40% ή λιγότερο των διαφημιστικών δαπανών τους στον ανοιχτό ιστό αυτή τη στιγμή. Οι εταιρείες θα πρέπει να σκεφτούν προσεκτικά αν αξίζει να βάλουν περισσότερα χρήματα σε κλειστές πλατφόρμες όπως το Google ή το Facebook ή αν θα ήταν καλύτερο να εξετάσουν τις επιλογές διαφήμισης στον ανοιχτό ιστό, τις οποίες όλοι μπορούν να δουν.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει να αντιμετωπίσει πραγματικά προβλήματα, όπως η μείωση της διευθυνσιοδότησης, οι ανησυχίες για την ασφάλεια της επωνυμίας και οι απάτες. Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να βελτιώσουν τα διαφημιστικά τους σχέδια και να έχουν καλύτερα αποτελέσματα το επόμενο έτος, παρακολουθώντας τις αλλαγές και προσαρμόζοντας τις τάσεις.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Οι Ούγγροι πωλητές χάνουν χιλιάδες σε αυτά τα λάθη της αγοράς
5 λεπτά για ανάγνωση

Οι Ούγγροι πωλητές χάνουν χιλιάδες σε αυτά τα λάθη της αγοράς

Η επέκταση στις διεθνείς αγορές μπορεί να φαίνεται συντριπτική για τους Ούγγρους πωλητές. Με δεκάδες πλατφόρμες, διαφορετικούς κανονισμούς και πολιτισμικές διαφορές, πολλές επιχειρήσεις τηρούν αυτά που γνωρίζουν. Ο Attila Benes από το Base.com μοιράζεται πρακτικές ιδέες σχετικά με το ποιες αγορές λειτουργούν πραγματικά για τους Ούγγρους πωλητές – και τα κοινά λάθη που κοστίζουν στις […]

Attila Benes Attila Benes
Country Manager, Base.com
Τα μυστικά των πιο επιτυχημένων ηλεκτρονικών λιανοπωλητών της ΚΑΕ
8 λεπτά για ανάγνωση

Τα μυστικά των πιο επιτυχημένων ηλεκτρονικών λιανοπωλητών της ΚΑΕ

Οι ηλεκτρονικοί λιανοπωλητές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης ξεπερνούν αθόρυβα την αγορά, ενώ παγκόσμιοι γίγαντες όπως η Temu και η Shein πλημμυρίζουν τις ευρωπαϊκές αγορές με φθηνά προϊόντα. Οι 50 κορυφαίες εταιρείες στην περιοχή έχουν βρει τρόπους να αναπτύσσονται με συνέπεια, ακόμη και όταν η έκρηξη μετά την πανδημία ξεθώριασε και ο πληθωρισμός έπληξε τις […]

László Szabó László Szabó
Managing Partner, Growww Digital
Καλύτερες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για μικρές επιχειρήσεις το 2025
22 λεπτά για ανάγνωση

Καλύτερες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για μικρές επιχειρήσεις το 2025

Η εμπειρία με πολλά e-shops δείχνει πώς η τεχνολογία και οι σχέσεις οδηγούν στην ανάπτυξη. Για το 2025, οι αποδεδειγμένες στρατηγικές περιλαμβάνουν SEO, AI, μάρκετινγκ περιεχομένου, ΔΕΗ και οικοδόμηση κοινότητας – οι περισσότερες απαιτούν μόνο χρόνο και προσπάθεια, όχι μεγάλους προϋπολογισμούς. Με την τεχνητή νοημοσύνη να είναι πλέον απαραίτητη για να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί, ας εξερευνήσουμε […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro