4 λεπτά για ανάγνωση

Ποιο είναι το μέλλον της διαφήμισης μέσω προγραμματισμού;

Δεδομένου ότι η προγραμματική διαφήμιση αλλάζει συνεχώς, το ηλεκτρονικό εμπόριο πρέπει να προετοιμαστεί για τις νέες τάσεις και προκλήσεις που θα αλλάξουν αυτόν τον κλάδο τα επόμενα χρόνια. Μια νέα μελέτη από το WARC που ονομάζεται "The Future of Programmatic" λέει ότι το μέλλον της προγραμματικής διαφήμισης θα διαμορφωθεί από μια σειρά προβλημάτων που θα έχουν μεγάλη επίδραση στα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Ποιο είναι το μέλλον της διαφήμισης μέσω προγραμματισμού;
Πηγή: Depositphotos

Με λογισμικό και αλγόριθμους, η προγραμματική διαφήμιση καθιστά δυνατή την αυτόματη αγορά και πώληση ψηφιακών διαφημίσεων. Η διαφήμιση μέσω προγραμματισμού δεν περιλαμβάνει διαφημιζόμενους και εκδότες που διαπραγματεύονται μεταξύ τους με το χέρι. Αντ ‘αυτού, χρησιμοποιεί τεχνολογίες για να βάλει διαφημίσεις αμέσως μπροστά στους σωστούς ανθρώπους σε πραγματικό χρόνο. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, συλλέγονται δεδομένα και χρησιμοποιείται προηγμένη παρακολούθηση για την προβολή διαφημίσεων πιο αποτελεσματικά και με ακρίβεια με βάση το τι αρέσει στους χρήστες και πώς ενεργούν.

Η ασφάλεια είναι το κύριο θέμα

Η ασφάλεια της μάρκας είναι πλέον το πιο σημαντικό πράγμα για το 60% των εμπόρων και των πρακτορείων. Πρόσφατες ειδήσεις που έδειξαν ότι χάθηκαν εκατομμύρια δολάρια σε κακές τοποθετήσεις διαφημίσεων έκαναν αυτή την ανησυχία ακόμη ισχυρότερη. Οι διαφημίσεις συχνά παραβίαζαν τους κανόνες ασφάλειας επωνυμίας εμφανιζόμενες δίπλα σε περιεχόμενο που θα μπορούσε να είναι επιβλαβές ή ρατσιστικό.

Source: WARC

Είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις να διασφαλίζουν ότι οι διαφημίσεις τους εμφανίζονται σε ασφαλές και αξιόπιστο μέρος. Για να διατηρήσετε τους πελάτες να εμπιστεύονται εσάς και την επωνυμία σας ειλικρινείς, αυτό είναι απαραίτητο.

Παρόλο που η Google αποφάσισε να αναβάλει την απαλλαγή από τα cookies τρίτων, πιθανότατα θα συνεχίσουν να διαδραματίζουν μικρότερο ρόλο στην προγραμματική διαφήμιση. Σύμφωνα με την έκθεση WARC, μόνο το 25% των διαφημιζόμενων πιστεύουν ότι είναι έτοιμοι για αυτήν την αλλαγή, κυρίως όσον αφορά τη στόχευση, την πρόσβαση σε δεδομένα και την τμηματοποίηση πελατών. Το 76% των ερωτηθέντων λαμβάνει ήδη μέτρα προς αυτή την κατεύθυνση για να παραμείνει ανταγωνιστικό, δίνοντας προτεραιότητα στην προστασία της ιδιωτικής ζωής. Οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να επιταχύνουν την υιοθέτηση στρατηγικών δεδομένων πρώτου μέρους.

Απάτη και σπατάλη προϋπολογισμού

Η διαφημιστική απάτη εξακολουθεί να αποτελεί μεγάλο πρόβλημα. Το ένα τέταρτο των 67 δισεκατομμυρίων λιρών που δαπανώνται για διαφήμιση στον ανοιχτό ιστό σπαταλάται σε απόψεις που είναι ψεύτικες ή όχι πολύ καλές. Οι αυστηρότεροι έλεγχοι και το μεγαλύτερο άνοιγμα στην αλυσίδα εφοδιασμού των μέσων ενημέρωσης μπορούν να βοηθήσουν τους διαφημιζόμενους να ξοδεύουν τα χρήματά τους με μεγαλύτερη σύνεση και να έχουν καλύτερη απόδοση της επένδυσής τους.

Παρόλο που η «βιωσιμότητα» είναι μια δημοφιλής λέξη αυτή τη στιγμή, οι περισσότερες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν προγραμματική διαφήμιση δήλωσαν ότι η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα δεν αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για αυτές. Παρόλο που ο τομέας αυτός έβγαλε περισσότερους από 215.000 μετρικούς τόνους διοξειδίου του άνθρακα σε μόλις ένα μήνα σε πέντε μεγάλες οικονομίες, αυτό εξακολουθεί να ισχύει. Μόνο το 31% των επιχειρήσεων έχουν αρχίσει να παρακολουθούν και να μειώνουν τη ρύπανση.

Οι πελάτες ανησυχούν όλο και περισσότερο για το περιβάλλον, οπότε οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να σκεφτούν πώς το επηρεάζουν οι διαφημιστικές τους επιλογές.

Μεταφορά κεφαλαίων σε κλειστές πλατφόρμες

Η μελέτη μιλά επίσης για μια ανησυχητική τάση: λιγότερα χρήματα τοποθετούνται στον ανοιχτό ιστό επειδή περισσότεροι διαφημιζόμενοι προτιμούν κλειστές πλατφόρμες όπως η Amazon, η Google και η Meta. Η WARC πιστεύει ότι μέχρι το 2024, περισσότερα από τα μισά από όλα τα διαφημιστικά δολάρια θα δαπανηθούν σε μόλις πέντε ιστότοπους.

Υπάρχει το 76% των επιχειρήσεων που ξοδεύουν το 40% ή λιγότερο των διαφημιστικών δαπανών τους στον ανοιχτό ιστό αυτή τη στιγμή. Οι εταιρείες θα πρέπει να σκεφτούν προσεκτικά αν αξίζει να βάλουν περισσότερα χρήματα σε κλειστές πλατφόρμες όπως το Google ή το Facebook ή αν θα ήταν καλύτερο να εξετάσουν τις επιλογές διαφήμισης στον ανοιχτό ιστό, τις οποίες όλοι μπορούν να δουν.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει να αντιμετωπίσει πραγματικά προβλήματα, όπως η μείωση της διευθυνσιοδότησης, οι ανησυχίες για την ασφάλεια της επωνυμίας και οι απάτες. Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να βελτιώσουν τα διαφημιστικά τους σχέδια και να έχουν καλύτερα αποτελέσματα το επόμενο έτος, παρακολουθώντας τις αλλαγές και προσαρμόζοντας τις τάσεις.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα
3 λεπτά για ανάγνωση

Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα

Οι λιανοπωλητές διαπιστώνουν ότι ενώ οι πελάτες αγαπούν τις εκπτώσεις, ανησυχούν επίσης για το απόρρητό τους όταν μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, οι προωθητικές προσφορές και το email για εκπτώσεις παραμένουν ισχυρή έλξη μεταξύ των γενεών. Οι Millennials προηγούνται με 67%, ακολουθούμενοι από τους Baby Boomers στο […]

Ανάγνωση άρθρου
Ψηφιακά πάσο πορτοφολιού: Ενισχύστε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σας με κουπόνια για κινητά
4 λεπτά για ανάγνωση

Ψηφιακά πάσο πορτοφολιού: Ενισχύστε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σας με κουπόνια για κινητά

Από τις βασικές κάρτες επιβίβασης έως τα αποτελεσματικά εργαλεία μάρκετινγκ, οι κάρτες ψηφιακού πορτοφολιού έχουν υποστεί σημαντική ανάπτυξη. Σε εφαρμογές πορτοφολιού για κινητά όπως το Apple Wallet, το Google Pay και το Samsung Pay, αυτές οι ψηφιακές αναπαραστάσεις μπορούν να χωρέσουν οτιδήποτε, από κάρτες επιβίβασης και εισιτήρια έως κάρτες μέλους, κάρτες επιβράβευσης και κουπόνια.

Ανάγνωση άρθρου
Το 88% των αγοραστών θέλουν Omnichannel: 5 βασικές στρατηγικές για τη σύγχρονη επιτυχία του λιανικού εμπορίου
5 λεπτά για ανάγνωση

Το 88% των αγοραστών θέλουν Omnichannel: 5 βασικές στρατηγικές για τη σύγχρονη επιτυχία του λιανικού εμπορίου

Η τελευταία ετήσια έκθεση Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) φέρνει νέες πληροφορίες σχετικά με το πού κατευθύνονται οι τρέχουσες προσδοκίες των αγοραστών. Η έρευνα διεξήχθη σε δείγμα περισσότερων από 8.000 πελατών από χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Μεγάλη Βρετανία, η Γαλλία, η Γερμανία, ο Καναδάς, η Αυστραλία και η Ινδία. Γιατί το omnichannel είναι το […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+