3 λεπτά για ανάγνωση

Πολωνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου: ανάπτυξη και τάσεις

Ο πολωνικός τομέας ηλεκτρονικού εμπορίου επιδεικνύει εντυπωσιακή ανθεκτικότητα και ανάπτυξη, ακόμη και εν μέσω οικονομικών προκλήσεων. Αυτή η επέκταση οφείλεται στις εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών, στην αύξηση των αγορών μέσω κινητού τηλεφώνου και στον αυξημένο ανταγωνισμό της αγοράς. Σε αυτό το άρθρο, θα διερευνήσετε πώς αυτοί οι παράγοντες διαμορφώνουν τον κλάδο, με προβλέψεις για μελλοντική ανάπτυξη, αναδυόμενες τάσεις όπως το κινητό εμπόριο και τα ηλεκτρονικά παντοπωλεία και τις βασικές τεχνολογικές επενδύσεις που είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Πολωνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου: ανάπτυξη και τάσεις
Πηγή: Depositphotos

Προβλέψεις αγοράς και παράγοντες ανάπτυξης στο πολωνικό ηλεκτρονικό εμπόριο

Οι αναλυτές της βιομηχανίας προβλέπουν ένα λαμπρό μέλλον για το πολωνικό ηλεκτρονικό εμπόριο. Μέχρι το 2028, η αγορά θα μπορούσε να φτάσει τα 192 δισεκατομμύρια PLN (περίπου 44,6 δισεκατομμύρια ευρώ), με εντυπωσιακό ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 8%. Αυτή η πορεία υποστηρίζεται από διάφορους βασικούς παράγοντες:

  1. Εξελισσόμενη συμπεριφορά των καταναλωτών
  2. Τεχνολογικές εξελίξεις
  3. Αυξημένος ανταγωνισμός μεταξύ των εμπόρων λιανικής πώλησης

Ο αριθμός των διαδικτυακών αγοραστών στην Πολωνία αυξάνεται σταθερά. Από το 2020 έως το 2023, σημειώθηκε μέση ετήσια αύξηση 5% στις ηλεκτρονικές αγορές.

Επιπλέον, η μέση αξία συναλλαγών αυξήθηκε από 233 PLN (54 EUR) το 2020 σε 304 PLN (70 EUR) το 2023, υποδεικνύοντας μια αγορά που ωριμάζει και ευρύτερη αποδοχή των διαδικτυακών αγορών σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων.

Αναδυόμενες τάσεις

Δύο τμήματα είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτα στο πολωνικό τοπίο ηλεκτρονικού εμπορίου:

  1. M-commerce (Mobile Commerce): Η ευκολία των αγορών μέσω κινητών συσκευών κερδίζει έδαφος. Οι ειδικοί προτείνουν ότι μέχρι το 2028, το m-commerce θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει πάνω από το ήμισυ όλων των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου στην Πολωνία.
  2. Ηλεκτρονικό παντοπωλείο: Ενώ επί του παρόντος αποτελεί μικρό μέρος της συνολικής αγοράς, οι διαδικτυακές αγορές παντοπωλείων παρουσιάζουν σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης. Οι μεγάλοι παίκτες επενδύουν σε μεγάλο βαθμό σε αυτόν τον τομέα και η αυξανόμενη δημοτικότητα των υπηρεσιών κιτ γευμάτων αναμένεται να οδηγήσει σε περαιτέρω επέκταση.
M-commerce (Mobile Commerce): The convenience of shopping via mobile devices is gaining traction. Experts suggest that by 2028, m-commerce could account for over half of all e-commerce sales in Poland.

Source: Depositphotos

Τεχνολογικές Επενδύσεις και Εμπειρία Πελάτη

Για να παραμείνουν ανταγωνιστικές, οι πολωνικές επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου δίνουν προτεραιότητα στην εμπειρία των πελατών (CX) και την τεχνολογική καινοτομία. Μια έρευνα αποκάλυψε ότι το 80% των εμπειρογνωμόνων του κλάδου σχεδιάζουν να αυξήσουν τις επενδύσεις σε σχεδιασμό UX / UI, αυτοματοποίηση διαδικασιών και τεχνητή νοημοσύνη το 2024.

Βασικοί τομείς εστίασης περιλαμβάνουν:

  • Εξατομίκευση προσφορών προϊόντων
  • Αυτοματοποίηση διαδικασιών
  • Ανάπτυξη φιλικών προς το χρήστη εφαρμογών για κινητά
  • Βελτιωμένη παρακολούθηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών

Αυτές οι επενδύσεις είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες προσδοκίες των πελατών και να διατηρήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην ταχέως αναπτυσσόμενη πολωνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου.

Καθώς ο τομέας συνεχίζει να εξελίσσεται, είναι σαφές ότι η τεχνολογία και οι πελατοκεντρικές στρατηγικές θα διαδραματίσουν κεντρικό ρόλο στη διαμόρφωση του μέλλοντος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Πολωνία.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ
2 λεπτά για ανάγνωση

Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ

Το OpenAI ανακοίνωσε ότι πάνω από ένα εκατομμύριο εταιρείες πληρώνουν πλέον ενεργά για την πλατφόρμα του – την ταχύτερη ανάπτυξη στην ιστορία της πλατφόρμας B2B. Οι πελάτες περιλαμβάνουν τράπεζες, αλυσίδες λιανικής και φαρμακευτικούς γίγαντες. Είναι ενδιαφέρον ότι οι αριθμοί αυξάνονται εν μέρει χάρη στους τακτικούς χρήστες του ChatGPT.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες

Ο γαλλικός εποπτικός οργανισμός καταναλωτών, που ονομάζεται DGCCRF, αποκάλυψε απαγορευμένα προϊόντα σε έξι μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αναφέρει το Reuters. Πέρα από τη Shein, η οποία ήταν ήδη υπό έλεγχο, η έρευνα αποκάλυψε σοβαρά ζητήματα σε άλλους διαδικτυακούς γίγαντες λιανικής – συμπεριλαμβανομένης της Amazon.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων
3 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων

Ενώ οι επιχειρήσεις επενδύουν το 90% των προϋπολογισμών SEO στη Google, οι πελάτες τους στην πραγματικότητα αναζητούν αλλού. Μια ανάλυση 1,5 δισεκατομμυρίου αναζητήσεων από το πρακτορείο Rise at Seven δείχνει ότι η Google έχει πλέον μόλις το 34,5% της συνολικής δραστηριότητας αναζήτησης. Τα υπόλοιπα? YouTube, TikTok και Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU