4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικές συμβουλές για διαφήμιση στο Pinterest

Το Pinterest γίνεται όλο και πιο δημοφιλής πλατφόρμα ψηφιακού μάρκετινγκ, ειδικά για επωνυμίες και επιχειρήσεις που θέλουν να εμπνεύσουν οπτικά τους πελάτες τους. Οι διαφημίσεις Pinterest προσφέρουν πολλά οφέλη που καθιστούν την πλατφόρμα ελκυστική για τους διαφημιζόμενους.

Andrej Sopka
Andrej Sopka
Head of Digital, Targetovo
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Πρακτικές συμβουλές για διαφήμιση στο Pinterest
Πηγή: Depositphotos

Ας ρίξουμε μια ματιά μαζί σε μερικά από τα οφέλη που μας προσφέρει αυτή η κοινωνική πλατφόρμα.

Υψηλή οπτική εμπλοκή: Το Pinterest είναι μια οπτική πλατφόρμα όπου οι εικόνες και τα βίντεο διαδραματίζουν βασικό ρόλο. Αυτό επιτρέπει στις επωνυμίες να δημιουργούν ελκυστικές και εμπνευσμένες διαφημίσεις που οδηγούν σε υψηλά ποσοστά αφοσίωσης.

Πρόθεση αγοράς χρήστη: Οι χρήστες του Pinterest χρησιμοποιούν συχνά την πλατφόρμα για να βρουν έμπνευση για αγορές, καθιστώντας την ιδανικό μέρος για την προβολή προϊόντων και υπηρεσιών.

Μακροπρόθεσμος αντίκτυπος των διαφημίσεων: Οι διαφημίσεις στο Pinterest έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, επειδή οι καρφίτσες μπορούν να κοινοποιηθούν και να καρφιτσωθούν πολύ μετά την αρχική δημοσίευσή τους. Για παράδειγμα, εάν ένα e-shop παντοπωλείου αναρτήσει μια καρφίτσα συνταγής, ο χρήστης θα την αποθηκεύσει και θα την δει ξανά και ξανά.

Στόχευση διαφημίσεων Pinterest

Το Pinterest προσφέρει σύνθετες επιλογές στόχευσης για να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να προσεγγίσουν το κατάλληλο κοινό. Εκτός από την παραδοσιακή στόχευση βάσει δημογραφικών στοιχείων και ενδιαφερόντων, μπορείτε επίσης να στοχεύσετε λέξεις-κλειδιά στο Pinterest. Αυτή η επιλογή επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να στοχεύουν συγκεκριμένες φράσεις που χρησιμοποιούν οι χρήστες κατά την αναζήτηση έμπνευσης.

Για να παρακολουθείτε τις τρέχουσες τάσεις και λέξεις-κλειδιά που είναι δημοφιλείς στους χρήστες του Pinterest, μπορείτε να επισκεφτείτε τις Τάσεις του Pinterest. Αυτό το εργαλείο σάς παρέχει μια επισκόπηση του τι είναι δημοφιλές αυτήν τη στιγμή και σας βοηθά να στοχεύσετε καλύτερα λέξεις-κλειδιά για μεμονωμένες καμπάνιες.

Σε σύγκριση με το Google Trends, το Pinterest Trends δείχνει τις τάσεις νωρίτερα, ώστε να μπορείτε να πάρετε μια καλύτερη ιδέα για την έναρξη της σεζόν, για παράδειγμα.

Source: Pinterest.com

Δημιουργία καμπάνιας

Κατά τη δημιουργία καμπανιών σε διαφημίσεις Pinterest, είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι υπάρχει αρκετή μεταβλητότητα στις διαφημίσεις. Ωστόσο, δεν είναι καλή ιδέα να αναμειγνύετε βίντεο με στατικό περιεχόμενο σε ένα υποσύνολο. Προτείνουμε να δημιουργήσετε τουλάχιστον τέσσερις διαφορετικές διαφημίσεις για ένα υποσύνολο. Εκτός από τη δοκιμή του δημιουργικού σας, θα έχετε καλύτερα αποτελέσματα.

Σταδιακή διάθεση καμπανιών

Οι καμπάνιες στο Pinterest διατίθενται σταδιακά. Από την εμπειρία μας, διαπιστώσαμε ότι ορισμένοι πελάτες επιτυγχάνουν τον στόχο τους CRO (κόστος προς έσοδα) σε 4-6 εβδομάδες.

Βραχυπρόθεσμες προσφορές

Με την πρώτη ματιά, μπορεί να φαίνεται ότι οι βραχυπρόθεσμες (παρορμητικές) προσφορές όπως το καλοκαίρι, η καλοκαιρινή μέρα, οι καλοκαιρινές εκπτώσεις, οι νυχτερινές αγορές κ.λπ. δεν θα λειτουργήσουν στο Pinterest. Το ιδανικό είναι να δημιουργήσετε μια καμπάνια όπου οι μεμονωμένες ενέργειες είναι προσχεδιασμένες σε υποομάδες και τουλάχιστον ένα δημιουργικό εκτελείται ανά πάσα στιγμή.

Αν η καμπάνια λήξει και δεν έχετε τίποτα να προωθήσετε, σας συνιστούμε να επιστρέψετε στην εκστρατεία στο μέλλον και να δημιουργήσετε μια νέα υποομάδα. Η καμπάνια θα έχει ήδη δεδομένα από προηγούμενες καμπάνιες και, επομένως, θα έχει καλύτερη απόδοση από μια νέα καμπάνια.

Source: Depositphotos

Συμβουλές λογαριασμού Pinterest

Η συμβουλευτική λογαριασμού Pinterest δεν αφορά μόνο την αύξηση των πιστώσεων διαφήμισης. Αυτοί οι ειδικοί έχουν βαθιά γνώση της πλατφόρμας και θα σας δώσουν πολύτιμες συμβουλές και προτάσεις για να βελτιώσετε την απόδοση των καμπανιών σας. Γι ‘αυτό είναι σημαντικό να τους ακούσετε και να ενσωματώσετε τις συμβουλές τους στη στρατηγική σας.

Ένας λογαριασμός Pinterest μπορεί να σας στείλει εποχιακές συμβουλές. Με αυτόν τον τρόπο, δεν χρειάζεται να κυνηγάτε συνεχώς τις τάσεις.

Μεγαλύτεροι προϋπολογισμοί και μηνιαία χρέωση

Για μεγαλύτερους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς, έχετε την επιλογή μηνιαίας χρέωσης με μηνιαία ημερομηνία λήξης. Αυτό μπορεί να είναι επωφελές για τον οικονομικό προγραμματισμό και τις ταμειακές ροές σας. Αν σκοπεύετε να επενδύσετε μεγαλύτερα ποσά σε διαφημίσεις Pinterest, εξετάστε αυτήν την επιλογή και επικοινωνήστε με την υποστήριξη του Pinterest για περισσότερες πληροφορίες. Για ορισμένους λογαριασμούς, αυτή η επιλογή είναι διαθέσιμη με μόλις 1,000 $ ανά μήνα.

Κοινή χρήση άρθρου
Andrej Sopka
Andrej Sopka
Head of Digital, Targetovo
Παρόμοια άρθρα
Κατανόηση της πληρωμένης διαφήμισης κοινωνικών μέσων
15 λεπτά για ανάγνωση

Κατανόηση της πληρωμένης διαφήμισης κοινωνικών μέσων

Η πληρωμένη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αναδειχθεί ως ένα ισχυρό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση της διαδικτυακής τους παρουσίας και στην αποτελεσματική αλληλεπίδραση με το κοινό-στόχο τους. Σε αντίθεση με τις οργανικές αναρτήσεις, οι πληρωμένες διαφημίσεις επιτρέπουν στις επωνυμίες να αξιοποιήσουν την τεράστια εμβέλεια των πλατφορμών κοινωνικών μέσων για να […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Ανάγνωση άρθρου
Κατανόηση της πληρωμένης διαφήμισης κοινωνικών μέσων
15 λεπτά για ανάγνωση

Κατανόηση της πληρωμένης διαφήμισης κοινωνικών μέσων

Η πληρωμένη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αναδειχθεί ως ένα ισχυρό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση της διαδικτυακής τους παρουσίας και στην αποτελεσματική αλληλεπίδραση με το κοινό-στόχο τους. Σε αντίθεση με τις οργανικές αναρτήσεις, οι πληρωμένες διαφημίσεις επιτρέπουν στις επωνυμίες να αξιοποιήσουν την τεράστια εμβέλεια των πλατφορμών κοινωνικών μέσων για να […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Ανάγνωση άρθρου
Q5: Το αναξιοποίητο δυναμικό μάρκετινγκ της περιόδου μετά τις διακοπές
3 λεπτά για ανάγνωση

Q5: Το αναξιοποίητο δυναμικό μάρκετινγκ της περιόδου μετά τις διακοπές

Η περίοδος μεταξύ 26 Δεκεμβρίου και μέσων Ιανουαρίου, γνωστή στους κύκλους μάρκετινγκ ως Q5, αντιπροσωπεύει ένα συχνά παραμελημένο χρυσωρυχείο ευκαιριών για τις μάρκες. Ενώ πολλές επιχειρήσεις ολοκληρώνουν τις προσπάθειες μάρκετινγκ μετά τη βιασύνη των διακοπών, αυτό το “κρυφό τρίμηνο” προσφέρει μοναδικά πλεονεκτήματα για όσους κατανοούν τις δυνατότητές του.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+