4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτήν την κορυφαία συγκέντρωση ψηφιακού εμπορίου.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
Πηγή: Balkanecommerce.com

Κύρια σημεία εκδηλώσεων

  • 4,000+ συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ και της Ινδίας
  • Πάνω από 200 επιχειρήσεις παρουσιάζουν καινοτόμες ιδέες στην έκθεση
  • Παγκοσμίου φήμης ομιλητές που μοιράζονται τεχνογνωσία σε τέσσερα στάδια
  • Βελτιωμένες δυνατότητες δικτύωσης μέσω εφαρμογής για κινητά και καθορισμένων περιοχών
  • Ειδικό βαλκανικό πάρτι με ζωντανή μουσική που λήγει την πρώτη μέρα μόνο για τους κατόχους εισιτηρίων Full Experience.

Παγκόσμια τεχνογνωσία

Η σύνοδος κορυφής περιλαμβάνει έναν εξαιρετικό κατάλογο πρωτοπόρων του ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως:

  • Jeff Hoffman – Παγκοσμίως αναγνωρισμένος επιχειρηματίας, συνιδρυτής της Booking.com και πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του Παγκόσμιου Δικτύου Επιχειρηματικότητας
  • Pascal Brochier  – Πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Electronic Arts και διευθυντής πολλών κορυφαίων εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Ahmed Hassan – Πρώην ηγέτης ψηφιοποίησης στην Colgate-Palmolive, επί του παρόντος συνεργάτης στο CEO Coaching International
  • David Henzel – Σειριακός επιχειρηματίας και ιδρυτής της UpCoach
  • Martin Greif – Σύμβουλος επιχειρήσεων και ιδρυτής της SiteTuners.com
  • Ken Kralick – Διευθύνων Σύμβουλος της QualiBooth και πρώην Αντιπρόεδρος ηλεκτρονικού εμπορίου στη Moët Hennessy, με προηγούμενους ηγετικούς ρόλους στον Όμιλο PUMA

«Η Βαλκανική Σύνοδος Κορυφής για το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν είναι απλώς ένα γεγονός. Προσφέρει μια ασύγκριτη εμπειρία για όλους τους επιχειρηματίες και τους επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου».
— Nikola Ilchev, Ιδρυτής του Balkan E-commerce Summit and E-commerce Academy

Βασικά θέματα και συνεδρίες

Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν πρακτικές γνώσεις σε πολλούς τομείς:

  • Τεχνητή Νοημοσύνη & Ψηφιακός Μετασχηματισμός
  • Ανάπτυξη ηλεκτρονικού εμπορίου και διασυνοριακές στρατηγικές
  • Μάρκετινγκ & Branding
  • Πληρωμές & Logistics
  • Κανονιστική συμμόρφωση
  • Κινητό Εμπόριο & Τεχνολογική Καινοτομία
nikola_balkan_ecommerce_summit

Source: balkanecommerce.com

Οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit 2025

Ανάλυση ημερήσιου προγράμματος ΗΜΕΡΑ 1–29 Απριλίου

Εγγραφή: Ανοίγει στις 09:00 (Έχετε έτοιμο το ηλεκτρονικό σας εισιτήριο Paysera με κωδικό QR για επιτόπια σάρωση)
Expo Hall &; FedEx Networking Area: 10:00 εγκαίνια
Συνεδρίες: Διάρκεια μέχρι περίπου τις 18:00
Βαλκανικό Κόμμα: Ώρα έναρξης: 19:30 (μόνο κάτοχοι εισιτηρίων Full Experience, απαιτείται σήμα)

ΗΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΗ—30 Απριλίου

Επανεγγραφή: Ώρα έναρξης: 09:00 (φέρτε το ίδιο σήμα)
Πρώτη Κεντρική Ομιλία: Μόνο η Κεντρική Σκηνή (χωρίς έκθεση τη 2η ημέρα), ξεκινά στις 10:00
Περιοχή δικτύωσης FedEx: Διαμονές διαθέσιμες όλη την ημέρα

Συμβουλές για τους συμμετέχοντες

  • Για λεπτομέρειες σχετικά με την ημερήσια διάταξη, πληροφορίες συνεργατών και προγραμματισμό συσκέψεων, εγκαταστήστε την εφαρμογή εκδήλωσης.
  • Σχεδιάστε την περιοδεία σας στην έκθεση. Η ημέρα 1 έχει μόνο θαλάμους ανοιχτούς.
  • Αναζητήστε προσκλήσεις εφαρμογών στο email σας. Ελέγξτε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, εάν απαιτείται.
  • Δυνατότητες αναβάθμισης στο γραφείο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ στις 29 Απριλίου

«Θεωρώ ότι η Balkan E-commerce Summit είναι ένα από τα καλύτερα ευρωπαϊκά γεγονότα για επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς συγκεντρώνει κορυφαίους στοχαστές και επαγγελματίες από όλη την περιοχή».
— Marcel Majsan, πρόεδρος της Hrvatska E-commerce Association

Πληροφορίες εισιτηρίων

Με την προθεσμία early bird να έχει πλέον παρέλθει, τα κανονικά εισιτήρια είναι διαθέσιμα:

  • Κανονικό εισιτήριο: €109
  • Πακέτο Full Experience: €199

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΚΠΤΩΣΗ: Χρησιμοποιήστε τον κωδικό ecommercebridge15 για επιπλέον έκπτωση 15% στην αγορά του εισιτηρίου σας!

Μην χάσετε αυτήν την ευκαιρία να συνδεθείτε με ηγέτες της βιομηχανίας και να ανακαλύψετε τις τελευταίες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Για περισσότερες πληροφορίες και για να εξασφαλίσετε τη θέση σας, επισκεφθείτε balkanecommerce.com

Η Ecommerce Bridge είναι στην ευχάριστη θέση να είναι συνεργάτης επικοινωνίας του Balkan Ecommerce Summit 2025.
Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+