12 λεπτά για ανάγνωση

Προηγμένες λειτουργίες του Google Analytics 4

Το Google Analytics 4 δεν είναι απλώς μια άλλη έκδοση του Google Analytics, αλλά μια εντελώς νέα προσέγγιση για την ανάλυση των δεδομένων των χρηστών. Προσφέρει πολλές προηγμένες λειτουργίες που σας επιτρέπουν να εργάζεστε πιο αποτελεσματικά με δεδομένα και να αποκτάτε βαθύτερες γνώσεις σχετικά με τη συμπεριφορά των επισκεπτών. Εάν θέλετε να αποκτήσετε πιο ακριβείς πληροφορίες για τους πελάτες σας και να βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες μάρκετινγκ, ήρθε η ώρα να γνωρίσετε τις προηγμένες δυνατότητες του GA4.

Adam Cagala
Adam Cagala
Data Master, ptagroup
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Προηγμένες λειτουργίες του Google Analytics 4
Πηγή: Depositphotos

Τι είναι το Google Analytics 4 (GA4);

Το Google Analytics 4 (GA4) είναι η πιο πρόσφατη έκδοση του εργαλείου ανάλυσης της Google, το οποίο βοηθά τις επιχειρήσεις και τους εμπόρους να παρακολουθούν και να αναλύουν τη συμπεριφορά των χρηστών σε ιστότοπους και εφαρμογές για κινητά. Αντικαθιστά την παλαιότερη έκδοση του Universal Analytics και φέρνει αρκετές βελτιώσεις, όπως προηγμένη μηχανική εκμάθηση, καλύτερη ενσωμάτωση με τις υπηρεσίες Google και πιο ευέλικτη παρακολούθηση συμβάντων.

Το GA4 έχει σχεδιαστεί για να παρέχει μια βαθύτερη κατανόηση των αλληλεπιδράσεων των χρηστών μεταξύ συσκευών και πλατφορμών, επιτρέποντας ακριβέστερη μέτρηση της απόδοσης της καμπάνιας και πιο αποτελεσματική λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων.

Δημιουργία νέου λογαριασμού GA4 & Properties

Τα δύο επίπεδα του Google Analytics 4 είναι οι λογαριασμοί και οι ιδιοκτησίες. Μπορείτε να θεωρήσετε έναν λογαριασμό ως οποιονδήποτε άλλο λογαριασμό σε οποιαδήποτε υπηρεσία. Εάν δεν έχετε δημιουργήσει ακόμα λογαριασμό Google Analytics, ξεκινάτε απλώς δημιουργώντας έναν.

Κάτω από το επίπεδο λογαριασμού βρίσκονται οι μεμονωμένες ιδιοκτησίες, οι οποίες μπορούν πιο εύκολα να θεωρηθούν ως ξεχωριστοί ιστότοποι (ή εφαρμογές). Εντός της ιδιοκτησίας, οι ρυθμίσεις μέτρησης και η προετοιμασία αναφορών έχουν ήδη ρυθμιστεί. Σε έναν λογαριασμό, μπορείτε να έχετε μία ή περισσότερες ιδιοκτησίες.

Για παράδειγμα, μια εταιρεία που έχει έναν συνηθισμένο ιστότοπο της εταιρείας θα έχει λογαριασμό και κάτω από αυτόν, 1 ιδιοκτησία για αυτόν τον ιστότοπο. Αντίθετα, μια επιχείρηση που διαθέτει εταιρικό ιστότοπο και 2 ξεχωριστά ηλεκτρονικά καταστήματα μπορεί να έχει 3 ξεχωριστές ιδιοκτησίες για κάθε ιστότοπο/κατάστημα στον λογαριασμό της στο Google Analytics.

Πίνακας διαχείρισης στο Google Analytics 4

Η διεπαφή χρήστη του Google Analytics 4 έχει σχεδιαστεί με μινιμαλιστικό τρόπο, με έμφαση στη σαφήνεια και το υψηλό επίπεδο προσαρμογής από την πλευρά του χρήστη. Η Google παρέχει ένα βασικό εργαλείο με αναφορές και, επιπλέον, δίνει πολλές επιλογές για την προσαρμογή αυτής της διαχείρισης ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Στην κεφαλίδα, υπάρχει μια επιλογή λογαριασμών ή ιδιοκτησιών Google Analytics. Στην αριστερή πλευρά της διαχείρισης, υπάρχει ένα βασικό μενού με την αρχική οθόνη και τις κύριες ενότητες του Google Analytics 4. Στην κάτω αριστερή γωνία, υπάρχει ένας σύνδεσμος προς τις ρυθμίσεις και στην επάνω δεξιά γωνία, υπάρχει μια εναλλαγή μεταξύ των υπηρεσιών Google και των λογαριασμών Google με επιλογές βοήθειας. Και στην κύρια κεντρική ενότητα, υπάρχουν όλες οι αναφορές και οι ρυθμίσεις, ανάλογα με το τμήμα του Google Analytics στο οποίο βρισκόμαστε αυτήν τη στιγμή.

google analytics

Source: Google Analytics

Λίστα ελέγχου ρύθμισης GA4

Η ρύθμιση της μέτρησης του Google Analytics 4 αποτελείται από μερικά βασικά βήματα, τα οποία θα εξετάσουμε εν συντομία.

✔️ Αναλυτικός έλεγχος – το πρώτο βήμα πρέπει να είναι να διευκρινίσουμε τι θέλουμε να μετρήσουμε στον ιστότοπο ή στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Είναι ιδανικό να γράψετε όλα τα επιθυμητά γεγονότα και να τα έχετε έτοιμα για τα επόμενα βήματα. Στη συνέχεια, αν θέλουμε να ρυθμίσουμε τη μέτρηση μέσω του Διαχειριστή ετικετών Google, είναι καλή ιδέα να ελέγξουμε με τον προγραμματιστή αν όλα είναι έτοιμα για τη μέτρηση αυτών των συμβάντων (π.χ. αν υπάρχει κατάλληλο και διαθέσιμο dataLayer).

✔️ Ρύθμιση λογαριασμού και ιδιοκτησίας: το επόμενο βήμα είναι να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό και μια ιδιοκτησία Google Analytics, αν δεν έχουμε ήδη. Όταν δημιουργούμε ένα, το Google Analytics μας καθοδηγεί σε μερικά βήματα και βασικές ρυθμίσεις που πρέπει να ολοκληρωθούν.

✔️ Εφαρμογή ιστού – ακολουθούμενη από την προσθήκη του βασικού κώδικα από τη δημιουργημένη ροή ιστού στον ιστότοπο (ή στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή εφαρμογή) – για μεγαλύτερη ευελιξία, προτείνω την εφαρμογή μέσω του Διαχειριστή ετικετών Google (ο οποίος πρέπει να εφαρμοστεί στον ιστότοπο πριν από τη χρήση).

✔️ Ρύθμιση συμβάντος – μετά τη ρύθμιση του βασικού κώδικα μέτρησης του Google Analytics 4, ακολουθεί η μέτρηση όλων των συμβάντων από το πρώτο σημείο. Ένα προς ένα, όλα τα επιθυμητά συμβάντα πρέπει να ρυθμιστούν έτσι ώστε να συλλέγονται σωστά στη διεπαφή.

✔️ Δοκιμή – εάν όλα έχουν ρυθμιστεί, θα πρέπει να ακολουθήσει λεπτομερής δοκιμή και επικύρωση μεμονωμένων ρυθμίσεων ή συμβάντων. Θα πρέπει να επαληθευτεί ότι όλα λειτουργούν σωστά και ότι τα γεγονότα ενεργοποιούνται την κατάλληλη στιγμή, όταν υποτίθεται ότι είναι.

Υπάρχουν μερικά ακόμη βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το Google Analytics 4, για παράδειγμα, ρύθμιση δημόσιων λογαριασμών, επεξεργασία προκατασκευασμένων αναφορών ή προετοιμασία προσαρμοσμένων αναφορών εντός της διεπαφής.

Σε περίπτωση που έχετε κίνηση από την Ευρώπη (ΕΕ / ΕΟΧ), βεβαιωθείτε ότι έχετε επίσης ρυθμίσει σωστά τη γραμμή cookie, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας συγκατάθεσης. Αυτό συμβαίνει επειδή, αν έχετε ελλιπείς ή λανθασμένες ρυθμίσεις, υπάρχει κίνδυνος ελλιπών ή ελλιπών δεδομένων στη διεπαφή του Google Analytics 4.

Εγκαταστήστε το GA4 με τη νέα ετικέτα Google

Έχετε πολλές επιλογές για να εγκαταστήσετε το GA4 (Google Tag) στον ιστότοπό σας. Εάν η λύση ιστού ή ηλεκτρονικού εμπορίου το επιτρέπει, μπορείτε να αναπτύξετε το GA4 απευθείας μέσω της διαχείρισης. Η άλλη επιλογή είναι να χρησιμοποιήσετε μια επέκταση / προσθήκη τρίτου μέρους, η οποία χρησιμοποιείται κυρίως σε λύσεις CMS όπως το WordPress. Η τρίτη επιλογή είναι να αναπτύξετε το GA4 μέσω του GTM (Διαχειριστής ετικετών Google), όπου μπορείτε επίσης να ρυθμίσετε συμβάντα και ετικέτες GA4 για άλλες υπηρεσίες (π.χ. Facebook, Microsoft Ads,…).

Συνιστώ να αναπτύξετε τη μέτρηση GA4 μέσω του Διαχειριστή ετικετών Google. Είναι η πιο ευέλικτη λύση για την αρχική ρύθμιση και μετά από τυχόν αλλαγές στο μέλλον.

Συμβάντα βελτιωμένης μέτρησης στο GA4

Η σύνθετη μέτρηση στο GA4 σάς επιτρέπει να μετράτε ορισμένα συμβάντα χωρίς να τα ρυθμίζετε χειροκίνητα στον ιστότοπό σας (είτε σε κώδικα είτε μέσω GTM, για παράδειγμα). Απλώς τα ενεργοποιείτε στις ρυθμίσεις ροής ιστού GA4 και αρχίζουν να συλλέγουν (με την ετικέτα βάσης GA4 σωστά αναπτυγμένη).

Τα τρέχοντα συμβάντα από τα οποία μπορείτε να επιλέξετε είναι Κύλιση, Εξερχόμενα κλικ, Αναζήτηση ιστότοπου, Αλληλεπιδράσεις φόρμας, Αφοσίωση βίντεο και Λήψεις αρχείων.

events

Source: Google Analytics

Πώς λειτουργούν οι αναφορές στο GA4

Υπάρχουν δύο βασικοί τύποι αναφορών στο GA4. Ο πρώτος τύπος είναι οι προεπιλεγμένες αναφορές, οι οποίες παραμένουν συνεπείς για κάθε χρήστη μετά τη δημιουργία μιας ιδιότητας. Αυτά μπορούν στη συνέχεια να επεξεργαστούν, να κρυφτούν, να προστεθούν και να αλλάξουν ανάλογα με τις ανάγκες του μεμονωμένου χρήστη. Οι προσαρμοσμένες αναφορές, που διατίθενται στην ενότητα Εξερεύνηση/Εξερεύνηση, αποτελούν τον δεύτερο τύπο αναφοράς. Εδώ υπάρχουν διάφοροι τύποι αναφορών για να διαλέξετε, οι οποίοι μπορούν να ρυθμιστούν από την αρχή απευθείας σύμφωνα με τις απαιτήσεις ενός συγκεκριμένου χρήστη.

👉 Αναφορά εξερεύνησης διοχέτευσης στο GA4

Αυτό το είδος προσαρμοσμένης αναφοράς είναι ιδιαίτερα τυπικό για πελάτες ηλεκτρονικού εμπορίου με καλάθι αγορών. Παρουσιάζει κυριολεκτικά τη διοχέτευση που περνούν οι πελάτες από την αρχή (επίσκεψη) έως την ολοκλήρωση της κύριας μετατροπής, η οποία είναι συνήθως μια αγορά (αλλά μπορεί επίσης να είναι, για παράδειγμα, μια φόρμα που υποβλήθηκε, μια έρευνα ολοκληρώθηκε κ.λπ.). Ένα τυπικό χαρακτηριστικό μιας διοχέτευσης είναι ότι ο αριθμός των χρηστών μειώνεται με το επόμενο βήμα (για παράδειγμα, 1,500 άτομα βλέπουν μια λεπτομέρεια προϊόντος, αλλά μόνο 400 από αυτούς προσθέτουν το προϊόν στο καλάθι τους και από αυτούς, μόνο 60 ολοκληρώνουν την αγορά).

Στις αναφορές διοχέτευσης, παρακολουθούμε κυρίως 2 βασικές μετρήσεις:

  • Πόσο καλά οι χρήστες καταφέρνουν να πλοηγηθούν μεταξύ των βημάτων
  • Πόσος χρόνος χρειάζεται για να το πράξουν

Με αυτήν την αναφορά, μπορούμε να μάθουμε, για παράδειγμα, σε ποιο βήμα κολλάνε οι χρήστες πιο συχνά ή ποιο βήμα τους παίρνει περισσότερο. Αυτή η γνώση μας επιτρέπει να βελτιστοποιήσουμε το ταξίδι μετατροπής του πελάτη (συνήθως τη διαδικασία αγοράς στο ηλεκτρονικό κατάστημα).

google analytics 4 funnel

Source: Google Analytics

Ποια είναι τα νέα χαρακτηριστικά του GA4;

Το πρόβλημα με το παλιό Google Analytics (Universal Analytics) ήταν ότι με την πάροδο του χρόνου έγινε ξεπερασμένο και δεν συμβαδίζει με την εποχή. Δεν διέθετε νέα χαρακτηριστικά προσαρμοσμένα στις τρέχουσες τάσεις, ευκαιρίες και προβλήματα. Από τότε που η Google άρχισε να εργάζεται στη νέα έκδοση (GA4), το Universal Analytics δεν έχει λάβει σχεδόν καμία βελτίωση. Αυτά ήρθαν μόνο μετά την ολοκλήρωση του ίδιου του GA4.

ᆞ Μηχανική μάθηση και εξυπνότερες πληροφορίες

Το Google Analytics 4 (GA4) αξιοποιεί την προηγμένη μηχανική εκμάθηση, για να παρέχει πιο έξυπνες πληροφορίες και προγνωστικά αναλυτικά στοιχεία. Με την αυτόματη ανίχνευση τάσεων στη συμπεριφορά των χρηστών, το GA4 μπορεί να προειδοποιήσει τις επιχειρήσεις για σημαντικές αλλαγές, όπως αιχμές στη ζήτηση ή πιθανούς κινδύνους απώλειας. Λειτουργίες όπως η πιθανότητα αγοράς και η πρόβλεψη εσόδων βοηθούν τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων, βελτιστοποιώντας τις καμπάνιες με μεγαλύτερη ακρίβεια.

ᆞ Βελτιωμένοι έλεγχοι δεδομένων για συμμόρφωση με το απόρρητο

Το Google Analytics 4 (GA4) εισάγει βελτιωμένα στοιχεία ελέγχου δεδομένων, για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να συμμορφωθούν με τους εξελισσόμενους κανονισμούς απορρήτου, όπως ο ΓΚΠΔ και ο CCPA. Με λειτουργίες όπως λεπτομερείς ρυθμίσεις διατήρησης δεδομένων, λειτουργία συγκατάθεσης και βελτιωμένες επιλογές διαγραφής δεδομένων χρήστη, το GA4 παρέχει στους κατόχους ιστότοπων και εφαρμογών μεγαλύτερο έλεγχο στον τρόπο συλλογής και αποθήκευσης των δεδομένων. Αυτά τα εργαλεία επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να διατηρούν τη συμμόρφωση, ενώ παράλληλα αποκτούν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των χρηστών, καθιστώντας το GA4 μια μελλοντική λύση ανάλυσης.

ᆞ Πελατοκεντρικές μετρήσεις

Καθώς οι επιχειρήσεις κινούνται προς πιο εξατομικευμένες στρατηγικές που βασίζονται σε δεδομένα, η μέτρηση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες σε όλα τα σημεία επαφής έχει γίνει πιο σημαντική από ποτέ. Το Google Analytics 4 ανεβάζει την πελατοκεντρική μέτρηση στο επόμενο επίπεδο, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να κατανοήσουν τους χρήστες τους με βαθύτερο και πιο ουσιαστικό τρόπο. Σε αντίθεση με το Universal Analytics, το οποίο επικεντρώνεται κυρίως στις περιόδους σύνδεσης, το GA4 χρησιμοποιεί ένα μοντέλο βασισμένο σε συμβάντα, διευκολύνοντας την παρακολούθηση των διαδρομών των πελατών σε πλατφόρμες και συσκευές.

Το Google Analytics 4 ενοποιεί τις διαδρομές των χρηστών σε ιστοτόπους και εφαρμογές, χρησιμοποιώντας αναγνωριστικά όπως το User ID και το Google signals για ολοκληρωμένη παρακολούθηση μεταξύ πλατφορμών. Αυτή η ενοποιημένη προβολή ενισχύει την εξελιγμένη δημιουργία κοινού, επιτρέποντας την τμηματοποίηση με βάση συγκεκριμένα συμβάντα, ιδιοκτησίες και συμπεριφορά χρηστών για ανάλυση ή στοχευμένη διαφήμιση.

Το GA4 συλλέγει βασικά δεδομένα αφοσίωσης και εσόδων που χρησιμοποιούνται για την ανάλυση ή τη μοντελοποίηση της αξίας διάρκειας ζωής πελάτη (CLV). Επιπλέον, το GA4 αξιοποιεί τη μηχανική εκμάθηση για προγνωστικές μετρήσεις, προβλέποντας ενέργειες όπως αγορές και επιτρέποντας τη δημιουργία προγνωστικού κοινού.

Βελτιωμένες αναφορές

Οι περισσότερες αναφορές στο αρχικό Universal Analytics ήταν απλοί πίνακες. Η μορφή ήταν ιδανική για εξαγωγή και περαιτέρω εργασία με δεδομένα, αλλά δεν διέθετε σαφέστερες απεικονίσεις και αναφορές που θα μπορούσαν να πουν κάτι με μια ματιά.

Το GA4 εισάγει ένα νέο σύνολο προκαθορισμένων αναφορών που παρέχουν μια σαφέστερη, πιο δομημένη εικόνα της συμπεριφοράς των χρηστών. Σε αντίθεση με το Universal Analytics, το GA4 επικεντρώνεται στην παρακολούθηση βάσει συμβάντων, προσφέροντας ενσωματωμένες αναφορές που επισημαίνουν την αφοσίωση, τη διατήρηση και τις τάσεις μετατροπής των χρηστών. Οι ενημερωμένες αναφορές κύκλου ζωής και χρηστών διευκολύνουν τις επιχειρήσεις να παρακολουθούν βασικές μετρήσεις απόδοσης χωρίς εκτεταμένες προσαρμογές.

Ενσωμάτωση του Google BigQuery

Μία από τις μεγαλύτερες τεχνικές καινοτομίες που συνοδεύουν το GA4 είναι η εγγενής (και δωρεάν) ενσωμάτωση με το Google BigQuery. Αυτό το εργαλείο χρησιμοποιείται κυρίως από αναλυτές ιστού και εμπόρους που εργάζονται με μεγάλους όγκους δεδομένων. Το BigQuery επιτρέπει την αποθήκευση και στη συνέχεια την επεξεργασία αυτών των δεδομένων (βασικά, είναι τα Φύλλα Google σε στεροειδή με πολλές άλλες χρήσιμες λειτουργίες και διεπαφές). Αυτό το εργαλείο ήταν διαθέσιμο μόνο σε μια μικρή μερίδα χρηστών στο Universal Analytics, καθώς η εφαρμογή του και η σύνδεσή του με το Google Analytics ήταν τόσο τεχνικά όσο και οικονομικά δύσκολη.

Ωστόσο, αυτό δεν συμβαίνει στο GA4, αυτή η σύνδεση είναι πολύ εύκολη (κυριολεκτικά μερικά κλικ) και δωρεάν. Πληρώνετε μόνο για τη χρήση του BigQuery, το οποίο, ωστόσο, έχει μερικά αποθηκευμένα ή επεξεργασμένα δεδομένα κάθε μήνα δωρεάν. Έτσι, οι μικρομεσαίοι ιστότοποι ή τα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πλήρη δεδομένα GA4 στο BigQuery με λίγα μόνο ευρώ το μήνα (τα μικρότερα μπορούν εύκολα να χωρέσουν στο δωρεάν όριο).

Το BigQuery αποθηκεύει ανεπεξέργαστα δεδομένα, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο BigQuery ή να εξαχθούν σε άλλα συστήματα.

big query

Source: Google Analytics

Βελτιωμένη συλλογή δεδομένων με GA4

Το GA4 βελτιώνει τη συλλογή δεδομένων παρακολουθώντας τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών σε πολλές συσκευές και πλατφόρμες σε μία ιδιοκτησία. Σε αντίθεση με το Universal Analytics, το οποίο διαχώριζε τα δεδομένα ιστότοπων και εφαρμογών, το GA4 ενοποιεί αυτά τα σημεία επαφής, παρέχοντας μια ολιστική εικόνα της διαδρομής του πελάτη.

Με την παρακολούθηση βάσει συμβάντων, το GA4 καταγράφει απρόσκοπτα τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών, είτε συμβαίνουν σε επιτραπέζιους υπολογιστές, κινητά ή μια εφαρμογή. Λειτουργίες όπως το User ID και το Google Signals βοηθούν στη σύνδεση της δραστηριότητας μεταξύ συσκευών, προσφέροντας πιο ακριβή απόδοση. Αυτή η βελτιωμένη συλλογή δεδομένων επιτρέπει στις επιχειρήσεις να κατανοήσουν καλύτερα τη συμπεριφορά πολλών συσκευών, να βελτιώσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ και να βελτιστοποιήσουν τις εμπειρίες των χρηστών για υψηλότερη αφοσίωση και μετατροπές.

Προηγμένες αναφορές και αναλύσεις στο GA4

Το GA4 εισήγαγε την προηγμένη δυνατότητα δημιουργίας προσαρμοσμένων αναφορών από την αρχή, εκτός από προκαθορισμένες και προσαρμόσιμες αναφορές. Μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω τύπους αναφορών:

Ελεύθερη μορφή – συνήθως η κλασική μορφή πίνακα, αλλά η ελεύθερη μορφή μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για άλλες απεικονίσεις – Γράφημα ντόνατ, Γράφημα γραμμών, Διάγραμμα διασποράς, Γράφημα ράβδων ή Γεωγραφικός χάρτης.

Εξερεύνηση κοόρτης – παρόμοια με το Universal Analytics, το νέο GA4 διαθέτει μια αναφορά εξερεύνησης κοόρτης που μπορεί να προσαρμοστεί.

Εξερεύνηση διοχέτευσης – η κλασική διοχέτευση που γνωρίζουμε από το μάρκετινγκ, είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για το τμήμα ηλεκτρονικού εμπορίου.

Επικάλυψη τμήματος – η δυνατότητα απεικόνισης έως και 3 διαφορετικών τμημάτων με προεπισκόπηση της επικάλυψης μεταξύ τμημάτων χρηστών, περιόδων σύνδεσης ή συμβάντων.

Εξερεύνηση διαδρομής – αυτή η αναφορά σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε τις πιο συχνές ενέργειες χρήστη στον ιστότοπο – μια ακολουθία σελίδων ή συμβάντων.

Εξερεύνηση χρηστών – η δυνατότητα παρακολούθησης της συμπεριφοράς μεμονωμένων χρηστών σε έναν πίνακα ή έναν χάρτη χρόνου

techniques

Source: Google Analytics

Γιατί να μεταβείτε στο Google Analytics 4;

Το Google Analytics 4 προσφέρει πληθώρα προηγμένων λειτουργιών που παρέχουν βαθύτερες πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των χρηστών, την απόδοση του ιστότοπου και την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ. Το μοντέλο δεδομένων που βασίζεται σε συμβάντα του GA4, η βελτιωμένη παρακολούθηση μεταξύ πλατφορμών και οι πληροφορίες που βασίζονται στη μηχανική μάθηση επιτρέπουν στις εταιρείες να βελτιστοποιούν τις στρατηγικές τους και να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις.

Η ευελιξία παρακολούθησης των αλληλεπιδράσεων των χρηστών σε ιστότοπους, εφαρμογές και άλλα ψηφιακά σημεία επαφής διασφαλίζει ότι οι εταιρείες μπορούν να αποτυπώσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα των διαδρομών των πελατών. Η υιοθέτηση των εξελιγμένων χαρακτηριστικών του GA4 θα είναι απαραίτητη για τις εταιρείες να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό και να επιτύχουν επιτυχία βάσει δεδομένων, καθώς συνεχίζουν να προσαρμόζονται στα μεταβαλλόμενα ψηφιακά τοπία.

FAQ

Source: Depositphotos

Συχνές ερωτήσεις

Πώς να δείτε προβολές σελίδας στο Google Analytics 4;

Πηγαίνετε στις Αναφορές > την αλληλεπίδραση > Σελίδες και οθόνες. Αυτή η αναφορά εμφανίζει απευθείας τη μέτρηση “Προβολές” μαζί με τις διαδρομές ή τους τίτλους της σελίδας σας.

Πώς να βρείτε χρήστες που επιστρέφουν στο Google Analytics 4;

Μεταβείτε στις Αναφορές > Απόκτηση > Απόκτηση χρηστών. Αυτή η αναφορά παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις πηγές των νέων χρηστών. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μέτρηση “Νέα έναντι επιστροφής”, για να κάνετε διάκριση μεταξύ των χρηστών που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας για πρώτη φορά και εκείνων που επιστρέφουν.

Πού μπορείτε να βρείτε το utm στο Google Analytics 4;

Μεταβείτε στις Αναφορές > Απόκτηση > Απόκτηση επισκεψιμότητας. Χρησιμοποιήστε το αναπτυσσόμενο μενού πάνω από τον πίνακα, για να αλλάξετε την κύρια ιδιότητα σε “Καμπάνια περιόδου σύνδεσης”, “Πηγή περιόδου σύνδεσης / μέσο”, “Μη αυτόματη περίοδος σύνδεσης όρος”, “Περιεχόμενο μη αυτόματης διαφήμισης περιόδου σύνδεσης” ή σε άλλη ιδιότητα που σχετίζεται με την παράμετρο UTM που χρησιμοποιείτε.

Πώς να δείτε πού προέρχεται η επισκεψιμότητα από το Google Analytics 4;

Μεταβείτε στις Αναφορές > Απόκτηση > Απόκτηση επισκεψιμότητας. Αυτή η αναφορά εμφανίζει τις πηγές της επισκεψιμότητας του ιστότοπού σας, όπως οργανική αναζήτηση, πληρωμένη αναζήτηση, παραπομπές, άμεσες επισκέψεις και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορείτε να φιλτράρετε και να ομαδοποιήσετε κατά “Πηγή/Μέσο” για να δείτε συγκεκριμένες λεπτομέρειες. Σε αυτήν την αναφορά, μπορείτε να δείτε όλα τα συνδρομητικά και μη πληρωμένα κανάλια που έχουν φέρει επισκεψιμότητα στον ιστότοπο ή την εφαρμογή σας.

Πώς μπορώ να δω επισκεψιμότητα παραπομπής στο Google Analytics 4;

Μεταβείτε στις Αναφορές > Απόκτηση > Απόκτηση επισκεψιμότητας. Μπορείτε να βρείτε όλες τις πηγές επισκεψιμότητας εδώ, συμπεριλαμβανομένης της πηγής “Παραπομπή”. Για να βρείτε μια συγκεκριμένη πηγή επισκεψιμότητας, μπορείτε να αλλάξετε την ιδιότητα σε πηγή/μέσο περιόδου σύνδεσης και να φιλτράρετε όλες τις πηγές των οποίων το μέσο είναι “παραπομπή”. Αυτό καθιστά δυνατή την προβολή των συγκεκριμένων ιστότοπων που οδήγησαν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπο.

Χρησιμοποιεί το Google Analytics 4 cookies;

Το GA4 χρησιμοποιεί κυρίως cookies πρώτου μέρους, τα οποία ορίζονται από τον τομέα του ιστότοπου που επισκέπτεται ο χρήστης. Αυτά τα cookies βοηθούν στην παρακολούθηση μεμονωμένων αλληλεπιδράσεων χρηστών σε πολλαπλές περιόδους σύνδεσης και παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των χρηστών. Οι χρήστες έχουν την επιλογή να εξαιρεθούν από τα cookies προσαρμόζοντας τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησής τους ή χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως η λειτουργία συναίνεσης cookie της Google. Αυτό μπορεί να περιορίσει ή να εμποδίσει τη συλλογή δεδομένων που εκτελεί το GA4 μέσω cookies.

Κοινή χρήση άρθρου
Adam Cagala
Adam Cagala
Data Master, ptagroup

Performance marketer with a focus on technical solutions. I help clients improve performance campaigns through working with data and automation – whether they are local brands or global businesses.  

ptagroup
Αυτό το άρθρο είναι προσφορά του/της

ptagroup

Advertising that makes sense. We love performance marketing and always enjoy squeezing the maximum out of campaigns. We focus primarily on increasing sales for individual e-commerce projects and educating our clients in the field of digital marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μέτρηση της απόδοσης μάρκετινγκ: εργαλεία και τεχνικές
9 λεπτά για ανάγνωση

Μέτρηση της απόδοσης μάρκετινγκ: εργαλεία και τεχνικές

Η μέτρηση των προσπαθειών μάρκετινγκ δεν είναι μόνο ανάγκη αλλά και απαραίτητη. Η γνώση του τρόπου μέτρησης, αξιολόγησης και βελτιστοποίησης των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ είναι απαραίτητη. Θα μπορούσατε επίσης να πετάξετε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ από το παράθυρο χωρίς την κατάλληλη μέτρηση. Αυτό το άρθρο εξετάζει τους λόγους για τους οποίους οι μετρήσεις μάρκετινγκ έχουν σημασία, πώς […]

Michal Kubo Michal Kubo
CEO, Co - Founder, ptagroup | Akademio
Ανάγνωση άρθρου
Τα Big Data ενισχύουν την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου
5 λεπτά για ανάγνωση

Τα Big Data ενισχύουν την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου

Τα μεγάλα δεδομένα είναι πλέον ζωτικής σημασίας για τις εταιρείες που αναζητούν πλεονέκτημα. Είναι επίσης ζωτικής σημασίας για μάρκες και καταστήματα. Αυτό το τεράστιο κομμάτι πληροφοριών προέρχεται από διάφορες πηγές. Αυτά περιλαμβάνουν έρευνα, διαδικτυακές συναλλαγές και κοινωνικά μέσα. Τα μαζικά δεδομένα μπορούν να λάβουν διάφορες μορφές. Μπορεί να είναι δομημένο, ημιδομημένο ή αδόμητο. Είναι γνωστό […]

Ανάγνωση άρθρου
Η απόδοση του τελευταίου κλικ υπολείπεται: Γιατί ήρθε η ώρα να εξελιχθείτε
4 λεπτά για ανάγνωση

Η απόδοση του τελευταίου κλικ υπολείπεται: Γιατί ήρθε η ώρα να εξελιχθείτε

Η ευρεία εξάρτηση από τα μοντέλα απόδοσης τελευταίου κλικ αποδεικνύεται όλο και πιο ανεπαρκής, ιδιαίτερα όταν στοχεύει νεότερες γενιές με γνώσεις τεχνολογίας. Πρόσφατα ευρήματα από το Snapchat υπογραμμίζουν την επείγουσα ανάγκη για αλλαγή παραδείγματος στις μεθοδολογίες μέτρησης. Η παραδοσιακή προσέγγιση του τελευταίου κλικ συχνά ζωγραφίζει μια ελλιπή εικόνα, παραποιώντας την πραγματική αποτελεσματικότητα των πολύπλοκων, πολυκαναλικών […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+