Σύμφωνα με την έκθεση, οι ανεκπλήρωτες προσδοκίες σχετικά με την ασφάλεια, την αξιοπιστία πληρωμών και τη σταθερότητα των εφαρμογών θα μπορούσαν να αποτρέψουν τις μετατροπές του εμπορίου μέσω κινητού. «Ο αντίκτυπος της απόδοσης των κινητών συσκευών στη δημιουργία εμπιστοσύνης των καταναλωτών», η νέα έκθεση συγκριτικής αξιολόγησης για κινητές συσκευές δίνει έμφαση σε αρκετές σημαντικές πληροφορίες:
- Αν και η αγορά κινητής τηλεφωνίας εξακολουθεί να είναι χαμηλή, η χρήση smartphone έχει αυξηθεί κατά 20% σε σύγκριση με το 2023.
- Ενώ το 69% των καταναλωτών ερευνά αντικείμενα υψηλής αξίας σε κινητά, οι περισσότερες αγορές γίνονται σε επιτραπέζιους υπολογιστές. Έως και το 10% των καροτσιών για κινητά εγκαταλείπουν τον εαυτό τους περισσότερο από αυτά των επιτραπέζιων υπολογιστών.
- Από τους χρήστες, ένα αξιοσημείωτο 45% αντιμετώπισε προβλήματα αγοράς σε κινητά, γεγονός που προκαλεί το 51% να σταματήσει να χρησιμοποιεί τη συσκευή του. Επιπλέον, το 55% θα εγκατέλειπε τις αγορές που εκτείνονται σε τρία έως πέντε λεπτά.
- Μόλις το 17% των ερωτηθέντων αισθάνονται σίγουροι ότι θα κάνουν σημαντικές αγορές μέσω κινητού, με μόνο 250 £ άνετα. Για αγορές κάτω των 50 £, αυτό το στατιστικό στοιχείο ανεβαίνει σε μόλις 59%.
- Σφάλματα που προκαλούν λάθη ή εμπόδια (43%) ακολουθούμενα από έλλειψη εργαλείων σε σύγκριση με την επιφάνεια εργασίας (33%).
- Οι ανησυχίες για την ασφάλεια (25%) είναι οι κύριοι λόγοι πίσω από τη δυσπιστία στα κινητά.
“Οι επιχειρήσεις θεωρούν σαφώς δαπανηρό όταν η αύξηση της χρήσης smartphone οδηγεί σε χαμηλές μετατροπές του κινητού εμπορίου.”, δήλωσε η Global VP και Head of Travel &; Hospitality Strategy στην Quantum Metric Danielle Harvey
Οι στρατηγικές δαπάνες, ιδιαίτερα ενόψει της Black Friday και της Cyber Monday, μπορούν ωστόσο να λύσουν τα ζητήματα των καταναλωτών και να απελευθερώσουν τις πραγματικές δυνατότητες των κινητών.
Οι επιχειρήσεις μπορούν να μετατρέψουν τις δυνατότητες των κινητών συσκευών σε κέρδος χρησιμοποιώντας πληροφορίες βάσει δεδομένων για να κατανοήσουν καλύτερα τις διαδρομές των πελατών κινητής τηλεφωνίας, να παρέχουν προσαρμοσμένες εμπειρίες και να υποστηρίξουν την ασφάλεια.