3 λεπτά για ανάγνωση

Προτιμήσεις των καταναλωτών στην εποχή των εξατομικευμένων προσφορών

Φανταστείτε να μπαίνετε στο αγαπημένο σας κατάστημα και να σας υποδέχονται με μια προσφορά που αισθάνεται σαν να έγινε μόνο για εσάς. Ακούγεται υπέροχο, σωστά; Λοιπόν, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της PYMNTS, αυτό ακριβώς λαχταρούν οι αγοραστές - αλλά πολλές επιχειρήσεις χάνουν το σημάδι.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Προτιμήσεις των καταναλωτών στην εποχή των εξατομικευμένων προσφορών
Πηγή: Depositphotos

Αυτή η μελέτη ρίχνει φως σε μια συναρπαστική τάση: σχεδόν οι μισοί καταναλωτές είναι έτοιμοι να μεταπηδήσουν σε εμπόρους που μπορούν να εξυπηρετήσουν πιο σχετικές προσφορές. Και αν είστε millennial, είναι ακόμη πιο πιθανό να είστε σε επιφυλακή για αυτές τις τέλειες εξατομικευμένες προσφορές.

Αλλά εδώ είναι το kicker – μόνο το 44% των καταναλωτών αισθάνονται ότι οι προσφορές που λαμβάνουν χτυπούν πραγματικά το σημείο. Είναι σαν να παίρνετε κάλτσες για τα γενέθλιά σας όταν ελπίζατε για αυτό το λαμπερό νέο gadget. Οι επιχειρήσεις πρέπει να εντείνουν το παιχνίδι τους και να γνωρίσουν πραγματικά τους πελάτες τους εάν θέλουν να τους κάνουν να επιστρέφουν.

Τώρα, δεν έχει να κάνει μόνο με το τι προσφέρετε, αλλά με το πώς το προσφέρετε. Η έρευνα δείχνει ότι εάν είναι εύκολο να πιάσετε αυτήν τη συμφωνία, οι πελάτες είναι πιο πιθανό να δώσουν μια ευκαιρία σε έναν νέο έμπορο. Οι νεότεροι άνθρωποι έχουν να κάνουν με αυτές τις ψηφιακές προσφορές – σκεφτείτε κείμενα, εφαρμογές, ακόμη και αυτά τα ενοχλητικά αναδυόμενα παράθυρα.

Η μελέτη αποκαλύπτει επίσης ότι η αναγνώριση προσώπου και οι εξατομικευμένες προσφορές γίνονται τα δροσερά παιδιά στο μπλοκ, με το ένα τρίτο των αγοραστών να λένε ότι είναι ζωτικής σημασίας για την εμπειρία αγορών τους. Και αν ανήκετε στη χιλιετή ή υψηλού εισοδήματος, είναι ακόμη πιο πιθανό να έχετε να κάνετε με αυτήν την εξατομικευμένη ζωή.

Source: PYMNTS Intelligence

Αλλά εδώ είναι που γίνεται δύσκολο για τις επιχειρήσεις. Δεν αρκεί απλώς να στέλνετε προσφορές θέλοντας και μη. Η μυστική σάλτσα βρίσκεται στα δεδομένα. Οι εταιρείες πρέπει να γίνουν έξυπνες για την ανάλυση όλων αυτών των ζουμερών πληροφοριών για τους καταναλωτές για να δημιουργήσουν προσφορές που μιλούν πραγματικά σε κάθε αγοραστή.

Και ενώ όλοι αγαπούν μια καλή έκπτωση, η έρευνα δείχνει ότι τα μη χρηματικά προνόμια μπορεί να είναι εξίσου δελεαστικά για την οικοδόμηση αφοσίωσης. Σκεφτείτε την αποκλειστική πρόσβαση σε νέα προϊόντα ή εξατομικευμένες προτάσεις. Είναι σαν να είσαι μέλος μιας μυστικής λέσχης και ποιος δεν αγαπά αυτό το συναίσθημα;

Διαφορετικά εγκεφαλικά επεισόδια για διαφορετικούς λαούς. Η μελέτη διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές χαμηλού εισοδήματος έχουν να κάνουν με αυτές τις νομισματικές αποταμιεύσεις, ειδικά τη δωρεάν αποστολή. Εν τω μεταξύ, η Gen Z και οι millennials είναι πιο πιθανό να ενθουσιαστούν με μη χρηματικές προσφορές, όπως οι πρώτες βουτιές σε νέα προϊόντα.

Source: PYMNTS Intelligence

Εξατομίκευση είναι το όνομα του παιχνιδιού στον σημερινό κόσμο αγορών. Αλλά δεν είναι πάντα εύκολο να το καταφέρετε. Οι επιχειρήσεις πρέπει να φορέσουν τα καπέλα ντετέκτιβ τους, να βουτήξουν στα δεδομένα και να καταλάβουν πραγματικά τι κάνει τους πελάτες τους να τσιμπήσουν.

Έτσι, την επόμενη φορά που θα λάβετε μια προσφορά που αισθάνεται σαν να έγινε μόνο για εσάς, να ξέρετε ότι υπάρχει πολλή επιστήμη και στρατηγική πίσω από αυτό το τέλειο εξατομικευμένο βήμα. Και για τις επιχειρήσεις, το μήνυμα είναι σαφές: πάρτε προσωπικά ή μείνετε πίσω!

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU