
Αυτή η μελέτη ρίχνει φως σε μια συναρπαστική τάση: σχεδόν οι μισοί καταναλωτές είναι έτοιμοι να μεταπηδήσουν σε εμπόρους που μπορούν να εξυπηρετήσουν πιο σχετικές προσφορές. Και αν είστε millennial, είναι ακόμη πιο πιθανό να είστε σε επιφυλακή για αυτές τις τέλειες εξατομικευμένες προσφορές.
Αλλά εδώ είναι το kicker – μόνο το 44% των καταναλωτών αισθάνονται ότι οι προσφορές που λαμβάνουν χτυπούν πραγματικά το σημείο. Είναι σαν να παίρνετε κάλτσες για τα γενέθλιά σας όταν ελπίζατε για αυτό το λαμπερό νέο gadget. Οι επιχειρήσεις πρέπει να εντείνουν το παιχνίδι τους και να γνωρίσουν πραγματικά τους πελάτες τους εάν θέλουν να τους κάνουν να επιστρέφουν.
Τώρα, δεν έχει να κάνει μόνο με το τι προσφέρετε, αλλά με το πώς το προσφέρετε. Η έρευνα δείχνει ότι εάν είναι εύκολο να πιάσετε αυτήν τη συμφωνία, οι πελάτες είναι πιο πιθανό να δώσουν μια ευκαιρία σε έναν νέο έμπορο. Οι νεότεροι άνθρωποι έχουν να κάνουν με αυτές τις ψηφιακές προσφορές – σκεφτείτε κείμενα, εφαρμογές, ακόμη και αυτά τα ενοχλητικά αναδυόμενα παράθυρα.
Η μελέτη αποκαλύπτει επίσης ότι η αναγνώριση προσώπου και οι εξατομικευμένες προσφορές γίνονται τα δροσερά παιδιά στο μπλοκ, με το ένα τρίτο των αγοραστών να λένε ότι είναι ζωτικής σημασίας για την εμπειρία αγορών τους. Και αν ανήκετε στη χιλιετή ή υψηλού εισοδήματος, είναι ακόμη πιο πιθανό να έχετε να κάνετε με αυτήν την εξατομικευμένη ζωή.

Source: PYMNTS Intelligence
Αλλά εδώ είναι που γίνεται δύσκολο για τις επιχειρήσεις. Δεν αρκεί απλώς να στέλνετε προσφορές θέλοντας και μη. Η μυστική σάλτσα βρίσκεται στα δεδομένα. Οι εταιρείες πρέπει να γίνουν έξυπνες για την ανάλυση όλων αυτών των ζουμερών πληροφοριών για τους καταναλωτές για να δημιουργήσουν προσφορές που μιλούν πραγματικά σε κάθε αγοραστή.
Και ενώ όλοι αγαπούν μια καλή έκπτωση, η έρευνα δείχνει ότι τα μη χρηματικά προνόμια μπορεί να είναι εξίσου δελεαστικά για την οικοδόμηση αφοσίωσης. Σκεφτείτε την αποκλειστική πρόσβαση σε νέα προϊόντα ή εξατομικευμένες προτάσεις. Είναι σαν να είσαι μέλος μιας μυστικής λέσχης και ποιος δεν αγαπά αυτό το συναίσθημα;
Διαφορετικά εγκεφαλικά επεισόδια για διαφορετικούς λαούς. Η μελέτη διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές χαμηλού εισοδήματος έχουν να κάνουν με αυτές τις νομισματικές αποταμιεύσεις, ειδικά τη δωρεάν αποστολή. Εν τω μεταξύ, η Gen Z και οι millennials είναι πιο πιθανό να ενθουσιαστούν με μη χρηματικές προσφορές, όπως οι πρώτες βουτιές σε νέα προϊόντα.

Source: PYMNTS Intelligence
Έτσι, την επόμενη φορά που θα λάβετε μια προσφορά που αισθάνεται σαν να έγινε μόνο για εσάς, να ξέρετε ότι υπάρχει πολλή επιστήμη και στρατηγική πίσω από αυτό το τέλειο εξατομικευμένο βήμα. Και για τις επιχειρήσεις, το μήνυμα είναι σαφές: πάρτε προσωπικά ή μείνετε πίσω!