3 λεπτά για ανάγνωση

Προτιμήσεις των καταναλωτών στην εποχή των εξατομικευμένων προσφορών

Φανταστείτε να μπαίνετε στο αγαπημένο σας κατάστημα και να σας υποδέχονται με μια προσφορά που αισθάνεται σαν να έγινε μόνο για εσάς. Ακούγεται υπέροχο, σωστά; Λοιπόν, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της PYMNTS, αυτό ακριβώς λαχταρούν οι αγοραστές - αλλά πολλές επιχειρήσεις χάνουν το σημάδι.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Προτιμήσεις των καταναλωτών στην εποχή των εξατομικευμένων προσφορών
Πηγή: Depositphotos

Αυτή η μελέτη ρίχνει φως σε μια συναρπαστική τάση: σχεδόν οι μισοί καταναλωτές είναι έτοιμοι να μεταπηδήσουν σε εμπόρους που μπορούν να εξυπηρετήσουν πιο σχετικές προσφορές. Και αν είστε millennial, είναι ακόμη πιο πιθανό να είστε σε επιφυλακή για αυτές τις τέλειες εξατομικευμένες προσφορές.

Αλλά εδώ είναι το kicker – μόνο το 44% των καταναλωτών αισθάνονται ότι οι προσφορές που λαμβάνουν χτυπούν πραγματικά το σημείο. Είναι σαν να παίρνετε κάλτσες για τα γενέθλιά σας όταν ελπίζατε για αυτό το λαμπερό νέο gadget. Οι επιχειρήσεις πρέπει να εντείνουν το παιχνίδι τους και να γνωρίσουν πραγματικά τους πελάτες τους εάν θέλουν να τους κάνουν να επιστρέφουν.

Τώρα, δεν έχει να κάνει μόνο με το τι προσφέρετε, αλλά με το πώς το προσφέρετε. Η έρευνα δείχνει ότι εάν είναι εύκολο να πιάσετε αυτήν τη συμφωνία, οι πελάτες είναι πιο πιθανό να δώσουν μια ευκαιρία σε έναν νέο έμπορο. Οι νεότεροι άνθρωποι έχουν να κάνουν με αυτές τις ψηφιακές προσφορές – σκεφτείτε κείμενα, εφαρμογές, ακόμη και αυτά τα ενοχλητικά αναδυόμενα παράθυρα.

Η μελέτη αποκαλύπτει επίσης ότι η αναγνώριση προσώπου και οι εξατομικευμένες προσφορές γίνονται τα δροσερά παιδιά στο μπλοκ, με το ένα τρίτο των αγοραστών να λένε ότι είναι ζωτικής σημασίας για την εμπειρία αγορών τους. Και αν ανήκετε στη χιλιετή ή υψηλού εισοδήματος, είναι ακόμη πιο πιθανό να έχετε να κάνετε με αυτήν την εξατομικευμένη ζωή.

Source: PYMNTS Intelligence

Αλλά εδώ είναι που γίνεται δύσκολο για τις επιχειρήσεις. Δεν αρκεί απλώς να στέλνετε προσφορές θέλοντας και μη. Η μυστική σάλτσα βρίσκεται στα δεδομένα. Οι εταιρείες πρέπει να γίνουν έξυπνες για την ανάλυση όλων αυτών των ζουμερών πληροφοριών για τους καταναλωτές για να δημιουργήσουν προσφορές που μιλούν πραγματικά σε κάθε αγοραστή.

Και ενώ όλοι αγαπούν μια καλή έκπτωση, η έρευνα δείχνει ότι τα μη χρηματικά προνόμια μπορεί να είναι εξίσου δελεαστικά για την οικοδόμηση αφοσίωσης. Σκεφτείτε την αποκλειστική πρόσβαση σε νέα προϊόντα ή εξατομικευμένες προτάσεις. Είναι σαν να είσαι μέλος μιας μυστικής λέσχης και ποιος δεν αγαπά αυτό το συναίσθημα;

Διαφορετικά εγκεφαλικά επεισόδια για διαφορετικούς λαούς. Η μελέτη διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές χαμηλού εισοδήματος έχουν να κάνουν με αυτές τις νομισματικές αποταμιεύσεις, ειδικά τη δωρεάν αποστολή. Εν τω μεταξύ, η Gen Z και οι millennials είναι πιο πιθανό να ενθουσιαστούν με μη χρηματικές προσφορές, όπως οι πρώτες βουτιές σε νέα προϊόντα.

Source: PYMNTS Intelligence

Εξατομίκευση είναι το όνομα του παιχνιδιού στον σημερινό κόσμο αγορών. Αλλά δεν είναι πάντα εύκολο να το καταφέρετε. Οι επιχειρήσεις πρέπει να φορέσουν τα καπέλα ντετέκτιβ τους, να βουτήξουν στα δεδομένα και να καταλάβουν πραγματικά τι κάνει τους πελάτες τους να τσιμπήσουν.

Έτσι, την επόμενη φορά που θα λάβετε μια προσφορά που αισθάνεται σαν να έγινε μόνο για εσάς, να ξέρετε ότι υπάρχει πολλή επιστήμη και στρατηγική πίσω από αυτό το τέλειο εξατομικευμένο βήμα. Και για τις επιχειρήσεις, το μήνυμα είναι σαφές: πάρτε προσωπικά ή μείνετε πίσω!

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+