3 λεπτά για ανάγνωση

Προτιμήσεις των καταναλωτών στην εποχή των εξατομικευμένων προσφορών

Φανταστείτε να μπαίνετε στο αγαπημένο σας κατάστημα και να σας υποδέχονται με μια προσφορά που αισθάνεται σαν να έγινε μόνο για εσάς. Ακούγεται υπέροχο, σωστά; Λοιπόν, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της PYMNTS, αυτό ακριβώς λαχταρούν οι αγοραστές - αλλά πολλές επιχειρήσεις χάνουν το σημάδι.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Προτιμήσεις των καταναλωτών στην εποχή των εξατομικευμένων προσφορών
Πηγή: Depositphotos

Αυτή η μελέτη ρίχνει φως σε μια συναρπαστική τάση: σχεδόν οι μισοί καταναλωτές είναι έτοιμοι να μεταπηδήσουν σε εμπόρους που μπορούν να εξυπηρετήσουν πιο σχετικές προσφορές. Και αν είστε millennial, είναι ακόμη πιο πιθανό να είστε σε επιφυλακή για αυτές τις τέλειες εξατομικευμένες προσφορές.

Αλλά εδώ είναι το kicker – μόνο το 44% των καταναλωτών αισθάνονται ότι οι προσφορές που λαμβάνουν χτυπούν πραγματικά το σημείο. Είναι σαν να παίρνετε κάλτσες για τα γενέθλιά σας όταν ελπίζατε για αυτό το λαμπερό νέο gadget. Οι επιχειρήσεις πρέπει να εντείνουν το παιχνίδι τους και να γνωρίσουν πραγματικά τους πελάτες τους εάν θέλουν να τους κάνουν να επιστρέφουν.

Τώρα, δεν έχει να κάνει μόνο με το τι προσφέρετε, αλλά με το πώς το προσφέρετε. Η έρευνα δείχνει ότι εάν είναι εύκολο να πιάσετε αυτήν τη συμφωνία, οι πελάτες είναι πιο πιθανό να δώσουν μια ευκαιρία σε έναν νέο έμπορο. Οι νεότεροι άνθρωποι έχουν να κάνουν με αυτές τις ψηφιακές προσφορές – σκεφτείτε κείμενα, εφαρμογές, ακόμη και αυτά τα ενοχλητικά αναδυόμενα παράθυρα.

Η μελέτη αποκαλύπτει επίσης ότι η αναγνώριση προσώπου και οι εξατομικευμένες προσφορές γίνονται τα δροσερά παιδιά στο μπλοκ, με το ένα τρίτο των αγοραστών να λένε ότι είναι ζωτικής σημασίας για την εμπειρία αγορών τους. Και αν ανήκετε στη χιλιετή ή υψηλού εισοδήματος, είναι ακόμη πιο πιθανό να έχετε να κάνετε με αυτήν την εξατομικευμένη ζωή.

Source: PYMNTS Intelligence

Αλλά εδώ είναι που γίνεται δύσκολο για τις επιχειρήσεις. Δεν αρκεί απλώς να στέλνετε προσφορές θέλοντας και μη. Η μυστική σάλτσα βρίσκεται στα δεδομένα. Οι εταιρείες πρέπει να γίνουν έξυπνες για την ανάλυση όλων αυτών των ζουμερών πληροφοριών για τους καταναλωτές για να δημιουργήσουν προσφορές που μιλούν πραγματικά σε κάθε αγοραστή.

Και ενώ όλοι αγαπούν μια καλή έκπτωση, η έρευνα δείχνει ότι τα μη χρηματικά προνόμια μπορεί να είναι εξίσου δελεαστικά για την οικοδόμηση αφοσίωσης. Σκεφτείτε την αποκλειστική πρόσβαση σε νέα προϊόντα ή εξατομικευμένες προτάσεις. Είναι σαν να είσαι μέλος μιας μυστικής λέσχης και ποιος δεν αγαπά αυτό το συναίσθημα;

Διαφορετικά εγκεφαλικά επεισόδια για διαφορετικούς λαούς. Η μελέτη διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές χαμηλού εισοδήματος έχουν να κάνουν με αυτές τις νομισματικές αποταμιεύσεις, ειδικά τη δωρεάν αποστολή. Εν τω μεταξύ, η Gen Z και οι millennials είναι πιο πιθανό να ενθουσιαστούν με μη χρηματικές προσφορές, όπως οι πρώτες βουτιές σε νέα προϊόντα.

Source: PYMNTS Intelligence

Εξατομίκευση είναι το όνομα του παιχνιδιού στον σημερινό κόσμο αγορών. Αλλά δεν είναι πάντα εύκολο να το καταφέρετε. Οι επιχειρήσεις πρέπει να φορέσουν τα καπέλα ντετέκτιβ τους, να βουτήξουν στα δεδομένα και να καταλάβουν πραγματικά τι κάνει τους πελάτες τους να τσιμπήσουν.

Έτσι, την επόμενη φορά που θα λάβετε μια προσφορά που αισθάνεται σαν να έγινε μόνο για εσάς, να ξέρετε ότι υπάρχει πολλή επιστήμη και στρατηγική πίσω από αυτό το τέλειο εξατομικευμένο βήμα. Και για τις επιχειρήσεις, το μήνυμα είναι σαφές: πάρτε προσωπικά ή μείνετε πίσω!

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU