3 λεπτά για ανάγνωση

Πώληση στο TikTok: Αποκαλύφθηκε ο οδηγός καταστημάτων της Ισπανίας

Το TikTok κυκλοφόρησε έναν ολοκληρωμένο οδηγό για πώληση στο TikTok καθώς ετοιμάζεται να ξεκινήσει το TikTok Shop στην Ισπανία. Αυτός ο εκτεταμένος πόρος αποκαλύπτει την εσωτερική λειτουργία της αγοράς TikTok, προσφέροντας κρίσιμες πληροφορίες για εμπόρους που επιθυμούν να ξεκινήσουν τις πωλήσεις στην πλατφόρμα. Οι Ισπανοί πωλητές που κατέχουν αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά μπορούν να αποκτήσουν σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε αυτόν τον ταχέως αναπτυσσόμενο χώρο ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Πώληση στο TikTok: Αποκαλύφθηκε ο οδηγός καταστημάτων της Ισπανίας
Πηγή: Depositphotos

TikTok Shop: Ένα ανερχόμενο αστέρι στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Παρά το γεγονός ότι είναι μια από τις νεότερες αγορές στο τρέχον τοπίο ηλεκτρονικού εμπορίου, το TikTok Shop καθιερώθηκε γρήγορα ως μια εξέχουσα επιλογή, που αγκαλιάστηκε ευρέως από τους χρήστες. Αυτή η ταχεία άνοδος μπορεί να αποδοθεί στη δημοτικότητα της πλατφόρμας ως κοινωνικού δικτύου και στο αγοραστικό ενδιαφέρον που δημιουργείται από το περιεχόμενό της.

Ένα έγκαιρο εγχειρίδιο για Ισπανούς εμπόρους

Καθώς το ισπανικό ντεμπούτο του TikTok Shop διαφαίνεται στον ορίζοντα, πολλοί έμποροι είναι κατανοητά πρόθυμοι να ξεκινήσουν τις πωλήσεις. Ωστόσο, συχνά έχουν πολλές ερωτήσεις σχετικά με τη λειτουργία του. Επομένως, η διεξοδική μελέτη αυτού του οδηγού θα μπορούσε να αποδειχθεί κρίσιμη. Στην πραγματικότητα, για όσους στοχεύουν να αποκτήσουν πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους όταν η αγορά ξεκινήσει τελικά στην Ισπανία, η γνώση αυτών των πληροφοριών είναι απαραίτητη. Επιπλέον, αυτή η προληπτική προσέγγιση μπορεί να θέσει τα θεμέλια για την επιτυχία σε αυτό το νέο εγχείρημα.

TikTok has released a comprehensive guide for selling on TikTok as it prepares to launch TikTok Shop in Spain. This extensive resource reveals the inner workings of the TikTok marketplace, offering crucial insights for merchants eager to start selling on the platform. Spanish sellers who master these key features can gain a significant competitive edge in this rapidly growing eCommerce space.

Source: TikTok Shop Sellers Playbook

Τι υπάρχει μέσα στον οδηγό καταστήματος TikTok

Ο οδηγός διαρθρώνεται σε τρεις κύριες ενότητες: «Αρχική προετοιμασία», «Ξεκινήστε» και «Μάθετε». Η πιο ολοκληρωμένη ενότητα, «Αρχική προετοιμασία», καλύπτει βασικά θέματα όπως:

  • Πολιτικές καταστήματος TikTok
  • Απαιτούμενα δικαιολογητικά
  • Διαδικασία εγγραφής επωνυμίας
  • Ρύθμιση λογαριασμού
  • Διαμόρφωση προώθησης
  • Διαχείριση αποστολών
  • Ερμηνεία μετρήσεων και πρόσβαση σε δεδομένα

Το κεφάλαιο «Ξεκινήστε» περιγράφει όλα όσα χρειάζονται για να ξεκινήσετε τις πωλήσεις στην αγορά. Εξηγεί τα εργαλεία και τους πόρους που διατίθενται για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ για την ενίσχυση των αποτελεσμάτων.

Συνοπτικά, υπάρχουν τρεις βασικοί τρόποι για να ξεκινήσετε τις πωλήσεις: μέσω της καρτέλας προϊόντων, μέσω σύντομων βίντεο ή χρησιμοποιώντας ζωντανές αγορές. Μια άλλη ενδιαφέρουσα επιλογή που περιγράφεται λεπτομερώς στον οδηγό είναι η συνεργασία. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα συνεργατών TikTok Shop μπορεί να είναι ένας εξαιρετικός τρόπος προώθησης προϊόντων συνεργαζόμενοι με δημιουργούς περιεχομένου.

Τέλος, η ενότητα «Μάθηση» παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη διαχείριση διαφημίσεων TikTok και καμπανιών TikTok Shop, επιτρέποντας στους εμπόρους να εκτελούν αποτελεσματικές καμπάνιες στην πλατφόρμα. Αυτός ο οδηγός, μαζί με πληροφορίες που είχαν κοινοποιηθεί προηγουμένως, αναμφίβολα θα βοηθήσει τους προετοιμασμένους πωλητές να ξεκινήσουν όταν το TikTok Shop φτάσει στην Ισπανία.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ
2 λεπτά για ανάγνωση

Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ

Το OpenAI ανακοίνωσε ότι πάνω από ένα εκατομμύριο εταιρείες πληρώνουν πλέον ενεργά για την πλατφόρμα του – την ταχύτερη ανάπτυξη στην ιστορία της πλατφόρμας B2B. Οι πελάτες περιλαμβάνουν τράπεζες, αλυσίδες λιανικής και φαρμακευτικούς γίγαντες. Είναι ενδιαφέρον ότι οι αριθμοί αυξάνονται εν μέρει χάρη στους τακτικούς χρήστες του ChatGPT.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες

Ο γαλλικός εποπτικός οργανισμός καταναλωτών, που ονομάζεται DGCCRF, αποκάλυψε απαγορευμένα προϊόντα σε έξι μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αναφέρει το Reuters. Πέρα από τη Shein, η οποία ήταν ήδη υπό έλεγχο, η έρευνα αποκάλυψε σοβαρά ζητήματα σε άλλους διαδικτυακούς γίγαντες λιανικής – συμπεριλαμβανομένης της Amazon.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων
3 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων

Ενώ οι επιχειρήσεις επενδύουν το 90% των προϋπολογισμών SEO στη Google, οι πελάτες τους στην πραγματικότητα αναζητούν αλλού. Μια ανάλυση 1,5 δισεκατομμυρίου αναζητήσεων από το πρακτορείο Rise at Seven δείχνει ότι η Google έχει πλέον μόλις το 34,5% της συνολικής δραστηριότητας αναζήτησης. Τα υπόλοιπα? YouTube, TikTok και Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU