3 λεπτά για ανάγνωση

Πώς η οπτική αναζήτηση του Pinterest αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο ανακαλύπτουμε και ψωνίζουμε

Το Pinterest δείχνει ότι όταν πρόκειται για γούστο και στυλ, οι λέξεις μερικές φορές δεν αρκούν. Μια εικόνα μπορεί να χτυπήσει ακριβώς αυτό που θα δυσκολευόσασταν να αναζητήσετε με κείμενο. Μέσω οπτικής αναζήτησης, μπορεί να οδηγήσει τους χρήστες στο ακριβές προϊόν χωρίς ούτε μία γραπτή λέξη. Και νέα δεδομένα δείχνουν ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι το κάνουν αυτό.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Πώς η οπτική αναζήτηση του Pinterest αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο ανακαλύπτουμε και ψωνίζουμε
Πηγή: Depositphotos: Photo by Gesrey (edited in Canva Pro)

Καλύψαμε τις πρώτες συμβουλές για το πού κατευθύνεται το Pinterest με οπτική αναζήτηση πριν. Τώρα, ωστόσο, προκύπτουν δεδομένα που δείχνουν ότι αυτό δεν είναι απλώς ένα όραμα, αλλά μια πραγματική αλλαγή της συμπεριφοράς των χρηστών.

Σε μια ανεξάρτητη μελέτη της Adobe, το 73% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το Pinterest προσφέρει καλύτερα οπτικά αποτελέσματα από τις παραδοσιακές μηχανές αναζήτησης. Ακόμη πιο ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι το 36% των ερωτηθέντων ξεκινούν την αναζήτησή τους απευθείας στο Pinterest, όχι στο Google ή σε άλλες παραδοσιακές μηχανές αναζήτησης.

Το Pinterest βασίζεται στην επιθυμία για ανακάλυψη και εξατομίκευση. Η οπτική αναζήτηση μπορεί να καθοδηγήσει τους χρήστες από μια γενική ιδέα σε ένα πολύ συγκεκριμένο προϊόν που αντικατοπτρίζει το γούστο τους.

Αυτός ο τρόπος ανακάλυψης είναι ιδιαίτερα κοντά στη νεότερη γενιά – δεν ψάχνουν με λέξεις, αλλά με μάτια. Αυτό που τους ενδιαφέρει δεν προέρχεται από έναν ακριβή όρο, αλλά από μια εντύπωση, διάθεση ή αισθητική. Και αυτό ισχύει όχι μόνο όταν αναζητάτε έμπνευση, αλλά και για πραγματικές αγορές.

Pinterest consumer search data showing design inspiration leads at 62%, followed by recipes 47%, DIY tips 45%, fashion 29%

Source: Adobe Study

Τα γραφικά του Pinterest μπορούν να κάνουν ό,τι δεν μπορούν οι λέξεις-κλειδιά

Στο Pinterest, δεν έχει να κάνει μόνο με αυτό που ψάχνετε, αλλά και με το πώς το αναζητάτε. Φανταστείτε ότι δημιουργείτε έναν χώρο γραφείου στο σπίτι. Συναντάτε μια εικόνα που σας αρέσει με την ατμόσφαιρά της, αλλά ίσως να μην ξέρετε αμέσως τι ακριβώς τράβηξε την προσοχή σας. Κάνετε κλικ στην οπτική αναζήτηση και το Pinterest αρχίζει να σας προσφέρει παρόμοιες καρέκλες, λάμπες ή ράφια που ταιριάζουν με το συνολικό στυλ.

Σταδιακά, ανακαλύπτετε ακριβώς εκείνα τα κομμάτια που πιθανότατα δεν θα βρίσκατε ποτέ μέσω της παραδοσιακής αναζήτησης, επειδή οι σωστές λέξεις δεν θα σας είχαν περάσει από το μυαλό.

Τι σημαίνει αυτό για τα e-shops;

Το Pinterest ενθαρρύνει ρητά τις επωνυμίες να επανεξετάσουν τις στρατηγικές αναζήτησής τους. Όσοι θέλουν να είναι ορατοί στο Pinterest πέρα από τα παραδοσιακά ερωτήματα κειμένου θα πρέπει να επικεντρωθούν σε αυτά τα τρία βήματα:

  1. Ενημερώστε τον κατάλογο προϊόντων σας – ανεβάστε τον στο Pinterest μαζί με όλα τα σημαντικά μεταδεδομένα: επωνυμία, χρώμα, τιμή, μέγεθος. Αυτό βοηθά τον αλγόριθμο να κατανοήσει καλύτερα πότε να εμφανίζει το προϊόν σας.
  2. Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες lifestyle – τα προϊόντα στο ευρύτερο πλαίσιο (π.χ. έπιπλα σε εσωτερικούς χώρους, μόδα σε άτομα) εμφανίζονται περισσότερο στις αναζητήσεις. Το Pinterest προσφέρει ακόμη και ένα δημιουργικό εργαλείο Performance+ που δημιουργεί αυτόματα φόντο για κάθε προβολή προϊόντος.
  3. Ενεργοποίηση στόχευσης Performance+ – αυτή η λειτουργία επεκτείνει την προσέγγιση χρηστών διαφημίσεων με βάση την ομοιότητα της εικόνας, χωρίς να χρειάζεται να ορίσετε νέες λέξεις-κλειδιά ή ενδιαφέροντα.
Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU