Οι καιροί είναι δύσκολοι, ας το παραδεχτούμε. Οι γονείς του Ηνωμένου Βασιλείου, για παράδειγμα, ξόδεψαν σχεδόν 1335 εκατομμύρια λίρες για βασικά στοιχεία επιστροφής στο σχολείο πέρυσι, αλλά έπρεπε να αναζητήσουν ευκαιρίες και να σφίξουν τις πένες. Αν και τα πράγματα φαίνεται να βελτιώνονται κάπως φέτος, οι καταναλωτές εξακολουθούν να παρακολουθούν τα πορτοφόλια τους. Ως εκ τούτου, μεγάλες εταιρείες όπως η M&S διατηρούν σταθερές ενιαίες τιμές.
Πώς λοιπόν μπορείτε να διασφαλίσετε ότι οι επιλεκτικοί μαθητές και οι αγχωμένοι γονείς θα στραφούν πρώτα στο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας; Ας εξερευνήσουμε μερικές τακτικές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου που αλλάζουν το παιχνίδι και θα σας επιτρέψουν να αυξήσετε τις πωλήσεις πιο γρήγορα από ποτέ.
Κατανόηση της νοοτροπίας του αγοραστή πίσω στο σχολείο
Πρώτα απ ‘όλα, ας μπούμε στο μυαλό των πελατών μας. Γονείς και παιδιά αναζητούν λύσεις σε αυτές τις καυτές ανησυχίες:
- Είναι δροσερό; (γιατί κανείς δεν θέλει να είναι ο νεαρός που κουβαλάει τη «λάθος» τσάντα)
- Είναι δικαιολογημένες οι δαπάνες;
- Το κλειδί είναι η ποιότητα και η αξία. Θα ταιριάζει;
- Είναι φιλικό προς το περιβάλλον; (η βιωσιμότητα υπερβαίνει την απλή χρήση τσιτάτων αυτές τις μέρες)
Κοινωνική απόδειξη: Το σιωπηλό όπλο σας
Εδώ, τώρα, τα πράγματα αρχίζουν να γίνονται ενδιαφέροντα – μηνύματα κοινωνικής απόδειξης. Αυτό το έξυπνο εργαλείο εξετάζει τις τάσεις και τις συμπεριφορές αγορών σε πραγματικό χρόνο και, στη συνέχεια, παρέχει σχετικές πληροφορίες στους καταναλωτές σας. Για κάθε πελάτη, είναι σαν να έχετε έναν συνεχώς ενεργό, εξαιρετικά ευκρινή βοηθό πωλήσεων. Δείτε πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε:
- Μηνύματα τάσης: Αναδείξτε τα μοντέρνα πράγματα σας! Πείτε στους γονείς ποια προϊόντα—όπως “36 που αγοράστηκαν την τελευταία ώρα”—πετάνε από τα εικονικά ράφια. Είναι μια απλή προσέγγιση για τον εντοπισμό των πολύ βασικών στοιχείων.
- Αποδώστε τα μηνύματα τονίζοντας το θετικό. Επισημάνετε σημαντικά χαρακτηριστικά όπως “οργανικό βαμβάκι” ή “στεγανό” για να καθοδηγήσετε τους πελάτες προς αυτό ακριβώς που χρειάζονται.
- Μηνύματα κριτικής: Αφήστε τους ευχαριστημένους καταναλωτές σας να μιλήσουν από μόνοι τους! Μοιραστείτε τα συγκεντρωμένα στατιστικά στοιχεία κριτικών, όπως “Το 74% λέει ότι το μέγεθος είναι μεγάλο” για να αυξήσετε την εμπιστοσύνη και να μειώσετε τις αποδόσεις.
- Τα μηνύματα μετοχών σας βοηθούν να είστε επείγοντες! Ενημερώστε τους πελάτες όταν εξαντλούνται τα περιζήτητα προϊόντα. Εμπιστευτείτε μας. Κανείς δεν θέλει να χάσει αυτό το ιδανικό φόρεμα της πρώτης ημέρας.
Κάνοντάς το να λειτουργεί για εσάς
Η ομορφιά των μηνυμάτων κοινωνικής απόδειξης είναι η ευελιξία τους. Μπορείτε να το προσαρμόσετε ώστε να ταιριάζει στο στυλ της επωνυμίας σας και στις ανάγκες των πελατών σας. Είτε στοχεύετε οικογένειες που έχουν επίγνωση του προϋπολογισμού είτε οικολογικούς πολεμιστές, αυτά τα μηνύματα μπορούν να βοηθήσουν τους αγοραστές να πλοηγηθούν στο κατάστημά σας με ευκολία.
Θυμηθείτε, τα ψώνια πίσω στο σχολείο μπορεί να είναι αγχωτικά, αλλά με αυτές τις στρατηγικές στην εργαλειοθήκη σας, θα είστε ο ήρωας που θα το κάνει παιχνιδάκι. Καλή πώληση, και εδώ είναι μια επιτυχημένη σεζόν επιστροφής στο σχολείο!