
1. Μάθετε όσο μπορείτε για τις λέξεις-κλειδιά
- Βρείτε χρήσιμους όρους που λαμβάνουν πολλές αναζητήσεις αλλά δεν έχουν μεγάλο ανταγωνισμό. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Semrush, το Ahrefs ή το Google Keyword Planner για να το κάνετε αυτό.
- Κατανόηση της πρόθεσης αναζήτησης: Εξετάζοντας τις λέξεις-κλειδιά, μπορείτε να καταλάβετε τι αναζητούν οι χρήστες, όπως αν θέλουν πληροφορίες, ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Αυτό βοηθά να διασφαλιστεί ότι οι χρήστες λαμβάνουν περιεχόμενο που ταιριάζει στις ανάγκες τους.
2. Βεβαιωθείτε ότι το υλικό σας είναι καλό
- Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι μοναδικό, καλά οργανωμένο και χρήσιμο (δώστε προσοχή στην ποιότητα). Στην Google αρέσει περιεχόμενο που ανταποκρίνεται στις επιθυμίες των χρηστών και ακολουθεί τους κανόνες E-E-A-T.
- Μιλήστε για διαφορετικά μέρη του θέματος χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά και υποθέματα που συνδέονται με αυτά. Αυτό θα βοηθήσει την ανάρτησή σας
3. Κάντε τα πράγματα στη σελίδα να λειτουργούν καλύτερα
- Τίτλος και μετα-περιγραφή: Χρησιμοποιήστε τον όρο-στόχο σας στον τίτλο και γράψτε μια ενδιαφέρουσα μετα-περιγραφή για να λάβετε περισσότερα κλικ. Οι πληροφορίες θα πρέπει να συνοψιστούν καλά στη μετα-περίληψη.
- Ο κύριος τίτλος πρέπει να είναι H1 και οι υπότιτλοι πρέπει να είναι H2–H6. Αυτό θα σας βοηθήσει να οργανώσετε το γράψιμό σας. Με αυτό, το κείμενο είναι ευανάγνωστο και οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να καταλάβουν τη σειρά των λέξεων.
4. Βοηθήστε τους ανθρώπους να το διαβάσουν καλύτερα
- Γράψτε σε σύντομες παραγράφους και προτάσεις: Μην δίνετε στους αναγνώστες σας πάρα πολλές πληροφορίες ταυτόχρονα. Χωρίστε το σε κομμάτια που είναι απλά κατανοητά.
- Τοποθετήστε εικόνες, βίντεο ή παρουσιάσεις διαφανειών στις αναρτήσεις σας για να τις κάνετε πιο ενδιαφέρουσες. Βεβαιωθείτε ότι όλες οι εικόνες σας έχουν εναλλακτικό κείμενο με λέξεις-κλειδιά που είναι σημαντικές για αυτές.
5. Κάντε συνδέσεις μεταξύ εργαλείων εντός και εκτός της εταιρείας
- Σύνδεση εσωτερικά: Συμπεριλάβετε συνδέσεις σε άλλες αναρτήσεις ιστολογίου που είναι συνδεδεμένες με αυτήν. Αυτό θα βοηθήσει τους ανθρώπους να βρουν το δρόμο τους γύρω από τον ιστότοπό σας και να βελτιώσουν τη δομή του, η οποία μπορεί επίσης να βοηθήσει το SEO σας.
- Εξωτερικοί σύνδεσμοι: Προσθέστε συνδέσμους σε αξιόπιστες εξωτερικές πηγές για να δώσετε στον ιστότοπό σας περισσότερες πληροφορίες και αξία και να ενισχύσετε την αξιοπιστία σας.
6. Διορθώστε τον ιστότοπό σας έτσι ώστε τα επισημασμένα αποσπάσματα να λειτουργούν καλύτερα.
- Συγκεντρώστε το περιεχόμενό σας με τρόπο που απαντά αμέσως σε συνήθεις ερωτήσεις. Για παράδειγμα, χρησιμοποιήστε λίστες ή σύντομες έννοιες. Αυτό αυξάνει τις πιθανότητες τα στοιχεία σας να βρίσκονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
7. Διατηρήστε τις πληροφορίες ενημερωμένες
- Διατηρήστε ενημερωμένες τις παλαιότερες αναρτήσεις προσθέτοντας νέες πληροφορίες, εικόνες και συνδέσμους. Αυτό θα τους βοηθήσει να παραμείνουν ενημερωμένοι και να τους βοηθήσουν να κατατάσσονται υψηλότερα με την πάροδο του χρόνου.
8. Παρακολουθήστε πώς πηγαίνουν τα πράγματα
- Χρησιμοποιήστε εργαλεία παρακολούθησης, για να δείτε πόσο καλά αποδίδουν οι δημοσιεύσεις σας όσον αφορά την αλληλεπίδραση των χρηστών μαζί τους και την επίσκεψη στον ιστότοπό σας. Προσαρμόστε τις ιδέες σας με βάση το τι λειτουργεί καλύτερα για το κοινό σας.
- Εάν χρησιμοποιείτε αυτές τις συμβουλές, θα πρέπει να μπορείτε να κάνετε τις αναρτήσεις ιστολογίου σας φιλικές προς το SEO. Αυτό θα τους κάνει να εμφανίζονται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης και να έχουν περισσότερους δωρεάν επισκέπτες στον ιστότοπό σας.
Συχνές ερωτήσεις
Ποια είναι τα καλύτερα εργαλεία για έρευνα λέξεων-κλειδιών;
Η επιλογή του σωστού εργαλείου έρευνας λέξεων-κλειδιών εξαρτάται από τις συγκεκριμένες ανάγκες σας, είτε χρειάζεστε ολοκληρωμένα αναλυτικά στοιχεία είτε απλές προτάσεις. Τα εργαλεία επί πληρωμή όπως το Semrush και το Ahrefs προσφέρουν εκτεταμένες δυνατότητες κατάλληλες για σοβαρούς επαγγελματίες SEO, ενώ δωρεάν εργαλεία όπως το Google Keyword Planner και το AnswerThePublic παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες χωρίς κανένα κόστος.