4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να βρείτε λέξεις-κλειδιά για SEO

Το σύστημα αναζήτησης της Google χρησιμοποιεί περισσότερα από 200 πράγματα για να αποφασίσει πώς να ταξινομήσει τους ιστότοπους. Η πραγματοποίηση πολλών μελετών σχετικά με τις λέξεις-κλειδιά είναι σημαντική εάν θέλετε ο ιστότοπός σας να ξεχωρίζει. Η εύρεση των σωστών λέξεων-κλειδιών που μιλούν στο κοινό σας θα σας βοηθήσει να βρείτε ένα καλό σχέδιο που θα ανεβάσει τις σελίδες σας στις τάξεις των μηχανών αναζήτησης και θα τους φέρει σταθερή δωρεάν επισκεψιμότητα. Αυτός ο σημαντικός οδηγός έρευνας λέξεων-κλειδιών θα μιλήσει για το πόσο σημαντικό είναι και θα σας δείξει πώς να βρείτε τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά για το περιεχόμενό σας, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι ταιριάζουν με αυτό που αναζητούν οι χρήστες.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Πώς να βρείτε λέξεις-κλειδιά για SEO
Πηγή: Depositphotos

Πώς να κατανοήσετε τις λέξεις-κλειδιά

Οι λέξεις-κλειδιά είναι λέξεις και προτάσεις που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία και τη βελτίωση διαδικτυακού περιεχομένου. Μερικές φορές ονομάζονται επίσης λέξεις-κλειδιά SEO. Στα μάτια ενός πιθανού πελάτη, είναι οι λέξεις που βάζουν στη γραμμή αναζήτησης που περιγράφουν καλύτερα τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που θέλουν να βρουν ή την ερώτηση που θέλουν να θέσουν. Για τους εμπόρους, προσεκτικά επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά λένε στις μηχανές αναζήτησης για το περιεχόμενο της σελίδας σας και τους βοηθούν να το κατατάξουν και να το προτείνουν.

Οι λέξεις-κλειδιά μπορούν να σας πουν πολλά για το πώς σκέφτεται και αισθάνεται το κοινό σας, καθώς και τι θέλουν και χρειάζονται – πρόθεση λέξης-κλειδιού. Η χρήση των σωστών λέξεων-κλειδιών στο γράψιμό σας μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την επιτυχία της επιχείρησής σας. Οι λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούνται συνήθως για βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) ή γενικό μάρκετινγκ. Ο στόχος είναι οι όροι αναζήτησης ενός πελάτη να ταιριάζουν με λέξεις-κλειδιά στον ιστότοπό σας.

Γιατί είναι σημαντική η έρευνα λέξεων-κλειδιών

Οι όροι στον ιστότοπό σας περιγράφουν την επιχείρησή σας και τι πουλάτε. Ωστόσο, οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google χρησιμοποιούν τον αριθμό και την ποιότητα των λέξεων-κλειδιών στο περιεχόμενό σας για να αποφασίσουν πού να τοποθετήσουν τον ιστότοπό σας σε μια σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP). Περισσότερη επισκεψιμότητα και έκθεση προέρχονται από υψηλότερες βαθμολογίες SERP. Στην πραγματικότητα, περίπου το 32% όλων των κλικ πηγαίνουν στο πρώτο αποτέλεσμα σε μια αναζήτηση Google.

Κάνοντας έρευνα λέξεων-κλειδιών, μπορείτε να βρείτε τους καλύτερους όρους που είναι τόσο δημοφιλείς όσο και συγκεκριμένοι. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να ικανοποιήσετε τις ανάγκες των πελατών πριν καν το γνωρίζουν. Η χρήση καλών λέξεων-κλειδιών σε αναρτήσεις ιστολογίου, άρθρα ή λεπτομέρειες προϊόντων μπορεί να βοηθήσει τον ιστότοπό σας να κατατάσσεται υψηλότερα, γεγονός που θα φέρει περισσότερους επισκέπτες και θα σας βοηθήσει να νικήσετε τους ανταγωνιστές σας.

By doing keyword research, you can find the best terms that are both popular and specific. This way, you can meet customers' needs before they even know it. Using good keywords in blog posts, articles, or product details can help your website rank higher, which will bring in more visitors and help you beat your competitors.

Source: Depositphotos

Πώς να ξεκινήσετε να κάνετε έρευνα λέξεων-κλειδιών

Πριν ξεκινήσετε με την έρευνα λέξεων-κλειδιών για να βελτιώσετε το γράψιμό σας, θα πρέπει να εξοικειωθείτε με ορισμένες βασικές ιδέες:

  • Οι λέξεις-κλειδιά εστίασης είναι ο κύριος όρος για τον οποίο θέλετε να ταξινομήσετε και να τις συμπεριλάβετε σκόπιμα στον τίτλο, τη διεύθυνση URL, τη μετα-περιγραφή και το κείμενό σας
  • Οι λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς είναι συγκεκριμένες φράσεις με τρεις ή περισσότερες λέξεις που χρησιμοποιούν συχνά οι αγοραστές που βρίσκονται πιο μακριά στον κύκλο αγοράς
  • Η κατανόηση του στόχου του ερωτήματος αναζήτησης ενός χρήστη ονομάζεται έννοια λέξης-κλειδιού
  • Ο μηνιαίος όγκος αναζήτησης ή MSV είναι ο μέσος αριθμός αναζητήσεων μιας λέξης-κλειδιού για κάθε μήνα
  • Τοπική αρχή σημαίνει επίδειξη των γνώσεων του ιστότοπού σας μέσω λεπτομερούς περιεχομένου που συνδέεται με άλλο περιεχόμενο

Διεξαγωγή έρευνας σχετικά με λέξεις-κλειδιά

Για να βρείτε τις λέξεις-κλειδιά που χρειάζεστε για να προσελκύσετε τα άτομα που θέλετε και να δημιουργήσετε μια ισχυρή στρατηγική λέξεων-κλειδιών, ακολουθήστε τα εξής βήματα:

  • Πληκτρολογήστε γενικά ζητήματα που σχετίζονται με τη θέση σας
  • Προσθήκη όρων αναζήτησης που μπορεί να χρησιμοποιούν οι χρήστες για να βρίσκουν κάθε θέμα
  • Βρείτε λέξεις αναζήτησης που το συνοδεύουν
  • Ελέγξτε την ισχύ των λέξεων-κλειδιών
  • Μάθετε πώς κατατάσσεστε στον τομέα σας
  • Ελέγξτε το στόχο αναζήτησης

Διατήρηση σταθερής κατάταξης λέξεων-κλειδιών

Για να διατηρήσετε τα αποτελέσματα των λέξεων-κλειδιών σας υψηλά, μάθετε για τις αλλαγές στον αλγόριθμο και ενημερώστε συχνά το περιεχόμενό σας. Βρείτε νέες πιθανότητες και δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά που μπορεί να βοηθήσουν το περιεχόμενό σας να κατατάσσεται υψηλότερα.

Μην ξεχνάτε ότι η μελέτη λέξεων-κλειδιών είναι μόνο το πρώτο βήμα στο σχέδιο SEO σας. Βεβαιωθείτε ότι όλο το περιεχόμενό σας είναι χρήσιμο, ευανάγνωστο και πλήρες εάν θέλετε πραγματικά να ξεχωρίζετε. Το on-page SEO είναι σημαντικό και ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι απλός στη χρήση και να λειτουργεί καλά σε τηλέφωνα.
Το να είστε υπομονετικοί καθώς ανεβαίνετε αργά τα SERP είναι σημαντικό για το οργανικό SEO, το οποίο απαιτεί χρόνο. Με την πάροδο του χρόνου, η επισκεψιμότητα και η έκθεση του ιστότοπού σας θα βελτιωθούν εάν συνεχίσετε και χρησιμοποιήσετε τις σωστές μεθόδους.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πώς να χειριστείτε τις βασικές ενημερώσεις Google
3 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να χειριστείτε τις βασικές ενημερώσεις Google

Οι Βασικές ενημερώσεις Google μετασχηματίζουν τακτικά τους αλγόριθμους αναζήτησης για να βελτιώσουν την ποιότητα και την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων. Ωστόσο, αυτές οι ενημερώσεις μπορούν να επηρεάσουν την κατάταξη των ιστότοπων στην αναζήτηση, επηρεάζοντας την ορατότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Τι πρέπει να κάνετε όταν οι ιστότοποί σας αρχίσουν να χάνουν επισκεψιμότητα από τις Βασικές ενημερώσεις Google;

Ανάγνωση άρθρου
Οδηγός στρατηγικής SEO βίντεο: Διπλασιάστε τις μετατροπές ηλεκτρονικού εμπορίου σας
5 λεπτά για ανάγνωση

Οδηγός στρατηγικής SEO βίντεο: Διπλασιάστε τις μετατροπές ηλεκτρονικού εμπορίου σας

Η συμπερίληψη μιας ισχυρής στρατηγικής SEO βίντεο δεν είναι προαιρετική στη σκηνή του ηλεκτρονικού εμπορίου. Είναι μάλλον απαραίτητο. Η προσέλκυση καταναλωτών, η βελτίωση της προβολής των προϊόντων και η αύξηση των μετατροπών έχουν επιτευχθεί με μεγάλη επιτυχία χρησιμοποιώντας περιεχόμενο βίντεο. Αυτό το άρθρο παρουσιάζει αποτελεσματικές προσεγγίσεις για τη μεγιστοποίηση του περιεχομένου βίντεο, προκειμένου να αυξηθεί […]

Ανάγνωση άρθρου
Πώς να βελτιστοποιήσετε τις αναρτήσεις ιστολογίου για SEO
3 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να βελτιστοποιήσετε τις αναρτήσεις ιστολογίου για SEO

Εάν θέλετε περισσότερη δωρεάν επισκεψιμότητα και περισσότερα άτομα να δουν τον ιστότοπό σας, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι αναρτήσεις ιστολογίου σας είναι φιλικές προς το SEO. Η βελτιστοποίηση του ιστολογίου σας για τις μηχανές αναζήτησης είναι ζωτικής σημασίας για την αύξηση της προβολής και την προσέλκυση περισσότερων αναγνωστών. Με την εφαρμογή βασικών στρατηγικών SEO […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+