13 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να γίνετε ειδικός της ΔΕΗ

Εάν ενδιαφέρεστε για το μάρκετινγκ, σας αρέσουν οι αριθμοί και σας αρέσει να τους μεταφράζετε σε κάτι που μπορεί να αποφέρει αποτελέσματα για κάποιον και να σας βγάλει χρήματα, τότε μια δουλειά ως ειδικός της ΔΕΗ μπορεί να είναι κατάλληλη για εσάς. Ωστόσο, υπάρχουν αρκετές παγίδες και αγώνες στην πορεία, και ίσως είναι καλή ιδέα να τις σκεφτείτε τουλάχιστον πριν δεσμευτείτε σε αυτό το είδος εργασίας.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Πώς να γίνετε ειδικός της ΔΕΗ
Πηγή: Depositphotos

Πρώτα απ ‘όλα, όπως λένε για οποιαδήποτε δουλειά, πρέπει να την απολαύσετε. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να απολαμβάνετε να κάνετε κλικ σε καμπάνιες και αριθμούς παρακολούθησης όλη σας τη ζωή. Πρέπει να απολαμβάνετε την παροχή αποτελεσμάτων για τους πελάτες σας στους διαφημιστικούς λογαριασμούς που διαχειρίζεστε ή στα άτομα που είστε υπεύθυνοι για τη διαχείρισή τους.

Πρόκειται επίσης για λογοδοσία, επειδή ασχολείστε με οικονομικά. Αλλά δεν μπορείτε να το κάνετε χωρίς διασκέδαση και εκπλήρωση. Πρέπει λοιπόν να το σκεφτείτε αυτό και να σκεφτείτε πολύ προσεκτικά σε τι μπαίνετε. Εάν εργάζεστε με τα οικονομικά κάποιου, πρέπει επίσης να σκεφτείτε το γεγονός ότι η προσέγγισή σας μπορεί να καθορίσει εάν θα έχει κέρδος ή ζημία στο τέλος του μήνα. Και τέλος, το γεγονός ότι μπορεί να καταστρέψετε την επιχείρηση κάποιου επειδή δεν θέλατε να κάνετε κάτι. Εάν το κάνετε μόνο για τα χρήματα – παρακαλώ μην το κάνετε.

Προκλήσεις του έργου της ΔΕΗ

Ο ειδικός της ΔΕΗ αντιμετωπίζει αρκετές προκλήσεις στο έργο του. Θα προσπαθήσουμε να απαριθμήσουμε τα κύρια που πιθανότατα θα έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στο αν αποφασίσετε να κάνετε αυτή τη δουλειά ή καταλήξετε να λέτε ότι πιθανότατα δεν είναι για εσάς.

  • Διαχείριση άγχους – Όπως αναφέραμε παραπάνω, εργάζεστε με τα χρήματα των πελατών. Αυτό είναι ακόμη πιο σημαντικό για μικρότερους πελάτες που λειτουργούν με απόδοση PPC παρά για μεγάλες εταιρείες με προκαθορισμένους προϋπολογισμούς δημιουργίας επωνυμίας. Πρέπει να θυμάστε ότι οι πελάτες περιμένουν αποτελέσματα από εσάς. Αναμένουν αυτά τα αποτελέσματα με τη μορφή απόδοσης της διαφημιστικής τους επένδυσης. Συχνά, αναμένουν αυτά τα αποτελέσματα πολύ πιο γρήγορα από ό, τι θα μπορούσατε να συμφωνήσετε εκ των προτέρων.
  • Χωρίς ρεπό –  Αυτό μπορεί να ερμηνευτεί με πολλούς τρόπους, αλλά αν είστε ελεύθερος επαγγελματίας ή το μόνο άτομο στο τμήμα ΔΕΗ μιας εταιρείας, βασικά δεν μπορείτε να κάνετε διακοπές. «Δεν μπορείς» καν να αρρωστήσεις. Στην πραγματικότητα, δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα επειδή οι καμπάνιες εξακολουθούν να εκτελούνται. Ο πελάτης σας δεν έχει την πολυτέλεια να απενεργοποιήσει τις διαφημίσεις μόνο και μόνο επειδή αποφασίζετε να αρρωστήσετε, επειδή θα είχε τεράστιο αντίκτυπο στην επιχείρησή του. Είναι διαφορετικό στα πρακτορεία, φυσικά, όπου οι άνθρωποι ξέρουν πώς να καλύπτουν ο ένας τον άλλον.
  • Επιπτώσεις στην υγεία – Αυτό είναι ίσως λιγότερο συγκεκριμένο για την εργασία της ΔΕΗ από ό, τι για την εργασία γραφείου γενικά. Ωστόσο, όταν συνδυάζεται με τους παράγοντες άγχους για τους οποίους γράψαμε στο πρώτο σημείο, μπορεί να είναι πιο συγκεκριμένο. Σε κάθε περίπτωση, αργά ή γρήγορα η πλάτη σας θα αρχίσει να δίνει αν καθίσετε για μεγάλο χρονικό διάστημα. Δηλαδή, δεν σηκώνεστε καν από την καρέκλα σας για να βάλετε κάποια αρχεία σε ένα ράφι επειδή δεν υπάρχουν στη δουλειά σας. Και αν είστε σοβαροί για τη δουλειά σας, τελικά θα αρχίσετε να χρειάζεστε μαγνήσιο και θα πρέπει να κάνετε σημαντικές αλλαγές στον τρόπο ζωής για να αντεπεξέλθετε. Τα αθλήματα δύναμης όπως το κολύμπι, το τρέξιμο ή η προπόνηση με βάρη είναι ένας καλός τρόπος για να «επιβιώσετε» μακροπρόθεσμα.

Οφέλη από την εργασία ως ειδικός της ΔΕΗ

Από την άλλη, υπάρχουν πλεονεκτήματα. Αυτά, τουλάχιστον κατά την άποψή μας, υπερτερούν μαζικά των μειονεκτημάτων, αν και δεν πρέπει να υποτιμούμε το άγχος που μπορεί να μην υπάρχει τόσο σε άλλες θέσεις εργασίας.

  • Ασφαλής εργασία γραφείου – Μπορεί να ακούγεται αστείο, αλλά αυτή είναι μια τυπική δουλειά γραφείου που πολλοί άνθρωποι βρίσκουν πολύ ικανοποιητική στον πυρήνα της. Δεν χρειάζεται να λερωθείς με τίποτα και δεν χρειάζεται να πας πουθενά. «Δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα. Έχω επίσης εγκαταλείψει εντελώς να πηγαίνω σε πελάτες. Δεν είναι απαραίτητο, και παρόλο που πιθανότατα δεν είναι πολύ δημοφιλές αυτό που γράφω – οι φυσικές επισκέψεις είναι υπερτιμημένες. Τακτοποιείτε τι χρειάζεστε σε μια διαδικτυακή συνάντηση διάρκειας μίας ώρας και συνεχίζετε τη δουλειά.
  • Ευκαμψία- Δεν έχουμε χρησιμοποιήσει ξυπνητήρι εδώ και χρόνια και τα περισσότερα πρωινά μας είναι σίγουρα πιο ευχάριστα. Επιπλέον, έχετε σίγουρα ευέλικτο ωράριο εργασίας, καθώς δεν έχει σημασία αν αρχίσετε να βελτιστοποιείτε τις καμπάνιες στις 7 π.μ. ή στις 8 π.μ. Δεν πρόκειται να κάνετε θαύματα εκείνη την ώρα ούτως ή άλλως, επειδή η ΔΕΗ έχει να κάνει με σταδιακές αλλαγές, υλοποιήσεις, δοκιμές και ακολουθώντας μια στρατηγική με την πάροδο του χρόνου.
  • Χρήματα- Τελευταίος αλλά εξίσου σημαντικός, πρόκειται για χρήματα. Ως ειδικός της ΔΕΗ, ουσιαστικά ανταμείβεστε από το πόσα μπορείτε να παραδώσετε στους πελάτες σας με τη μορφή πραγματικής συνεισφοράς στην επιχείρησή τους. Κατά μέσο όρο, η αμοιβή σας είναι πιθανό να είναι υψηλότερη από αυτή άλλων επαγγελματιών μάρκετινγκ και καθώς οι δεξιότητές σας αυξάνονται, είναι βέβαιο ότι θα αυξήσετε τις δυνατότητες κέρδους σας.
  • Ελευθερία- Ως έμπορος PPC, μπορείτε να εργαστείτε από οπουδήποτε. Μπορείτε να εργαστείτε από το σπίτι ως ελεύθερος επαγγελματίας ή ακόμα και ως υπάλληλος εάν το επιτρέπει ο εργοδότης σας. Μπορείτε να παραλάβετε και να πάτε στην Ταϊλάνδη ή τις Μαλδίβες και να εργαστείτε από εκεί. Δεν έχει σημασία.

Source: Depositphotos

Μπορεί κανείς να το κάνει αυτό;

Ασφαλώς όχι. Και δεν αρκεί να το απολαύσετε. Η λογική σκέψη είναι απαραίτητη, κυρίως επειδή εργάζεστε με μηχανές. Οι μηχανές θα συμπεριφέρονται λογικά απέναντί σας και θα πρέπει να αξιολογήσετε αυτή τη λογική. Πρέπει λογικά να καταλάβετε τι θα συμβεί σε ένα μήνα αν αυξήσουμε την τιμή του x κατά 20% και τι θα συμβεί αν το μειώσουμε. Εάν δεν είστε σίγουροι, είναι καλύτερο να κάνετε ένα τεστ λογικής σκέψης. Επιπλέον, το άλφα και το ωμέγα αυτής της εργασίας είναι οι καλές δεξιότητες διαχείρισης χρόνου και σχεδιασμού έργου.

Πώς να ξεκινήσετε

  • (Εσύ) δεν χρειάζεσαι σχολείο – Θα ξεκινήσουμε με αυτό που σίγουρα δεν “χρειάζεστε” – σχολείο. Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι κανένα σχολείο δεν θα σας διδάξει πρακτική ΔΕΗ (μπορείτε να δοκιμάσετε μερικά διαδικτυακά μαθήματα). Είναι σίγουρα καλό να έχετε μια σχολή επικεντρωμένη στο μάρκετινγκ ή την επιστήμη των υπολογιστών ή οποιοδήποτε άλλο τεχνικό πεδίο που θα σας προδιαθέσει σε αυτό. Ειδικά για έναν πιθανό εργοδότη, αυτό θα παίξει μεγάλο ρόλο στην απόφασή του να σας προσλάβει.
  • Παίξτε – Ακριβώς. Αν θέλετε να μπείτε σε αυτό, ξεκινήστε παίζοντας μαζί του. Μόνοι σας. Δημιουργήστε έναν ιστότοπο, ίσως ακόμη και έναν δοκιμαστικό στο WordPress για την υπηρεσία XY και παίξτε. Δημιουργήστε έναν λογαριασμό Google Ads κάτω από το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας, εκτελέστε μερικές καμπάνιες και δείτε πώς λειτουργεί. Πιστέψτε με – οι £ 50 που επενδύετε σε αυτό θα πληρώσουν για τον εαυτό τους πολλές φορές.
  • Ασχοληθείτε – Εσωτερικά ή σε ένα πρακτορείο.

α)Inhouse – Αυτό που σημαίνει αυτή η επιλογή είναι ότι θα κάνετε την πλευρά του πελάτη. Είναι σίγουρα καλύτερο να ξεκινήσετε σε μια μικρή επιχείρηση. Ιδανικά ένα όπου πρέπει να ξεκινήσετε κάτι μόνοι σας και να μάθετε όλη τη διαδικασία από το μηδέν. Μια χειρότερη επιλογή είναι μια μεγάλη εταιρεία ή κυβερνητική υπηρεσία με αυστηρά καθορισμένες διαδικασίες, όπου εργάζεστε σαν μηχανή και το μόνο που έχετε είναι το καθήκον να ξεκινήσετε καμπάνιες με τυπικό προϋπολογισμό για μια τυπική ώρα, χωρίς ουσιαστικούς στόχους ή προσδοκίες. Σε μια μικρή εταιρεία, παίρνετε μια γεύση πολλαπλών λειτουργιών, πολλαπλών καρεκλών και αποκτάτε προοπτική και αίσθηση αποτελεσματικότητας.

β) Σε ένα πρακτορείο – Εάν πάρετε μια δουλειά σε ένα πρακτορείο, θα εξετάσετε και πάλι ένα ευρύτερο φάσμα τομέων για να πάρετε μια αίσθηση. Από τη μία πλευρά, δεν θα μπορείτε να δείτε περισσότερα πράγματα με τόση λεπτομέρεια, επειδή δεν θα εργάζεστε σε ένα μόνο έργο. Από την άλλη, θα μάθετε πολλά επειδή θα αποκτήσετε γνώσεις σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα που προηγουμένως θα έπρεπε να μάθετε μόνοι σας, κουραστικά, μέσω αυτοδιδασκαλίας ή δοκιμής και λάθους.

  • Δεν μπορείτε να βρείτε δουλειά; Κάντε πρακτική άσκηση – και προσφέρετε στον οργανισμό μια δουλειά δωρεάν. Ειδικά κατά τη διάρκεια των σπουδών σας, δεν υπάρχει καλύτερη ευκαιρία από το να ξεκινήσετε με μια πρακτική άσκηση σε ένα (ποιοτικό) πρακτορείο, αν αυτό θέλετε να κάνετε. Σκεφτείτε πολύ προσεκτικά αν θέλετε μια εργασία μερικής απασχόλησης στα McDonald’s ή μια πρακτική άσκηση σε μια διαφημιστική εταιρεία στο βιογραφικό σας σημείωμα όταν αποφοιτήσετε.

Πώς να αναπτύξετε την καριέρα σας

Η δουλειά ενός ειδικού PPC δεν είναι μόνο να κάνει κλικ σε καμπάνιες όλη την ώρα και να αποφασίσει ποια κακή λέξη-κλειδί θα αποκλείσει ή ποια καμπάνια θα αυξήσει ή δεν θα αυξήσει τον προϋπολογισμό. Ένας ειδικός της ΔΕΗ μπορεί να αναπτύξει την καριέρα του και αν είναι έξυπνος και απολαμβάνει τη δουλειά, αυτή η ανάπτυξη μπορεί να είναι αρκετά γρήγορη.

  • Ως ασκούμενος της ΔΕΗ, ξεκινάτε από το μηδέν και δεν χρειάζεται να γνωρίζετε τίποτα. Το μόνο που αναμένεται να κάνετε είναι να ακούσετε, να κρατήσετε σημειώσεις και να εκτελέσετε τα καθήκοντα που σας έχουν ανατεθεί από το ανώτερο άτομο στον οργανισμό ή την εταιρεία. Απλά μην το μπερδέψετε. Αυτή η σύσταση ή η μη σύσταση μπορεί στη συνέχεια να καθορίσει πώς θα εξελιχθεί η μελλοντική σας καριέρα και, ως εκ τούτου, η ζωή σας. Και, όπως αναφέρθηκε, μην περιμένετε μισθό (αν υπάρχει, είναι ένα ωραίο προνόμιο).
  • Ως κατώτερος της ΔΕΗ, θα συμμετάσχετε σε ένα πρακτορείο όπου δεν θα αναμένεται να κάνετε θαύματα. Δεν χρειάζεται καν να έχετε εμπειρία των διαφορετικών συστημάτων, αλλά σε σύγκριση με έναν ασκούμενο, θα πρέπει τουλάχιστον να γνωρίζετε τι θέλετε και να γνωρίζετε πολύ καλά τι είναι η δουλειά και τι περιλαμβάνει. Θα κάνετε εργασίες και θα εργάζεστε σε καμπάνιες εκτός των στρατηγικών πραγμάτων. Θα ανταμειφθείτε με εκπαίδευση από τον ανώτερο που σας έχει ανατεθεί και ίσως ακόμη και με έναν καλό μισθό.
  • Ως PPC Medior, γνωρίζετε ήδη πώς να εργάζεστε καλά με τα αναλυτικά στοιχεία, έχετε εικόνα για άλλα συστήματα, έχετε “κλικ” λίγο και εργάζεστε με τη ΔΕΗ για τουλάχιστον 3 χρόνια. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, μάθατε πώς να δημιουργείτε προσφορές στα διάφορα συστήματα PPC, ώστε να μπορούν να αξιολογηθούν σωστά και ξέρετε πώς να δημιουργείτε καμπάνιες μόνοι σας χωρίς κανείς να σας λέει τι να κάνετε. Και πάλι, οι ανταμοιβές σας στην αγορά θα αυξηθούν.
  • Ως PPC Senior, έχετε επιπλέον χρόνια εμπειρίας, έχετε διορατικότητα από διαφορετικούς τομείς και μπορείτε να δημιουργήσετε μια ουσιαστική στρατηγική PPC για οποιαδήποτε επιχείρηση και οποιοδήποτε έργο. Επιπλέον, θα είστε ήδη αυτός που εκπαιδεύει τους ασκούμενους και τους νέους. Θα είστε επίσης σε θέση να επικοινωνείτε ανεξάρτητα τα αποτελέσματα της εργασίας σας στο κοινό, είτε μέσω άρθρων, βίντεο, podcast ή συνεδρίων. Είστε σε μια θέση όπου ήδη ορίζετε τους όρους και τις προϋποθέσεις και η αγορά θα πάει για εσάς.

Αλλά δεν χρειάζεται να είναι τόσο απλό. Οι άνθρωποι είναι διαφορετικοί και οι ειδικοί της ΔΕΗ ειδικότερα τείνουν να είναι εσωστρεφείς. Μπορείτε να δείτε από αυτή την περιγραφή ότι κανείς δεν πρόκειται να σας κάνει να παρουσιάσετε τίποτα και δεν βλέπετε τον εαυτό σας σε κανένα είδος εκπαίδευσης με άλλους ανθρώπους. Χαλαρώστε, τίποτα δεν είναι υποχρεωτικό, είναι απλώς ένα «χαρακτηριστικό» που μπορεί να σας ωθήσει προς τα εμπρός.

Μπορείτε επίσης να παραμείνετε ως πράκτορας και να κάνετε συμβουλευτικές υπηρεσίες PPC, εστιάζοντας στη συμβουλευτική απόδοσης καμπάνιας . Μπορείτε να κάνετε ελέγχους διαφημιστικών λογαριασμών, να προτείνετε αλλαγές και, στη συνέχεια, να τις εφαρμόσετε. Και πάλι, η αξία σας στην αγορά αυξάνεται.

Ή μπορείτε απλά να χαράξετε μία από τις “λειτουργίες” ενός Ανώτερου Συμβούλου και να εστιάσετε σε αυτό. Μπορεί να είστε καλός αρχηγός ομάδας, αλλά μπορεί να μην θέλετε να μιλήσετε ή να παρουσιάσετε τον εαυτό σας δημόσια. Έτσι θα είστε αρχηγός ομάδας. Υπάρχει εργασία για όλες τις λειτουργίες. Απλά πρέπει να επιλέξετε.

Source: Depositphotos

Η γνώση της ΔΕΗ από μόνη της δεν αρκεί

Εάν θέλετε να πάρετε αυτή τη δουλειά και μόλις ξεκινάτε, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι δεν αρκεί να γνωρίζετε μόνο τη “ΔΕΗ”. Αυτό δεν θα σας κάνει ποτέ έναν ποιοτικό ειδικό της ΔΕΗ. Έχουμε δημιουργήσει μια επικυρωμένη λίστα της κοινότητας της ΔΕΗ με τις γνώσεις και τις ευθύνες κάθε επιπέδου ειδικού της ΔΕΗ για να σας δώσουμε μια εικόνα για το εύρος των γνώσεων ενός ποιοτικού ειδικού της ΔΕΗ. Αλλά ας το βγάλουμε από τη μέση.

Τι πρέπει να ελέγξετε εκτός από τα ίδια τα συστήματα;

  • Analytics – η γνώση τουλάχιστον των βασικών στοιχείων των αναλυτικών στοιχείων είναι θεμελιώδης για να είστε καλός παίκτης PPC. Κατανόηση της απόδοσης, του αντίκτυπου κάθε καναλιού στη διαδικασία αγοράς. Να είστε σε θέση να ρυθμίσετε την παρακολούθηση στον ιστό ή αλλού και στη συνέχεια να τα αξιολογήσετε όλα και να προτείνετε αλλαγές ανάλογα.
  • Διαδικτυακές πλατφόρμες – η κατανόηση των δυνατοτήτων κάθε πλατφόρμας είναι κάτι που είναι δύσκολο να γίνει χωρίς. Το να είστε σε θέση τουλάχιστον να προτείνετε επιλογές ενσωμάτωσης μάρκετινγκ απόδοσης για WordPress ή άλλα συστήματα είναι κάτι που θα συναντήσετε πολύ.
  • Γλώσσες προγραμματισμού – συχνά θα χρειαστεί να εμβαθύνετε στον κώδικα και θα χρειαστείτε HTML για αυτό. Θα βρείτε επίσης το CSS χρήσιμο σε πολλές περιπτώσεις εάν θέλετε να σχεδιάσετε ή να δοκιμάσετε έναν διαφορετικό τρόπο εμφάνισης στοιχείων. Η JavaScript είναι κάτι στο οποίο βασίζονται όλα τα σενάρια στις πλατφόρμες. Αν το ξέρεις, έχεις πολύ εύκολη δουλειά και κερδίζεις.
  • UX – μία από τις πιο σημαντικές δεξιότητες για ειδικούς της ΔΕΗ. Εάν στέλνετε άτομα από διαφημίσεις σε έναν ιστότοπο όπου αισθάνονται άσχημα, δεν τον εμπιστεύονται ή δεν μπορούν να πλοηγηθούν, θα πρέπει τουλάχιστον να μπορείτε να ονομάσετε αυτά τα πράγματα και να είστε συγκεκριμένοι σχετικά με το πού βρίσκονται τα πιθανά προβλήματα. Διαφορετικά, οι καμπάνιες σας δεν θα λειτουργήσουν ποτέ.
  • SEO – επίσης μια πολύ σημαντική δεξιότητα και αυτή που έχει ακόμη πιο άμεσο αντίκτυπο στις καμπάνιες από ό, τι μόνο το UX. Δεν πρόκειται για τον έλεγχο της αγοράς backlink ή τον έλεγχο όλων των συντομεύσεων και εφαρμογών SEO. Πρόκειται για τη γνώση του πώς πρέπει να μοιάζει μια καλά σχεδιασμένη δομή ιστότοπου, πώς πρέπει να μοιάζουν οι διευθύνσεις URL. Θα πρέπει να μπορείτε να ελέγξετε και να αξιολογήσετε τη δημιουργία ευρετηρίου και, στη συνέχεια, να προτείνετε αλλαγές στην τοποθεσία που θα μπορούσαν να αλλάξουν την κατάσταση.
  • Copywriting – ο σχεδιασμός ποιοτικών επικεφαλίδων προϊόντων ή κατηγοριών είναι περισσότερο κάτι SEO, αλλά θα χρειαστείτε copywriting για καλοφτιαγμένες περιγραφές προϊόντων, ποιοτικά άρθρα ή ακόμα και άλλο κείμενο στον ιστότοπο. Έχει αποδειχθεί ότι μια καλογραμμένη περιγραφή προϊόντος έχει άμεσο αντίκτυπο στα ποσοστά μετατροπών και, ως εκ τούτου, στην απόδοση των καμπανιών στις οποίες εργάζεστε. Και πάλι, αν δεν μπορείτε τουλάχιστον να το προσδιορίσετε και να το ονομάσετε, θα χαθείτε στη δουλειά σας.
  • Οι δεξιότητες παρουσίασης – ή παρουσίασης – δεν πρέπει να υποτιμώνται. Εάν δεν παίζετε μόνο στο δικό σας sandbox και εργάζεστε για μια εταιρεία που σας απασχολεί ή για πολλούς πελάτες, δεν μπορείτε να κάνετε χωρίς αυτούς. Πώς παρουσιάζετε αποτελέσματα σε έναν πελάτη που δεν φαίνονται πολύ ρόδινα;  Θέλετε πραγματικά να χαλάσετε την όρεξή τους για επιχειρήσεις; Σκεφτείτε το προσεκτικά.

Θα αναλάβει η τεχνητή νοημοσύνη τη δουλειά σας;

Το θέμα με την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση είναι ότι έχει ενσωματωθεί σε συστήματα PPC εδώ και χρόνια. Τα συστήματα αλλάζουν σταδιακά και οι πλατφόρμες πιέζουν πολύ σκληρά για την ενσωμάτωσή τους. Αλλά είναι κάτι που πρέπει να ανησυχείτε; Λοιπόν, αν δεν προσαρμοστείτε, ίσως. Αλλά έτσι είναι σε κάθε τομέα της ζωής. Πρέπει να εκπαιδεύσετε τον εαυτό σας, πρέπει να προσαρμοστείτε στις τεχνολογικές εξελίξεις και τις εξελίξεις της αγοράς.

Η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση πρόκειται να κάνουν μόνο ένα πράγμα – θα συνεχίσουν να μας αφαιρούν δουλειά που δεν θέλουμε να κάνουμε, που δεν μας κάνει ευτυχισμένους, που είναι μονότονη και που μια μηχανή μπορεί να κάνει καλύτερα. Οι μηχανές δεν σου αφαιρούν τη δουλειά, σε απελευθερώνουν για να κάνεις πιο χρήσιμες δραστηριότητες. Στη ΔΕΗ, για παράδειγμα, αυτό είναι δημιουργικότητα, ή ας πούμε η σωστή στρατηγική. Όχι ότι αυτά τα πράγματα δεν είχαν σημασία πριν. Αλλά είχε επίσης μεγάλη σημασία ποιος “έκανε κλικ” και πόσο καλά το έκαναν. Η κατάσταση αλλάζει και πρέπει απλώς να προσαρμοστούμε.

Τι να κάνετε στη συνέχεια

OK. Ας υποθέσουμε ότι είστε ανώτερος και έχετε όλα τα παραπάνω στην παλάμη του χεριού σας. Πώς συνεχίζετε να διασφαλίζετε ότι η δουλειά σας εξακολουθεί να σας ικανοποιεί και ότι μπορείτε να συνεχίσετε να βελτιώνετε τον εαυτό σας και την καριέρα σας;

  • Δημιουργήστε μαθήματα – εάν έχετε ήδη υψηλό επίπεδο δεξιοτήτων, εμπειρίας και πρακτικής, είναι ωραίο να μοιράζεστε αυτές τις γνώσεις με άλλους. Μπορείτε επίσης να κερδίσετε χρήματα πουλώντας μαθήματα. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για την τεχνογνωσία σας. Δεν έχετε μια μαγική φόρμουλα – και αν λέτε ότι το κάνετε και οι άνθρωποι σας πιστεύουν, τότε είστε ένας πολύ καλός έμπορος.
  • Γράψτε άρθρα – μπορεί να ακούγεται αστείο, αλλά μπορείτε να βοηθήσετε τον εαυτό σας γράφοντας άρθρα. Όταν γράφω για κάτι, είναι επίσης για να μάθω όσα περισσότερα μπορώ για αυτό το θέμα. Θέλω να πω, να μάθουν γι ‘αυτό. Κανονικά δεν θα το μελετούσα τόσο βαθιά, αλλά αν πρόκειται να δημοσιευτεί κάτι και να έχετε το όνομά σας σε αυτό, θα θέλετε να κάνετε μια κόλαση μιας υπόθεσης.
  • Γράψτε περιπτωσιολογικές μελέτες – αυτό είναι το καλύτερο επιχειρηματικό κανάλι για εμάς. Κάποιος απασχολεί ακριβούς πωλητές που φέρνουν δυνητικούς πελάτες κακής ποιότητας. Δεν κυνηγάμε κανέναν και αφήνουμε τα καλώδια να ζεσταθούν μόνα τους. Η ποιότητα είναι απαράμιλλη. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
  • Διάλεξη – αυτό είναι ένα τέτοιο τελευταίο στάδιο, εκτός ίσως αν έχετε μια ισχυρή επιθυμία να μιλήσετε, ή αν κάποιος σας ωθήσει κατά λάθος σε αυτό. Αλλά είναι ωραίο να δίνεις μια ομιλία για κάτι που καταλαβαίνεις τουλάχιστον λίγο, έτσι δεν είναι; Πολλοί άνθρωποι, ειδικά σε αυτόν τον τομέα, ξεπερνούν ένα συγκεκριμένο εμπόδιο, αποκτούν νέες εμπειρίες και επίσης νέες επαφές. Είναι κάτι που θα σας οδηγήσει στο υψηλότερο επίπεδο στο ρόλο σας ως ανώτερος ειδικός.

Ό, τι κι αν αποφασίσετε, αν έχετε διαβάσει μέχρι τώρα, σημαίνει ότι ενδιαφέρεστε για σταδιοδρομία PPC. Σας ευχόμαστε λοιπόν καλή επιτυχία στην καριέρα σας και καλή τύχη στα έργα στα οποία εργάζεστε.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ο ρόλος της έρευνας λέξεων-κλειδιών στη ΔΕΗ
19 λεπτά για ανάγνωση

Ο ρόλος της έρευνας λέξεων-κλειδιών στη ΔΕΗ

Στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ, η έρευνα λέξεων-κλειδιών PPC αποτελεί κρίσιμη πτυχή της εκτέλεσης αποτελεσματικών καμπανιών Google Ads. Η διεξαγωγή μιας ολοκληρωμένης ανάλυσης των λέξεων-κλειδιών επιτρέπει τον εντοπισμό των πιο σημαντικών όρων αναζήτησης και βελτιώνει τις τακτικές υποβολής προσφορών για την ενίσχυση της απόδοσης επένδυσης (ROI). Σε αυτό το άρθρο, θα διερευνήσουμε πώς […]

Jakub Laurenčík Jakub Laurenčík
Online Marketing Specialist, SEOLINE
Ανάγνωση άρθρου
Από $ 25K έως $ 175K Μηνιαία έσοδα: Στρατηγική ΔΕΗ Μελέτη περίπτωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας
8 λεπτά για ανάγνωση

Από $ 25K έως $ 175K Μηνιαία έσοδα: Στρατηγική ΔΕΗ Μελέτη περίπτωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας

Αναζητάτε έμπνευση για το πώς να κλιμακώσετε την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω πληρωμένης διαφήμισης; Ο David Krumpar από την Lighthouse Media Solutions ετοίμασε αυτή την εξαιρετική μελέτη περίπτωσης που δείχνει πώς μια βιώσιμη μάρκα μόδας πέτυχε αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Σε μόλις έξι μήνες, η ολοκληρωμένη στρατηγική της PPC μεταμόρφωσε την ψηφιακή απόδοση μιας μάρκας μόδας […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Ανάγνωση άρθρου
Ανάπτυξη Στρατηγικής ΔΕΗ
5 λεπτά για ανάγνωση

Ανάπτυξη Στρατηγικής ΔΕΗ

Σας ενδιαφέρει, να δημιουργήσετε ένα σχέδιο ΔΕΗ για την εταιρεία σας; Αυτός ο λεπτομερής οδηγός περιγράφει τα στάδια για τη δημιουργία και την επίβλεψη πρωτοβουλιών μάρκετινγκ επί πληρωμή σε διάφορα κανάλια. Από τον καθορισμό στόχων έως τη βελτίωση των τακτικών υποβολής προσφορών, ανακαλύψτε πώς μπορείτε να αυξήσετε την απόδοση της επένδυσής σας προσεγγίζοντας το κατάλληλο […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+