
Τα χαμηλά ποσοστά μετατροπών, ο έντονος ανταγωνισμός, η απάτη, τα προβλήματα παρακολούθησης και τα ζητήματα συμμόρφωσης μαστίζουν πολλούς εμπόρους θυγατρικών. Ευτυχώς, υπάρχουν λύσεις λογισμικού θυγατρικών που μπορούν να σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε αυτά τα εμπόδια και να κλιμακώσετε την επιχείρηση μάρκετινγκ θυγατρικών σας . Αλλά ας ξεκινήσουμε τη λίστα με τα πράγματα που πρέπει και δεν πρέπει να κάνετε στη διαχείριση θυγατρικών. Εδώ είναι μερικές από τις σημαντικότερες παγίδες που προέρχονται από την πτυχή των ανθρώπων της διαχείρισης θυγατρικών, από τη σαφή επικοινωνία έως την άριστη υποστήριξη και μερικά απροσδόκητα πράγματα στο μεταξύ.
- Λάθος ομάδα-στόχος
Δεν είναι πάντα αποτελεσματικό να ρίχνετε ένα ευρύ δίχτυ. Αντ ‘αυτού, προσδιορίστε τους καλύτερους συνεργάτες της επωνυμίας σας. Αναζητήστε εκείνους με καθιερωμένο κοινό, σχετικό περιεχόμενο και ισχυρή ευθυγράμμιση με το κοινό σας. Μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πολύτιμες πληροφορίες ερευνώντας επιτυχημένους συνεργάτες που προωθούν παρόμοια προϊόντα.
- Βασιζόμενοι μόνο στην ψυχρή προσέγγιση
Ενώ η ψυχρή προσέγγιση μπορεί να είναι αποτελεσματική, το να βασίζεστε αποκλειστικά σε αυτό μπορεί να είναι αναποτελεσματικό και να οδηγήσει σε χαμηλές μετατροπές. Εξετάστε εναλλακτικές στρατηγικές, όπως η συμμετοχή σε εκδηλώσεις του κλάδου, η συνεργασία με σχετικούς παράγοντες επιρροής ή η χρήση δικτύων συνεργατών για να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό.
- Η πρόταση αξίας σας δεν είναι γνωστή
Κατανοήστε τι κάνει το πρόγραμμά σας διαφορετικό από τον ανταγωνισμό πριν προσεγγίσετε πιθανούς συνεργάτες. Λάβετε υπόψη παράγοντες όπως τα ποσοστά προμήθειας, τη διάρκεια των cookies, το διαθέσιμο υλικό μάρκετινγκ και τη συνεχή υποστήριξη. Για να προσελκύσετε εξειδικευμένους συνεργάτες που ενδιαφέρονται να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, επισημάνετε αυτά τα οφέλη στο βήμα πρόσληψης.
- Έλλειψη καλλιέργειας των υφιστάμενων σχέσεων
Μην παραμελείτε τους συνεργάτες που έχετε ήδη στη θέση τους. Αλληλεπιδράστε μαζί τους τακτικά, γιορτάστε τις επιτυχίες τους και δώστε ευκαιρίες για ανατροφοδότηση. Αυτό θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μακροχρόνιες σχέσεις και να καλλιεργήσετε μια αίσθηση κοινότητας στο δίκτυο συνεργατών σας.

Source: Depositphotos
- Έλλειψη εργαλείων και πόρων
Βεβαιωθείτε ότι οι συνεργάτες σας διαθέτουν τα εργαλεία που χρειάζονται για να είναι επιτυχείς. Παρέχετε τους υψηλής ποιότητας υλικό μάρκετινγκ, όπως πανό, περιγραφές προϊόντων και γραφικά κοινωνικών μέσων. Για να βοηθήσετε τους συνεργάτες να προωθήσουν αποτελεσματικά τα προϊόντα σας, εξετάστε το ενδεχόμενο παροχής εκπαιδευτικών πόρων, εκπαιδευτικών διαδικτυακών σεμιναρίων ή ειδικών καναλιών υποστήριξης.
- Έλλειψη υποστήριξης για συνεργάτες υψηλής απόδοσης
Μπορείτε να χάσετε τη μεγιστοποίηση του πιθανού αντίκτυπου των συνεργατών σας στο πρόγραμμά σας, αν δεν τους αναγνωρίσετε και δεν τους διαχειριστείτε. Παρέχετε ειδικά κίνητρα, εξατομικευμένη υποστήριξη και αυξημένη προβολή για να αναγνωρίσετε και να ανταμείψετε τους κορυφαίους σας. Δημιουργήστε περιεχόμενο κοινής επωνυμίας και προσφέρετε αποκλειστική υποστήριξη συνεργατών. Κάντε κλικ εδώ για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο διαχείρισης των superstar συνεργατών σας.
- Παραβλέποντας την ενσωμάτωση συνεργατών
Η παράλειψη μιας διεξοδικής διαδικασίας ενσωμάτωσης αφήνει τους συνεργάτες να μαντέψουν τις λεπτομέρειες του προγράμματος, τι αναμένεται από αυτούς και τι είδους υποστήριξη θα λάβουν. Δημιουργήστε έναν ολοκληρωμένο οδηγό ενσωμάτωσης που καλύπτει τους κανόνες του προγράμματος, τις δομές προμηθειών και τις αποτελεσματικές στρατηγικές προώθησης για να διασφαλίσετε ότι όλοι οι συνεργάτες ξεκινούν με το σωστό πόδι.
- Η στοίχιση κοινού αγνοήθηκε
Η συνεργασία με συνεργάτες των οποίων το κοινό δεν ταιριάζει με το κοινό-στόχο σας θα έχει ως αποτέλεσμα χαμηλές μετατροπές. Είναι μια χαμένη ευκαιρία τόσο για εσάς όσο και για τον συνεργάτη. Να είστε σαφείς σχετικά με το κοινό που προσπαθείτε να προσεγγίσετε μέσω του προγράμματος συνεργατών σας και να ελέγξετε πιθανούς συνεργάτες για να βεβαιωθείτε ότι υποστηρίζουν τη στρατηγική σας. Θυμηθείτε να εστιάσετε στην ποιότητα καθώς και στην ποσότητα των συνεργατών.
- Η παρακολούθηση απόδοσης αγνοήθηκε
Παρακολουθήστε την απόδοση του προγράμματός σας σε τακτική βάση. Αποκτήστε πολύτιμες πληροφορίες αναλύοντας δεδομένα σχετικά με τα κλικ, τις μετατροπές και την απόδοση των συνδεδεμένων εταιρειών. Προσδιορίστε συνεργάτες υψηλής απόδοσης. Εξατομικεύστε την προσέγγισή σας με βάση τις ατομικές ανάγκες και συνεισφορές τους.
- Διακοπή πολύ νωρίς
Χρειάζεται χρόνος και προσπάθεια για να οικοδομήσουμε ένα επιτυχημένο πρόγραμμα θυγατρικών. Επομένως, μην περιμένετε άμεση ικανοποίηση. Συνεχής βελτίωση των στρατηγικών στελέχωσης, ανάλυση των αποτελεσμάτων και προσαρμογή της προσέγγισής τους βάσει δεδομένων. Να είστε υπομονετικοί, επίμονοι και αφοσιωμένοι. Δημιουργήστε ένα δίκτυο πολύτιμων συνεργατών που μπορούν να συμβάλουν στη μακροπρόθεσμη επιτυχία του προγράμματός σας.
Η εκτέλεση ενός προγράμματος θυγατρικών δεν είναι περίπατος στο πάρκο. Σίγουρα, με το σωστό σύστημα στη θέση του μπορεί να φαίνεται αρκετά απλό. Ακολουθώντας αυτά τα βήματα, μπορείτε να προσλάβετε και να διατηρήσετε αποτελεσματικά μια ομάδα αφοσιωμένων συνεργατών που θα σας βοηθήσουν να οδηγήσετε το πρόγραμμα συνεργατών σας σε νέα ύψη, αποφεύγοντας αυτές τις κοινές παγίδες και εφαρμόζοντας αυτές τις στρατηγικές.