4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να εντοπίσετε περιεχόμενο γραμμένο από AI

Οι πρόσφατες εξελίξεις στα γλωσσικά μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης όπως το ChatGPT, το Bard και το Claude έχουν καταστήσει εξαιρετικά δύσκολη τη διάκριση του περιεχομένου που γράφεται από μηχανές από την ανθρώπινη εργασία. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπου η τεχνητή νοημοσύνη παράγει πλέον τακτικά τα πάντα, από περιγραφές προϊόντων έως απαντήσεις εξυπηρέτησης πελατών. Ενώ αυτά τα εργαλεία μπορούν να παράγουν εξαιρετικά άπταιστο κείμενο, η προσεκτική ανάλυση αποκαλύπτει λεπτά μοτίβα - από επαναλαμβανόμενο λεξιλόγιο και άκαμπτες δομές προτάσεων έως μια σχεδόν μηχανική τελειότητα στη γραμματική. Το κείμενο που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη στερείται ανθρώπινου δημιουργικού ταλέντου και φυσικών ατελειών. Αλλά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αυτή η μηχανική συνέπεια γίνεται δύναμη. Βοηθά στη διατήρηση σαφών μηνυμάτων επωνυμίας σε χιλιάδες καταχωρίσεις προϊόντων.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Πώς να εντοπίσετε περιεχόμενο γραμμένο από AI
Πηγή: Depositphotos

Τρέχουσες εξελίξεις στο περιεχόμενο που έχει γραφτεί από AI

Οι ερευνητές και οι προγραμματιστές αναπτύσσουν ενεργά αυτόματα εργαλεία για τον εντοπισμό κειμένων που δημιουργούνται από AI. Κορυφαίοι ερευνητές στον τομέα αυτό προέρχονται από αξιόλογα πανεπιστήμια, συμπεριλαμβανομένων των MIT και Harvard.

Μεταξύ των πρώτων εργαλείων που δημιουργήθηκαν είναι το AI Text Classifier της OpenAI, το οποίο ανιχνεύει περιεχόμενο που δημιουργείται από AI αναλύοντας γλωσσικές και στατιστικές πτυχές. Η αποτελεσματικότητά του έχει τεθεί υπό αμφισβήτηση, εν τω μεταξύ, ειδικά με μη αγγλικές γλώσσες.

Οι πρόσφατες εξελίξεις έχουν εισαγάγει αρκετά νέα εργαλεία ανίχνευσης που διαθέτουν υψηλότερα ποσοστά ακρίβειας:

  • Originality.ai υποστηρίζει πολλές γλώσσες και ισχυρίζεται ακρίβεια έως και 98% στη λειτουργία Lite, παρέχοντας τρεις τρόπους λειτουργίας με διαφορετικούς βαθμούς ακρίβειας.
  • Σχεδιασμένο για επιχειρήσεις και εκπαιδευτικούς, το Winston AI διαθέτει αξιοσημείωτο ποσοστό ακρίβειας έως και 99.98% και μπορεί να εντοπίσει παραφρασμένο υλικό
  • Premium AI Detector του Scribbr: Πρόσφατα υπογραμμίστηκε για ακρίβεια 84% στον εντοπισμό κειμένου που δημιουργείται από AI, αυτό το εργαλείο είναι από τα πιο αξιόπιστα διαθέσιμα
  • GPTZero: Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες στον τομέα της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο, το GPTZero χρησιμοποιεί μετρήσεις όπως “έκρηξη” και “αμηχανία” για να διαφοροποιήσει μεταξύ ανθρώπινου κειμένου και κειμένου που δημιουργείται από AI. Ενώ ήταν αποτελεσματική στον εντοπισμό περιεχομένου τεχνητής νοημοσύνης, αντιμετώπισε επίσης προκλήσεις όσον αφορά τη σαφήνεια των αποτελεσμάτων της
  • Copyleaks: Αυτό το εργαλείο επιτυγχάνει ακρίβεια άνω του 99% αναγνωρίζοντας μοτίβα τυπικά της ανθρώπινης γραφής και επισημαίνοντας αποκλίσεις που υποδηλώνουν πατρότητα AI. Το Copyleaks υποστηρίζει περισσότερες από 30 γλώσσες και μπορεί να ανιχνεύσει μικτό περιεχόμενο ανθρώπου-AI
Challanges in detection of AI

Source: Depositphotos

Προκλήσεις στην ανίχνευση

Μειονεκτήματα των σημερινών προσεγγίσεων

Δεν υπάρχει ακόμα τέλειος τρόπος για να αποδειχθεί ότι ένα κείμενο παράγεται από άνθρωπο ή τεχνητή νοημοσύνη. Αυτή η εργασία απαιτεί συνδυασμό κριτικής σκέψης και τεχνικών εργαλείων.

Αν και τα σημερινά συστήματα ανίχνευσης δείχνουν πολλά υποσχόμενα, δεν είναι χωρίς ελαττώματα. Πολλοί υποφέρουν από ψευδώς θετικά αποτελέσματα – δηλαδή, λανθασμένα προσδιορίζοντας τα κείμενα που γράφονται από ανθρώπους ως παραγόμενα από AI – και μπορεί να μην συμβαδίζουν με τα νέα μοντέλα.

Ο ανθρώπινος παράγοντας

Στο τέλος, η ανθρώπινη γραφή εξακολουθεί να ξεχωρίζει από το περιεχόμενο που δημιουργείται από την τεχνητή νοημοσύνη για στοιχεία όπως η συνείδηση, η ενσυναίσθηση και η εφευρετικότητα. Αυτά τα χαρακτηριστικά εμφανίζονται απαλά στη γλώσσα και απαιτούν ένα διακριτικό μάτι για να βρεθεί.

Η πλοήγηση σε αυτό το μεταβαλλόμενο έδαφος των δυνατοτήτων τεχνητής νοημοσύνης θα εξαρτηθεί σε κρίσιμο βαθμό από την ικανότητά μας να εντοπίσουμε αυτές τις λεπτές αποχρώσεις.

Στην ουσία, ακόμη και αν τα γλωσσικά μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης έχουν σημειώσει μεγάλη πρόοδο στην παραγωγή κειμένου που μοιάζει πολύ με την ανθρώπινη γραφή, η συνεχής έρευνα σχετικά με τις τεχνικές ανίχνευσης δείχνει τόσο ευκαιρίες όσο και δυσκολίες.

Η αλληλεπίδραση μεταξύ της ανθρώπινης δημιουργικότητας και της τεχνητής νοημοσύνης θα παραμείνει στο επίκεντρο των συζητήσεων σχετικά με την κατεύθυνση της επικοινωνίας καθώς εξελίσσονται αυτές οι τεχνολογίες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Δημιουργία τεχνητής νοημοσύνης; Αυτός ο Booking.com ηγέτης λέει ξεκινήστε από μικρά και λύστε καλά ένα πρόβλημα
9 λεπτά για ανάγνωση

Δημιουργία τεχνητής νοημοσύνης; Αυτός ο Booking.com ηγέτης λέει ξεκινήστε από μικρά και λύστε καλά ένα πρόβλημα

Τι χρειάζεται για να χτίσετε την τεχνητή νοημοσύνη υπεύθυνα σε μια παγκόσμια πλατφόρμα; Η ειδικός μας Marija Ristovska μίλησε με τη Marina Angelovska από το Booking.com για να μάθει—καλύπτοντας τα πάντα, από τη διαχείριση της αβεβαιότητας μέχρι το γιατί το πρώτο σας έργο τεχνητής νοημοσύνης πρέπει να ξεκινήσει μικρό και εστιασμένο.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Τι αποκαλύπτουν 700 εκατομμύρια χρήστες ChatGPT για το πώς χρησιμοποιούμε την τεχνητή νοημοσύνη
4 λεπτά για ανάγνωση

Τι αποκαλύπτουν 700 εκατομμύρια χρήστες ChatGPT για το πώς χρησιμοποιούμε την τεχνητή νοημοσύνη

Το OpenAI δημοσίευσε την πρώτη μεγάλη μελέτη σχετικά με το πώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούν πραγματικά το ChatGPT. Οι ερευνητές ανέλυσαν 2,5 δισεκατομμύρια μηνύματα καθημερινά από 700 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Για το ηλεκτρονικό εμπόριο, υπάρχουν επτά συγκεκριμένα μοτίβα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτή τη στιγμή.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Οι έμποροι δημιουργούν τώρα διαφημιστικές καμπάνιες σε ώρες, όχι εβδομάδες
4 λεπτά για ανάγνωση

Οι έμποροι δημιουργούν τώρα διαφημιστικές καμπάνιες σε ώρες, όχι εβδομάδες

Οι έμποροι δεν χρειάζονται πλέον εβδομάδες για να δημιουργήσουν διαφημιστικές καμπάνιες. Ένα νέο σύστημα που συνδυάζει εργαλεία AI μπορεί να παράγει ποιοτικά δημιουργικά σε ώρες αντί για εβδομάδες. Η ειδικός μάρκετινγκ Liana Hakobyan δοκίμασε τη μεθοδολογία σε καμπάνιες για τον Dior με αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Το παραδοσιακό εργαλείο δημιουργίας διαφημίσεων έχει διακοπεί. Ενώ οι ομάδες χάνουν […]

Liana Hakobyan Liana Hakobyan
Marketing Strategy Lead | TEDxSpeaker | Microsoft Startup Finalist, Iris.ai