3 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να παραμείνετε ασφαλείς καθώς αυξάνονται οι απειλές στον κυβερνοχώρο;

Οι τεχνολογικές εξελίξεις οδηγούν σε ουσιαστικές αλλαγές και μετασχηματισμούς στον κλάδο των πληρωμών. Η ευκολία και η αποτελεσματικότητα που προσφέρουν στους καταναλωτές οι εφαρμογές για κινητά, τα ηλεκτρονικά πορτοφόλια και τα ηλεκτρονικά συστήματα πληρωμών κερδίζει δυναμική. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Πώς να παραμείνετε ασφαλείς καθώς αυξάνονται οι απειλές στον κυβερνοχώρο;
Πηγή: Depositphotos

Ο αριθμός των επιθέσεων στον κυβερνοχώρο έχει αυξηθεί με την παγκόσμια ανάπτυξη των ψηφιακών συναλλαγών. Οι πιο συνηθισμένοι τύποι επιθέσεων που απειλούν την ασφάλεια των ψηφιακών πληρωμών περιλαμβάνουν κλοπή, παραβιάσεις δεδομένων, κακόβουλο λογισμικό και ηλεκτρονικό ψάρεμα.

Κατανόηση των κινδύνων

  • Μία από τις μεγαλύτερες απειλές για την ασφάλεια των ηλεκτρονικών πληρωμών είναι οι επιθέσεις ηλεκτρονικού ψαρέματος. Οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου χρησιμοποιούν παραπλανητικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ψεύτικους ιστότοπους για να παρουσιαστούν ως νόμιμοι θεσμοί προκειμένου να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες και στοιχεία πληρωμής. Συχνά περιέχουν συνδέσμους που, αν κάνετε κλικ σε αυτούς, θα μπορούσαν να σας οδηγήσουν σε κακόβουλο λογισμικό ή ιστότοπους απάτης που κλέβουν πληροφορίες
  • Οι παραβιάσεις δεδομένων γίνονται όλο και πιο συχνές. Αυτά συμβαίνουν όταν μη εξουσιοδοτημένα άτομα αποκτούν πρόσβαση στις βάσεις δεδομένων μιας εταιρείας και κλέβουν ευαίσθητες πληροφορίες, όπως στοιχεία πιστωτικών καρτών, κωδικούς πρόσβασης και προσωπικούς αριθμούς αναγνώρισης (PIN). Με χιλιάδες, αν όχι εκατομμύρια, χρήστες που επηρεάζονται, ο αντίκτυπος τέτοιων παραβιάσεων μπορεί να είναι τεράστιος.
  • Η εγκατάσταση κακόβουλου λογισμικού ή κακόβουλου λογισμικού, ενσωματωμένου σε φαινομενικά αβλαβείς λήψεις ή συνημμένα email είναι μια άλλη κοινή απειλή. Μόλις εγκατασταθεί, το κακόβουλο λογισμικό μπορεί να καταγράψει πληκτρολογήσεις, να κλέψει δεδομένα απευθείας από συσκευές και ακόμη και να κλειδώσει τους χρήστες έξω από τα συστήματά τους και να τους κρατήσει για λύτρα.

Source. Depositphotos

Πώς μπορείτε να προστατεύσετε τον εαυτό σας και την επιχείρησή σας;

  1. Ενεργοποιήστε τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων (2FA), όπου είναι διαθέσιμος
  2. Χρησιμοποιήστε ισχυρούς και μοναδικούς κωδικούς πρόσβασης
  3. Μην κάνετε κλικ σε συνδέσμους και μην κατεβάζετε συνημμένα από άγνωστα ή ύποπτα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  4. Ενημέρωση λογισμικού τακτικά
  5. Εφαρμογή tokenization, κρυπτογράφησης και άλλων ασφαλών μεθόδων πληρωμής
  6. Παρακολουθείτε τακτικά τις οικονομικές συναλλαγές σας για μη εξουσιοδοτημένη δραστηριότητα
  7. Εφαρμογή ισχυρών πολιτικών ασφάλειας στον κυβερνοχώρο που περιλαμβάνουν προηγμένο εντοπισμό απειλών
  8. Εκπαίδευση βέλτιστων πρακτικών κυβερνοασφάλειας για τους εργαζομένους

Οι απειλές στον κυβερνοχώρο που στοχεύουν τα ψηφιακά συστήματα πληρωμών εξελίσσονται. Τόσο για τους ιδιώτες όσο και για τις επιχειρήσεις, η αύξηση των ψηφιακών συναλλαγών απαιτεί μεγαλύτερη επαγρύπνηση και ενισχυμένα πρωτόκολλα ασφαλείας. Οι χρήστες μπορούν να μειώσουν σημαντικά τον κίνδυνο να πέσουν θύματα επιθέσεων στον κυβερνοχώρο κατανοώντας τις απειλές και λαμβάνοντας ολοκληρωμένα μέτρα προστασίας.

«Οι τεχνικές καταπολέμησης της απάτης πρέπει να λειτουργούν για την ελαχιστοποίηση των τριβών, μεγιστοποιώντας παράλληλα την ικανότητα ανίχνευσης. Αυτό πρέπει να γίνει σε πολλά κανάλια χωρίς κενά. Τα πολλαπλά μέρη ενός μοντέλου πληρωμών σε όλα τα ανθρώπινα σημεία επαφής σημαίνουν ότι τα πολλά κινούμενα μέρη του συστήματος πρέπει να λαδωθούν από την καταπολέμηση της απάτης και την ρευστή επαλήθευση ταυτότητας. Η εμφάνιση δικτύων ταυτότητας που μπορούν να χειριστούν πολλαπλές πηγές δεδομένων και υπηρεσίες επαλήθευσης θα βοηθήσει να μετακινηθούν οι κλίμακες προς ένα πιο ισορροπημένο μοντέλο ασφάλειας-χρηστικότητας», όπως σημειώνεται στο άρθρο.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Έως και το 75% των Εσθονών χρηστών Apple Pay εγκατέλειψαν τις τραπεζικές μεταφορές
4 λεπτά για ανάγνωση

Έως και το 75% των Εσθονών χρηστών Apple Pay εγκατέλειψαν τις τραπεζικές μεταφορές

Οι Εσθονοί διαδικτυακοί αγοραστές εγκαταλείπουν τις τραπεζικές μεταφορές για το Apple Pay με ρυθμό που κανείς δεν είχε προβλέψει. Σύμφωνα με στοιχεία της Εσθονικής Ένωσης Ηλεκτρονικού Εμπορίου, τα δύο τρίτα έως τα τρία τέταρτα των νέων χρηστών Apple Pay πλήρωναν προηγουμένως μέσω τραπεζικού εμβάσματος – μια αλλαγή που ανατρέπει δεκαετίες συνηθειών πληρωμής στη Βαλτική.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Καινοτόμος λύση ηλεκτρονικών πληρωμών από την πΓΔΜ στον κόσμο
5 λεπτά για ανάγνωση

Καινοτόμος λύση ηλεκτρονικών πληρωμών από την πΓΔΜ στον κόσμο

Οι διαδικτυακές συναλλαγές πωλήσεων γίνονται όλο και πιο συχνές. Πολλές μικρές επιχειρήσεις, ελεύθεροι επαγγελματίες και πάροχοι υπηρεσιών εξακολουθούν να μην έχουν το δικό τους κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι λόγοι ποικίλλουν – έλλειψη τεχνικών γνώσεων, χρόνου, ανθρώπινων πόρων ή προϋπολογισμού για την ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να εγκαταλείψουν την ευκαιρία […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Η Ελλάδα ηγείται της Ευρώπης στην παράδοση μετρητών με 85,6%
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Ελλάδα ηγείται της Ευρώπης στην παράδοση μετρητών με 85,6%

Η Ευρώπη χωρίζεται σε δύο στρατόπεδα για ηλεκτρονικές πληρωμές. Οι δυτικές χώρες προτιμούν ψηφιακές λύσεις, ενώ η Ανατολή εξακολουθεί να βασίζεται σε μετρητά. Το 85,6% των ελληνικών e-shops προσφέρουν αντικαταβολή, ενώ στη Σκανδιναβία είναι λιγότερο από 10%.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU