3 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να χειριστείτε τις βασικές ενημερώσεις Google

Οι Βασικές ενημερώσεις Google μετασχηματίζουν τακτικά τους αλγόριθμους αναζήτησης για να βελτιώσουν την ποιότητα και την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων. Ωστόσο, αυτές οι ενημερώσεις μπορούν να επηρεάσουν την κατάταξη των ιστότοπων στην αναζήτηση, επηρεάζοντας την ορατότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Τι πρέπει να κάνετε όταν οι ιστότοποί σας αρχίσουν να χάνουν επισκεψιμότητα από τις Βασικές ενημερώσεις Google;

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Πώς να χειριστείτε τις βασικές ενημερώσεις Google
Πηγή: Depositphotos

Οι βασικές ενημερώσεις δεν έχουν σχεδιαστεί για να στοχεύουν συγκεκριμένους ιστότοπους, αλλά να προσαρμόζουν ολόκληρο το σύστημα της Google ώστε να αντικατοπτρίζει τις νέες τάσεις περιεχομένου και να διασφαλίζει την ποιότητα των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Η Google προσπάθησε να εξηγήσει τις αλλαγές χρησιμοποιώντας μια αναλογία εστιατορίου:

“Ένας τρόπος για να σκεφτείτε μια βασική ενημέρωση είναι να φανταστείτε ότι έχετε ζητήσει από έναν φίλο τις κορυφαίες προτάσεις εστιατορίων του. Ενώ μπορεί να έχετε μια λίστα με τα 20 αγαπημένα σας εστιατόρια, τα πράγματα έχουν αλλάξει από τότε που την γράψατε αρχικά το 2019. Ορισμένα νέα εστιατόρια που δεν υπήρχαν πριν έχουν γίνει υποψήφια για τη λίστα σας. Μπορεί να επανεκτιμήσετε ορισμένα εστιατόρια και να συνειδητοποιήσετε ότι θα πρέπει να ανέβουν ψηλότερα στη λίστα σας, δεδομένου του πόσες θετικές εμπειρίες είχατε εκεί ή επειδή ο φίλος σας προτιμά τα φιλικά προς τους σκύλους καταστήματα. Η λίστα θα αλλάξει και τα εστιατόρια που κατεβαίνουν δεν είναι απαραίτητα «κακά». Υπάρχουν απλά άλλα εστιατόρια που τώρα ανήκουν στο top 20 σας».

Τι να κάνετε όταν πέσει η επισκεψιμότητά σας

Εάν παρατηρήσετε πτώση κατάταξης, ιδιαίτερα μετά από μια ενημέρωση Google, ακολουθήστε τα εξής βήματα:

  1. Ελέγξτε το Search Console: Επαληθεύστε αν η πτώση επισκεψιμότητας συσχετίζεται με μια βασική ενημέρωση. Ανατρέξτε στον Πίνακα ελέγχου κατάστασης αναζήτησης για τις ημερομηνίες έναρξης και λήξης της ενημέρωσης.
  2. Περιμένετε μια εβδομάδα μετά την ενημέρωση: Πριν προχωρήσετε σε ελέγχους δεδομένων, περιμένετε τουλάχιστον μία εβδομάδα μετά την ενημέρωση. Στη συνέχεια, συγκρίνετε την επισκεψιμότητα πριν και μετά για να συλλέξετε τα κατάλληλα δεδομένα για ανάλυση και αλλαγές κατάταξης.
  3. Ελέγξτε τις κορυφαίες σελίδες και ερωτήματα: Εξετάστε τις σελίδες και τα ερωτήματα με την καλύτερη απόδοση για να προσδιορίσετε εάν η πτώση είναι μικρή (π.χ. θέση 2 έως 4) ή σημαντική (π.χ. 4 έως 29). Οι μικρές σταγόνες μπορεί να μην απαιτούν άμεση δράση, αλλά οι μεγαλύτερες υποδηλώνουν την ανάγκη για λεπτομερή ανάλυση.
  4. Ανάλυση τύπου αναζήτησης: Τμηματοποίηση απόδοσης κατά τύπο αναζήτησης (π.χ. Αναζήτηση στον ιστό, Εικόνες Google) για τον προσδιορισμό των περιοχών που επηρεάζονται.

Αντιμετώπιση σημαντικών πτώσεων θέσεων

Εάν ο ιστότοπός σας αντιμετωπίζει σημαντική και επίμονη πτώση, η Google συνιστά αυτές τις στρατηγικές:

  • Αξιολογήστε αντικειμενικά εάν ο ιστότοπός σας παρέχει αξιόπιστο και χρήσιμο περιεχόμενο για τους χρήστες. Εξετάστε το ενδεχόμενο να λάβετε σχόλια από αξιόπιστα άτομα.
  • Εστιάστε στις σελίδες που επηρεάζονται περισσότερο. Χρησιμοποιήστε αυτό για να κατανοήσετε πώς συγκρίνονται με παρόμοιες σελίδες στο διαδίκτυο.
  • Αποφύγετε γρήγορες διορθώσεις, επιφανειακές αλλαγές και βιαστικά συμπεράσματα.
  • Εστιάστε στην ουσιαστική βελτίωση του περιεχομένου για να βελτιώσετε την εμπειρία των χρηστών και τη συνάφεια αναζήτησης.
  • Κατάργηση περιεχομένου ως έσχατη λύση: Η διαγραφή περιεχομένου με χαμηλή απόδοση θα πρέπει να είναι μια τελική επιλογή. Η κατάργηση περιεχομένου που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για αναζήτηση μπορεί να βελτιώσει την απόδοση πραγματικά χρήσιμων σελίδων.

Δημιουργία μακροπρόθεσμης στρατηγικής αναζήτησης

Στο ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι καλύτερο να εστιάζετε στη βιώσιμη βελτίωση περιεχομένου αντί να αντιδράτε σε κάθε ενημέρωση. Ορισμένες αλλαγές μπορεί να βελτιώσουν την κατάταξη μέσα σε λίγες ημέρες, αλλά οι περισσότερες προσαρμογές μπορεί να χρειαστούν μήνες για να αντικατοπτριστούν στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Εάν δεν έχετε δει πρόοδο μετά από αρκετούς μήνες, ίσως χρειαστεί να περιμένετε την επόμενη βασική ενημέρωση.

Θυμηθείτε ότι η αναζήτηση Google είναι δυναμική και η κατάταξη μπορεί να αλλάξει ακόμη και χωρίς ενημερώσεις αλγορίθμων. Δίνοντας προτεραιότητα στην ποιότητα, εστιάζοντας στον χρήστη, ο ιστότοπός σας έχει την ευκαιρία να διατηρήσει τη θέση του ακόμη και καθώς η αναζήτηση εξελίσσεται συνεχώς.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+