
Κατανοήστε διαφορετικούς τύπους εκπτώσεων
Εντάξει, ας μιλήσουμε πρώτα για τα βασικά. Έχετε δύο βασικούς τρόπους για να μοιράσετε εκπτώσεις και, ειλικρινά, η επιλογή του λάθος μπορεί να σκοτώσει εντελώς τη στρατηγική σας.
Μη αυτόματοι κωδικοί έκπτωσης
Αυτοί είναι αυτοί οι μικροί κωδικοί που πληκτρολογούν οι άνθρωποι στο ταμείο. “SAVE20” και όλα αυτά. Σίγουρα, μπορείτε να ελέγξετε ακριβώς ποιος τα χρησιμοποιεί. Όμως, πόσες φορές έχω εγκαταλείψει ένα καλάθι επειδή δεν μπόρεσα να βρω τον κωδικό έκπτωσης στα ακατάστατα εισερχόμενά μου; Υπάρχουν πάρα πολλοί για να μετρηθούν.
Μόλις την περασμένη εβδομάδα, πέρασα περίπου δέκα λεπτά ψάχνοντας μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αναζητώντας έναν κωδικό έκπτωσης 15%. Τελικά τα παράτησα και έκανα μια αγορά από άλλο κατάστημα. Μην είστε αυτό το κατάστημα.

Source: Visual created by Napkin App
Αυτόματες εκπτώσεις
Αυτά συμβαίνουν αυτόματα. Δεν χρειάζεται να πληκτρολογείτε ή να κάνετε αναζήτηση μέσω email. “Αγοράστε 3, πάρτε 1 δωρεάν” ξεκινά όταν κάποιος προσθέτει τρία αντικείμενα. Εξαιρετικά ομαλή. Οι πελάτες σας δεν χρειάζεται να θυμούνται τίποτα και δεν χάνετε πωλήσεις σε ανθρώπους σαν εμένα που ξεχνούν τα πάντα.
Τι είναι η στρατηγική εκπτωτικής τιμολόγησης;
Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι “τιμολόγηση έκπτωσης” σημαίνει “κάνοντας τα πράγματα φθηνότερα”. Αυτό δεν είναι λάθος, αλλά λείπει η μεγάλη εικόνα.
Η πραγματική τιμολόγηση έκπτωσης είναι ψυχολογία. Δεν μειώνετε απλώς τις τιμές – δημιουργείτε επείγουσα ανάγκη, ανταμείβετε τους καλύτερους πελάτες σας, εκκαθαρίζετε το παλιό απόθεμα και προσελκύετε νέους ανθρώπους να δοκιμάσουν τα προϊόντα σας. Γνωρίζοντας ποιο στόχο να επιδιώξετε είναι το κλειδί για την επιτυχία.
Σκεφτείτε εκπτώσεις όπως η ζεστή σάλτσα. Μερικές σταγόνες κάνουν τα πάντα καλύτερα. Ρίξτε ολόκληρο το μπουκάλι και έχετε καταστρέψει το δείπνο.

Source: Visual created by Napkin App
6 Στρατηγικές έκπτωσης
Κλιμακωτές εκπτώσεις ανά όριο δαπανών
Αυτό είναι αρκετά ύπουλο με την καλή έννοια. «Ξοδέψτε €50, εξοικονομήστε 10%. Ξοδέψτε €100, εξοικονομήστε 15%. Ξοδέψτε €150, εξοικονομήστε 20%».
Δείτε τι συμβαίνει. Κάποιος έχει πράγματα αξίας 45 € στο καλάθι του. Ξαφνικά περιηγούνται για κυριολεκτικά οτιδήποτε κοστίζει 5 € μόνο για να φτάσουν στην πρώτη βαθμίδα. Είναι σαν να μετατρέπεις τα ψώνια σε ένα παιχνίδι όπου όλοι κερδίζουν.
Έκπτωση πελάτη για πρώτη φορά
Το να κάνεις κάποιον να κάνει την πρώτη του αγορά είναι σαν να τον κάνεις να σε εμπιστευτεί με τον κωδικό πρόσβασής του στο Netflix. Είναι μεγάλη υπόθεση.
Αλλά εδώ είναι που πολλά καταστήματα μπερδεύονται. Εκτοξεύουν αμέσως νέους επισκέπτες με αναδυόμενα παράθυρα. “ΚΕΡΔΊΣΤΕ 20% ΈΚΠΤΩΣΗ ΤΏΡΑ!” Αυτό φαίνεται απελπισμένο, όχι φιλόξενο.
Καλύτερη προσέγγιση; Περιμένετε μέχρι κάποιος να ενδιαφερθεί πραγματικά. Όπως όταν κοιτάζουν προϊόντα για λίγο ή πρόσθεσαν κάτι στο καλάθι τους. Στη συνέχεια, προσφέρετε ένα “δώρο καλωσορίσματος” αντί για ένα ακόμη βαρετό ποσοστό.

Source: Visual created by Napkin App
Δωρεάν δώρο με αγορά
Αυτό έχει να κάνει με την ψυχολογία. Προσφέροντας ένα βάλσαμο χειλιών 5 $ με οποιαδήποτε αγορά 40 $ αισθάνεται πολύ πιο γενναιόδωρο από το να δώσετε έκπτωση 5 $. Ακόμα κι αν είναι ακριβώς τα ίδια μαθηματικά.
Το κόλπο είναι να επιλέξετε δώρα που πραγματικά έχουν νόημα με αυτό που πουλάτε. Μην αρπάζετε απλώς ό, τι συλλέγει σκόνη στην αποθήκη σας. Οι άνθρωποι μπορούν να εντοπίσουν ένα τυχαίο δώρο από ένα μίλι μακριά.
Πωλήσεις Flash
Εικοσιτέσσερις ώρες. Ίσως μόνο έξι. Μεγάλες εκπτώσεις με πραγματική προθεσμία που πραγματικά σημαίνει κάτι.
Οι πωλήσεις flash λειτουργούν επειδή όλοι φοβόμαστε ότι θα χάσουμε. Όπως, πραγματικά φοβισμένος. Περισσότερο φοβόμαστε να χάσουμε μια καλή συμφωνία παρά χαρούμενοι για την εξοικονόμηση χρημάτων, αν αυτό έχει νόημα.
Αλλά προσέξτε να μην το παρακάνετε. Οι συχνές πωλήσεις flash μπορεί να οδηγήσουν τους πελάτες να τις προβλέψουν. Τότε ξαφνικά κανείς δεν αγοράζει σε πλήρη τιμή πια.
Εκπτώσεις εξατομίκευσης
Αντί να ρίχνετε εκπτώσεις σε όλους, γίνετε έξυπνοι γι ‘αυτό. Προσφέρετε εκπτώσεις σε πράγματα που άφησαν οι άνθρωποι στο καλάθι τους. Εξετάστε τα αντικείμενα που μελέτησαν την περασμένη εβδομάδα, αλλά απέτυχαν να αγοράσουν. Εναλλακτικά, μπορούν να βρουν αντικείμενα που συμπληρώνουν τέλεια τις τρέχουσες αγορές τους.
Αισθάνεται λιγότερο σαν να ικετεύετε για πωλήσεις και περισσότερο σαν να θυμάστε πραγματικά τι θέλουν οι πελάτες. Το οποίο, ας είμαστε ειλικρινείς, είναι αρκετά σπάνιο αυτές τις μέρες.

Source: Visual created by Napkin App
Εκπτώσεις VIP Early Bird
Οι καλύτεροι πελάτες σας φτάνουν στο κατάστημα πωλήσεων πριν από όλους τους άλλους. Απλό αλλά τρελά αποτελεσματικό.
Ξεκινήστε αυτή τη νέα συλλογή στους VIP σας δύο ημέρες πριν αποκτήσει πρόσβαση το ευρύ κοινό. Ακόμα κι αν η έκπτωση δεν είναι τεράστια, αυτή η αποκλειστική πρώιμη πρόσβαση κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται ξεχωριστοί. Και οι άνθρωποι που αισθάνονται ξεχωριστοί γίνονται πιστοί πελάτες.
Κωδικοί έκπτωσης έναντι αυτόματης έκπτωσης
Πραγματικά, επιλέγετε μεταξύ ελέγχου και διευκόλυνσης των πελατών για τους πελάτες.
Οι κωδικοί έκπτωσης σας δίνουν τον απόλυτο έλεγχο. Ιδανικό για συνεργασία με επιρροές ή αποστολή αποκλειστικών προσφορών στη λίστα email σας. Αλλά είναι ένας πόνος για τους πελάτες. Πληκτρολογώντας σωστά τους κωδικούς, θυμηθείτε πού βάζετε το email, όλα αυτά τα πράγματα.
Οι αυτόματες εκπτώσεις λειτουργούν απλά. Οι πελάτες βλέπουν τις αποταμιεύσεις τους αμέσως. Χωρίς ταλαιπωρία, χωρίς ξεχασμένους κωδικούς και χωρίς εγκαταλελειμμένα καροτσάκια επειδή κάποιος δεν μπορούσε να καταλάβει πού να πληκτρολογήσει “SAVE10”.
Η άποψή μου; Χρησιμοποιήστε αυτόματες εκπτώσεις για μεγάλες καμπάνιες σε όλο το κατάστημα. Αποθηκεύστε τους κωδικούς για το πότε πρέπει πραγματικά να ελέγξετε ποιος παίρνει τι.
Τι πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τη δημιουργία μιας στρατηγικής έκπτωσης
Η οικοδόμηση μιας στρατηγικής έκπτωσης είναι σαν να χτίζετε οτιδήποτε άλλο. Χρειάζεστε μια σταθερή βάση, όχι μόνο όμορφες διακοσμήσεις στην κορυφή.
Εφαρμογή προγραμμάτων αφοσίωσης
Τα προγράμματα αφοσίωσης μετατρέπουν τους εφάπαξ αγοραστές σε άτομα που συνεχίζουν να επιστρέφουν. Πόντοι, τιμολόγηση μελών, έγκαιρη πρόσβαση σε νέα πράγματα – όλα δίνουν στους πελάτες λόγους να παραμείνουν.
Απλά κρατήστε το απλό. Έχω δει προγράμματα αφοσίωσης τόσο περίπλοκα που χρειάζονταν το δικό τους εγχειρίδιο οδηγιών. Το “Κερδίστε πόντους, λάβετε ανταμοιβές” ξεπερνά το “Diamond Elite Platinum Ultra Status” κάθε φορά.
Εξερευνήστε τις βάσεις δεδομένων κουπονιών
Είτε σας αρέσει είτε όχι, τόνοι πελατών ελέγχουν ιστότοπους όπως το RetailMeNot πριν αγοράσουν οτιδήποτε. Είστε εξοικειωμένοι με την επέκταση προγράμματος περιήγησης Honey; Εξαιρετικά δημοφιλές.
Αντί να προσποιείστε ότι αυτοί οι ιστότοποι δεν υπάρχουν, συνεργαστείτε μαζί τους. Δώστε τους τρέχουσες, στρατηγικές προσφορές αντί να αφήνετε τυχαίους παλιούς κωδικούς να επιπλέουν στο διαδίκτυο, κάνοντας την επωνυμία σας να φαίνεται ακατάστατη.

Source: Depositphotos
Συμβουλές για την εξοικονόμηση των καταναλωτών
Χρήση ιστότοπων συγκέντρωσης εκπτώσεων
Η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι πελάτες αναζητούν προσφορές σάς βοηθά να τους εξυπηρετείτε καλύτερα. Οι περισσότεροι άνθρωποι ελέγχουν τουλάχιστον έναν ιστότοπο κουπονιών πριν αγοράσουν οτιδήποτε online στις μέρες μας.
Μην καταπολεμάτε αυτή τη συμπεριφορά. Εργαστείτε με αυτό. Ελέγξτε πώς εμφανίζεται η επωνυμία σας σε αυτές τις πλατφόρμες αντί να την αφήνετε να είναι τυχαία.
Παρακολούθηση εποχιακών προσφορών
Ο συγχρονισμός έχει τόσο μεγάλη σημασία. Επιστροφή στο σχολείο, διακοπές, καλοκαιρινές άδειες – αυτά δημιουργούν φυσική επείγουσα ανάγκη που κάνει τις προαγωγές σας πιο αποτελεσματικές.
Μην ξεχνάτε ούτε τις μικρότερες εποχιακές στιγμές. Όπως η Εθνική Ημέρα Καφέ αν πουλάτε καφέ. Ή την Ημέρα της Γης αν σας αρέσουν τα φιλικά προς το περιβάλλον πράγματα. Αυτές οι εξειδικευμένες στιγμές συχνά λειτουργούν καλύτερα από τις μεγάλες διακοπές, επειδή υπάρχει λιγότερος θόρυβος από τους ανταγωνιστές.
Προσφέρετε εκπτώσεις με τον σωστό τρόπο και κερδίστε περισσότερες πωλήσεις
Ο πραγματικός στόχος δεν είναι μόνο οι άμεσες πωλήσεις. Χτίζει σχέσεις με ανθρώπους που θα επιστρέψουν και θα πληρώσουν το πλήρες τίμημα επειδή εμπιστεύονται πραγματικά την επωνυμία σας.
Οι εκπτώσεις σας θα πρέπει να είναι σκόπιμες. Σαν να υπάρχει ένας πραγματικός λόγος πίσω από αυτά πέρα από την ανάγκη μετακίνησης αποθέματος. Είτε πρόκειται για την εισαγωγή νέων προϊόντων, την επιβράβευση πιστών πελατών ή την παροχή πραγματικής εποχιακής αξίας.
Πώς το Growth Suite το κάνει απλό
Οι περισσότερες στρατηγικές έκπτωσης αποτυγχάνουν επειδή είναι βασικά μορφωμένες εικασίες. Το Growth Suite αλλάζει εντελώς το παιχνίδι.
Δείτε πώς λειτουργεί πραγματικά στην πράξη
Η εφαρμογή παρακολουθεί κάθε επισκέπτη σε πραγματικό χρόνο. Η εφαρμογή παρακολουθεί τη διάρκεια της περιήγησης στο προϊόν κάθε επισκέπτη. Τι προσθέτουν στο καλάθι τους. Εκεί που αρχίζουν να διστάζουν.
Ας υποθέσουμε ότι κάποιος ξοδεύει δέκα λεπτά περιηγούμενος στο τμήμα κοσμημάτων σας. Προσθέτουν ένα κολιέ στο καλάθι τους και στη συνέχεια απλά… Σταμάτα. Τότε ακριβώς το Growth Suite μπαίνει με μια εξατομικευμένη προσφορά: “Γεια, κερδίστε έκπτωση 5% εάν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας στα επόμενα 15 λεπτά”.
Το πραγματικά έξυπνο κομμάτι; Οι άνθρωποι που είναι σαφώς έτοιμοι να αγοράσουν σε πλήρη τιμή δεν βλέπουν ποτέ εκπτώσεις. Μόνο οι διστακτικοί αγοραστές λαμβάνουν αυτές τις στοχευμένες προσφορές. Έτσι, προστατεύετε την αξία της επωνυμίας σας, εξοικονομώντας παράλληλα πωλήσεις που διαφορετικά θα είχαν χαθεί.
Όταν αυτό το χρονόμετρο φτάσει στο μηδέν, ο κωδικός έκπτωσης διαγράφεται αυτόματα από το κατάστημά σας. Καμία κοινή χρήση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καμία παράταση προθεσμιών, καμία ψεύτικη επείγουσα ανάγκη που επαναφέρεται καθημερινά. Απλά γνήσιες, χρονικά περιορισμένες προσφορές που πραγματικά σημαίνουν κάτι.
Κοιτάξτε, οι έξυπνες στρατηγικές έκπτωσης δεν αφορούν την εύρεση κάποιου μαγικού ποσοστού που ξαφνικά μεταμορφώνει την επιχείρησή σας εν μία νυκτί. Έχουν να κάνουν με την κατανόηση του τι κάνει τους ανθρώπους να αγοράζουν πραγματικά πράγματα και τη δημιουργία προσφορών που αισθάνονται πολύτιμες αντί για απελπισμένες.
Όταν συνδυάζετε την έξυπνη σκέψη με εργαλεία που δημιουργούν πραγματική επείγουσα ανάγκη και εξατομίκευση, οι εκπτώσεις γίνονται ισχυροί τρόποι για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας μακροπρόθεσμα. Όχι μόνο γρήγορες αυξήσεις πωλήσεων που δεν διαρκούν. Και ειλικρινά; Οι πελάτες σας αισθάνονται πολύτιμοι αντί να χειραγωγούνται. Έτσι χτίζεις κάτι που πραγματικά διαρκεί.

Source: Depositphotos
Συχνές ερωτήσεις
Είναι οι εκπτώσεις μια καλή στρατηγική μάρκετινγκ;
Είναι εργαλεία στην εργαλειοθήκη σας, όχι μαγικές λύσεις. Χρησιμοποιήστε τα για συγκεκριμένα πράγματα, όπως η απόκτηση νέων πελατών ή η εκκαθάριση αποθέματος. Μην βασίζεστε σε αυτά για να διορθώσετε μεγαλύτερα προβλήματα με τα προϊόντα ή το μάρκετινγκ σας.
Ποιος τύπος έκπτωσης είναι πιο αποτελεσματικός;
Εξαρτάται απόλυτα από το τι προσπαθείτε να κάνετε. Θέλετε οι άνθρωποι να ξοδεύουν περισσότερα; Δοκιμάστε αυτές τις κλιμακωτές εκπτώσεις. Χτίζοντας σχέσεις; Πηγαίνετε εξατομικευμένα. Χρειάζεστε επείγον; Οι χρονικά περιορισμένες προσφορές λειτουργούν εξαιρετικά.
Τι είναι η προσφορά περιορισμένου χρόνου;
Μια έκπτωση ή συμφωνία με πραγματική ημερομηνία λήξης. Και εννοώ πραγματικά πραγματικό. Αυτά τα ψεύτικα χρονόμετρα αντίστροφης μέτρησης που επαναφέρονται κάθε μέρα; Κανείς δεν πέφτει πια σε αυτό.
Προσφέρει εργασία ο περιορισμένος χρόνος;
Απολύτως, όταν το κάνετε σωστά. Εμείς οι άνθρωποι μισούμε να χάνουμε καλές προσφορές πολύ περισσότερο από ό, τι μας αρέσει να τις παίρνουμε. Αλλά η υπερβολική χρήση του και οι άνθρωποι σταματούν να νοιάζονται. Χρησιμοποιήστε το με φειδώ για μέγιστη διάτρηση.
Πώς να γράψετε μια προσφορά έκπτωσης μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα;
Να είστε εξαιρετικά σαφείς για τα πάντα. Ποια είναι η έκπτωση; Πότε τελειώνει; Τι πρέπει να κάνουν οι άνθρωποι; Όπως: “Λάβετε έκπτωση 20% σε ολόκληρη την παραγγελία σας εάν κάνετε check out μέχρι τα μεσάνυχτα απόψε. Απλώς χρησιμοποιήστε κώδικα TONIGHT20.”