3 λεπτά για ανάγνωση

Πώς τα μηνύματα RCS αυξάνουν τις μετατροπές στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Τα SMS είναι η κινητήρια δύναμη των επιχειρηματικών μηνυμάτων εδώ και χρόνια, με τα ποσοστά ανοίγματος να αγγίζουν το 98%. Αλλά ας είμαστε ειλικρινείς - 160 χαρακτήρες απλού κειμένου δεν αρκούν πια όταν προσπαθείτε να πουλήσετε προϊόντα στο διαδίκτυο. Το RCS αλλάζει αυτή την εξίσωση.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Πώς τα μηνύματα RCS αυξάνουν τις μετατροπές στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Πηγή: ChatGPT

Το πρόβλημα SMS

Οι επιχειρήσεις έχουν βασιστεί στο SMS για επιβεβαιώσεις παραγγελιών, ενημερώσεις αποστολής και υπενθυμίσεις ραντεβού, επειδή λειτουργεί παντού. Το πρόβλημα είναι ότι έχει κολλήσει στο παρελθόν.

Παίρνετε 160 χαρακτήρες. Χωρίς εικόνες. Χωρίς κουμπιά. Δεν υπάρχει τρόπος να δείξετε στους πελάτες τι πραγματικά πουλάτε. Η MMS προσπάθησε να το διορθώσει πριν από χρόνια, αλλά το κόστος το σκότωσε πριν φτάσει πουθενά. Για τους διαδικτυακούς λιανοπωλητές, αυτό είναι ένα πρόβλημα.

Τι κάνει στην πραγματικότητα το RCS

Οι Πλούσιες Υπηρεσίες Επικοινωνίας δεν είναι επιστήμη πυραύλων – απλώς φέρνουν μηνύματα σε αυτή τη δεκαετία. Μπορείτε να στείλετε φωτογραφίες και βίντεο υψηλής ποιότητας. Τα μηνύματα κειμένου μπορεί να είναι μεγαλύτερα από ένα tweet.

Και εδώ είναι το σημαντικό μέρος: μπορείτε να προσθέσετε κουμπιά και διαδραστικά στοιχεία απευθείας στο μήνυμα.

Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να περιηγηθούν σε προϊόντα, να κάνουν κλικ στις επιλογές και να αγοράσουν πράγματα χωρίς να εγκαταλείψουν την εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων τους. Είναι μια συντομότερη διαδρομή από το «ενδιαφέρομαι» στο «το αγόρασα».

Ένας κατασκευαστής χρωμάτων άλλαξε ορισμένες από τις καμπάνιες SMS σε RCS. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 115 τοις εκατό. Οι αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων αυξήθηκαν από κάτω από 3 τοις εκατό σε 21 τοις εκατό.

Αυτό δεν είναι μια μικρή βελτίωση – είναι μια θεμελιώδης αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες αλληλεπιδρούν με τα μηνύματα.

Γιατί λειτουργεί καλύτερα

Τα μηνύματα RCS εμφανίζουν επαλήθευση αποστολέα – οι πελάτες βλέπουν το λογότυπο και το όνομα της εταιρείας, ώστε να γνωρίζουν ότι είναι νόμιμο. Τα μηνύματα είναι κρυπτογραφημένα. Και σε αντίθεση με τα SMS, το RCS δεν εξαρτάται από τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας που δίνουν προτεραιότητα στα μηνύματά σας. Λειτουργεί μέσω οποιασδήποτε σύνδεσης στο Διαδίκτυο, πράγμα που σημαίνει λιγότερες καθυστερήσεις και χαμένα μηνύματα.

Η Apple πρόσθεσε υποστήριξη RCS τον Σεπτέμβριο του 2024 με το iOS 18. Το Android το υποστήριζε ήδη σε όλους τους παρόχους. Τα δεδομένα της Twilio δείχνουν ότι μέχρι τα μέσα του 2024, το 46 τοις εκατό των τηλεφώνων μπορούσαν να χειριστούν μηνύματα RCS. Εάν το τηλέφωνο κάποιου δεν το υποστηρίζει, το μήνυμα επιστρέφει αυτόματα σε SMS.

Το RCS σάς παρέχει λεπτομερείς αποδείξεις παράδοσης και ανάγνωσης. Μπορείτε να δείτε τι λειτουργεί και τι όχι και, στη συνέχεια, να προσαρμόσετε ανάλογα. Αυτά είναι δεδομένα πρώτου μέρους που οι πελάτες συμφωνούν να μοιραστούν, επομένως δεν μαντεύετε την απόδοση της καμπάνιας.

Για τους διαδικτυακούς λιανοπωλητές που δοκιμάζουν διαφορετικές προσεγγίσεις, αυτή η ορατότητα έχει σημασία.

Πού κατευθύνεται αυτό

Το RCS γίνεται πρότυπο για την ανταλλαγή μηνυμάτων για κινητές συσκευές. Για τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου, μετατρέπει τις βασικές ειδοποιήσεις σε πραγματικές εμπειρίες αγορών. Ο συνδυασμός γραφικών, διαδραστικότητας και αναλυτικών στοιχείων το καθιστά πρακτικό εργαλείο για τη βελτίωση των ποσοστών μετατροπών.

Με σχεδόν τα μισά από όλα τα τηλέφωνα να υποστηρίζουν ήδη την τεχνολογία και την αυτόματη εναλλακτική λύση SMS για τα υπόλοιπα, οι επιχειρήσεις μπορούν να υιοθετήσουν το RCS χωρίς να χάσουν την εμβέλεια. Καθώς η υιοθέτηση συνεχίζει να αυξάνεται, το χάσμα μεταξύ των εταιρειών που χρησιμοποιούν RCS και εκείνων που εξακολουθούν να βασίζονται σε απλά SMS θα εμφανίζεται απευθείας στις μετρήσεις μετατροπών.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU