Καινοτόμος στρατηγική για την ανάπτυξη
Το AP και το CouponFollow αξιοποίησαν τη συνεργασία τους για να δημιουργήσουν αποκλειστικά ενημερωτικά δελτία. Ξεκίνησαν με δύο επιτυχημένα ενημερωτικά δελτία το 2021 και στη συνέχεια επέκτειναν τις προσπάθειές τους το 2022.
- Ενημερωτικό δελτίο εκκαθάρισης τέλους καλοκαιριού: Ξεκίνησαν αυτήν την καμπάνια κατά τη διάρκεια μιας πιο ήσυχης περιόδου αγοράς, δίνοντας στις μάρκες μια ξεχωριστή ευκαιρία προώθησης.
- Ενημερωτικό δελτίο επιστροφής στο σχολείο: Συγχρονισμένο τέλεια για την περίοδο αιχμής των αγορών, αυτό το ενημερωτικό δελτίο στόχευε αγοραστές υψηλής πρόθεσης και ανέδειξε μια σειρά από επιλεγμένες μάρκες.
Το CouponFollow προσέφερε ευέλικτες επιλογές συμμετοχής, συμπεριλαμβανομένων αποκλειστικών κωδικών, αυξήσεων προμήθειας ή μικρών σταθερών χρεώσεων. Αυτή η στρατηγική επέτρεψε στις επωνυμίες να προσεγγίσουν αποτελεσματικά το εκτεταμένο κοινό του CouponFollow με περισσότερους από 30.000 συνδρομητές email.
Το ενημερωτικό δελτίο Back-to-School πέτυχε εντυπωσιακά αποτελέσματα:
- 30.000+ παραλήπτες email
- 13% μέση αύξηση εσόδων για τις συμμετέχουσες μάρκες
- 37% συνολική μέση αύξηση εσόδων
- 56% ποσοστό ανοίγματος email
- 10% μέση αύξηση των κλικ
Αυτή η μελέτη περίπτωσης της συνεργασίας μεταξύ των Acceleration Partners και της CouponFollow προσφέρει πληροφορίες σχετικά με μια συγκεκριμένη προσέγγιση στις καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινγκ. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι:
- Ο χρόνος της εκστρατείας μπορεί να επηρεάσει τα αποτελέσματα, όπως φαίνεται από τις διάφορες απαντήσεις στις πρωτοβουλίες για το τέλος του καλοκαιριού και την επιστροφή στο σχολείο.
- Η προσφορά διαφόρων επιλογών συμμετοχής μπορεί να αυξήσει την αφοσίωση της επωνυμίας στις καμπάνιες.
- Τα ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παραμένουν ένα βιώσιμο εργαλείο για την προσέγγιση των καταναλωτών, με τις ανοιχτές τιμές και τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων να αποτελούν βασικές μετρήσεις για παρακολούθηση.
- Παρατηρήθηκαν αυξήσεις εσόδων, αν και είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι πολλοί παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν τέτοια αποτελέσματα.
Η μελέτη δείχνει ότι οι συνεργασίες μεταξύ εταιρειών μάρκετινγκ και πλατφορμών με μεγάλες βάσεις συνδρομητών μπορούν να είναι ένας τρόπος προσέγγισης των προκλήσεων του ψηφιακού μάρκετινγκ. Ωστόσο, όπως συμβαίνει με όλες τις στρατηγικές μάρκετινγκ, τα αποτελέσματα ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με πολλούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων των συνθηκών της αγοράς, της συμπεριφοράς των καταναλωτών και της ατομικής τοποθέτησης της μάρκας.
Αυτή η περίπτωση παρέχει ένα παράδειγμα προσέγγισης ψηφιακού μάρκετινγκ και η αποτελεσματικότητά της θα πρέπει να εξεταστεί στο πλαίσιο ευρύτερης έρευνας μάρκετινγκ και μεμονωμένων επιχειρηματικών στόχων.