3 λεπτά για ανάγνωση

Πώς τα στρατηγικά ενημερωτικά δελτία αύξησαν τα έσοδα κατά 37%

Η Acceleration Partners (AP) συνεργάστηκε με μια κορυφαία θυγατρική εταιρεία κουπονιών για την αντιμετώπιση κοινών προκλήσεων μάρκετινγκ. Για την αντιμετώπιση ζητημάτων όπως η επέκταση της προσέγγισης χρηστών, η ενίσχυση της προβολής και η αύξηση των πωλήσεων, δόθηκε έμφαση στα στρατηγικά ενημερωτικά δελτία. Ως αποτέλεσμα, το AP βοήθησε τις επωνυμίες να επιτύχουν εντυπωσιακή μέση αύξηση εσόδων κατά 37%. Επιπλέον, το ευρύ κοινό και οι ευέλικτες επιλογές προώθησης έπαιξαν καθοριστικό ρόλο σε αυτήν την επιτυχία.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Πώς τα στρατηγικά ενημερωτικά δελτία αύξησαν τα έσοδα κατά 37%

Καινοτόμος στρατηγική για την ανάπτυξη

Το AP και το CouponFollow αξιοποίησαν τη συνεργασία τους για να δημιουργήσουν αποκλειστικά ενημερωτικά δελτία. Ξεκίνησαν με δύο επιτυχημένα ενημερωτικά δελτία το 2021 και στη συνέχεια επέκτειναν τις προσπάθειές τους το 2022.

  • Ενημερωτικό δελτίο εκκαθάρισης τέλους καλοκαιριού: Ξεκίνησαν αυτήν την καμπάνια κατά τη διάρκεια μιας πιο ήσυχης περιόδου αγοράς, δίνοντας στις μάρκες μια ξεχωριστή ευκαιρία προώθησης.
  • Ενημερωτικό δελτίο επιστροφής στο σχολείο: Συγχρονισμένο τέλεια για την περίοδο αιχμής των αγορών, αυτό το ενημερωτικό δελτίο στόχευε αγοραστές υψηλής πρόθεσης και ανέδειξε μια σειρά από επιλεγμένες μάρκες.

Το CouponFollow προσέφερε ευέλικτες επιλογές συμμετοχής, συμπεριλαμβανομένων αποκλειστικών κωδικών, αυξήσεων προμήθειας ή μικρών σταθερών χρεώσεων. Αυτή η στρατηγική επέτρεψε στις επωνυμίες να προσεγγίσουν αποτελεσματικά το εκτεταμένο κοινό του CouponFollow με περισσότερους από 30.000 συνδρομητές email.

Εντυπωσιακά αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν

Το ενημερωτικό δελτίο Back-to-School πέτυχε εντυπωσιακά αποτελέσματα:

  • 30.000+ παραλήπτες email
  • 13% μέση αύξηση εσόδων για τις συμμετέχουσες μάρκες
  • 37% συνολική μέση αύξηση εσόδων
  • 56% ποσοστό ανοίγματος email
  • 10% μέση αύξηση των κλικ

AP and CouponFollow harnessed their partnership to create exclusive newsletters. They kicked off with two successful newsletters in 2021 and then expanded their efforts in 2022.

Αυτή η μελέτη περίπτωσης της συνεργασίας μεταξύ των Acceleration Partners και της CouponFollow προσφέρει πληροφορίες σχετικά με μια συγκεκριμένη προσέγγιση στις καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινγκ. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι:

  1. Ο χρόνος της εκστρατείας μπορεί να επηρεάσει τα αποτελέσματα, όπως φαίνεται από τις διάφορες απαντήσεις στις πρωτοβουλίες για το τέλος του καλοκαιριού και την επιστροφή στο σχολείο.
  2. Η προσφορά διαφόρων επιλογών συμμετοχής μπορεί να αυξήσει την αφοσίωση της επωνυμίας στις καμπάνιες.
  3. Τα ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παραμένουν ένα βιώσιμο εργαλείο για την προσέγγιση των καταναλωτών, με τις ανοιχτές τιμές και τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων να αποτελούν βασικές μετρήσεις για παρακολούθηση.
  4. Παρατηρήθηκαν αυξήσεις εσόδων, αν και είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι πολλοί παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν τέτοια αποτελέσματα.

Η μελέτη δείχνει ότι οι συνεργασίες μεταξύ εταιρειών μάρκετινγκ και πλατφορμών με μεγάλες βάσεις συνδρομητών μπορούν να είναι ένας τρόπος προσέγγισης των προκλήσεων του ψηφιακού μάρκετινγκ. Ωστόσο, όπως συμβαίνει με όλες τις στρατηγικές μάρκετινγκ, τα αποτελέσματα ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με πολλούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων των συνθηκών της αγοράς, της συμπεριφοράς των καταναλωτών και της ατομικής τοποθέτησης της μάρκας.

Αυτή η περίπτωση παρέχει ένα παράδειγμα προσέγγισης ψηφιακού μάρκετινγκ και η αποτελεσματικότητά της θα πρέπει να εξεταστεί στο πλαίσιο ευρύτερης έρευνας μάρκετινγκ και μεμονωμένων επιχειρηματικών στόχων.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του μάρκετινγκ θυγατρικών
5 λεπτά για ανάγνωση

Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του μάρκετινγκ θυγατρικών

Το μάρκετινγκ θυγατρικών έχει γίνει μια όλο και πιο δημοφιλής στρατηγική στο ψηφιακό τοπίο, προσφέροντας μοναδικές ευκαιρίες και προκλήσεις τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους εμπόρους. Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του μάρκετινγκ θυγατρικών είναι ποικίλα και μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά την ανάπτυξη μιας εταιρείας και τις δυνατότητες κέρδους ενός ατόμου. Αυτή η […]

Ανάγνωση άρθρου
Πώς να κάνετε μάρκετινγκ θυγατρικών στο Instagram
5 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να κάνετε μάρκετινγκ θυγατρικών στο Instagram

Το μάρκετινγκ θυγατρικών στο Instagram φέρνει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι επωνυμίες συνδέονται με το κοινό και αυξάνουν τις πωλήσεις. Αυτό το άρθρο διερευνά τα συναρπαστικά οφέλη αυτής της στρατηγικής, από την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας έως την ενίσχυση της κοινωνικής απόδειξης και παρέχει έναν ολοκληρωμένο οδηγό επτά βημάτων για την έναρξη […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+