3 λεπτά για ανάγνωση

Πώς τα στρατηγικά ενημερωτικά δελτία αύξησαν τα έσοδα κατά 37%

Η Acceleration Partners (AP) συνεργάστηκε με μια κορυφαία θυγατρική εταιρεία κουπονιών για την αντιμετώπιση κοινών προκλήσεων μάρκετινγκ. Για την αντιμετώπιση ζητημάτων όπως η επέκταση της προσέγγισης χρηστών, η ενίσχυση της προβολής και η αύξηση των πωλήσεων, δόθηκε έμφαση στα στρατηγικά ενημερωτικά δελτία. Ως αποτέλεσμα, το AP βοήθησε τις επωνυμίες να επιτύχουν εντυπωσιακή μέση αύξηση εσόδων κατά 37%. Επιπλέον, το ευρύ κοινό και οι ευέλικτες επιλογές προώθησης έπαιξαν καθοριστικό ρόλο σε αυτήν την επιτυχία.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Πώς τα στρατηγικά ενημερωτικά δελτία αύξησαν τα έσοδα κατά 37%

Καινοτόμος στρατηγική για την ανάπτυξη

Το AP και το CouponFollow αξιοποίησαν τη συνεργασία τους για να δημιουργήσουν αποκλειστικά ενημερωτικά δελτία. Ξεκίνησαν με δύο επιτυχημένα ενημερωτικά δελτία το 2021 και στη συνέχεια επέκτειναν τις προσπάθειές τους το 2022.

  • Ενημερωτικό δελτίο εκκαθάρισης τέλους καλοκαιριού: Ξεκίνησαν αυτήν την καμπάνια κατά τη διάρκεια μιας πιο ήσυχης περιόδου αγοράς, δίνοντας στις μάρκες μια ξεχωριστή ευκαιρία προώθησης.
  • Ενημερωτικό δελτίο επιστροφής στο σχολείο: Συγχρονισμένο τέλεια για την περίοδο αιχμής των αγορών, αυτό το ενημερωτικό δελτίο στόχευε αγοραστές υψηλής πρόθεσης και ανέδειξε μια σειρά από επιλεγμένες μάρκες.

Το CouponFollow προσέφερε ευέλικτες επιλογές συμμετοχής, συμπεριλαμβανομένων αποκλειστικών κωδικών, αυξήσεων προμήθειας ή μικρών σταθερών χρεώσεων. Αυτή η στρατηγική επέτρεψε στις επωνυμίες να προσεγγίσουν αποτελεσματικά το εκτεταμένο κοινό του CouponFollow με περισσότερους από 30.000 συνδρομητές email.

Εντυπωσιακά αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν

Το ενημερωτικό δελτίο Back-to-School πέτυχε εντυπωσιακά αποτελέσματα:

  • 30.000+ παραλήπτες email
  • 13% μέση αύξηση εσόδων για τις συμμετέχουσες μάρκες
  • 37% συνολική μέση αύξηση εσόδων
  • 56% ποσοστό ανοίγματος email
  • 10% μέση αύξηση των κλικ

AP and CouponFollow harnessed their partnership to create exclusive newsletters. They kicked off with two successful newsletters in 2021 and then expanded their efforts in 2022.

Αυτή η μελέτη περίπτωσης της συνεργασίας μεταξύ των Acceleration Partners και της CouponFollow προσφέρει πληροφορίες σχετικά με μια συγκεκριμένη προσέγγιση στις καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινγκ. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι:

  1. Ο χρόνος της εκστρατείας μπορεί να επηρεάσει τα αποτελέσματα, όπως φαίνεται από τις διάφορες απαντήσεις στις πρωτοβουλίες για το τέλος του καλοκαιριού και την επιστροφή στο σχολείο.
  2. Η προσφορά διαφόρων επιλογών συμμετοχής μπορεί να αυξήσει την αφοσίωση της επωνυμίας στις καμπάνιες.
  3. Τα ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παραμένουν ένα βιώσιμο εργαλείο για την προσέγγιση των καταναλωτών, με τις ανοιχτές τιμές και τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων να αποτελούν βασικές μετρήσεις για παρακολούθηση.
  4. Παρατηρήθηκαν αυξήσεις εσόδων, αν και είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι πολλοί παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν τέτοια αποτελέσματα.

Η μελέτη δείχνει ότι οι συνεργασίες μεταξύ εταιρειών μάρκετινγκ και πλατφορμών με μεγάλες βάσεις συνδρομητών μπορούν να είναι ένας τρόπος προσέγγισης των προκλήσεων του ψηφιακού μάρκετινγκ. Ωστόσο, όπως συμβαίνει με όλες τις στρατηγικές μάρκετινγκ, τα αποτελέσματα ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με πολλούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων των συνθηκών της αγοράς, της συμπεριφοράς των καταναλωτών και της ατομικής τοποθέτησης της μάρκας.

Αυτή η περίπτωση παρέχει ένα παράδειγμα προσέγγισης ψηφιακού μάρκετινγκ και η αποτελεσματικότητά της θα πρέπει να εξεταστεί στο πλαίσιο ευρύτερης έρευνας μάρκετινγκ και μεμονωμένων επιχειρηματικών στόχων.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Βήμα προς βήμα στρατηγική μάρκετινγκ θυγατρικών: Επιλογή προγραμμάτων και αύξηση της κυκλοφορίας
11 λεπτά για ανάγνωση

Βήμα προς βήμα στρατηγική μάρκετινγκ θυγατρικών: Επιλογή προγραμμάτων και αύξηση της κυκλοφορίας

Το μάρκετινγκ θυγατρικών έχει γίνει συνηθισμένο στον επιχειρηματικό κόσμο. Η έρευνα δείχνει ότι σχεδόν το 80% των εταιρειών χρησιμοποιούν δίκτυα θυγατρικών για να αυξήσουν τις πωλήσεις. Εάν αυτή η τάση συνεχιστεί, οι παγκόσμιες δαπάνες για το μάρκετινγκ θυγατρικών θα μπορούσαν να φτάσουν τα 39 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2031. Δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για […]

Milan Novakovic Milan Novakovic
Founder & CEO, HIREQUARTERS
Ανάγνωση άρθρου
Affiliate Marketing ως στρατηγική απόδοσης
20 λεπτά για ανάγνωση

Affiliate Marketing ως στρατηγική απόδοσης

Το μάρκετινγκ θυγατρικών χρησιμεύει ως μια εξαιρετική στρατηγική όπου τόσο οι έμποροι όσο και οι συνεργάτες μπορούν να επωφεληθούν. Συνεργαζόμενες με εκδότες, οι επιχειρήσεις μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους και, τέλος, να επεκτείνουν την απήχηση και τα έσοδά τους από πωλήσεις χωρίς να επιβαρυνθούν αρχικά με κανένα κόστος. Ένα βασικό πλεονέκτημα […]

Kristýna Gröbnerová Kristýna Gröbnerová
Affiliate Manager, Selltoro
Ανάγνωση άρθρου
Πώς να γίνετε συνεργάτης του Tiktok
3 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να γίνετε συνεργάτης του Tiktok

Το TikTok έχει γίνει ένα δημοφιλές εργαλείο μάρκετινγκ και το να γίνει συνεργάτης του TikTok δίνει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου έναν μοναδικό τρόπο να κερδίσουν χρήματα από τα βίντεό τους και να προσεγγίσουν περισσότερα άτομα. Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψουμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να ξεκινήσετε.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+